Goede communicatie

Mijn onderdeel moest helaas retour. De communicatie daarover moest even opgang komen, maar verliep daarna prettig.

Snelle levering zonder nonsense...

vervangend onderdeel van inbouwzeeppomp besteld, volgende dag een orgineel merk vervangend binnen werk ontvangen. Top

snelle service en juiste artikel

heel prettig, snelle levering

Snel de juiste onderdelen voor een Quooker kraan ontvangen

Duidelijke website, montage handleiding en ook op mijn vraag die ik bij de bestelling plaatste kreeg ik netjes antwoord via de leveringsbon in de verpakking. Zeer snel geleverd

Correct en snel

Had onderdeel kraan nodig, was onduidelijk welke en hoe kraan te demonteren. Na gestelde vraag snel adequaat antwoord. Besteld, vlot geleverd, en met de instructie gemakkelijk geinstalleerd

Snel

Veel onderdelen en snelle levering

Gewoon goed

Het ging snel en goed

Top site

Geweldig dat je losse onderdelen kunt bestellen. Zo werkt onze lekkende kraan weer perfect.

Transparant

Makkelijk besteld en bij afhalen, als het niet goed is konden we het zo ruilen!

Ronduit geweldig

Nette vlotte bestelling afgeleverd toppie

Snel en betrouwbaar.

Snel antwoord via de chat. Goede info m.b.t. onderdelen die nodig zijn met bestelnummer. FIlmpjes met uitleg die stap voor stap te volgen zijn

Super ...als je iets moet vervangen een foto sturen van het te vervangen stuk en correct wissel stuk wordt opgestuurd en nog snel ook

Verkrijgbaarheid onderdeel

Óók de minder courante onderdelen goed verkrijgbaar voor een aangename prijs. Deskundig.

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede expertise

Blij dat dit soort winkels bestaan, maar ook de mensen die hier in staan.

vlotte deskundige service

goed geholpen

supersnel en het juiste materiaal

na bestelling via mail snel geleverd

Hebben gewoon alles :)

Onderdelen zijn nooit goedkoop, maar een fractie van gehele vervanging- en met een juiste gedachte van "niet zomaar geheel vervangen en weggooien".

gewoon goed

heel prettig dat ik het onderdeel heb gevonden en snel geleverd

Goede service gekregen bij bestellingen

2 x iets besteld, netjes aangekregen geen klachten. Had een vraag over 1 bestelling, vlot antwoord gekregen via mail.

Ok

Ok

Ongekende service

Ik had een inbouwkraan waar ik een onderdeel voor nodig had. Zelf heb ik totaal geen technische kennis maar dmv foto’s hebben ze me ongelooflijk goed geholpen. Voor mij een ervaring van service die ik lang niet meegemaakt heb.

Goede zoekfunctie op website gecombineerd met sne

Goede website om artikelen te zoeken en betrouwbare levering

Zijn zeer slecht.

Zeer slecht. Krijg geen ondersteuning bij de bestelde onderdelen.

Over Vervangingsmarkt.nl

Vervangingsmarkt is hét adres voor vervangingsonderdelen voor kranen en keukens! Wat ons bijzonder maakt is ons deskundig inzicht en kennis van de producten. Door de handige zoekfunctie kunt u gemakkelijk het juiste kraanonderdeel vinden. U kunt ook een foto sturen via de mail of whatsapp, zodat wij u het juiste product kunnen adviseren.