Filters

1

Artikel niet ontvangen. Slecht contact klantenservice

Ik heb de zwarte Nike sokken die ik besteld heb helaas niet mogen ontvangen. Op de pakbon staat echter dat deze wel in het pakket horen te zitten. Telefonisch krijg ik geen contact (ook niet tussen 11:00 en 16:00 op werkdagen!). Op de site staat dat ze op die momenten bereikbaar zijn, maar dit is niet het geval. Ook via de mail krijg ik geen reactie. Ik ben dus zeer teleurgesteld in de klantenservice van dit bedrijf en raad niet aan om hier iets te bestellen!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Lotte, Wij zijn goed bereikbaar telefonisch en nemen snel op als je ons belt. Ik heb je net een mail gestuurd met de track en trace zodat jij weet dat de missende sokken onderweg zijn naar jou. Met de sportieve groeten, team voetbal.nl

10

Prima winkel.

We hebben een voetbal besteld. Alles goed. Het was er in 2 dagen. En ook nog eens een hele goede voetbal, waar ik onze kleinzoon heel veel plezier aan heeft.

  • Aanbevelen? Ja
10

top

makkelijk bestellen en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
4

Onduidelijk

Donderdag besteld. Er wordt aangegeven volgende dag in huis. Blijkt dat ik het dinsdag pas krijg. Hiervan niet op de hoogte gehouden en geen contact kunnen krijgen met de werknemerd.

  • Aanbevelen? Nee
1

Na een maand wachten.... probleem niet opgelost, zeer slechte ervaring!

Beste, Ik wacht nog steeds op jullie reactie. Op 20/8 en 27/8 twee bestellingen geplaatst. 1 bestelling 1 september ontvangen en direct terug gestuurd omwille van een verkeerde maat. Ik heb 2 x betaald met een voucher van 150 euro + 9,99 euro extra betaald. Vandaag 17/9 heb ik 9,99 euro terug betaald gekregen en er staan 1600 punten op het account. 1 paar schoenen nog steeds niet ontvangen. Bij de waardebonnen stond duidelijk. Verkeerde maat, verkeerde keuze? Retour/ ruilen mag! En restbedrag word op account gestort! Kunnen jullie dit probleem nu eindelijk oplossen??? Via messenger en e-mail worden we niet verder geholpen. 1 paar schoenen niet geleverd! 2x waardebon van 150 euro gebruikt. Graag een oplossing ik wacht al zo lang! Bestelling 400147334 Bestelling 400146774 Telefonisch sta je 1,5 u in wacht en als je uiteindelijk iemand aan de lijn krijgt word je nog niet geholpen! Geen schoenen! Geen waardebon van 300 euro?? Schandalig dit!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Fatima El Harche, Order 400147334 is al naar je teruggestort en staat al enkele dagen op je rekening. Voor beide orders zal je zometeen een mail van mijn collega gaan ontvangen voor de gebruikte waardebonnen. Met vriendelijke groeten Team voetbalshop.nl

1

Geen contact, geen geld retour

Ik heb een bestelling geplaatst en een gedeelte meteen retour gezonden. Er wordt gezegd binnen 5 dagen krijg je het geld teruggestort maar dit is niet gebeurd. Er is geen contact te krijgen met de klantenservice. Enorm slecht voor zo'n bedrijf. Mijn ordernummer is 10969670

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Bram, Excuses dat het bedrag nog niet was teruggestort binnen de aangegeven termijn. De financiële afdeling heeft dit net meteen gedaan en staat morgen weer op de kaart. Met de sportieve groeten, team voetbalshop

10

Goed en snel

makkelijk om te bestellen en een snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Excellent!

De bestelde goederen zijn op de volgende dag op het vooraf aangekondigde tijdstip afgeleverd. En het andere product de dag erna.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Prima service en super snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer slecht te bereiken klantenservice!

