Hele goede en snelle service!

Ik ben ontzettend goed geholpen via de mail en heb het juiste product snel ontvangen. Erg blij mee!

Een informatief emailtje leverde mij precies dat originele onderdeel voor een Blanco spoelbak op wat ik nodig had. Super!

Goede service.

Het kan niet beter

Duidelijk, betrouwbaar

Snel bezorgd en past goed!

Snel bezorgd en past goed!

Fijn en toegankelijk bedrijf

Vriendelijke en behulpzame medewerkers aan de telefoon! Bestel er graag! Bedankt

super snelle levering

Kon alleen bij hun mijn bestelling als particulier plaatsen geweldige ervaring gaan we meer doen!

Deskundig advies past altijd

Na telefonisch contact vraagstuk over kraan besproken, conclusie resulteerde in aankoop van een aantal onderdelen. Na snelle ontvangst het geheel passend volgens de instructie gemonteerd. Er stroomt geen water meer uit de kraan als deze afgesloten is. Een geruststellende gedachte✍️

Goede prijs en snel geleverd

Juiste producten, makkelijk kiezen en snel in huis

Had een veertje nodig voor mijn Wesco, dat is snel geleverd.

Snel geleverd.

Nieuwe keukenkraan gekocht. Snel geleverd en goed verpakt. Zelf de kraan gemonteerd en deze doet het zoals het hoort. Ik zou zo weer bij hen bestellen!

Goede en snelle levering.

Goede en snelle levering. Prima kwaliteit.

Pakket werd in eerste instantie niet bezorgd door DHL, omdat wij volgens DHL niet thuis waren, terwijl dat wel zo was. Vervangingsmarkt pikte dat goed op en stuurde vlot het product opnieuw.

Snel en goed advies

Na mijn vraag via de website kreeg ik het verzoek om een foto te sturen. Kraan werd direct herkend en het juiste binnenwerk kon ik eenvoudig bestellen. Verzending duurde wat langer dan gehoopt, maar dit lag aan POSTNL. Vervanging was binnen een paar minuten gedaan. Top!

super geholpen

Ik kreeg antwoord om mijn mails en ze hebben me goed geholpen door mee te denken. Heel fijn

Snel

Snel in huis en juiste product van goede kwaliteit.

ruim voldoende maar kan eenvoudig nog beter

Aan de telefoon ben ik goed geholpen. Maar ........ Ik heb o.a. een repareersetje voor een kraandouche van Dornbracht besteld voor ruim 60 €. Best wel een heel pittige prijs voor de onderdelen die er inzitten. In de handleiding staat dat ik ook nog met een inbus-sleuteltje van 2 mm een schroefje moet demonteren. Dat inbus-sleuteltje ontbreekt helaas in het repareersetje. Moet ik eerst naar de winkel voor een klein inbussleuteltje. De extra kosten hiervoor zijn m.i. verwaarloosbaar op de aanschafprijs. Mijn advies dus : voeg dat toe aan het repareersetje. Iedereen blij en wel zo handig !

Snel geleverd en goed verpakt goeie ervaring

Ik zou hier meer bestellen

Zeer snelle levering en correcte goederen met handleiding ontvangen

Om een oud product te bestellen heb ik eerst per mail contact gezocht. Onmiddellijk werd mij een nieuw vervangend product voorgesteld omdat het oude niet meer in productie is en door de fabrikant werd vervangen. Na een zeer snelle levering geplaatst en werkt perfect.

Prima goe

Vlot geleverd

Snelle reactie op vraag per mail en snel verzending!

Snel antwoord op mijn vraag en correcte levering

Groot assortiment Quooker onderdelen, snelle levering

Als je er tijdens de installatie achter komt dat je één onderdeeltjes mist, want dat zit nog in de oude afvoer gelijmd... Gelukkig snel het overloop ventieltje gevonden en kunnen bestellen. Mooi assortiment Quooker onderdelen, dus zal hier zeker nog wel een keer terug komen.

Het juiste product snel geleverd

na lang zoeken bij Vervangingsmarkt.nl terechtgekomen en direct het juiste product gevonden. besteld snel in huis !

Weg en bos 50 2661DK Bergschenhoek

010 26 000 21

Over Vervangingsmarkt.nl

Vervangingsmarkt is hét adres voor vervangingsonderdelen voor kranen, sanitair en keukens! Wat ons bijzonder maakt is ons deskundig inzicht en kennis van de producten. Door de handige zoekfunctie kunt u gemakkelijk het juiste kraanonderdeel vinden. U kunt ook een foto sturen via de mail of Whatsapp, zodat wij u het juiste product kunnen adviseren.