İk had een vraag. Deze geappt en kreeg snel reactie. Ook prima levertijd. Een bedrukt shirt bestel op dinsdagavond en donderdag al geleverd. Top!

Goede levering en kwaliteit

Het is snel geleverd zelfs met het virus is het nog netjes op tijd geleverd

snelle levering en goed product

De schoenen die we hebben besteld zijn snel bezorgd. Goede communicatie hierover hebben we ook als prettig ervaren.

Binnen één dag in huis en je wordt netjes op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

besteld en volgende dag al binnen.top

prima service

Perfect en goed van kwaliteit!

De dag daarvoor besteld en daarna in huis topp! Het pak zat heel netjes en is van goede kwaliteit!!

Snelle levering en netjes

Snelle levering en netjes

Prime winkel.

Snelle levering. Qualitatief goede spullen voor een mooie prijs.

Super snelle levering, top

Top product!

Snelle levering en goede kwaliteit. Het product past perfect!

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering en netjes bezorgd

Aangezien ik afgelopen maandag een vraag gesteld heb via de site en nog niets heb gehoord niet zo te

Het probleem is/was eigenlijk met de vervoerder (DHL) en deze verwees mij ook naar de afzender (voetbalshop.nl) omdat zij daar ook wat in zouden kunnen betekenen en nu op donderdag nog niets te hebben gehoord. Ik heb het probleem overigens zelf opgelost.

Goedendag Eric, Ik zie helaas geen bericht in ons systeem met betrekking tot je zending. Jij geeft aan dat het opgelost is maar toch zie ik per klantenservice@voetbalshop.nl om welke order het ging zodat ik het allemaal na kan gaan voor jou. Met de sportieve groeten, team voetbalshop

Ik heb al vaker bestelt bij voetbalshop en altijd snelle leveringen , geen verassingen etc

Snelle levering bestellen gemakkelijk site overzichtelijk kwaliteit prima 👌

Snelle levering en prima prijs/kwaliteit

Super snelle levering. Prima te volgen door track& tracé. Prima prijs/kwaliteit.

Goed ben tevreden.

Bezorging goed ontvangen .en zeer tevreden met mijn bestelling.

kort en bondig en doen wat ze beloven

keurig alles geleverd zoals besteld en dat binnen 24 uur in deze "crisis"tijd.

Snelle levering in deze tijd van Corona.

eenvoudig en snel geregeld zonder gedoe.

duidelijke webshop gemakkelijk en snel zonder gedoe de volgende dag in huis. En een goed product!!!!

Goeie service

Lage prijzen snelle levering!

Lage prijzen snelle levering wat wil een mens nog meer. Hengelen die handel, toppertjes zijn het!

Slechte ervaring

Ik kreeg een mail dat ik niet thuis was en dat het pakketje daarom opgehaald moest worden. Dit is echter niet correct, want ik was de hele dag thuis gebleven en er is niks bezorgd.

Goedendag Rana, Ik heb je bestelling erbij gepakt en zie dat DHL aangeeft dat zij je gemist hebben. Zij leveren daarna uit milieuoogpunt het daarna bij een servicepoint. Ik zal aan DHL doorgeven dat jij wel thuis was op het moment dat de bezorger langs is gekomen. Ondanks de levering wens ik je veel plezier met je bestelling. Met de sportieve groeten, team voetbalshop

Slechte dienstverlening

Bij bestelling wordt een korting berekend over een minimum bedrag. Als je vervolgens een aantal artikelen retourneert terwijl het minimum bestel bedrag gehandhaafd blijft, passen ze een vuil trucje toe. Hierdoor ben je uiteindelijk meer kwijt. Bah! Deze webshop nooit meer!

Zeer tevreden...snelle bezorging.

Prima prijs voor dit product.

Snelle levering, goede kwaliteit