Op 6 september heb ik een bestelling gedaan van drie paar voetbalschoenen, zodat ik een keuze kan maken welke het beste zitten. Het eerste pakket (twee paar voetbalschoenen) werd direct verzonden maar is nog steeds niet binnen. Dit komt door een sorteerfout bij DHL. Het tweede pakket (één paar voetbalschoenen) werd een dag later verzonden en nog een dag later kwam deze direct binnen. Helaas heeft Voetbalshop pas op één mailtje gereageerd en hebben zij een onderzoek in laten stellen Op de uitslag wacht ik nog steeds maar deze is al meer dan een week afgerond door DHL zelf. Helaas mag DHL de uitkomst van het onderzoek niet met mij delen en verwijzen mij door met de klantenservice van Voetbalshop. Laat daar nou net het probleem zitten. Op Whatsapp wordt niet gereageerd evenals berichten via Facebook. Op diverse e-mail berichten, zowel via de website als via de mail eveneens geen reactie. Na 40 minuten in de wacht te hebben gestaan en maar 1 wachtende opgeschoven in de wachtrij naar nummer 10 heb ik opgehangen. Daarna op verschillende dagen en tijdstippen geprobeerd te bellen, zowel keuze 1 als keuze 2 werken beide niet meer. Inmiddels is mijn geduld op, ik eis mijn geld terug. De voetbalschoenen mogen jullie houden. Wellicht kunnen jullie in de pauze (al lijkt het er nu op dat jullie de hele dag pauze hebben) hierop zelf een balletje trappen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Ron, Zeer spijtig om te vernemen dat jij slecht contact met ons krijgt. Ik heb wel van de 2 paar voetbalschoenen het aankoopbedrag naar je teruggestort welke je morgen weer terug vind op je rekening. Waar ze blijven is voor ons ondanks het onderzoek bij DHL een raadsel. Met vriendelijke groeten Team voetbalshop.nl

9

Nette snelle service

Nette snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
4

Nog niets geleverd

Ik word gevraagd om een review te geven maar ik heb nog niets ontvangen. Besteld voor 23:00 uur zou betekenen dat ik het de volgende dag zou krijgen. In dit geval afgelopen donderdag zou ik het ontvangen. Het is nu maandag en heb nog niets ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Edgar, Spijtig om te vernemen dat de levering vertraagd is. Ik zie dat aan de track en trace dat dit bij DHL ligt. Door een sorteerfout aan hun kant komt je bestelling helaas pas vandaag aan i.p.v. de volgende dag. Wij zullen deze situatie doorzetten naar DHL want wij willen dat DHL het de volgende dag netjes levert . Met vriendelijke groeten Team voetbalshop.nl

1

Levertijden en communicatie worden niet nagekomen

Ik ben zeer teleurgesteld. Ik heb 2 bestellingen in de pre-order geplaatst met leveringsmoment eind augustus. Inmiddels is het eind september! en ik heb pas 1 van mijn 2 bestellingen ontvangen. Daarnaast heb ik meerdere e-mails verstuurd met de vraag wat de status is van mijn bestellingen, en maar 1 antwoord ontvangen. In deze reactie gaven zij alleen aan dat 1 bestelling is verzonden. Dit had ik zelf ook al opgemerkt, aangezien ik het pakketje toen al in huis had. Dit antwoord was overigens 7 dagen na mijn verzonden e-mail. Voetbalshop adverteert met een reactie op e-mail binnen 24 uur. Kortom: levermomenten worden niet nagekomen, laat staan de klant (klant is koning) te informeren met een eventuele vertraging of een update te geven van de status van bestellingen. Vooralsnog wacht ik dus nog steeds op mijn andere bestelling.....

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Maik Door corona zijn helaas een aantal leveringen vanuit onze leveranciers telkens verder vertraagd. Dit had met name betrekking op pre sale producten. Wij hebben daarom afgelopen week besloten deze presales te cancellen, omdat wij klanten hierover niet goed genoeg konden (blijven) informeren. We hebben al deze klanten afgelopen week hun betaling teruggestort plus een code gemaild als compensatie voor een toekomstige bestelling. Jij hebt deze ook gehad. Hopende je hiermee toch nog goed geholpen te hebben! Team voetbalshop.nl Beste Maik, Jij hebt inderdaad 2 pre orders geplaatst waarvan eentje al binnen was bij ons en aan je geleverd is. De nog niet ontvangen pre order staat gepland voor eind deze maand. Wij houden het in de gaten en zullen je informeren als dit nog langer gaat duren wat ikzelf niet verwacht. Met vriendelijke groeten Team voetbalshop.nl

10

Top shop!!!

