Oplichters!!!

Domeinen vastgelegd bij @argeweb @ArgewebSupport, onderdeel van @Yourhosting niks aangekondigd van verlenging maar sturen een mail dat de verlenging van een jaar automatisch verwerkt is a €21,99 per .nl domein. Absolute oplichting! Walgelijke manier van zaken doen. Doe er je voordeel mee en haal alles weg bij Argeweb en Yourhosting.

Makkelijk te manipuleren

ArgeWeb is een slordig en gemakkelijk te manipuleren bedrijf. Een onverlaat die toevallig het adres en de naam van mijn moeder van 87 kent vraagt vrolijk een website voor haar aan en vinkt automatisch incasso aan en ArgeWeb begint zonder enige controle met incasso te dreigen als mijn moeder niet betaalt. Wat moeten ze zich diep schamen dat het zo gemakkelijk is om zoiets doen. t beloofd alles te verwijderen. Maar mijn moeder krijgt vrolijk weer een dreigbrief van jullie . Willen jullie dit direct in orde maken en een bos bloemen bij mijn moeder bezorgen en veel excuses maken dat jullie zo’n gemakkelijk te manipuleren bedrijf zijn .

Finger weg, niet doen

Ik was lange tijd een tevreden klant. Inmiddels ben ik teleurgesteld en heb die aanbieder gewisseld. Uitgangspunt was een buitenproportionelle prijsverhoging op die al hoge prijs. OK, hun keuze. Mijn teleurstelling heeft echter met de communicatie van de prijsverhoging en afhandeling van de overstap te maken. Ik ben over de prijsverhoging geinformeerd via een misleidende email met factuur kort voor de verlenging, te kort, om binnen een redelijk termijn van twee weken op te zeggen. De verdere afhandeling is buiten gewoon onprofessioneel en niet rechtskonform. Het gedraag herinnert mij aan oplichters.

Was een prachtig bedrijf voor overname door Yourhosting, nu WAARDELOOS!

Wij zijn als IT bedrijf 15 jaar klant bij Argeweb. Altijd zeer tevreden geweest. Sinds de overname door Yourhosting is het een groot drama geworden! We zijn GOLD partner en brengen dus behoorlijk wat omzet naar Argeweb. Keer op keer gaat het mis, wordt er niet op tickets gereageerd, of krijg je een helpdeskmedewerker aan de lijn die totaal niet begrijpt hoe ernstig de situatie is als je een domeinnaam verhuisd, na 3 dagen nog niets geregeld is om vervolgens een onbeschoft kereltje (Jordi) aan de lijn te krijgen. Wij zijn voornemens om alles weg te halen bij Yourhosting....wat een balletent!!

Slechte klantenservice

Je staat minimaal 20 minuten in de wachtrij. Als je iemand te pakken krijgt begrijpt die het zelf ook niet. Als je er niet uit komt wordt er “ticket” aangemaakt. Wacht je een week lang op reactie en komen ze met een antwoord wat totaal niet je vraag is. Ik zou niet meer opnieuw bijgaan

Pas op! Oplichters

PAS OP! Oplichters, na een opzegging een creditnota ontvangen, wacht inmiddels al langer dan een maand op die terugbetaling, nooit wat ontvangen, denk dat ik mijn geld nooit meer terug krijg. Pas op voor deze oplichters! Contact maken met de klantenservice is ook nog een kunst. Ben al meerdere jaren klant, maar na die overname is alles bergafwaarts gegaan. Dus, weet wat je doet als je met deze partij in zee gaat!

Sinds overstap naar YourHosting zijn ze klantontvriendelijk

Ik ben jaren klant geweest bij Argeweb, jaren tevreden geweest. Je betaald hier de hoofdprijs van alle webhostingproviders in heel Nederland, maar hebt daarvoor wél een enorm fijne en behulpzame telefonische klantenservice voor terug. Wat je bij andere partijen weer niet hebt. En dat was waarom ik voor Argeweb koos. Sinds Argeweb is overgenomen door Your Hosting, geven zij aan dat ze telefonische klantenservice eigenlijk niet meer doen, zijn onvriendelijk en kortaf aan de telefoon en geven zelfs aan dat je een lastige klant bent. Ondanks dat, betaal je nog steeds wel dezelfde prijzen. Het is vaak ene Jordi die op de telefonische klantenservice zo onvriendelijk is en weinig moeite wil doen richting klanten. Ik ben na ruim 5 jaar, nu met 9 websites bij ze weggegaan.

STAY AWAY! Blijf weg! Ze sturen valse facturen voor diensten die ze niet hebben geleverd!

(Automatische vertaling...) Blijf uit de buurt van Argeweb! Ik heb enkele domeinen overgedragen aan Argeweb, na een jaar besloot ik deze te verhuizen naar een andere registrar voor de ICANN-vervaldatum, maar ze stuurden een valse factuur waarin ze smeekten om geld, zelfs als ze niet de verwachte service boden. Een domein loopt af in augustus 2023 maar ze stuurden een factuur in december 2022... wat een grap! Het lijkt erop dat dit bedrijf zaken doet op een onethische manier, ik hoop dat ICANN dit kan stoppen. Ik raad aan deze bedrijven te mijden! Stay away from Argeweb! I transferred some domains to Argeweb, after one year I decided to move those to another registrar before ICANN expiration but the sent a FAKE invoice begging for money even if they are not providing the expected service. One domain is due to expire in August 2023 but they sent invoice on December 2022... what a joke! Seems this company is running business in an unethical way, hope ICANN can stop this. I recommend to AVOID this companies!

