een heel gebruikersvriendelijke webshop

Omdat ik niet zeker wist welk artikelnummer van toepassing was op mijn bestelling, heb ik eerst twee foto's van het produkt opgestuurd. De reactie was snel en positief met vermelding van het juiste artikelnummer. Snelle levering.

geweldige service

Aan 1 foto hadden ze genoeg om nieuwe scharnieren te adviseren.

Vlotte afhandeling en snel geleverd

snel en correct

goederen werden op tijd en correct aangeleverd

goed advies en snel geleverd

is in orde

Is zoals het hoort

Perfect!

Onderdeel eenvoudig gevonden en snel geleverd. Super

Goed en snel

Product had levertijd van 14 dagen maar werd al sneller aangeboden, top! Vervelend was wel dat DHL dus eerder aan de deur stond en we niet thuis waren. Vervolgens werd pakket gelijk op een andere locatie neergelegd en was de tijd om het op te halen erg krap. Weet niet of dat de DHL werkwijze was..wat meer tijd om pakket op te halen zou erg prettig zijn

Artikel oké, verzending en verzendkosten matig

Artikel is oké, wel prijzig maar goed. Vervolgens betaald je €3,95 en zit je ruim een week te wachten op een brievenbus envelopje... vind ik erg zwaar belast.

Zeer goede uitleg, duidelijke informatie verstrekking, uitstekende ervaring

Heb een bestelling geplaatst en krijg er een duidelijke installatie instructie bij. Goede mail informatie en snelle beantwoording en levering bij vragen.

volle tevredenheid

conform afspraak

Artikel wordt goed omschreven, maatgeving erbij is fijn

Prima geregeld

Prima geregeld

Gewoon goed.

Duidelijke communicatie en snel geleverd.

Snel geleverd top

Voor de tweede keer besteld snel geleverd en van goede kwaliteit

IS goed

geen enkel probleem

voor de eerste maal delen besteld en helemaal tevreden

Goede, snelle en correcte levering.

De benodigde onderdelen snel gevonden op de website. Telefonisch goede en correcte informatie ontvangen. Levering snel en volledig volgens afspraak. Niks op aan te merken.

niet voldoende voorgelicht

Kreeg het verkeerde binnenwerk toegezonden. waarschijnlijk mijn eigen fout maar het mag van uw kant nog wat duidelijker geformuleerd worden in beeld. (welk binnenwerk bij welke kraan past bijvoorbeeld) Zonde van de 50 euries, nu een nieuwe kraan gekocht.

slecht

Late levering Medewerkers zijn niet op de hoogte Medewerkers "schrijven" zeer klantonvriendelijke zaken in de stijl van "je mag nog tevreden zijn dat we hebben geleverd" Website vertoont duidelijk onvolkomenheden (blijkbaar ook verschil tussen NL en BE) Voorbeeld: opgave van huisnummer - in het begin (NL) is verplicht vak, als je BE invoert, moet je het huisnummer bijkomend vermelden in je 'straatvak' Zeer beperkte commerciële ingesteldheid. Echt geen aanrader.

Het juiste onderdeel was snel gevonden op de site. Dit werd vervolgens snel en correct geleverd.

Snelle en goede levering

Alles wat besteld is was goed en op de juiste tijd afgeleverd

Snelle respons en levering.

Kundig en zeer behulpzaam

Kundig, zeer behulpzaam, vriendelijk en accuraat. Mijn levering was niet compleet. Het ontbrekende onderdeel werd direct nageleverd!

is goed

alles netjes afgewerkt en bezorgd

Over Vervangingsmarkt.nl

Vervangingsmarkt is hét adres voor vervangingsonderdelen voor kranen en keukens! Wat ons bijzonder maakt is onze deskundig inzicht en kennis van de producten. Door de handige zoekfunctie kunt u gemakkelijk het juiste kraanonderdeel vinden, of door een foto te mailen of appen kunnen wij u het juiste product adviseren.