Fijne webwinkel met geweldig mooi & uitgebreid assortiment!!!

  • Aanbevelen? Ja
6

Snelle levering. Lang wachten op reactie

Mijn bestelling kwam snel ben echter al zeker 2 dagen aan het wachten op antwoord via de mail.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Denise Mijn collega heeft je een nieuwe code gemaild voor de nieuwe bestelling. Hopende je hiermee goed geholpen te hebben Team voetbalshop.nl ------------------------------------------------------ Beste Denise Mijn collega neemt morgen contact met je op. Hopende je hiermee goed geholpen te hebben Team voetbalshop.nl

5

Matig communicatie

Tot nu toe heb ik geen informatie gehad over mijn retourverzending.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Katarina Op 24 september is 64.99 eur overgemaakt naar u. Hiervan heeft u als het goed is een mail ontvangen. Ik zie u ook dat u daarop een nieuwe bestelling heeft geplaatst die gistermiddag is afgeleverd. Hoop dat deze naar tevredenheid is en dat we u zo goed hebben geholpen. Met vriendelijke groeten Team voetbalshop.nl

6

Gemiddeld

Als ik iets bestel is het er altijd snel, wil ik iets retour sturen, duurt alles mega lang en zijn ze niet te bereiken.....

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Joeri Ik zie dat we afgelopen woensdag een bestelling bij je hebben afgeleverd. Je kunt retour sturen via een DHL servicepunt (gratis). Dan duurt het inderdaad een paar werkdagen voor het hier is en we het voor je verwerkt hebben. Mocht je willen omruilen voor een andere maat dan is het snelste om gewoon een nieuwe bestelling te plaatsen. Hoop je hiermee geholpen te hebben Team voetbalshop.nl

1

Niets bestellen! Site is niet betrouwbaar!

Ik heb op 9 september onderstaande op Trustpilot gezet: """""""""""""" Ik heb broekje en sokken besteld op 2 september voor circa €30 en alleen de sokken ontvangen. Klantenservice is, ondanks mooie beloftes op de website, totaal onbereikbaar en reageert niet aan de telefoon, via de app of email. Dat zijn dus hele dure sokken geworden en laatste keer dat ik op deze site iets koop. Niets kopen is mijn advies! """""""""""""" Dezelfde dag dit antwoord gekregen: """""""""""""" Beste Guido Een collega van de klantenservice neemt contact met je op of heeft dat net gedaan. Het betreft een verenigingsbroekje dat bedrukt moet worden met clublogo - hier staan een aantal werkdagen voor. Mochten we in een enkel gevallen iets niet kunnen leveren dan storten we uiteraard altijd het geld terug van (dat deel van) de bestelling. Met vriendelijke groeten team voetbalshop.nl """""""""""""""""" Sindsdien niets meer gehoord en het broekje nog steeds niet ontvangen. Tot voor kort kon je een recensie achterlaten op Trustpilot maar gezien de enorme stroom van negatieve recensies is die blijkbaar van de site gehaald want die is er nu niet meer te vinden.. Niets bestellen! Site is onbetrouwbaar!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Dit is een oude review die naar ons inziens naar tevredenheid is afgehandeld. Met vriendelijke groeten team voetbalshop.nl

10

Snelle levering en product in orde!

.

  • Aanbevelen? Ja
1

Bestelling niet geleverd contact onmogelijk !!

