Snelle bezorging

Ik vond het erg fijn dat het artikel waar ik lang naar heb gezocht snel bezorgd is

goede service, snelle levering, duidelijk website

Goed, snel en duidelijk. Vraag were direct beantwoord.

Makelijk en snel

Zeer makelijk te bestellen via foto van de kraan,zeer snel geleverd.

klant is koning

Supersnelle service, telefonische bereikbaarheid naast een goede webshop, een vriendelijke en behulpzame medewerker met verstand van zaken en geduld voor onze vragen.

Van bestelling t/m levering keuring verlopen.

Van een eenvoudige bestelling tot en met levering keurig en snel verlopen

Bestelling ok, zoals het moet!

Alles ontvangen na een week ongeveer!

zeer positief!

Op de vragen die ik stelde werd snel en duidelijk een antwoord gegeven. daarbij vond ik het erg fijn dat de volgende dag de juiste onderdelen van de kraan al geleverd waren. hartelijk bedankt. ga zo door!

Opzoek naar een bijzondere cartouche. Besteld en volgende dag in huis. Bedankt

Goede ervaring

Super geholpen

Snelle en correcte levering

Prima bedrijf

Snel geleverd en juiste onderdeel

vriendelijk en voorkomend

Heb mijn badkamer onderdeel afgehaald bij de vervangingsmarkt waar alles snel en uitermate vriendelijk werd afgehandeld. Het woord service is daar duidelijk een begrip dat wordt uitgedragen.

De juiste spullen in no time geleverd

‘s middags besteld, de andere dag bezorgd.

Prima bedrijf met mensen die weten wat ze doen

Ik moest een onderdeel voor een kraan hebben. De levering werd bevestigd, maar het onderdeel werd door de fabrikant nog niet geleverd. Het is later keurig geleverd, maar ik moest er zelf achteraan, een initiatief berichtje vanuit het bedrijf zou nog beter geweest zijn.

Goede Service

Snelle reactie en levering

100% oke

Snelle levering goed materiaal aan gunstige prijs danke.

Snelle levering en goed overzicht

ok

vlotte aankoop alles ok

De bestelling werd correct verwerkt en aan huis gebracht .

Een correcte afhandeling van mijn bestelling

Snel

Bestelling was snel verstuurd

Deskundig

Goede en snelle service

Snel gevonden wat ik nodig had. Vind de transportkosten voor 2 rubbertjes wel aan de hoge kant en ik vond op de site geen telefoonnummer.

Zeer Goed

Op tijd en compleet geleverd

Super persoonlijke service met deskundigheid

Ik had een probleem met een versleten perlator van mijn Quooker keukenkraan. Na het betreffende onderdeel ontvangen te hebben heb ik gebeld met de vraag hoe het te vervangen. Daarbij werd ik heel goed geholpen. Met de kennis daarvan was het een fluitje van een cent om het te repareren. Chapeau!

Over Vervangingsmarkt.nl

Vervangingsmarkt is hét adres voor vervangingsonderdelen voor kranen, sanitair en keukens! Wat ons bijzonder maakt is ons deskundig inzicht en kennis van de producten. Door de handige zoekfunctie kunt u gemakkelijk het juiste kraanonderdeel vinden. U kunt ook een foto sturen via de mail of Whatsapp, zodat wij u het juiste product kunnen adviseren.