prima service en levering volgens afspraak

Nergens anders te krijgen

Top en snel geleverd

Goede voorlichting en service, ontvangen product toch onbruikbaar

Besteld, een spoelbakkorfzeefje Door u duidelijk gesteld, controleer goed of u de goede bestelt. Alle opgegeven maten kwamen overeen. 1 Maat was niet door u vermeld, de hoogte van de afsluitring onder de korf. Die moet ca. 4 mm zijn, de geleverde is ca. 1 mm hoog. Met als resultaat, korfje sluit nu niet het spoelbakgat af. Resumé, doordat 1 maat in opgave ontbrak, konden we die niet kontroleren en hebben we het risico genomen, dat ook dit zeefje voor ons bruikbaar zou kunnen zijn. Resultaat, 1 nieuw korfje ligt ongebruikt in de lade.

Bedankt voor uw beoordeling, Wij hebben bijna alle maten die goed te meten zijn bij de korfplug gezet. Er staat bij de korfplug vermeld dat als u er niet uitkomt wat foto's gestuurd kunnen worden zodat we u kunnen adviseren. U heeft gegokt in plaats van advies opgevraagd. Helaas konden wij u dan niet adviseren. Waarschijnlijk zal er aan uw bovenzijde van de plug geen FRANKE gestaan hebben. Klantenservice Vervangingsmarkt.nl

Zonder probleem besteld en opgehaald

Alles loopt gemakkelijk en was vriendelijk afgegeven

Product precies zoals omschreven

Onderdeel paste perfect!

Het gekochte Quooker onderdeel paste perfect, handig met het juiste speciale gereedschap geleverd.

Vandaag m'n klant geholpen. Alles paste perfect.

Redelijk snelle levering. Alles prima in orde!

zeer correcte en snelle afhandeling

1 foto via WhatsApp en meteen een reactie met de mogelijkheden.

Ik twijfelde voor het onderdeel dat ik nodig had. ik nam contact op en kreeg meteen het juiste advies en zo kocht ik een nieuw onderdeel zonder probleem. Netjes verpakt en snelle levering.

Top winkel heel fijne behandeling mensen met kennis

Fijne winkel mensen met verstand van zake

snel

Niettegenstaande ik recht had op gratis verzending (vanaf 100 €) werd toch verzendingskosten aangerekend.

Duidelijke communicatie . Je weet waar je aan toe bent.

Levering heel snel,product voordelig

Snel en goed.

Goed ontvangen.

Snel besteld, snel geleverd

Snel besteld, na 2 dagen het onderdeel in de bus. Top!

Product was in orde, levering niet.

de siye gaf aan voor 17.00 uur besteld volgende dag in huis, daar ga je van uit en werd ook in de bevestiging geschreven, echte de praktijk wa anders. Produkt werd een dag later bezorgd wat een tegenvaller was, moest hierdoo het herstel en gebruik van het apparaat ook voor 1 dag uitstellen.

Meteen goed geholpen

De sifon in onze gootsteen (Franke, roestvrij staal) had een totaal versleten rubber ring. Ik wist niet dat dat een losse rubber ring was die je er af kan halen) dus heb de sifon(heet dat zo? Dat ding dat de gootsteen kan afsluiten als je t naar beneden drukt) verscheidene malen in de afwasmachine meegeladen. Niet doen! Daar kan die rubberen ring niet tegen! Klantenservice vriendelijk en kundig.

Slecht, Heb het pakje nog steeds niet ontvangen ?

Pakje op vrijdag 23/9 om 16.25 uur niet geleverd Reden “sluiting van de zaak, de zaak is tot 18.30 uur open Opnieuw op maandag 26/9 niet geleverd, adres onjuist of onvolledig ! Tweemaal staan ze voor de deur en wordt het niet bezorgd ! Kreeg een mail van Bpost dat ik mij moet wenden tot een depot in Zaventem ! Ik zou graag hebben dat jullie dit oplossen of vraag het betaald bedrag terug !

Het door mij bestelde artikel is in goede orde ontvangen en tevens het juiste.

Voor herhaling vatbaar.

Prima geholpen

Snel geholpen en prima website

Prima assortiment, maar nietvalles op voorraad

Goed geholpen, proma assortiment. Alleen voorraden zouden fijn zijn ipv 2 weken levertijd( sraar niet bij artikel en wordt niet gemeld).

eerste klas assistentie bij het opzoeken van vervanging.

Door een aantal foto's en een beschrijving van de exacte afmetingen werd mij het juiste vervangstuk voorgesteld. deze vervanging was de perfecte match!

doen waar ze voor staan

een nieuw filter besteld voor mijn cooker, de volgende dag werd hij al gebracht

Over Vervangingsmarkt.nl

Vervangingsmarkt is hét adres voor vervangingsonderdelen voor kranen en keukens! Wat ons bijzonder maakt is ons deskundig inzicht en kennis van de producten. Door de handige zoekfunctie kunt u gemakkelijk het juiste kraanonderdeel vinden. U kunt ook een foto sturen via de mail of whatsapp, zodat wij u het juiste product kunnen adviseren.