Goede zoekfunctie op website gecombineerd met sne

Goede website om artikelen te zoeken en betrouwbare levering

Zijn zeer slecht.

Zeer slecht. Krijg geen ondersteuning bij de bestelde onderdelen.

Prima advies, heel snelle levering

Ik ben heel erg tevreden. Aan het eind van de dag (16.45u) belde ik om advies. Ze konden mij direct en duidelijk advies geven. Ik heb direct besteld. Voor 17.00 hebben ze de bestelling nog op de post gedaan en naast de automatische bevestiging nog een persoonlijk mailtje erachteraan. Geweldig!

Gemiddeld

De aanloop was wat wisselend, nadat eenmaal f2f contact had plaatsgevonden verliep de communicatie wat soepeler.

goed overzicht, volgende dag in huis

Goed overzicht van spullen en makkelijk te vinden. Het fijnste is dat het de volgende dag werd geleverd.

veel op voorraad snel geleverd. kraan weer als nieuw na revisie.

zie bovenstaand.

Geleverd zoals beloofd, dus punctueel prima

Superrr snelle levering.

Bestelling geplaatst voor 17.00 u. De volgende dag s'middags in huis! Product nog diezelfde dag gemonteerd, functioneert prima! Klasse.

goede info

De produktbeschijving was gedetailleerder en beter dan bij andere sites. De afhandeling ging voorspoedig en snel.

Het duurde even maar dan hebben het wel!

Het onderdeel was niet op voorraad en moest daarom besteld worden. Heb ongeveer 2 weken moeten wachten. Maar heb het uiteindelijk toch gekregen.

Next day delivery

Good product for a nice price

Onderdeel voor mijn Quooker snel geleverd en met de video zo gemonteerd

Très satisfait

Envoi rapide et plate forme a jour au niveau des stocks. Que demander de plus. Je suis très satisfait et je recommande ce site

Onderdelen aangeduid op het sterplan badkamerkraan. Bestelnummer volgt met een muisklik.

De website is functioneel en nuttig. Met het merk en modelnummer vindt men zo de vervangstukken met bestelnummers. Vlotte levering. Tja, het zijn catalogusprijzen zonder korting en met wat zoeken kan het goedkoper. Al bij al goed in orde.

Oud onderdeel gevonden en snel geleverd

Heel fijn dat Vervangingsmarkt oude stop voor m'n gootsteen in de keuken kon vinden en ook heel fijn dat ie snel geleverd werd.

Duidelijk en snel

Top geregeld

Vandaag besteld, morgen geleverd. Super

De ene dag besteld en de andere dag het product ontvangen en kunnen plaatsen. Probleem opgelost!

Zeer goede website Makkelijk zoeken naar onderdelen

Snelle bezorging en goede kwaliteit. Ook contact prima, snelle reactie.

Betrouwbare leverancier

Product was top maar de levering via DHL liep een dag vertraging op door transportproblemen

Slechte wachttijd

Product voldeed aan eisen maar heb erg lang moeten wachten voor dat het pakketje aankwam op de bestelling stond 5 werkdagen en het werd drie weken

Super ervaring

Goede service, hier scharnieren kunnen krijgen waar ik lang naar gezocht heb. Oude waren 20 jaar oud. Mooie website en zeer snel Verzonden.

Zeer vlotte afhandeling

Prima webshop met ruim assortiment

Ik heb een binnenwerk voor mijn Damixa keukenkraan gekocht. Deze werd vlot geleverd en de communicatie over de aflevering was goed. Een webshop zoals het hoort. Niets op aan te merken.

franke korfplug 84mm

Snelle verzending en het goede product

Over Vervangingsmarkt.nl

Vervangingsmarkt is hét adres voor vervangingsonderdelen voor kranen en keukens! Wat ons bijzonder maakt is ons deskundig inzicht en kennis van de producten. Door de handige zoekfunctie kunt u gemakkelijk het juiste kraanonderdeel vinden. U kunt ook een foto sturen via de mail of whatsapp, zodat wij u het juiste product kunnen adviseren.