Snel en nette prijs!

Via internet, snelle bezorging en nette prijs!

Een top bedrijf.

Je komt ze soms nog tegen. Bedrijven die het snappen. Snel antwoord en snel leveren Complimenten ga zo door.

Snel en efficiënt

Bij fabrikant onderdeel besteld, geen reactie (uiteindelijk wel geleverd trouwens). Daarom ook nog maar een bij Vervangingsmarkt besteld en dat was de volgende dag in huis! Volgende keer gaan we direct naar Vervangingsmarkt.

Duidelijke website zeer tevreden

Geweldige service en super snel!

Ik heb in zeer korte tijd het juiste artikel ontvangen. Kon via WhatsApp duidelijk maken om welk artikel het ging. Super blij mee!!

snel en goed geleverd

Goede site. Je kunt makkelijk vinden wat je nodig hebt.

Binnen de 3 dagen perfect geleverd !

Perfect !

Voldoet aan verwachting en snel geleverd

Het product voldoet alleen de bezorging was slecht. Ik was niet thuis en het pakje lag open en bloot in het gezichtsveld en iedereen had het zo mee kunnen nemen. Maar dit ligt niet aan de vervaningsmarkt maar aan het bezorgbedrijf DHL

Heel snel

Knap dat u dit vervangingsonderdeel kon leveren.

goede service

snelle levering goede info

gewoon zoals het hoord

Goed advies snelle verzending

Snelle levering en perfecte service.

Aan de hand van fotos hebben ze mij geholpen de juiste slang voor mijn kraan te vinden. Echt een aanrader.

Bestelling snel geleverd.

Al eerder kraan onderdelen besteld. Snel en juiste delen geleverd.

Nvt

Ik wist niet zeker welk onderdeel ik moest bestellen, maar ik kreeg een goed advies. Onderdeel besteld en het was inderdaad het juiste product.

Goede service, goede kwaliteit en plezierig contact

Goede service, goede kwaliteit en plezierig contact

Het juiste product snel geleverd

Gezocht product snel gevonden, eenvoudig besteld en snel geleverd

fast delivery

Quick logistics and fast delivery, item is in very good condition.

uitstekend

goed advies en in 1xx juiste product geleverd na opsturen foto,s

Goed bedrijf fijn dat er afgehaald kan worden

Makelijk beststelt en snelle levering

Goede communicatie en advies

Dankzij het advies heb ik het juiste quooker onderdeel besteld. Ook op vragen over de installatie werd netjes geantwoord. Top!

Prima geregeld

Snel voor elkaar

Super advies en onderdeel snel geleverd

Had een Franke slang nodig duurde 1.5 week voordat ze daar vertelde dat ik maar bij jullie contact op moest nemen. Dit gedaan was binnen een dag geregeld, super gedaan ook de ondersteuning met mai en foto’s.

Over Vervangingsmarkt.nl

Vervangingsmarkt is hét adres voor vervangingsonderdelen voor kranen, sanitair en keukens! Wat ons bijzonder maakt is ons deskundig inzicht en kennis van de producten. Door de handige zoekfunctie kunt u gemakkelijk het juiste kraanonderdeel vinden. U kunt ook een foto sturen via de mail of Whatsapp, zodat wij u het juiste product kunnen adviseren.