Keurige klant informatie.

Eerst gebeld met medewerker en deze keek mee op de website, of ik wel het goede artikel had,,, Daarna besteld en keurig afgeleverd.

Heel fijn dat het kleine onderdeeltje beschikbaar was

Leverancier gaf geen reactie, dus heel fijn dat dit kleine onderdeeltje bij jullie beschikbaar was. Kon een hele dure relaxstoel weer mee worden gerepareerd. Snel bezorgd.

Het juiste onderdeel ontvangen

Zoals het hoort.

Wederom snel gelverd

Makkelijk en snel

Juiste levering

De rubberen ringen voor de afsluitdop passen precies.

Artikel direct verzonden en volgens omschrijving

Alles geleverd zoals aangegeven op de website. Besteld en dag erna al geleverd.

Doen wat ze zeggen.

Ik heb gevonden wat ik zocht en werd volgens afspraak geleverd.

Heel fijn!

Fijn om ergens het onderdeel te kunnen vinden wat ik zocht. Eerst keukentafel benaderd, maar die gaven aan dat ik beter een nieuwe keuken kon kopen. Het losse onderdeel konden zij niet leveren. Via vervangingsmarkt toch het onderdeel gevonden, voor 35 euro! Daar koop je toch geen nieuwe keuken voor Snel geleverd.

Bedrijf met duidelijke website en servicegericht personeel

Artikel besteld bij ze. prima afhandeling. Werd aangegeven dat er geen track en trace code voor dit produkt gebruikt werd, maar dat het door de brievenbus paste en ik niet thuis hoefde te zijn voor de levering. Bestelde produkt werd niet geleverd door de post. Hierover gebeld. Prima opgelost. Ik kreeg een zelfde produkt toegestuurd door ze.

service, levering en materiaal goed in orde.

OK

Goed en goedkoop, snelle levering

Erg tevreden over het aangeschaft product. Goede kwaliteit en snelle levering. Prijs kwaliteit verhouding, een dikke prima! Al met al aan te bevelen voor iedereen.

goed product

bestelling en bezorging was snel.

Goed passende ringen, snel verzonden en fijn dat het via de brievenbuspost kon.

Ze hadden wat ik zocht

Makkelijk te bestellen, nette prijs en snel geleverd

Makkelijk

Makkelijk zoeken en bestellen

Grote voorraad

Goede service. Klantvriendelijk

Helemaal top!

Een Quooker gekocht bij vervangingsmarkt. Een hele fijne webshop, een snel geleverd en goede service! Groeten van een tevreden klant

Kan veel beter

Ik ben een leek en besteld 2 keukenkast scharnieren, niet wetende dat het niet kompleet is. Als er naast de afbeelding van het scharnier een los plaatje staat dan weet ik dat het er bij besteld kan worden. Nu heb ik 2 x verzendkosten moeten betalen en daar word je niet vrolijk van.

Telefonisch werd ik netjes en snel geholpen bij het zoeken naar het juiste product. De levering verliep ook snel dus kortom een uitstekende service.

Zie boven

snel gevonden snel geleverd

snel gevonden snel geleverd

Over Vervangingsmarkt.nl

Vervangingsmarkt is hét adres voor vervangingsonderdelen voor kranen en keukens! Wat ons bijzonder maakt is ons deskundig inzicht en kennis van de producten. Door de handige zoekfunctie kunt u gemakkelijk het juiste kraanonderdeel vinden. U kunt ook een foto sturen via de mail of whatsapp, zodat wij u het juiste product kunnen adviseren.