Mijn telefoon gesprek met de medewerker van Argeweb was een heel fijn gesprek. Ik werd duidelijk en heel vriendelijk te woord gestaan. Ik had meerdere vragen en hierover heeft meneer mijn een mail gestuurd, zoals beloofd. Deze mail heb ik binnen een uur ontvangen. Super! Een tevreden klant.

Super (en snelle) service! Precies wat je nodig hebt en wilt bij een webhosting company. 5 sterren, verdiend!

We zijn onder de indruk van de snelle service.

Twintig minuten na melding over beveiliging website al bericht dat probleem verholpen was.

Super goed geholpen door Laurens

Nadat ik vanochtend te horen kreeg dat de stappen om een mailadres aan te maken erg simpel zouden zijn, vertelde Laurens mij ‘s middags dat het niet zo simpel was als mij was verteld. Hij veranderde wat instellingen achter de schermen en vanaf daar kon ik moeiteloos verder. Erg vriendelijke en hulpvaardige man!

Proactieve service

Ik had storing met mijn email en dacht dat dit met Argeweb te maken had. Mijn service was echter nog niet gemigreerd van KPN naar Argeweb. In plaats van mij direct terug naar KPN te sturen had de servicedesk medewerker al uitgezocht dat er een storing was bij KPN en dat het waarschijnlijk die ochtend verholpen zou zijn inclusief een contact nummer bij KPN. Top gedaan en ik kijk er naaruit om straks wel gemigreerd te zijn naar Argeweb

Heerlijk oplossingsgericht bij vraag.

Ik had mijn webhosting opgezegd maar mijn SSL certificaat vergeten op te zeggen. Contact gezocht en het werd direct voor mij ingang gezet. Super tevreden!

top service met een lach

ik zou willen dat alle bedrijven zulke mensen in in dienst zouden hebben bij hun klanten service geduldig, klantgericht, kundig, vriendelijk en meedenkend ik was echt heel blij verrast met mijn aanmelding hier bij Argeweb.

Goed en snel geholpen!

Ik ben door de helpdesk heel snel (binnen een uur) en goed geholpen. Blij mee!

probleem super opgelost

Onze oude domeinnaam (niet meer dagelijks in gebruik) met bijbehorende email etc waren overgezet van KPN naar Argeweb. We wilden deze weer gaan gebruiken, maar liepen tegen wat inlog problemen aan. Argeweb gecontacteerd en super geholpen zodat alles nu weer naar behoren functioneerd. Zeer tevreden!

Snel en vooral meedenken

Na uitgevoerde updates leip mijn website vast. Dat blijkt te komen door een plugin. De servicedesk van Argeweb heeft snel en adequaat gereageerd. Top service!

Uitstekende en vriendelijke service

Uitstekende en vriendelijke service. wordt ook tussen medewerkers onderling goed opgepakt. dat is zeldzaam.

Al jarenlang blij met Argeweb als leverancier van VPS, Backup en Webhosting.

In de afgelopen 7 jaar diverse diensten afgenomen van Argeweb. Naast Webhosting leveren ze ook goede dienstverlening voor VPS en Backup. Communiceren snel en vragen om meer informatie indien dat noodzakelijk is. Weinig offline geweest en dat is zeker niet altijd zo bij alle hosting partijen. De prijs is ook gewoon eerlijk.

Kundig & Snel

Mijn e-mail probleem is door Jeroen zeer kundig en snel verholpen!

Snel, vriendelijk en accuraat.

Tijdens het opgevolgde advies om over te stappen naar een ander systeem zijn wij goed ondersteund. Tevens is er goed met ons meegedacht en accuraat gehandeld. Bedankt daarvoor.

Betrouwbare en eerlijke provider.

Goede eerlijke inlichtingen en waar het enigzins kan, worden problemen of opgelost of ze zeggen hoe je het kunt aanpakken. Na al die jaren (prima) ervaring met Argeweb blijkt dat een goede helpdesk toch altijd weer het allerbelangrijkste punt is. Gelukkig zijn ze zo deskundig dat ik die helpdesk zelden nodig heb.

Kundig meedenkende en behulpzame service met kwaliteitshosting

Ik heb al sinds 2007 diverse domeinnamen en hosting pakketen via Argeweb. In al die jaren heb ik veel steun gehad van de klanten service. En dat werd mij de afgelopen week ook weer eens duidelijk. Ze denken mee, check al het nodig is en ... ze regelen zaken voor je als je dat wilt. Ook al kan je het zelf doen. Altijd even aardig en kundig. Ook heb ik nooit problemen als storingen of tijdelijk uit de lucht zijn ervaren. Ik ben blij met Argeweb!

Ze gaan verder dan je verwacht

Contact gehad met de servicedesk. Jeff pikte mijn probleem op. Hij ging verder dan ik in de regel gewend ben van een servicedesk in het algemeen. Vaak krijg je een linkje en mag je het zelf verder oplossen. Als de medewerkers allemaal zo zijn als Jeff dan mag Argeweb zich gelukkig prijzen en zijn.

Gewoon goed.

Alles wordt er perfect, en snel geregeld.

Geweldig!!!!

Doordat ik vergeten was een domeinnaam met emailhosting op te zeggen kreeg ik een factuur, Even gebeld en prima opgelost. Topbedrijf.

Goede kwaliteit-prijs verhouding en goede helpdesk!

Ik ben vooral erg tevreden over de helpdesk: snel en deskundig!

Uitstekende service voor een nette prijs

Wij werken al jaren samen met Argeweb en hebben inmiddels meer dan 400 domeinen en 6 VPS'n bij hun in beheer. Er zijn veel partijen die dezelfde diensten aanbieden maar de service van Argeweb is van een ongekend hoog niveau dat je niet bij een andere hosting bedrijf zal tegen komen.

Mijn puinhoop kan nog zo groot zijn, Argeweb fikst het wel weer!

petje af.

Goed geholpen

Goed geholpen door Najib met de verhuizing van een website. Tevens heeft hij geholpen bij het installeren van een SSL certificaat en een probleem waar ik tegenaan liep met een verouderd CMS systeem.

Snel en zeer behulpzaam

Ik word erg blij van de service van Argeweb! Naast het 'doen wat er gevraagd' wordt, werd er direct even meegekeken naar eventuele handige aanpassingen op mijn pc. Extra service voor niets! De te nemen stappen werden heel helder uitgelegd. Echt niets op aan te merken!

Tevreden over het snelle optreden voor mijn probleem, dankbaar voor het begrip!