Alles ging vlot,gelukkig had ik het onderdeel nummer van Franke.

Snelle respons en heel klantvriendelijk

Het door mij bestelde binnenwerk voor een Quooker kraan was niet goed Vervangingsmarkt reageerde heel snel op mijn mailtje en heb inmiddels een nieuw binnenwerk ontvangen Mijn Qooker werkt nu weer zoals het hoort

Gootsteenzeef/stop past perfect

Franke gootsteenbakzeef besteld en past perfect. Voldoet helemaal aan de verwachting

Prima product snel geleverd

Zie boven

Nadat het product binnen snelle levering

Product had een erg lange levertijd Meer dan 12 weken

Zoeken,bestellen, klaar!

Prima webwinkel. Makkelijk zoeken en bestellen. De andere dag in huis, toppie

Gewoon goed

Wel via mobielbetalen regelen.

Absoluut top!

Perfect geholpen - bij toch een lastig probleem dat andere leveranciers niet konden oplossen! Ik ga graag weer met hen in zee als ik spullen nodig heb voor sanitair etc.

Snelle afhandeling en verzending. Misschien iets minder verpakkingsmateriaal?

Duidelijk, goed exemplaar

Order is nog niet afgerond

Ontvangen onderdeel werkte niet, per omgaande teruggestuurd, in afwachting van verdere afhandeling

onze ervaring is prima ,en het was snel geleverd

onze ervaring is prima en het was snel geleverd

Vlotte levering

Benodigde product werd snel geleverd. Verpakking goed.

Direct antwoord op mijn vraag.

Ik heb direct antwoord gekregen via WhatsApp. 's middags om 15.00 uur besteld, de volgende dag om 12.45 uur al bezorgd.

Goede en snelle levering.

Goede en snelle levering.

Compleet, op tijd, goede info

lang gezocht, en hier gevonden.

Besteld, betaald en de volgende dag netjes bezorgt door de postbode. ben zeer tevreden.

Gemakkelijk

Vlot verlopenl

bestelling was ok

10 dagen wachten tussen verzonden en levering.

Snel

Makkelijk besteld en snel in huis

Ga zo door

Geen bezwaar

Super snel

Op de website opgezocht, besteld , betaald en de volgende dag in huis. Hadden al eerder iets besteld. Onderdeel voor ruim 30jaar oude keuken. Zeer tevreden.

alleen bezorging was minder schuld (UPC)

alleen bezorging was minder schuld (UPC)

Perfect ontzorgt.

Onderdeel wat ik nodig had was origineel niet meer verkrijgbaar, de Vervangingsmarkt heeft mij hier een perfecte oplossing voor geboden.

Prima kwaliteit en snel bezorgd

Prima, mooie kwaliteit. Ik dacht dat het versturen dweil profielen van 5 m wel wat problemen zou opleveren, maar zijn netjes bezorgd.

Over Vervangingsmarkt.nl

Vervangingsmarkt is hét adres voor vervangingsonderdelen voor kranen en keukens! Wat ons bijzonder maakt is ons deskundig inzicht en kennis van de producten. Door de handige zoekfunctie kunt u gemakkelijk het juiste kraanonderdeel vinden. U kunt ook een foto sturen via de mail of whatsapp, zodat wij u het juiste product kunnen adviseren.