Goede service. Waar voor je geld. Niet de goedkoopste maar daardoor krijg je wel kwaliteit.

Uitstekende kwaliteit servers!

Via google terecht gekomen bij Argeweb. Zitten rond speuren en zag er goed en vertrouwd uit. Eerst klein pakketje genomen voor VPS maar al snel geupgrade naar het grootste. Allemaal vlekkeloos en geen problemen!

perfecte afhandeling

Iedere keer, als er iets is, word ik perfect te woord gestaan en worden oplossingen gevonden. Hoort natuurlijk… maar o zo fijn dat Argeweb dat steed maar weer doet! Dank,

Wij zijn nog maar kort klant van Argeweb maar de support die zij leveren is gewoon fantastisch. De migratie van Kpn naar Argeweb gaf wat problemen aangezien onze website niet meer in de lucht is. Zij doen er alles aan dit opgelost te krijgen. Als zij deze service ook voor de toekomst blijven leveren dan is dat meer dan we durven hopen.

top!

Ik host al jaren mijn websites bij Argeweb en ze zijn altijd heel snel. Nu werd ik weer heel snel geholpen met het verlopen van mijn certificaat. Dit scheelt mij honderden euro's omzet als mijn website eruit ligt.

Blij

Heel blij met Argeweb voornamelijk Mitchell,Jeffrey en Shanise bedankt voor jullie geduld en hulp!! Ik ben een blije klant :)

Al mijn vragen worden gelijk als het mogelijk is verholpen

Ik doe al een aantal jaren zaken met Argeweb en heb tot nu toe altijd prettig mijn verzoeken of problemen kunnen bespreken.

Snel

In 23 seconden was mijn vraag beantwoord. Binnen 2 minuten was de oplossing geregeld.

Uitstekend!!

Na het niet functioneren van diverse instellingen van de website en mailbox server werd het gelijk opgelost en een zeer goede service en oplossing geboden. Keep up the great work!!

Wederom super

Perfect geholpen, super efficiënte helpdesk - niet alleen zeggen hóe je iets moet oplossen, maar voor je het gevraagd hebt is het zelfs al gedaan. Top.

Prettig, Professioneel. Product wat ik zocht, Prima Aanpak. Perfecte communicatie

snel, pro actief en no nonsense digitaal geholpen. Top!

Ben echt blij dat ik ben overgestapt!! Echt een top service!! En natuurlijk ook uitstekende producten!!

Argeweb blijft mijn favoriete hostingbedrijf

Na vele jaren nog altijd onveranderd goede service! Blij mee!

Perfect!!

Nooit gedacht dat het zo snel verholpen zou worden. Mijn website stond totaal niet goed meer na een overname,na een medewerker gesproken te hebben is alles in no time weer gefixed Top service!! en zeer klantvriendelijk te woord gestaan.

Top!!

Helemaal goed en vriendelijk geholpen. Aanrader!!

Ik ben al een aantal jaren klant bij Argeweb (online back-up) en ik ben zeer tevreden over hun service. Zeer positieve ervaringen met de Servicedesk en Jeffrey, die altijd zeer snel en vriendelijk reageert en duidelijke antwoorden / oplossingen heeft.

Service zoals het hoort: gewoon goed!

Nu al meer dan 10 jaar klant met meerdere websites, zowel zakelijk als particulier, en nog altijd zeer tevreden. Snelle actie, meedenken en altijd persoonlijk begrip en service. Ga zo door!

TOP!

Een blije zakelijke klant. Snelle hulp bij problemen en goede oplossingen.

Keep up te good work!

Enorm tevreden. Goedkoop is dus niet altijd duurkoop. Door de open en transparante communicatie weet je waar je aan toe bent. Dit gecombineerd met altijd leuke aanbiedingen en deals waardoor je terug blijft komen. Ga zo door.

Ondersteunt geen gratis SSL mogelijkheden, kan alleen via Argeweb zelf tegen betaling

Wij werden geforceerd overgezet van onze oude beheerder naar Argeweb. Hiervoor zouden wij niet extra gaan betalen. Maar wat blijkt, we kunnen nu zelf niet meer onze SSL certificaten regelen en worden verplicht dit tegen betaling af te nemen bij Argeweb. Hierdoor zijn wij helaas wel duurder uit. En dat is een beetje jammer. Dus stappen we over. Support is wel aardig en vriendelijk.

topmensen die altijd klaar staan voor je

Ik was altijd bij KPN en die gooide alles zomaar over de schutting bij Argeweb. Door de zeer slechte service van KPN wilde ik meteen nu alles overzetten naar een nieuwe provider. Maar in eenmaal in contact met Argeweb kwam ik erachter dat juist zij echt geweldig zijn. Ze hebben me ontzettend begripvol geholpen met overzetten van domeinen en tot op het eind me als koning behandeld. Alle lof voor Argeweb en als ik ze eerder had gekend, was ik nooit weggegaan bij ze. Zo jammer dat ze in die zin slachtoffer zijn van een horkerige KPN die veel te arrogant is en veel te duur. Argeweb daarentegen verdient alle klandizie en mijn ervaring is echt in 1 woord fantastisch. Mensen die klant zijn of willen worden: twijfel niet en wordt vandaag nog klant. Zo mogelijk nog de enige provider met een telefonische helpdesk die ook echt werkt!!

Waar krijg je nog als nieuwe klant een persoonlijk kaartje :)

Wat was ik verrast toen ik een ansichtkaart als welkom in de bus zag liggen, je kan het als wellicht ouderwets opvatten maar ik vind het een finishing touch. Daarbij een goede en snelle afhandeling van de registratie van mijn domeinnamen. Daarom raad ik Argeweb zeker aan.

Snel en klantgericht

Super service, ook als zaken even niet standaard gaan.

Zeer goed en vooral professioneel te woord gestaan en geholpen

Bij Argeweb hebben ze mij echt stap voor stap goed geholpen met als resultaat dat alles nu naar behoren werkt. Dank voor de hulp van alle mensen van Argeweb. Groeten Walther

Binnen de kortste keren geregeld!

Ik wilde een domeinnaamregistratie die op mijn naam staat laten doorlinken naar een bestaande website van mij. "Zal ik het meteen voor u regelen?" Na een "ja, graag" van mij was het binnen een paar minuten al geregeld :-) Zo BLIJ mee!

Noordzee 10/

3144DB Maassluis