goed en onderdeel past, en toch 2 sterren kwijt!!
Ten eerste : voor 16.00 besteld is morgen in huis? maar in mijn geval op maandag bestellen om ca. 14.15 uur en donderdag in huis via de postbode. Als je iets beloofd moet je het ook waarmaken = -1 ster.
Maar! kleine artikelen zijn 3,95 in verzending. Ik bestel een perlator setje voor een uitloop. zakje van 4 bij 5 cm max. 12mm dik? Is dus een klein artikel en komt dan ook als brievenbus post. Tot zo ver geen probleem, allen het uit check betaal systeem brengt wel 5,95 in rekening. en die is niet te corrigeren. Conclusie : ik betaal 2 euro te veel : Weer een ster aftrek !! = -2 !
Jullie vragen om een mening? hierbij de uitslag MVGr. Bergers