Van alle markten thuis

Goed vindbare vervangings onderdelen. Het kan even duren maar de spullen komen !

Teleurstellend….

Een nieuwe gasveer gekocht voor een relax fauteuil. Deze gemonteerd, maar blijkt niet goed te werken. Op mijn vraag deze retour te nemen, kwam de reactie dat gemonteerde producten niet retour worden genomen. Uitleg over de manier hoe ik dan de nieuwe gasveer kan controleren kwam geen antwoord. Dus als vervangingsmarkt een defect onderdeel opstuurt heb je pech, geen geld of tegoed…

Dank voor uw beoordeling. We hebben u tips gegeven hoe u de gasveer juist moet monteren, hier heeft u vervolgens nooit meer reactie op gegeven. Een blokkeerbare gasveer dient gemonteerd te worden met de kop niet volledig op de veer geschroefd, anders gaat het kleine pennetje niet helemaal uit waardoor deze niet blokkeert. Dit is bij u dus ook het geval was. U stelde direct vast dat de gasveer kapot was, wat dus niet het geval is. Klantenservice Vervangingsmarkt.nl

Tegenvallende productwerking

Beide scharnieren vervangen van mijn koelkast, maar de deur blijft op een kier open staan. Is de sluitkracht van de scharnieren nog na te stellen ??

Goede uitleg en product informatie op de webside

Het prduct was precies het goede.

Prima service en snelle levering

Een uitstekend adres voor veel onderdelen van kranen etc Prima service Deskundig advies Ruilen / teruggeven geen enkel probleem als de gesealde verpakking maar in takt is.

Via Siematic bij vervagingsmarkt gekomen en correct geholpen

Mijn scharniervoetjes werkten niet meer van mijn liftdeurkast van Siematic. Via hen een link gekregen naar Vervangingsmarkt voor nieuwe scharniervoetjes.

Beste prijs voor originele onderdelen .!

Geweldig, eenvoudig en snel geleverd

Wederom een prima ervaring. De website zoekt snel en het is erg eenvoudig om dingen te bestellen, Vervolgens wordt het ook nog eens snel geleverd.

Goed,

Zoals beloofd, en mooi op tijd.

Top volgende dag in huis.

Top volgende dag in huis.

Onverwacht mijn Grohe Freehander kunnen repareren dankzij Vervangingsmarkt.nl

Moest er even op wachten, maar tutti completi. Top

Snel en juist

Snelle levering, factuur en info direct op email. Het juiste artikel voor een redelijke prijs

Mooi op tijd geleverd

Product onmiddellijk kunnen gebruiken

Alles volgens afspraak

Snel en correcte levering.

Makkelijk en snelle levering

Foto's gestuurd en gevraagd welk rubber ik moest bestellen. Bestelnummer doorgekregen en snel geleverd.

Prima !

Juiste product en snel bezorgd.

goede begeleiding,ook aan de telefoon

ik kom graag terug

punctueel

op tijd

Transparant en direct

Goede snelle service

Duidelijke website en een snelle service

Ik bestelde een nieuw afdekplaatje voor de contactdoos in het aanrechtblad. Ik vond het wel wat prijzig, maar get werd zeer snel en correct geleverd.

Goede en snelle service

Excellente en snelle service en levering.

Uitzonderlijk groot aantal onderdelen voor de belangrijkste merken, zelfs voor modellen die 20 jaar oud zijn. De meeste ook in voorraad.

Over Vervangingsmarkt.nl

Vervangingsmarkt is hét adres voor vervangingsonderdelen voor kranen en keukens! Wat ons bijzonder maakt is ons deskundig inzicht en kennis van de producten. Door de handige zoekfunctie kunt u gemakkelijk het juiste kraanonderdeel vinden. U kunt ook een foto sturen via de mail of whatsapp, zodat wij u het juiste product kunnen adviseren.