Top bedrijf

Snelle reactie op vragen.

Alles perfect in orde

gebruiksvriendelijke website, snelle levering, alles keurig verpakt

Vlot en correct.

Alles perfect verlopen.

Had een filter set online besteld voor mijn quooker. Keurig optijd binnen. Bij het vervangen brak een ring ( mijn fout ). Gebeld met Vervangingsmarkt of ze nieuwe hadden liggen. Ik kon er direct 1 ophalen op kantoor!!

Prima geregeld

Juiste product snelle levering

makkelijk te bestellen en snelle levering alles goed verlopen

Snel en precies goed passend

Door duidelijk omschrijving kreeg precies de twee goede onderdelen van onze Damixa kraan opgestuurd. Top!

zeer tevreden

goed product ontvangen en snelle levering.

Geweldig!!

Onze damixa kraan piepte behoorlijk , heel fijn dat we na zoveel jaar de onderdelen nog konden bestellen. Top firma, de dag na de bestelling werden de onderdelen bezorgd.

Top service.

Producten zijn goed te vinden op de site. Snelle levering.

Makkelijke site

Snelle en goede levering

Zeer Goed.

Onderdelen werden snel en goed geleverd. De ondersteuning via Whatssapp was correct en vakkundig.

Snel en correct

Prijs lager dan op meeste sites, en snel en correct geleverd.

Perfect geleverd

Duidelijke website

Goede snelle service

Goede snelle service

Snel en duidelijk

Mijn telefonische vragen werden snel en duidelijk beantwoord. Daarbij kreeg ik meteen de juiste links te zien

duidelijk, goed en snel

plus een goede prijs/kwaliteitsverhouding.

ok

vlotte service

met het bedrijf zelf is niks mis.

Vervangingsmarkt zelf handelt orders netjes op tijd af. Alleen over het product zelf (afstandsbediening emotion LS voor verlichting) ben ik minder tevreden. In 4 jaar tijd ben ik nu al aan mijn 3e afstandsbediening toe. Ik hoop dat deze nu langer meegaat.

Gewoon ok

Snel geleverd en de kwaliteit was als verwacht

Groot assortiment en snel bezorgd

Groot assortiment en snel bezorgd !

Op tijd geleverd, prima product

Op tijd geleverd, prima product

Prima levering

Exact in alles Tijd en levering

Enorm assortiment

Uit onze inmiddels 20 jaar oude mengkraan viel het filter in de wasbak. Bij vervangingsmarkt hadden ze alle onderdelen van deze kraan op voorraad! Bestellen ging door een heldere tekening van de kraan gemakkelijk en binnen een paar dagen hadden we het onderdeel in huis. Top!

Bestelling en klaarzetten ok maar wacht nog steeds op B-Post aflevering

Mogelijk eens nadenken over B-Post als partner. Via de web onmiddellijk respons op mijn vraag ivm de levering status.

Helaas is het bij de pakketpost erg druk, hierdoor kunnen zendingen naar Belgie vertraging oplopen. Dit probleem hebben wij niet in de hand en komt bij elke zendpartij momenteel voor. Klantenservice Vervangingsmarkt

Over Vervangingsmarkt.nl

Vervangingsmarkt is hét adres voor vervangingsonderdelen voor kranen en keukens! Wat ons bijzonder maakt is onze deskundig inzicht en kennis van de producten. Door de handige zoekfunctie kunt u gemakkelijk het juiste kraanonderdeel vinden, of door een foto te mailen of appen kunnen wij u het juiste product adviseren.