Duidelijk, snel en accuraat

Had een rubberen ring voor mijn gootsteen korfplug nodig. Maar ja, welke maat etc? Gewoon een foto opgestuurd, kreeg binnen het uur al antwoord met de gegevens van het artikel. Daags erna kon ik de boel netjes repareren. Kijk, dat noem ik nou klasse. Petje af!

Goede service en levering. Goede kwaliteit materiaal.

Het was de eerste keer dat ik van de website gebruik heb gemaakt. Duidelijkheid was prima en levering ook.

Doet wat er afgesproken / toegezegd is

Keurig en op tijd geleverd ! Prima

Goede Hulp. Snelle service

Prima service.

Eenvoudig bestellen en snelle levering

Het te vervangen onderdeel voor mijn Damixa keukenkraan was zeer gemakkelijk te vinden en bestellen op de website en de levering vond de volgende dag reeds plaats. Prima service!

in een woord geweldig

geweldig

Goed advies snelle levering

Zie hierboven

Prima voor elkaar

Snelle en goede service. Prima prijs/kwaliteitverhouding!

Blij dat ik via jullie site kon bestellen waar ik op geen andere manier aan kon komen.

zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen!

goede services

Zoals je van een web winkel mag verwachten, alleen levering was later dan verwacht.

Snel & volgens afspraak.

Volgens afspraak en snel geleverd, duidelijke site.

uitstekend

Bestelling perfect uitgevoerd en geleverd

ZEER SNELLE LEVERING

Ik was verrast van de heel snelle levering. Top !

Omschrijving klopte precies met het bestelde artikel.

Goede omschrijvingen, goede prijs en snelle en correcte levering.

fantastisch!

Prima geholpen!

Supersnelle levering

Nieuw onderdeel voor het toilet besteld en was binnen 3 dagen binnen ondanks dat de verwachte levertijd 2 weken was. Helemaal super dus.

Vlotte be-afhandeling van het gekochte object.

Snel, accuraat, netjes verpakt en betaalgemak...website makkelijk te vinden..no nonsense , producten zijn gemakkelijk te vinden ...aanrader--ja...

tot op heden nog niets ontvangen. Slechte ervaring dus.

zie bovenstaand

Jammer dat u ons beoordeeld met een onvoldoende. We hebben uw zending (een korfzeefje) 12 dagen geleden verzonden. Er is nooit melding aan ons gedaan dat u het nog niet heeft ontvangen. Waarom heeft u dit niet eerst even aan ons gemeld? dan konden we tot een oplossing overgaan. Klantenservice Vervangingsmarkt

Uitstekend a

Alles keurig afgehandeld.

precies de juiste korfplug gekregen

Foto's opgestuurd, omdat ik zelf de juiste korfplug niet kon vinden. Via mail kreeg ik de link naar een korfplug. Gekocht en past precies.

daags besteld en de volgende dag in huis.

Helemaal top

Snelle, keurige levering van de juiste artikelen

Precies wat ik zocht

Snelle en accurate levering

Geen bouwmarkt of installateur kon me helpen. Gelukkig bleek ik hier de juiste rubberen ringen te kunnen vinden.

Over Vervangingsmarkt.nl

Vervangingsmarkt is hét adres voor vervangingsonderdelen voor kranen en keukens! Wat ons bijzonder maakt is ons deskundig inzicht en kennis van de producten. Door de handige zoekfunctie kunt u gemakkelijk het juiste kraanonderdeel vinden. U kunt ook een foto sturen via de mail of whatsapp, zodat wij u het juiste product kunnen adviseren.