Zeer klantvriendelijk

Kreeg onmiddellijk duidelijk advies over het produkt dat ik nodig had. Kwam binnen 24 uur na telefoongesprek. Vooral zo door gaan !!!

Juiste product op tijd geleverd tegen prima prijs.

Perfect!

Goed kunnen vinden wat ik zocht. Prima!

Prima communicatie

Snel geholpen

Bij hen langs gegaan en laten zien wat ik nodig had. Zeer behulpzame man die gelijk ernaar keek en met het onderdeel terug kwam. Afrekenen kan met pin of contant.

Gasveren die ik nodig had nergens meer te vinden en bijoux wel..

goed en netjes

Bestelling duurde wel lang

Precies wat ik nodig had.

Op website zeer overzichtelijke tekening van onderdelen die ik nodig had. Met bijbehorende bestelcodes. Ook al is de waterkraan uit 2005, ze hebben elk onderdeel. Aanrader, dit bedrijf.

Netjes ingepakt, super snel geleverd! Top service

Top organisatie!

Behulpzaam, meedenkend en doortastend handelend. Een organisatie die de klant op één zet in plaats van zichzelf of de procedures!

Alles is vlot verlopen, snelle bediening. Opm.: De verzendingskosten voor één artikel zijn nogal hoog.

duidelijke web-site maakt juiste keuze gemakelijker

vlotte levering

Na diverse, miskopen bij bouwmarkt nu een goed passend product.

Prima site en goede service!

Top.

Top onderneming.

positief

Snelle levering, product netjes verpakt.

In de middag het benodigde kraan onderdeel besteld.De volgende dag al het onderdeel in huis Prima dus

Jammer

Een stop voor wasbak gekocht. Helaas blijkt nu dat deze niet nodig was. Installateur had e.e.a. niet goed bevestigd. Kan deze niet terug doen, omdat jullie aangeven dat je hiervan de maat goed kan meten. Wij hadden dat gedaan, maar er bleek een ander defect. Weg 19,50 plus porto. Vr. Gr. Hanneke Hilgenberg.

Snelle levering goede service

Antwoord direct op mails Artikels worden direct verstuurd als ze beschikbaar zijn. Spijtig voor één artikel waar ik lang op wacht maar daar kan vervangmarkt niets aan doen

Vlotte levering, goed produkt.

Netjes op tijd geleverd

Vandaag besteld morgen geleverd prima

Goed en snel afgehandeld

Snelle reactie

prima voorraad van onderdelen

Exht geweldig dat de scharnieren van deze keuekenkasten te vinden te waren EN op voorraad lagen. Helaas verpestte DHL de bezorging en duurde het een tijd voordat het aankwam en kostte het veel contact met de service desk om het voor elkaar te krijgen.

Over Vervangingsmarkt.nl

Vervangingsmarkt is hét adres voor vervangingsonderdelen voor kranen en keukens! Wat ons bijzonder maakt is ons deskundig inzicht en kennis van de producten. Door de handige zoekfunctie kunt u gemakkelijk het juiste kraanonderdeel vinden. U kunt ook een foto sturen via de mail of whatsapp, zodat wij u het juiste product kunnen adviseren.