perfect

het gezochte product aan een mooie prijs 100% pasvorm en korte verzending aanrader

Goede prijs en snelle levering

Goede prijs en snelle levering

Prima,

Prima, zeer snel.

Helemaal tevreden.

Helemaal tevreden.

top

goede leverancier

Snelle levering maar ontzettend duur product

Vind de prijs waanzinnig hoog voor dit onderdeel.

Zie volgende antwoord

Telefonisch zeer slecht bereikbaar!!!!!

Klopt precies

Alles netjes optijd gekregen.

Goede kwaliteit,

Na een slechte ervaring met een replica gas eer heb ik nu de originele gasveer in kunnen bouwen. Snelle en correcte service Dank je wel

Een veertje van onze Wesco kickmaster was gebroken. Via Vervangingsmarkt.nl snel het juiste veertje door de brievenbus. Zeer tevreden!

Goede website. Heel overzichtelijk. Zeer snelle en goede verzending. Daarna pakket kunnen volgen tot aan de deur.

Snel

Ik laat het binnenwerk van de kraan monteren door mijn loodgieter die nu op vakantie is. Pas na de montage weet ik zeker of alles past. Bestellen via de toegestuurde link ging erg makkelijk.

Duidelijke website

Snel geregeld en bezorgd

Nette en snelle levering

Snel en goed geregeld

Snel geregeld

Na telefonisch contact een overzicht ontvangen van de mogelijkheden en d oorzaak van de corrosie op onze kraan. Bestelling geplaatst de volgende dag geleverd! Kortom 5 sterren dik verdiend

Het juiste product op tijd geleverd

Het assortiment is groot. Makkelijk te bestellen. Komt op tijd binnen en voldoet.

Artikel op voorraad en kon gelijk op komen halen

Prettig telefonisch contact, snelle levering, scherpe prijs. Ales prima!

Goed meedenkend bedrijf

Ruime keuze in scharnieren en ook het merk wat wij voor onze keuken nodig hadden

supersnel

geweldig wat een assortiment

CORRECTE EN VLOTTE BESTELLING EN LEVERING

CORRECTE EN VLOTTE BESTELLING EN LEVERING

Sneller dan de firma waarbij ik de douchekop bestelde.

Prima aflevering!

Meer dan prima. Was zelf te laat met bestellen ( na 16.00), maar een dag daarna werd het pakketje keurig in de brievenbus bezorgd. Onderdeel voldeed aan de verwachting en was goedkoper dan elders.!

Prima product en snelle levering.

Weg en bos 50

2661DK Bergschenhoek

010 26 000 21

Over Vervangingsmarkt.nl

Vervangingsmarkt is hét adres voor vervangingsonderdelen voor kranen, sanitair en keukens! Wat ons bijzonder maakt is ons deskundig inzicht en kennis van de producten. Door de handige zoekfunctie kunt u gemakkelijk het juiste kraanonderdeel vinden. U kunt ook een foto sturen via de mail of Whatsapp, zodat wij u het juiste product kunnen adviseren.