Op 2 september een pakket opgehaald bij DHL. 3 trainingspakken besteld waarvan ik er maar 2 geleverd heb gekregen. Contact opgenomen met DHL punt geen extra levering bekend. Nadat ik contact hebt proberen op te nemen met Voetbalshop dezelfde dag telefonische niet bereikbaar, via de app krijg je een standaard berichtje ivm met drukte en via de mail word er niet gereageerd. Ik heb via klacht.nl mijn klacht daar ook ingediend. En Voetbalshop heeft de klacht niet behandeld schandalig dit!! En dan al die slechte referenties die momenteel aan ligt komen! Ik ben zelf langs geweest bij de Voetbalshop filiaal gevestigd in Capelle ad IJssel. Medewerker schaamde zich kapot en verklaarde niks te kunnen betekenen. Belachelijk dit. Plus de trainingspakken die zijn geleverd, zijn ook niet in de juiste maten geleverd. Maar om ze nog terug te sturen, of om te ruilen. Daar heb ik zwaar me bedenkingen bij. Als ik overal moet lezen dat “ Men” tot op heden nog geen retour geld heeft ontvangen Ik wil graag zo spoedig mogelijk mijn geld terug gestuurd van de trainingspak die ik niet geleverd hebt gekregen. Artikel dat ontbreekt : Nike DC Barcelona dry strike product code AO6746402. Ordernummer 101961159

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Sayenne, Morgen voor 11u ontvang jij van mijn collega duidelijk over het missende artikel. Het is namelijk wel de bedoeling dat jij ontvangt waarvoor je ook hebt betaald. Met vriendelijke groeten team voetbalshop.nl

1

Slecht - nooit bereikbaar - Nooit meer

meer dan 1,5 maand geleden voetbaltenue besteld... na 4 weken sokken aangekregen, geen communicatie over de rest van de bestelling. Klantendienst bestaat volgens mij ook gewoon niet want ze zijn gewoon NIET bereikbaar. Bestelling annuleren is ook niet mogelijk, ik ben benieuwd of we ons geld ooit terugzien... Hier bestellen we nooit meer

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Elly, Wat je hebt besteld dient je ook gewoon te ontvangen. Ik heb daarom meteen zelf het missende artikel gepakt en jij ontvangt zo nog per mail van mij de track en trace. Onze excuses voor de gang van zaken tot op heden. Met de sportieve groeten, team voetbalshop

4

slecht te bereiken via telefoon, mail of app

Mijn dochter had een bestelling gedaan en deze was zeer snel geleverd. Helaas was het verkeerde artikel geleverd, dus heeft zij deze de volgende dag retour gestuurd met de opmerking deze z.s.m. om te ruilen voor het juiste artikel i.v.m. kado. Helaas na 1 week had ze nog steeds geen reactie mogen ontvangen op meerdere mailtjes of haar geld retour gekregen. Telefonisch waren ze ook niet bereikbaar. Dus 1 week later maar weer een poging gewaagd om iemand aan de lijn te krijgen, echter zonder resultaat. WhatsApp heeft helaas ook (nog) niets opgeleverd. Wij wachten nog steeds op een reactie...

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Claudia, Zoals net aangegeven ga ik ervoor zorgen dat jij het juiste artikel gaat ontvangen. Met de sportieve groeten, team voetbalshop

1

Geen contact,zeeeer lange wachtrij telefoon , geen antwoord email

heb al 2 weken geleden besteld en had mijn huisnummer vergeten te melden . pakketje is teruggestuurd naar afzender maar sinsdien diverse emails geprobeerd en telefonisch proberen contact op te nemen maar geen reactie . bestelling was voor een jongen van 13 jaar die ervoor had gespaard tijdens de vakantie . Nu is die jongen zeer boos omdat hij t pakketje niet krijgt of geen geld teruggekregen heeft . OPLICHTERSSSSS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Najib, Ik zie dat je tijdens het bestelproces de straatnaam niet hebt ingevuld en om die reden is je bestelling naar ons teruggestuurd. Wij zullen vandaag hem naar het volledige adres gaan versturen. De track en trace volgt per mail. Met de sportieve groeten, team voetbalshop

1

komen afspraken niet naar

woensdag 16-9- besteld voor 23uur besteld volgende in huis dus niet nu nog niks ontvangen en vandaag 19-9 meer dan uur aan de lijn gezeten bijna half uur was ik beller 1 en nog niemand gesproken weet niet hoe veel mensen daar werken om die telefoontjes op te nemen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Jacob, Het is onnodig dat het niet door ons is verstuurd. Ik ga persoonlijk ervoor zorgen dat jij zo de track en trace per mail gaat ontvangen. Excuses voor de vertraging. Met de sportieve groeten, team voetbalshop

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd