prima, snel en vlot en helemaal naar wens.

prima, snel en vlot en helemaal naar wens.

Originele Quooker onderdelen voor een redelijke prijs

Onderdelen waren goed verpakt en alles zat erin. De gebruiksaanwijzing voor uitwisselen waren volgens een net stappenplan. Ik had niet alles nodig, maar dat wist ik al bij bestellen.

Zeer snelle afhandeling en exact volgens verwachting

onderdeel was conform de bestelling en paste dus meteen. Hulde voor de correcte wijze van selectie, verzending en bezorging

Snel en adequaat

Voldeed volledig aan mijn verwachting

Snel, behulpzaam en eerlijk

Ik had een plug besteld voor de spoelbak in de keuken bleek de verkeerde te zijn, via Whatsapp een foto gestuurd van de oude, de nieuwe retour gestuurd. Twee dagen laten de goede plug ontvangen en het geld terug van de andere!

Goede communicatie

Tevreden met geleverde artikelen

Top bediening vakkundig advies gekregen

Alles gekregen wat ik besteld had.

Je betaald de hoofdprijs...

4 kleine plastic clipjes tegen het te ver opengaan van keukendeurtjes gekocht ...5 euro per stuk en bijna 4 euro verzendkosten.... Zag een dag later dag ze elders voor 0,31 eurocent per stuk werden aangeboden en..gezien de zeer kleine afmetingen — per briefpost worden verzonden.. is wel een heeeel groot verschil...... Ze werden wel snel verzonden....

Jammer dat u ons met een onvoldoende beoordeeld. Wij hebben onze prijzen duidelijk op de site staan en verplichten niemand om bij ons te kopen. Helaas kunnen we niet in alles het goedkoopst zijn. Ik weet niet waar het prijsverschil inzit. Misschien dat dit andere bedrijf heel groot dit artikel inkoopt. Klantenservice Vervangingsmarkt.nl

Goed en snel geregeld

Bestelling geplaatst welke snel en volledig werd geleverd. Product voldoet volledig aan de wijze waarop beschreven

snelle reactie op mijn hulp vraag, duidelijk en snel.

Zo willen we het graag! Snel , duidelijk .

Prima Service

Prima assortiment en prima service via Whatsapp kun je vragen stellen en foto’s sturen. Heel handig en snel.

positief

Ik kreeg keurig wat ik besteld had en werd volgende dag meteen verzonden.

Snel gevonden, snel thuisbezorgd

Ik had een nieuwe korfplug nodig. Gelukkig wist ik nog welk merk en type. Even gezocht, snel gevonden en besteld en keurig verpakt geleverd.

Handig, snel en deskundig

Vervangingsmarkt heeft mij veel geld bespaard. Een lekkende kraan helemaal vervangen of alleen het lekkende onderdeel. De keuze is dan gemakkelijk. Snel geleverd met goede ondersteuning.

goede degelijke site

Prima maar vrij duur.

Snelle verzending. Goeie verpakking. Persoonlijk vind ik de prijs hoog. Een gebruiksaanwijzing hoe aan te sluiten(paren Bluetooth) had eea vergemakkelijkt misschien de prijs iets ‘makkelijker’ gemaakt. Voor de rest prima product.

Prima product en snel geleverd

Snel en correct

Snel meteen goede materialen

Snel besteld, snel geleverd.

Goedkoopste adres, zeer snel geleverd.

Geen monteur meer nodig

Mijn vermoedens oorzaak lekkage werden super snel bevestigd volgende dag onderdeel in huis

vlotte bediening

Snel vorrrct

Zoals het hoort

Moeilijk onderdeel toch gevonden bij vervangingsmarkt

Tevreden over de bestelling

Over Vervangingsmarkt.nl

Vervangingsmarkt is hét adres voor vervangingsonderdelen voor kranen en keukens! Wat ons bijzonder maakt is onze deskundig inzicht en kennis van de producten. Door de handige zoekfunctie kunt u gemakkelijk het juiste kraanonderdeel vinden, of door een foto te mailen of appen kunnen wij u het juiste product adviseren.