snelle en correcte levering

snelle en correcte levering

zeer goed

Juiste deel, snel geleverd.

Goede ervaring met dit bedrijf. Het juiste onderdeel werd snel en goed verpakt geleverd.

Goed assortiment producten

Ik had een beschermkapje nodig voor een al 10 jaar oude HansGrohe douchestang, en dat kon Vervangingsmarkt leveren, als een van de weinigen die ik tegen kwam op mijn zoektocht!

Prima.

Goede service, makkelijke website om artikelen op te zoeken, met een verzending die zeer snel en accuraat was.

Snelle en juiste levering

Besteld en volgende dag al in huis. Sneller kan volgens mij niet.

Betrouwbaar en goed advies

Toen ik belde nam de medewerker de tijd om mij uitleg te geven. Hij vroeg zelfs of het wel nodig was om de hele kraan te vervangen. Of niet alleen een onderdeel nodig was. Volgens een vriend van ons was de hele kraan aan vervanging toe. Dit vind ik wel heel goed! De medewerker dacht mee in mijn belang. Daarna heb ik nog een keer teruggebeld om uitleg en daarmee kon ik de kraan zelf vervangen. Kortom mocht ik in de toekomst weer wat nodig hebben, weet ik waar ik terecht kan. Daarbij had ik geluk dat de kraan in de aanbieding was. Ik twijfelde eerst omdat ik vervangingsmarkt niet kende, maar nu weet ik waar ik voortaan terecht kan! Dus ik raad vervangingsmarkt aan.

Geleverd en nagekomen, zoals vermeld is.

Mixed feelings

Verkeerde spullen ontvangen. Verschillende keren over gecommuniceerd. Uiteindelijk kostte mij dit te veel tijd In verhouding tot terug te ontvangen bedrag (18 euro) en heb ik het laten zitten. Zonde van het geld.

Bedankt voor uw beoordeling. U heeft bij ons 2 binnenwerken besteld. Om te kunnen controleren of dit de juiste binnenwerken voor uw kraan zijn hebben we informatie over uw kraan nodig. We hebben u diversen keren aangeboden om u te helpen, maar u wilde verder geen foto's of informatie van de kraan aanleveren. Jammer dat wij een onvoldoende krijgen.

Onderdeel van mijn Grohe douche stang was gescheurd na 20 jr. Dit originele onderdeel hier kunnen bestellen en vervangen. Perfect; voor fractie van de prijs van een nieuwe weer een prima douchestang. Dat is duurzaam!

Toppie

wat ik fijn vond was het advies vooraf van een medewerker wat ik moest bestellen voor mijn kraan.

Ze hebben wat ik moet hebben en supersnel geleverd

Ik zocht een nieuwe Evoline Port voor in mijn kookeiland.. deze is exact dezelfde en voldoet aan mijn verwachtingen.

snel geholpen door vakmensen

zeer goed geholpen door vaardig personeel.

Super snelle levering

Top geregeld snelle service & levering

produkt snel geleverd

1e ervaring met vvmarkt fus ok

bestelling voldeed aan de gestelde wensen en werd zeer vlot geleverd. Binnen 24 uur lag het door mij bestelde artikel op zijn plaats. \in bovengenoemd geval ging het om een gootsteenvergiet dat moest passen in een keuken van 20 jaar oud.

efficient ter zake kundig en snel

Medewerker op de chat hielp met het goede onderdeel (een korfplug voor een vergiet) uit te zoeken Met een link naar de web site waar ik meteen kon bestellen en binnen een dag in huis Prima!

Een heel goede zaak, snel en correct geleverd.

Keurige zaak

goede productomschrijving, geeft vertrouwen

Dankzij de goede afbeelding en omschrijving kon ik met gerust hart het juiste onderdeel bestellen

Snelle service, prima product

Duidelijke website, snelle service, prima product. Ik had nog een vraag per mail en deze werd ook snel beantwoord.

Fijne website

Goede levering lekker snel.

Alles is perfect verlopen.

Alles is perfect verlopen.

Over Vervangingsmarkt.nl

Vervangingsmarkt is hét adres voor vervangingsonderdelen voor kranen en keukens! Wat ons bijzonder maakt is ons deskundig inzicht en kennis van de producten. Door de handige zoekfunctie kunt u gemakkelijk het juiste kraanonderdeel vinden. U kunt ook een foto sturen via de mail of whatsapp, zodat wij u het juiste product kunnen adviseren.