Super en meteen geleverd

Gewoon goed

Uitstekende service! Vervangende onderdelen de volgende dag in de bus.

Jouw redding, als de fabrikant het laat afweten!

Makkelijk te vinden en een snelle service.

Nix op aan te merken

Alles liep zoals het zou moeten.

Waardeloos

Het was ws mijn eigen schuld, maar ik bind het waardeloos dat je een artikel niet kunt retourneren. Ben dat niet gewend en heb er " overheen" gelezen. Toch is het waardeloos

Profielstrip

Goede snelle service

Goede service, snel en mooie prijzen

Ik had snel wat nodig en dankzij vervangingsmarkt had ik mijn spullen snel. Goed verpakt.

Goed geregeld

Zeer gedegen dienstverlening en vlotte levering

Ik kreeg hulp bij het juist selecteren van de bestelde goederen. Door deze hulp kreeg ik het juiste vervangingsstuk, dat zeer vlot en snel werd geleverd

Super snelle levering en prima product

Op dag 1 besteld, op dag twee in huis Prachtig product, goed verpakt

Vandaag besteld, morgen of uiterlijk overmorgen i huis!

Wat wil je nog meer dan 'n correcte en snelle levering!!!

goede service en snelle levering

Één van de artikelen was beschadigd. Dit via de mail aangegeven. Een antwoord duurde een paar dagen in verband met drukte maar het artikel is kosteloos nogmaals geleverd. Dus prima service

flexibel, snel en betaalbaar

heb 'lastige'onderdelen bestelt bij Vervangingsmarkt. ik kreeg de onderdelen heel snel geleverd tegen een scherpe prijs. achteraf bleek een onderdeel niet nodig te zijn en kon ik het onderdeel gewoon retour sturen. prima service en scherpe prijzen. aanrader!

Het juiste product in één dag geleverd.

Het product heb ik al eerder gekocht. De vorige keer heb ik eerst zelf het verkeerde besteld. Maar toen ik het oude mee teruggestuurd had, was het duidelijk wat ik nodig had.

kan niet beter zijn

bij informatie goed advies

Snelle levering!!

Snelle levering en product zoals beschreven.

Super snelle levering!

Gemakkelijk, betaalbare webwinkel. Vandaag besteld en morgen in huis!!

zeer goede en snelle service

Eind van de middag besteld volgende dag in huis perferte en snelle SERVICE

Geen 5 sterren. Dure verzending brievenbuspakket

Snel. Het was een piepklein en ligt onderdeel dat door de brievenbus kwam toch pakkettarief in rekening gebracht.

Snelle en correcte levering

Snelle en correctie levering

heel goed

Ik had een appje gestuurd met foto voor vervanging van een korfplug. Werd snel en goed geholpen. Zo kon ik m.b.v. de link direct het goede merk bestellen. Hiervoor hartelijk dank.

Juiste product, vlot geleverd

Ik zocht een specifieke afstandsbediening voor de keukenverlichting. Vervangingsmarkt had de juiste. De volgende dag al in huis.

goed!

Duidelijk en snel

Makkelijk product selecteren, duidelijk proces en snelle levering.

Over Vervangingsmarkt.nl

Vervangingsmarkt is hét adres voor vervangingsonderdelen voor kranen en keukens! Wat ons bijzonder maakt is onze deskundig inzicht en kennis van de producten. Door de handige zoekfunctie kunt u gemakkelijk het juiste kraanonderdeel vinden, of door een foto te mailen of appen kunnen wij u het juiste product adviseren.