Filters

8

Goed en snel

?

  • Aanbevelen? Ja
4

Teleurstellend

Nou was een beetje vreemd. Ik bestelde een glaasje voor een onder inbouw spot van 5mm. Die heb ik nu ook. Maar hij was heel.klein beetje te groot Dus heb er niets aan. Terug sturen had geen zin, want de maat klopt.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Dank voor uw beoordeling, De maten staan bij de glaasjes vermeld. U bedoeld denk 50mm in plaats van 5mm Maar de glaasjes die wij leveren zijn de genoemde maat. Dus als er 50mm staat, is dit geen 49 of 48mm dan had u de kleinere moeten selecteren. Dus als het glaasje dan te groot is, dan had u waarschijnlijk niet juist gemeten. Wij meten met een schuifmaat, niet met een elastiek rolmaat ;) Klantenservice Vervangingsmarkt.nl

10

Prima

Prima product en snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Juiste rubber en snelle service

Via website artikel bekeken. Vervolgens besteld en in 2 werkdagen geleverd en ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles goed en snel.

Top ervaring. Alles is goed en snel nagekomen. Geheel geen nawerk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal blij met de afhandeling.

Ook blij dat ik had gekozen voor afhalen, hierdoor kreeg ik nog meer tips om m’n karwei te klaren, wat uiteindelijk mede hierdoor goed is gelukt. Ben geen recensieschrijver maar wilde hiervoor wel een uitzondering maken.

  • Aanbevelen? Ja
9

geweldig

Snelle service, het juiste product. Kortom zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
4

Dure scheef afgezaagde plastic profielen

Een paar hoek profielen besteld, de prijs suggereerde iets beters dan goedkoop wit plastic wat van een langer profiel schots en scheef waren afgezaagd.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw beoordeling, Excuses dat er een hoek scheef gezaagd is, dit kan wel eens gebeuren. Hier hebben we van u geen melding gehad, maar meestal dient de hoek door de klant zelf nog op de juiste hoogte gezaagd te worden, hierdoor maakt dit in veel gevallen niet uit. Klantenservice Vervangingsmarkt.nl

4

matig

retoursturen is erg duur.Ik heb de retourkosten zelf moeten betalen en niet het volledige bedrag teruggestort gekregen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw beoordeling, Jammer dat u ons nu toch een onvoldoende geeft en commentaar op de verzendkosten. U had 2 afstandsbedieningen bij ons besteld, 1 was er uit de seal gehaald. Normaal gesproken kan deze dan niet retour. We hebben hier telefonisch contact over gehad en zijn coulant geweest zodat u beide toch retour kon sturen. Retourkosten zijn altijd voor rekening klant, mits wij een fout gemaakt hebben. U heeft inderdaad niet het volledige bedrag retour gestort gekregen, dit is ook afgesproken aangezien de seal open gemaakt was, wij de afstandsbediening hebben moeten controleren en nieuwe batterij hebben geplaatst. Dit omdat we elke klant een nieuwe werkend artikel willen sturen. Jammer dat we in uw ogen dus niets goed doen. Klantenservice Vervangingsmarkt

10

Prima website en goede communicatie en levering

Goede ervaring voor de volgende keer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Super en goed

  • Aanbevelen? Ja
9

snel en het goede product geleverd

snel en het goede product geleverd goi

  • Aanbevelen? Ja
2

Ik heb nog niets ontvangen

De mail is er eerder dan het product.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Wesco vuilnisbak weer als nieuw, superblij met snelle levering van veer

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Snelle levering. Heel veel keuze.

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig optijd geleverd!

Duidelijk kunnen bestellen op site, en onderdeel paste perfect, en werkt weer naar behoren!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Klantgericht

Goede service, advies en communicatie Afhandeling bestelling en retouren worden snel afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle levering

Gezocht naar een afgebroken schanier van een koel/vries combi van 25 jaar oud. Wonder boven Wonder direct gevonden op de website. besteld en 2 dagen later in huis. Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed!

Duurde even voor dat het kwam, maar bij het bellen heel netjes te woord gestaan door een vriendelijke meneer!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

snel in huis en past perfect !!!

snel in huis en past perfect, een echte aanrader !!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima hulp bij bepalen welk type afvoerplug nodig was

Na het opsturen van een foto van onze oude afvoerplug en het type spoelbak kreeg ik binnen een dag een mail met welke ik nodig had. Inclusief de opmerking dat de kleur afweek van de oude. Top service! Op de link geklikt, en besteld. Snel bezorgd!

  • Aanbevelen? Ja
9

Jullie hebben uitstekend geholpen

Jullie hebben snel en uitstekend geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Levering rubbers voor wasbak.

De rubbers zijn zeer snel geleverd en proces war we nodig hadden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima ervaring.

Ik heb mijn bestelling gedaan rond 16 uur en de volgende dag al in huis. Prima service.

  • Aanbevelen? Ja

Over Vervangingsmarkt.nl

Vervangingsmarkt is hét adres voor vervangingsonderdelen voor kranen en keukens! Wat ons bijzonder maakt is ons deskundig inzicht en kennis van de producten. Door de handige zoekfunctie kunt u gemakkelijk het juiste kraanonderdeel vinden. U kunt ook een foto sturen via de mail of whatsapp, zodat wij u het juiste product kunnen adviseren.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd