goede hulp bij onzekerheid over het typenummer van het bestelde artikel

goede hulp bij onzekerheid over het typenummer van het bestelde artikel

vlot gevonden, snel geleverd

Het type vervangende gasveer snel gevonden, advies via whatsapp deze maal niet nodig gehad. Mocht dit nodig zijn dan word er snel gereageerd. Levering met brievenbuspakje was vlot, helemaal top. Binnen 24 uur weer een uitstekend werkende kastdeur!

Correct en vlug

Alles in orde

perfect

correcte en vlotte verwerking van mijn bestelling

De service is prima

Dat er voor een kunststof buisje met aangegoten plaatje 40 euro betaald moet worden vind ik afzetterij. Het gaat hierbij om een carrousel steun. Redelijk had ik iets van 20-25 euro gevonden all in.

Product te groot

Wil t graag ruilen

Eenvoudig en makkelijk te bestellen en snelle levering.

Goede services

Top hulp gehad

Fantastische service en goede prijs

Ik heb diverse vragen gesteld en kreeg snel antwoord waar ik wat aan had en er werd ook documentatie bijgevoegd. De prijs was ook goed in vergelijking met andere sites. Ik heb een 9 gegeven en geen 10 omdat het altijd beter kan, maar ik ben heel tevreden over Vervangingsmarkt.

Vlotte en spoedige maar héél dure verzending !

Ik heb speciaal een rubberring meer besteld om een voordelige prijs te bekomen maar dit voordeel werd volledig teniet gedaan door de, volgens mij, héél dure verzending. 3 rubberringen in een enveloppe kosten 7,95 euro om naar België te versturen??? Dit houd mij tegen om de volgende keer nog bij u te bestellen.

Goed verlopen, correct

Prettig contact, opdracht stond netjes klaar bij afhalen op locatie nog enkele vragen over een onderdeel van de keuken en zeer vriendelijk te woord gestaan en de tijd genomen door verkoper. Mooie zaak beetje versholen op een industrieterrein te Bergschenhoek.

De juiste onderdelen snel geleverd

Het was me niet duidelijk dat een zending met verschillende levertijden wordt verstuurd als het laatste onderdeel beschikbaar is. Nadat ik belde werden de reeds aanwezige onderdelen alvast opgestuurd. Heel erg bedankt want toen ik nl. verder met de reparatie

men selecteert het correcte onderdeel voor mijn obsolete kraan

Ik heb een , destijds, dure keukenkraan . Helaas geen onderdeel meer bij de leverancier beschikbaar tot ik vervangingsmarkt.nl op het net tegenkwam. Na een mailtje kreeg ik zelfde dag nog antwoord welk onderdeel ik kon gebruiken voor mijn type kraan, welke ik direct beseld had. De dag nadien heb ik het onderdeel al kunnen inbouwen en mijn keukenkraan werkt nu terug perfect !

Juist product en snelle service.

Juist productomschrijving en supersnelle levering.

Snelle levering van de juiste onderdelen aan de hand verstrekte foto's.

Snelle levering van de juiste onderdelen aan de hand verstrekte foto's.

Snel duidelijk welke rubber ik nodig had; snel gelever

Goedeservice

Goede service en snel geleverd

Werd goed geholpen via whatts app en het onderdeel was snel in huis.

Goede communicatie en correcte prijs

Goede communicatie en correcte prijs

De bestelling werd correct en snel geleverd!

We zijn zeer tevreden!

Alles ging vlot,gelukkig had ik het onderdeel nummer van Franke.

Snelle respons en heel klantvriendelijk

Het door mij bestelde binnenwerk voor een Quooker kraan was niet goed Vervangingsmarkt reageerde heel snel op mijn mailtje en heb inmiddels een nieuw binnenwerk ontvangen Mijn Qooker werkt nu weer zoals het hoort

Gootsteenzeef/stop past perfect

Franke gootsteenbakzeef besteld en past perfect. Voldoet helemaal aan de verwachting

Over Vervangingsmarkt.nl

Vervangingsmarkt is hét adres voor vervangingsonderdelen voor kranen en keukens! Wat ons bijzonder maakt is ons deskundig inzicht en kennis van de producten. Door de handige zoekfunctie kunt u gemakkelijk het juiste kraanonderdeel vinden. U kunt ook een foto sturen via de mail of whatsapp, zodat wij u het juiste product kunnen adviseren.