voldoende

in eerste instantie kreeg ik het verkeerde artikel en begreep van mijn vriendin die het voor mij besteld had, dat de informatie niet klopte.Ik kan daar niet over oordelen.Maar na een telefoontje met jullie kon ik het artikel terugsturen en kreeg al heel snel het goede artikel

snelle en correcte levering

Overzichtelijke site met goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle afhandeling.

Goed advies en snel geleverd

Ik kreeg snel antwoord en advies op mijn vragen en het bestelde product werd snel bezorgd.

Lang moeten wachten en zelf steeds moeten naar informeren

Ik geef zowiezo nog een kans en bekijk het hoe het volgende keer loopt.

Prima assortiment, goed verpakt en snelle levering

Ruim assortiment, goede prijsstelling en snelle levering

Besteld, kreeg wat ik besteld heb. Helemaal goed!

Precies wat ik er van verwachte

Precies goed,

Snelle levering en originele onderdelen.

Prima organisatie

Retour niet mogelijk

Helaas had ik niet gezien dat een kortplug niet retour gestuurd kan worden. Jammer, niet eens uit het plastic gehaald. Ik voel mij dan ook in mijn rechten aangetast. Reden retour is dat ik een zwaardere kortplug had verwacht.

Bestelling nog niet binnen

Ik heb 10 februari bestelling geplaatst . En vandaag 18 februari heb ik nog niet ontvangen

correct afgehandeld en snel

binnen 24 uur geleverd

Eenvoudig bestellen op de overzichtelijke site en snel geleverd. Kortom dik tevreden!

Goede site. Snelle levering en alles netjes verpakt.

Meer dan dik tevreden.

Meer dan dik tevreden.

Helemaal super en snel opgestuurd

Het was heel snel en super afgehandeld

Perfecte service. Bedankt

Filter voor Quooker besteld en de volgende dag al geleverd.

super

dikke 10, echt super.

prima geregeld

prima geregeld

Buitengewoon

Onaardse service echt een prima bedrijf.

Goede service.

Snelle levering!

Goede communicatie via whatsapp service nummer. De levering duurde 2 weken maar is acceptabel vanwege uniek onderdeel voor een kraan van 25 jaar oud

Goed geholpen.

Na een e-mail met foto van kraan en vraag voor passende onderdelen,zijn deze snel geleverd. Reparatie ging voorspoedig en naar tevredenheid. Snelle voordelige oplossing.

Goede en terzake deskundige zaak.

Een onverwachte retourzending doordat de kraan niet meer te repareren bleek, werd soepel afgehandeld.

Over Vervangingsmarkt.nl

Vervangingsmarkt is hét adres voor vervangingsonderdelen voor kranen en keukens! Wat ons bijzonder maakt is onze deskundig inzicht en kennis van de producten. Door de handige zoekfunctie kunt u gemakkelijk het juiste kraanonderdeel vinden, of door een foto te mailen of appen kunnen wij u het juiste product adviseren.