Pakket werd in eerste instantie niet bezorgd door DHL, omdat wij volgens DHL niet thuis waren, terwijl dat wel zo was. Vervangingsmarkt pikte dat goed op en stuurde vlot het product opnieuw.

Snel en goed advies

Na mijn vraag via de website kreeg ik het verzoek om een foto te sturen. Kraan werd direct herkend en het juiste binnenwerk kon ik eenvoudig bestellen. Verzending duurde wat langer dan gehoopt, maar dit lag aan POSTNL. Vervanging was binnen een paar minuten gedaan. Top!

super geholpen

Ik kreeg antwoord om mijn mails en ze hebben me goed geholpen door mee te denken. Heel fijn

Snel

Snel in huis en juiste product van goede kwaliteit.

ruim voldoende maar kan eenvoudig nog beter

Aan de telefoon ben ik goed geholpen. Maar ........ Ik heb o.a. een repareersetje voor een kraandouche van Dornbracht besteld voor ruim 60 €. Best wel een heel pittige prijs voor de onderdelen die er inzitten. In de handleiding staat dat ik ook nog met een inbus-sleuteltje van 2 mm een schroefje moet demonteren. Dat inbus-sleuteltje ontbreekt helaas in het repareersetje. Moet ik eerst naar de winkel voor een klein inbussleuteltje. De extra kosten hiervoor zijn m.i. verwaarloosbaar op de aanschafprijs. Mijn advies dus : voeg dat toe aan het repareersetje. Iedereen blij en wel zo handig !

Snel geleverd en goed verpakt goeie ervaring

Ik zou hier meer bestellen

Zeer snelle levering en correcte goederen met handleiding ontvangen

Om een oud product te bestellen heb ik eerst per mail contact gezocht. Onmiddellijk werd mij een nieuw vervangend product voorgesteld omdat het oude niet meer in productie is en door de fabrikant werd vervangen. Na een zeer snelle levering geplaatst en werkt perfect.

Prima goe

Vlot geleverd

Snelle reactie op vraag per mail en snel verzending!

Snel antwoord op mijn vraag en correcte levering

Groot assortiment Quooker onderdelen, snelle levering

Als je er tijdens de installatie achter komt dat je één onderdeeltjes mist, want dat zit nog in de oude afvoer gelijmd... Gelukkig snel het overloop ventieltje gevonden en kunnen bestellen. Mooi assortiment Quooker onderdelen, dus zal hier zeker nog wel een keer terug komen.

Het juiste product snel geleverd

na lang zoeken bij Vervangingsmarkt.nl terechtgekomen en direct het juiste product gevonden. besteld snel in huis !

Heel tevreden

Heel fijn dat ik mijn vraag via de app ,met foto's kon stellen. Snel antwoord terug . Besteld ,betaald ,volgende dag pakje al in de brievenbus . Top.

Vlugge en correcte service met goede uitleg

Vlugge en correcte service met goede uitleg

Snelle levering, goed product.

Wat een goede ervaring. De ene dag besteld en de volgede dag ontvangen. Het past perfect en daarom nog een keer besteld. Was er ook de volgende dag. Hartelijk bedankt. Heel blij mee.

goed advies en snelle levering

Ik heb een oudere kraan. Mijn binnenwerk was kapot. de Vervangingsmarkt gaf me meteen een goed advier over welke type binnenwerk ik nodig had. Ook gaven ze me meteen de link naar de betreffende binnenwerken. Na bestelling was het pakketje al de volgende dag in mijn brievenbus.

netjes en vlug geleverd

onderdeeltje netjes en vlug geleverd

Fantastisch!

Maandagmorgen besteld, woensdag morgen door post geleverd! Dus binnen 2 dagen van Nederland naar Frankrijk!

snelle service, juiste onderdeel

uitstekende service, snelle levering, juist artike

Onderdeel op voorraad, snel geleverd

Precies het ene schroefje van de badkamer kraan die ik nodig had bleken ze op voorraad te hebben.

Duidelijke website, snelle levering

Gewoon erg goed

Onderdeel goed vindbaar, duidelijk omschreven en snel geleverd

Over Vervangingsmarkt.nl

Vervangingsmarkt is hét adres voor vervangingsonderdelen voor kranen, sanitair en keukens! Wat ons bijzonder maakt is ons deskundig inzicht en kennis van de producten. Door de handige zoekfunctie kunt u gemakkelijk het juiste kraanonderdeel vinden. U kunt ook een foto sturen via de mail of Whatsapp, zodat wij u het juiste product kunnen adviseren.