Vandaag besteld en morgen in huis is geen loze belofte, maar waar

Vakkundig advies

Op mijn vraag kreeg ik snel en duidelijk advies. Met toelichting en link naar het betreffende onderdeel. Vervolgens snelle levering!

netjes en snel

Wordt netjes verpakt en snel bezorgd.

Zeer tevreden!

Duidelijke website, vlotte bestelling en betaling, product de volgende dag al thuis. Top!

Het is niet evident om de juiste korfzeef voor een spoelbak vinden. Ik stuurde enkele foto's en afmetingen en direct kreeg ik de referenties voor het juiste product. Na de bestelling volgde een vlugge levering.

even de tijd voor nemen, maar goede instructie en kraan werkt weer perfect

Paar uur mee bezig geweest, maar met de duidelijke instructies er bij ging het helemaal goed en de kraan doet het nu weer perfect. Setje is meer dan compleet ook met gereedschap en nieuwe pakkingen en dergelijke.

Zeer goed geholpen , na eerst een neen toch nog goed gekomen

In eerste instantie werdt mij gemaild dat de O - ringen niet meer verkrijgbaar waren, na enig tijdje toch een mail ontvangen dat Maarten identieke O - ringen gevonden had. Met de tip om ook kranenvet te bestellen, heb ik dus de ) - ringen en kranenvet vervangen. Picobello. Er zit ook al geen speling meer op de zwenkarm , en zo te zien lekt het ook niet mer. SUPER

Een aantal producten besteld die snel zijn geleverd en netjes verpakt

Snelle levering en bij een verkeerde bestelling goed en correct afgehandeld.

Het onmogelijke mogelijk!

Wat volgens Quooker niet kon, maakte Vervangingsmarkt wel waar. Kraan van voor 2015 gerepareerd.

Goede informaties en snelle levering

Zoals besteld zo geleverd. Heel makkelijk gevonden het onderdeel.

Kwaliteit !

Perfecte levering en kwaliteit van het bestelde onderdeel is ok !

Fijn zo,'n klein onderdeel en snel bezorgd!

Goede sortering, vlotte bezorging

Goede kennis van zaken.

Prettig contact,kennis van zaken en snelle service,

snelle levering, goed produkt

Binnenwerkje voor kraan besteld, makkelijk op te zoeken op de website en snelle levering. Gewoon goed dus.

duidelijke en goede website

correcte levering en snel.

Heb het artikel snel ontvangen, en na wat puzzelen de kapotte ook vervangen.

Snelle levering en duidelijke site

Keurig op tijd. En het past Perfekt

Ik ga jullie aanbevelen bij iedereen die specifiek iets nodig heeft

Goede op tijd levering. En het artikel conform beschrijving

Prima op tijd levering en het artikel conform afspraak. Was onze eerste ervaring op aanraden van goede kennis.

Binnen één dag artikel in huis. Afbeelding en beschrijving duidelijk op de website.

Snel geleverd, prima geregeld. Aanrader

Veel keuze

Vlot geholpen en snel geleverd Klantenservice ook erg behulpzaam

snel en goed geleverd, althans opgehaald

Bedrijfsgegevens

Weg en bos 50

2661DK Bergschenhoek

010 26 000 21

[email protected]

Over Vervangingsmarkt.nl

Vervangingsmarkt is hét adres voor vervangingsonderdelen voor kranen, sanitair en keukens! Wat ons bijzonder maakt is ons deskundig inzicht en kennis van de producten. Door de handige zoekfunctie kunt u gemakkelijk het juiste kraanonderdeel vinden. U kunt ook een foto sturen via de mail of Whatsapp, zodat wij u het juiste product kunnen adviseren.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.