We hadden dit artikel al een keer eerder besteld. Zeer tevreden over dit bedrijf. Snelle levering en duidelijke beschrijving hoe het artikel in te bouwen in de keukenkastjes met liftdeur.

Goede service, ook bij de retourzending

Bestelling correct en snel geleverd. Helaas kreeg ik mijn keukenkraan niet gedemonteerd omdat het inbusboutje van de handgreep muurvast zit en kon ik dus de reparatieset niet gebruiken. Ook de retourzending is zeer snel en correct afgehandeld.

snel en correct.

17.05 uur besteld en de volgende had ik de onderdelen in huis.

Reageren snel en goed advies

Super service, en zeer snel

1ste bestelling volgende dag binnen. 2de bestelling, een niet op voorraad zijnde Italiaans onderdeel. Levering van Italiaanse onderdelen was moeilijk, vanwege Corona virus. Toch zoeken ze een oplossing en leveren de volgende dag. Snel en het goede onderdeel!!

Goede en snelle service, top!

Goed bedrijf

Goed en snel geholpen en overstuurt.

Snelle levering conform omschrijving

Snelle levering van deurstrips. Exact conform de omschrijving en van goede kwaliteit.

Perfecte service op het einde van de dag

Ik had spoedig een aantal onderdelen nodig voor onze (2e hands) Quooker. Na montage bleken een aantal onderdelen te lekken. Na navraag gedaan te hebben bij de supportafdeling van Vervangingsmarkt bleek dat ik nog een aantal onderdelen nodig had. Op het einde van de middag, vlak voor sluitingstijd, nog snel met ze geschakeld om de volgende dag toch nog alle onderdelen in huis te hebben.

Goed verzorgd

👍🏿

prima service

Snele levering en prima service

Snelle levering, goed product.

Wel duur ondanks de korting. Ik betaalde bijna 50 euro voor een cartouche voor een Gessi kraan die in China wordt gemaakt voor nog geen 10 euro. Ik weet natuurlijk niet of die Chinese dezelfde kwaliteit heeft.

Super snelle levering en super goed verpakt

Verzending is sneller dan de wind en keurig verpakt. Krijgt meteen duidelijk een email, echt een aanrader!

Top levering en prijs

Alles was naar wens en volgens afspraak!

Vervangingsmarkt is makkelijk te bereiken en geven prima advies.

Ben te vrede over de service en snel geleverd. Ik was zelf het huisnummer gegeten in te vullen, krijg ik binnen een paar minuten daar meteen e-mail over.

Snelle levering en goed verpakt.

juiste levering

exact, levering

Goede ervaring

Goede ervaring en snelle levering ondanksCorona

Aangename eerste kennismaking

Makkelijk bestellen, snel in huis

Het artikel was snel besteld via de site. De volgende dag hadden we het al in huis.

Overichtelijke website, snel geleverd.

Absoluut perfect!

Zeer gemakkelijk het benodigde onderdeel gevonden. De levering volgde perfect op tijd.

Goede site, kon onderdeel makkelijk vinden

Jammer dat DHL niet op het afgesproken tijdstip leverde, maar pas een dag later

Over Vervangingsmarkt.nl

Vervangingsmarkt is hét adres voor vervangingsonderdelen voor kranen en keukens! Wat ons bijzonder maakt is onze deskundig inzicht en kennis van de producten. Door de handige zoekfunctie kunt u gemakkelijk het juiste kraanonderdeel vinden, of door een foto te mailen of appen kunnen wij u het juiste product adviseren.