Zeer correct

Zeer snelle levering.wel een enorme prijs verhoging van vervanging van onderdeel voor een kraan.

ander mens aan bevelen

Keurig

Duidelijke website. Artikel snel geleverd, goed verpakt en met duidelijke handleiding.

prima, snelle levering

snelle levering, prima geregeld

Snel besteld en snel geleverd

Makkelijk bestellen en heel snel verstuurd en afgeleverd!

Topper

Erg snel en goede kwaliteit. Gekregen wat ik wilde .

Goede service en hulp bij het vinden van de passende onderdelen

Positief

Mooie strippen en snel geleverd.

De bestelde strippen werden zeer snel geleverd en zien er goed uit.

product is goed en snel geleverd. ik vond het product daarentegen wel erg duur.

Perfecte en snelle service

Top site

Snelle levering. Product voldeed niet aan de verwachting maar dat was niet hun schuld.

Zie boven.

Alles ok!

Snelle levering, ben helemaal tevreden!

Gewoon goed

De vraag over product werdt binnen een paar uur ontvangen.Heel fijn

Snelle bezorging van het juist passende artikel

Het was gemakkelijk om mijn bestelling te plaatsen en binnen een dag kreeg ik het thuisbezorgd. De kosten vielen lager uit dan bij andere bedrijven. Prima ervaring

Vervelende vragen achteraf

Vervelende vragen achteraf

Weet het niet

Moet 3,5 euro verzendkosten betalen terwijl het onderdeel door de brievenbus kan. Het onderdeel lijkt niet origineel te zijn. In dat geval betaal ik 5 tot 10 keer teveel

Ruime keus, Snel geleverd

zeer tevreden

prima verlopen

A peine commandé, déjà livré

Prix compétitif et respeect des délais

Slordige levering

Spullen snel ontvangen. De lengte van het profiel is exact op maat, maar zijn allemaal beschadigd. Erg slordig afgzaagd waardoor de toplaag op sommige plekken tot wel 5 mm onder de zaagsnede beschadigd is. Ik heb nog geen melding gemaakt van deze tekortkoming. Fouten kunnen gemaakt worden, het gaat er uiteindelijk om hoe het opgelost wordt.

Nog steeds niets ontvangen

Het pakket zou per 4/9 verzonden zijn maar we hebben nog niets ontvangen. Blijkbaar werd dit per gewone post verstuurd - geen tracking - zou aan het aangerekend tarief wel per koerier mogen.

Snelle service, en levering. een aanrader

Alles verliep naar wens, en volgens de verwachtingen.

Goed en vriendelijk geholpen, goed bereikbaar.

Goed en vriendelijk geholpen, goed bereikbaar. Wacht alleen nog op teruggave retour. Duurt een beetje lang.

Goed vervanginsproduct voor Quooker kraan

Duidelijke handleiding en uitstekend vervangingsproduct voor quooker kraan. Na installatie geen lekkende kraan meer.

Over Vervangingsmarkt.nl

Vervangingsmarkt is hét adres voor vervangingsonderdelen voor kranen en keukens! Wat ons bijzonder maakt is onze deskundig inzicht en kennis van de producten. Door de handige zoekfunctie kunt u gemakkelijk het juiste kraanonderdeel vinden, of door een foto te mailen of appen kunnen wij u het juiste product adviseren.