Juiste artikel snel ontvangen.

Breed assortiment en snelle levering.

SLECHT.

Pakje nog NIET ontvangen.

Netjes opgestuurd en blijkt ook nog goed te passen !

dik tevreden

vorige week een vervangende slang voor mijn ruim 25 jaar oude keukenkraan gezocht en gekocht bij vervangingsmarkt. Ben net als vorige keer uitstekend geholpen en ze hebben een dubbelcheck uitgevoerd om er zekere van te zijn dat ik het juiste besteld had. De dag na ontvangst geïnstalleerd en ik ben weer dik tevreden. Dank je wel Maarten :-)

Als je een beetje handig bent kan je een hoop geld besparen.

Quooker doet het weer als vanouds. Duidelijke instructie

top

Zeer snelle levering

Onderdelen besteld voor 16:00 uur en zoals aangegeven op hun website ook onmiddellijk verstuurd via DHL. Goede opvolging van de verstuurde artikelen. 2x wat besteld en 2x perfecte service.

Zeer snelle levering

Heldere site met exoloded view van de kraan waardoor het me duidelijk was welk onderdeel met nummer ik moest bestellen. Betaling ging vlot. Leverantie binnen 24 uur. Prima!

Goed maar niet goedkoop

Fijn dat ze ook kleine onderdelen op voorraad hebben waardoor repareren mogelijk wordt. Hulde daarvoor. Onderdeel was in mijn geval wel prijzig.

Fijn dat ze er zijn

Het is zo fijn dat je niet alles hoeft te ontvangen maar alleen het kapotte onderdeel. Netjes ingepakt en snel bezorgd. Super!!!

communcatie en advies over onderdelen was onduidelijk daarom een en ander retour gestuurd

na diverse mails en foto's gestuurd toch nog onduidelijkheid over wat er nodig was Type en foto's gestuurd . gevolg twee weken met reparatie bezig geweest en uiteindelijk lokaal onderdelen gehaald

Netjes en vlot

Goed geregeld

Fantastisch geholpen

Ik was op zoek naar 2 scharnieren voor een keukenkastje. Ik kwam er niet aan uit. Door een aantal foto’s te sturen en wat vragen te beantwoorden werden de juiste scharnieren toegestuurd. Ik ben prima geholpen.

Geweldig geholpen door Maarten

Geweldig geholpen door Maarten

Snelle verzending van uitstekend kwaliteit

Helaas was onze bad afvoerdop defect, via vervaningsmarkt gevonden. Erg snel geleverd en past perfect.

Snel gevonden en snel geleverd

De gasveer was een beetje aan de prijzige kant, maar nergens anders te krijgen, dus fijn dat jullie het wel hadden, slikken om de prijs. De stoel functioneert weer als vanouds.

Perfect wat ik nodig had in recordtijd !

Zeer snel gevonden wat ik exact nodig had en nog geen 20 uur later geleverd. Perfect !!

Gezocht en gevonden.

De gasveren van onze afzuigkap waren kapot. Bij de leverancier van de keuken kregen we nul op het rekest dus ging ik googlen. Bij de vervangingsmarkt vond ik de juiste spullen. Niet te duur en snel geleverd.

Geweldige overzichtelijke site

Handig dat er nog firma's zijn die kleine onderdelen verkopen waar je bij de installateur van keukens niet meer terecht kunt.

Uitgebreid assortiment, prima service en zeer vlotte levering.

Snel gevonden, snel besteld, snel geleverd.

Het benodigde artikel was snel gevonden, met behulp van google zo in de website terecht gekomen. Bestelling en levering prima verlopen. Kon niet sneller.

Alles was naar wens en snel geleverd .

Duidelijke zoekmachine en veel artikelen .

Snelle bezorging

Ik vond het erg fijn dat het artikel waar ik lang naar heb gezocht snel bezorgd is

goede service, snelle levering, duidelijk website

Goed, snel en duidelijk. Vraag were direct beantwoord.

Over Vervangingsmarkt.nl

Vervangingsmarkt is hét adres voor vervangingsonderdelen voor kranen, sanitair en keukens! Wat ons bijzonder maakt is ons deskundig inzicht en kennis van de producten. Door de handige zoekfunctie kunt u gemakkelijk het juiste kraanonderdeel vinden. U kunt ook een foto sturen via de mail of Whatsapp, zodat wij u het juiste product kunnen adviseren.