punctueel

op tijd

Transparant en direct

Goede snelle service

Duidelijke website en een snelle service

Ik bestelde een nieuw afdekplaatje voor de contactdoos in het aanrechtblad. Ik vond het wel wat prijzig, maar get werd zeer snel en correct geleverd.

Goede en snelle service

Excellente en snelle service en levering.

Uitzonderlijk groot aantal onderdelen voor de belangrijkste merken, zelfs voor modellen die 20 jaar oud zijn. De meeste ook in voorraad.

Prima service en correct

Rap gevonden wat we moesten hebben.

Handige site en prima product

Goed product en past goed wel een beetje prijzig

Snel en perfect geholpen.

Ruime keuze en snelle levering.

Onderdeel van de keukenkraan was kapot. Op de site overzichtelijke foto's en detailtekeningen zodat ik makkelijk kon zien wat te bestellen.

prima, vlotte levering

bestelling ok, volgen van de bestelling ok, afleveren ok. Product Ok.

goed advies en snelle levering

Mijn Quookerkraan lekte. ik kreeg een goed advies, prima geregeld

Snel contact en levering

Fantastische en snelle service

Eerst een goede hulp via de klantenservice, daarna een snelle levering en een goede afwikkeling van een retourzending. Kortom ik ben zeer tevreden.

gebruiksvriendelijke website en correcte prijzen - snelle levering

Snelle levering van het kraan onderdeel!

Juiste onderdeel geleverd.

Juiste onderdeel geleverd.

zeer vlotte levering

Ik had een cartouche nodig voor een Horus kraan. Via de website besteld, volgende dag in huis via brievenbuspost. Super goede site met een ruim assortiment, een aanrader!

Prima levering

Kan niet beter

In een keer goed en snel top

Snel gevonden op website en snel ontvangen

Snelle levering.

Gelukkig was het onderdeel te leveren, daardoor is de spoelinrichting van het toilet weer in orde voor relatief lage kosten.

Snel en goed product geleverd!

Uitstekend!

snel juist geleverd

Snelle reactie op mijn vraag en goede verwijzing naar vervangend onderdeel

Vervangende Kraan gekocht bij quooker. Door aanpassing van software werkte de nieuwe kraan niet meer op de oude boiler. Goed geadviseerd voor een vervangend onderdeel en door vervangsmarkt snel geleverd. Kraan en boiler werken nu weer prima samen.

Prima levering tegen concurrerende projs

Het waren 5 sterren geweest als de beloofde levertijd gehaald was. 1 - 2 weken levertijd volgens de site. In werkelijkheid ruim 2,5 weken (zonder tussenbericht hierover).

Over Vervangingsmarkt.nl

Vervangingsmarkt is hét adres voor vervangingsonderdelen voor kranen en keukens! Wat ons bijzonder maakt is ons deskundig inzicht en kennis van de producten. Door de handige zoekfunctie kunt u gemakkelijk het juiste kraanonderdeel vinden. U kunt ook een foto sturen via de mail of whatsapp, zodat wij u het juiste product kunnen adviseren.