• Would you recommend us? No

Onzorgvuldig en geen contact

Argeweb stuurt tot heden post naar mijn inmiddels 2 jaar geleden overleden vader. Kennelijk was zakelijk account van kpn zomaar overgenomen door Argeweb. Wisten wij niet. Account opgezegd per mei maar nog steeds brieven en verzoek om betaling. En steeds post gericht aan papa. Schandalig! Mijn moeder ligt daar wakker van. Telefonisch krijg je dit bedrijf niet te pakken en per mail is het standaard werk. Geen excuses geen aanpassing. Niks. Ik heb nu gemaild want voor mijn moeder is de confrontatie te emotioneel. Ik hoop dat er live contact volgt en dat de zaak wordt afgedaan!

Oplichters!

Mijn hostingprovider is overgenomen door Argeweb. De migratie is bijzonder rommelig verlopen. En voorheen betaalde ik nog geen 100 euro per jaar. Nu krijg ik ineens maandelijks facturen. Totale kosten: meer dan 500 euro per jaar! Ongelofelijk, wat een oplichterij...

Opgelicht

Opgelicht. Domein gehad via argeweb, via de mail een aantal opgezegd. Nu kunnen ze mijn mail niet vinden en krijg ik een rekening van 700 euro. Pas op!

Snel efficient

Goede overgang naar Argaweb. Geen enkele mail verloren hetgeen niet bepaald standaard is. Website met kleine vertraging door Argeweb geplaatst. Was geen enkel probleem voor ons. Sofar so good. Prof of the pudding is eating maar daar heb ik veel vertrouwen in. Ga zo door,

Prutsers!

Zonder bericht gemigreerd van Internedservices naar Aaaarghweb. Gevolg: ruim 36 uur geen mail. Slechte helpdesk. Geen communicatie. Net weer online: mails verdwenen, documenten verdwenen. Geen excuses voor het geklungel. Wat een prutsers!!!

Beste Hans, Allereerst vervelend om te vernemen dat de migratie naar Argeweb niet vlekkeloos is verlopen. Dat is natuurlijk nooit de bedoeling en excuses dat het zo is gelopen. Mijn collega die verantwoordelijk is voor de Servicedesk zal contact met je opnemen om het een en ander te bespreken zodat er samen gekeken kan worden naar een oplossing. Tot slot, ons doel is om te zorgen dat klanten bij Argeweb naar volle tevredenheid van de diensten gebruik maken. Wij betreuren het oprecht zeer dat dit ons in jouw geval niet gelukt is. Ik ga er vanuit dat na het telefonisch contact een passende oplossing is geboden. Met vriendelijke groet, Manon

Topservice

Dankzij Jeffrey K. van Argeweb kan ik nu gebruik maken van office 365 met import van mijn oude data (8jaar) exchange omgeving. Dit ging niet zinder slag of stoot en na 2 dagen zwoegen heeft hij het voor elkaar gekregen. Lang aan de telefoon, maar altijd vriendelijk en behulpzaam. Topmedewerker! Aanwinst voor het bedrijf en mij als klant.

vreselijk onvriendelijk te woord gestaan

Dit is de ergste helpdesk die ik ooit gesproken heb, terwijl je je vraag nog aan het stellen ben, onderbreken met de vraag: waarom je nu eigenlijk bel? Ook op een toon van: hoe durf je te bellen? Ik ga direct opzeggen en overstappen. Terwijl mijn email-account is gehackt wens ik niet zo behandelt te worden.

Het probleem snel en afdoende opgelost.

Deskundige medewerkers die het probleem snel verhelpen.

Goed meedenken

Mijn certificaat dreigde te verlopen. Argeweb denkt proactief mee over verlengen. Erg fijn.

Èen snelle en goede klantenservice

Soms zie je bij hostingproviders dat de klantenservice traag is en niet in het Nederlands. Daar heb je bij Argeweb geen last van! Ze denken mee, zijn snel en dat voor een mooie lage prijs.

top te gek cool

ik ben nu nog net geen jaar bij argeweb maar het voeld alsof ik hier al jaaren zit ze zijn behulpzaam en vrienderlijk top

Probleem binnen een voor mij acceptabele tijd opgelost.

Helpdeskmedewerker reageert steeds binnen een paar uur op mijn melding en reacties en blijft doorgaan totdat de oorzaak gevonden en vervolgens verholpen is. Plezierige klantbenadering, komt persoonlijk over.

Uitstekend geholpen

Ik ben uitstekend geholpen op een zondag nog wel en bijzonder laat in de avond. Wat een topservice!

Snelle respons, klantvriendelijk

Factuur stond niet goed op naam. Nieuwe factuur werd snel geregeld door Lindsey. Goede service en dat geldt voor de hele dienstverlening van Argeweb. Ik werk al jaren tot volle tevredenheid met Argeweb.

Mijn website hersteld

ik had een probleem met mijn website dat in korte tijd uit de hand liep. Hele website weg, foetsie. Medewerkers van Argeweb hebben zich uitgesloofd om die te herstellen en alles loopt weer op rolletjes...

Snel en doeltreffend

Snelle reactie en opvolging na mijn verzoek. Veel efficienter dan bij KPN, die ons heeft overgebracht naar Argeweb.

Snelle goede service

De verhuizing van een van mijn domeinnamen en redirecting naar mijn website ging snel en vlekkeloos

Noordzee 10/ 3144DB Maassluis

0800 932 46 78