Voeg geholpen

Prima maar hij past niet

Na montage blijkt dat er 1.5 centimeter boven open blijft staan. Geleverd plaatje verwijderd en oude geprobeerd maar dat helpt natuurlijk niet. Dan maar geen deurtjes meer en heeft de t.v een mooi uitzicht. Groet, Alfred.

Pas op, OPLICHTERS

Spullen worden niet geleverd. Als je reclameert geeft men niet thuis en stuurt je met een kluitje in het riet. Wees gewaarschuld.

Er was een melding gedaan dat het niet geleverd was. Bij DHL stond dat het geleverd was, maar dit bleek niet zo te zijn. Wij hebben een nieuwe zending naar u gestuurd, deze is inmiddels geleverd. Klantenservice Vervangingsmarkt.nl

Keurig artikel dat het stuk geraakte artikel vervangt.

Prima artikel, prima op tijd geleverd.

Snel

Goed is goed

uitstekende service en ruime sortering producten

Ik vroeg me af of het product dat ik wilde bestellen wel het juiste was, of het precies zou passen. De uitleg die mij gegeven werd was heel duidelijk en voorzien van plaatjes. Ik was erg blij met deze uitleg en blij met het product.

Gedaan, wat belooft is

Realistische info over levering! En binnen de voorgestelde termijn geleverd

Prachtige kraan

Keurig verpakt en de volgende dag bezorgd

Prima ervaring met deze webwinkel

Snelle verzending. Prima product binnen gekregen

Perfect passend wisselstuk van 30 j oude kraan

Perfect passend wisselstuk van 30 j oude lavabokraan van Grohe

Vlotte afhandeling

Mooie sortering en goede service

Volgens wens

Snelle bezorging van het bestelde onderdeel

Volgens afspraak

Duidelijke site, makelijk te bestellen, en volgens afspraak bezorgd

Zeer goede service

Super service en binnen 2 dagen in huis.

Mijn voedsel er maker was kapot en via Keukenboer en monteur heb ik geprobeerd een nieuwe te bestellen. Na een maand ben ik zelf op internet gaan kijken en jawel die vond ik op jullie site. En binnen 2 dagen op gestuurd.

Prijs redelijk en de service en voorlichting prima

De voorlichting en de service was prima. Deskundig advies gekregen. Ik vond de prijs van twee rubbertjes incl. Verzendkosten aan de hoge kant.

Prima prijs kwaliteit

Gewldig

Goede site, makkelijke zoeken, snel geleverd

Artikel snel gevonden, snel besteld, snel geleverd.

Snelle service en goede kwaliteit

Goed product maar lange levertijd (1 week )

Te lange levertijd zal wel aan DHL liggen!

Super bedrijf goed geholpen

Goed geholpen via WhatsApp om her juiste product te bestellen

Snelle volledige levering

Netjes verpakt en snel binnen.

Goede en snelle service

Ik heb in 2015 ook eenzelfde product besteld bij vervangingsmarkt. Ook toen goed gegaan. Nu besteld en snel geleverd. Prima zo!

Snelle service en bezorging!

Over Vervangingsmarkt.nl

Vervangingsmarkt is hét adres voor vervangingsonderdelen voor kranen en keukens! Wat ons bijzonder maakt is ons deskundig inzicht en kennis van de producten. Door de handige zoekfunctie kunt u gemakkelijk het juiste kraanonderdeel vinden. U kunt ook een foto sturen via de mail of whatsapp, zodat wij u het juiste product kunnen adviseren.