Iedere keer het juiste antwoord en actie

Wederom perfect geholpen en probleem direct opgelost.

Backup om 17:15

Backup om 17:15 laten uitvoeren. Hier betaal je ook extra voor. Vervolgens mislukt de hele backup, niemand meer te bereiken en draaien je campagnes gewoon door. Dit zorgt ook voor gezichtsverlies van de website. Nu dus een hele avond en nacht omzetverlies. Genoeg tijd om naar alternatieven te zoeken.

Zeer prettige begeleiding bij probleemoplossing.

Een prima werkende website. Bij vragen snel telefonisch contact en je wordt hulpvaardig en vriendelijk geholpen. Zeer tevreden over Argeweb.

Spot on dienstverlening

Spot on dienstverlening

Mijn ervaringen met Argeweb zijn geweldig; al jaren "lid" van de club. Nooit spijt gehad. Met name hun servicedesk is geweldig. elke vraag wordt goed en snel beantwoord. Personeel is extreem vriendelijk. Ik als "leek" vind dat extreem belangrijk. voor mij is service belangrijker dan prijs. maar volgens mij is de prijs/kwaliteit verhouding prima op orde. Daarnaast vind ik hun "mijn omgeving" helder en ook weer voor een leek prima mee te werken.

Prima geholpen door een attente professional met uitstekende kennis van zaken

Geen "script executer" maar iemand met verstand van zaken.

Argeweb gaat qua service verder dan je mag verwachten, bijzonder

Sinds 4 maanden heb ik enkele malen (persoonlijk) contact gehad met medewerkers van Argeweb. Vriendelijk en deskundig. Eigenlijk bijzonder dat dat zo bijzonder is. Recent had ik een probleem waarvan de oorzaak niet bij Argeweb lag. Na veelvuldig contact heb ik uiteindelijk aangegeven dat men mijn serviceverzoek maar moest sluiten en dat ik het verder zelf wel zou uitzoeken. Dat deden ze niet, ze losten mijn probleem gewoon op. Top!

Betrouwbaar!

Ik ben al jaren klant. Snelle service als ik bijvoorbeeld een vraag heb. Er zullen vast wel eens storingen zijn, maar daar merk ik niets van. Kortom, betrouwbare partner.

Probleem snel opgelost

Vraag gemaild. Probleem meteen opgelost.

heel erg goed

Kort geleden nog gesproken met de afdeling factuur etc en gesproken met een zeer begripvolle dame. Stom van me dat ik niet om haar naam gevraagd heb. Ze was heel professioneel en zeer begripvol in mijn situatie. Chapeau voor uw bedrijf Met vr gr Ton Sie

Super geholpen in een moeilijke tijd

Net als veel ondernemers in de crisis van Corona heeft argeweb een super nette oplossing voor ons geregeld.

Snelle reactie bij een storing

Al meer dan 10 jaar maak ik gebruik van Argeweb en ik heb nooit eerder een storing gehad. Maar gister lag dan toch een keer mijn email eruit. Mijn melding werd direct serieus opgepakt en ik werd netjes op de hoogte gehouden via het ticketsysteem. Communicatie is het belangrijkste als het om verstoringen gaat. Dik in orde dus bij Argeweb. Storing is na korte tijd netjes verholpen. Nog steeds een tevreden klant. Op naar de volgende 10 jaar!

Uitstekende ondersteuning

Argeweb biedt uitstekende ondersteuning voor de producten die ze aanbieden. De migratie van Hosted Exchange 2010 naar Exchange Online liep vlekkeloos, evenals de migratie van Exchange Online naar Office 365, een week later!

Al vele jaren helemaal top

Al sinds 1998 ben ik klant van Argeweb. Prima provider met een perfecte service.

~ Ondersteuning mét oplossingen: snel, vriendelijk, treffend ~

Ieder contact met Argeweb is feest - ja, zelfs de facturen, want ik krijg topservice (die ik nodig heb) voor een betrekkelijk zachte prijs. Argeweb scoort het hoogst vanwege het waanzinnig hoge niveau van de klantenservice: vlot (de telefoon gaat amper over), supervriendelijk, ontspannen (al ben IK in de stress!) en altijd met oplossingen à la minute.

Prettig

Nooit problemen gehad, gewoon stabiel

Snel duidelijk en overzichtelijk

Bij Argeweb beland na fusering, enorm tevreden over de interface op de website en altijd correct en vlot geholpen bij vragen. No-nonsense goed te bereiken hoster!

Snelle, adequate en vriendelijke oplossing van het probleem!

Snelle, adequate en vriendelijke oplossing van het probleem!

Fantastische service

zeer correcte en snelle service degelijke en snelle hosting ik ben een tevreden klant dus

al jaren klant

al jaren klant, geweldige service

Zeer vriendelijk, duidelijk en proffesionele advisering en hulp!

Kijk, daar hou ik nu van! ik werd snel, accuraat en duidelijk geholpen. Ondertussen werden ook de nodige aansluitingen en onvolkomenheden gemaakt. Een groot compliment is op zijn plaats

Fijne servicedesk bij Argeweb, oplossinggericht en heel klantvriendelijk.

Argeweb heeft mij goed geholpen na een wat moeizame migratie van de website. Persoonlijk, bijzonder vriendelijk en klantgericht.

snelle verwerking van verzoek

's Ochtends een verzoek ingediend, begin van de middag reactie dat ons verzoek is verwerkt in het account.

Mijn probleem snel en professioneel opgelost

Ticket aangemaakt, uurtje later al de oplossing. Ik hoefde zelf niets meer te doen. Ging alles maar zo makkelijk

Goed geholpen door en duidelijk!

Leuk gesprek gehad met medewerker! En goede service. Net als 'vroeger'

Noordzee 10/ 3144DB Maassluis