Goede snelle service

Goede snelle service

Snel en duidelijk

Mijn telefonische vragen werden snel en duidelijk beantwoord. Daarbij kreeg ik meteen de juiste links te zien

duidelijk, goed en snel

plus een goede prijs/kwaliteitsverhouding.

ok

vlotte service

met het bedrijf zelf is niks mis.

Vervangingsmarkt zelf handelt orders netjes op tijd af. Alleen over het product zelf (afstandsbediening emotion LS voor verlichting) ben ik minder tevreden. In 4 jaar tijd ben ik nu al aan mijn 3e afstandsbediening toe. Ik hoop dat deze nu langer meegaat.

Gewoon ok

Snel geleverd en de kwaliteit was als verwacht

Groot assortiment en snel bezorgd

Groot assortiment en snel bezorgd !

Op tijd geleverd, prima product

Op tijd geleverd, prima product

Prima levering

Exact in alles Tijd en levering

Enorm assortiment

Uit onze inmiddels 20 jaar oude mengkraan viel het filter in de wasbak. Bij vervangingsmarkt hadden ze alle onderdelen van deze kraan op voorraad! Bestellen ging door een heldere tekening van de kraan gemakkelijk en binnen een paar dagen hadden we het onderdeel in huis. Top!

Bestelling en klaarzetten ok maar wacht nog steeds op B-Post aflevering

Mogelijk eens nadenken over B-Post als partner. Via de web onmiddellijk respons op mijn vraag ivm de levering status.

Helaas is het bij de pakketpost erg druk, hierdoor kunnen zendingen naar Belgie vertraging oplopen. Dit probleem hebben wij niet in de hand en komt bij elke zendpartij momenteel voor. Klantenservice Vervangingsmarkt

Super goed en zeer snelle bezorging.

Prima ervaring

Gevonden op de site wat ik nodig had en daarna vlot besteld en geleverd

Makkelijke website en snelle levering

Fijn dat ik wat oude onderdelen in mijn keuken nog kon vervangen.

afmetingen klopt niet met artikelen

zie boven

Dank voor uw beoordeling. De afmetingen van het artikel staan op onze site, u heeft het verkeerde artikel gekocht. Dit zijn dus 2 verschillende zaken. Jammer dat u ons hierdoor een onvoldoende beoordeeld. Klantenservice Vervangingsmarkt

Pijpsleutel Grohe vervormd.

Vond hem al verdacht goedkoper dan bij andere webwinkels.

Dank voor uw beoordeling, Jammer dat u niet tevreden bent over dit product. Waarschijnlijk zat u moer erg vast, want dit is een origineel Grohe artikel waar wij nog geen klacht over gehad hebben. Klantenservice Vervangingsmarkt.nl

Onderdeel was goed

Is goed

Waarom geeft u ons een onvoldoende? In uw beoordeling zie ik geen probleem wat u heeft ondervonden. Klantenservice Vervangingsmarkt

zeer goed

zeer snel en correct

wacht al 6 dagen achter mijn levering

?/A#é"0ç

Helaas is het bij de pakketpost erg druk, hierdoor kunnen zendingen naar Belgie vertraging oplopen. Dit probleem hebben wij niet in de hand en komt bij elke zendpartij momenteel voor. Ik zie dat u het inmiddels ontvangen heeft. Excuses voor de vertaging. Klantenservice Vervangingsmarkt

Niet geleverd wat ik had besteld

Het zijn lampen 5 stuks van 30watt ipv 45watt

u heeft bij ons gasveren gekocht, geen verlichting. Ik denk dat deze beoordeling voor een ander bedrijf bedoeld is. Klantenservice Vervangingsmarkt.nl

helemaal top

precies de delen die ik nodig had

snelle reactie via Whats app,

bestelling heel vlot verlopen, lange levertijd

als een product niet op voorraad is zit hier soms een lange levertijd op. Dit is ook vermeld via de app. Dit product moest speciaal geproduceerd worden. Jammer dat u dit als een onvoldoende ziet. Klantenservice Vervangingsmarkt

Super ingepakt

Het was precies het artikel die ik heb besteld. En netjes ingepakt. En per mail bericht dat ik niet thuis hoeft te wachten op het pakket. Mijn kennis was super blij er mee Het artikel was niet van mijn bedoeld, maar voor een kennis. Hij brak af van haar. Ze durf niet online iets te bestellen. En ik liet zien dat het allemaal goed ging. Mvg Imane M'sissa

De bestelling geleverd zoals het hoort: Goed verpakt en op tijd.

Geen enkel punt dat mij ervan zou weerhouden om vervangingsmarkt bij anderen aan te bevelen als zijnde een betrouwbare webshop.

vlotte service maar levering laattijdig

Ik heb heel snel bevestiging gekregen van mijn bestelling maar omwille van Corona laat de levering blijkbaar op zich wachten. Op zich niet echt een probleem maar gezien het onderdelen zijn van onze uitgietbakken in de keuken, kunnen wij deze momenteel niet gebruiken. Ik heb deze bijgevolg eigenlijk dringend nodig.

Over Vervangingsmarkt.nl

Vervangingsmarkt is hét adres voor vervangingsonderdelen voor kranen en keukens! Wat ons bijzonder maakt is onze deskundig inzicht en kennis van de producten. Door de handige zoekfunctie kunt u gemakkelijk het juiste kraanonderdeel vinden, of door een foto te mailen of appen kunnen wij u het juiste product adviseren.