Compleet met gereedschap en instructies

De kraan doet het weer als nieuw

Snel en correct verwerkt .

Geleverd zoals verwacht.

Makkelijke website en snelle en juiste levering van de bestelde onderdelen !

Binnenwerk van onze kraan gekocht. Overzichtelijke site, bestelling gedaan en opgehaald op locatie

Snelle levering zoals beloofd.

Mijn ervaring met jullie zijn goed.

Bestelling was in orde en snel bezorgd.

via WhatsApp heel goed en snel advies gekregen

Ik was op zoek naar vervanging van een verouderd type sproeikop van kraan. Binnen 24 uur was het product in mijn bezit.

Topzaak. Goede deskundige antwoorden én veel voorraad

Voor mijn lekkende Blanco kraan (nog nooit van gehoord...) zocht ik een nieuw binnenwerk. Blijken er honderden soorten te bestaan. Even geïnformeerd, goed raad gekregen via de mail en artikel besteld dat er binnen 2 dagen binnen was. Zelf gemonteerd en alles dik in orde. Beter en makkelijker gaat het niet.

Snel en goedkoop keuken sifon

Snel kunnen bestellen en op de zelfde dag opgehaald.

Het bestelde en ontvangen product voldoet aan mijn verwachtingen.

Vlotte levering

Bestelling werd vlot en correct geleverd. Bedankt

Top snel geleverd.

En ook fijn dat onderdelen nog te krijgen zijn kraan van 10 jaar oud

zeer efficiënt

Gemakkelijk zoeken op de website en snelle en efficiënte uitvoering van de bestelling.

Snelle levering en prijs kwaliteit verhouding was top

Zeer tevreden!

Eindelijk de deurbuffers gevonden die we nodig hadden!

Goede service en stipte naleving van afspraak en levering product

Alles prima en snel geregeld!

Alles prima en snel geregeld!

Perfecte service en uitvoering!!

Perfecte service en snelle levering en uitvoering!!

Snelle levering van een goed product.

Zeer correct afgehandeld. Snel en zorgvuldig geleverd. 6

Het appbericht met foto van het onderdeel dat ik nodig had werd direct beantwoord. Bestelling werd de volgende dag keurig ingepakt geleverd. Topservice!

Lang gezocht kwam op uw site meteen correct geholpen

Zie boven

Zeer goede service

Vlotte levering

Het artikel wat ik wilde vervangen was een opvangbakje van ikea. De website verwees snel naar de Vervangingswinkel waar het product duidelijk omschreven werd en direct te bestellen. Ik had het product snel en goed verpakt in huis. Ik ben blij met zo’n vervangingswinkel!

Snel en onderdeel zoals beschreven

Snelle afhandeling en levering en beschrijving van het item op de website komt overeen

Over Vervangingsmarkt.nl

Vervangingsmarkt is hét adres voor vervangingsonderdelen voor kranen en keukens! Wat ons bijzonder maakt is ons deskundig inzicht en kennis van de producten. Door de handige zoekfunctie kunt u gemakkelijk het juiste kraanonderdeel vinden. U kunt ook een foto sturen via de mail of whatsapp, zodat wij u het juiste product kunnen adviseren.