Goed zoals altijd!

Alles leverbaar, ook wat niet online staat.

netjes ,correct en top

een bedrijf wat staat voor zijn producten,netjes via mail en messenger te woord gestaan geleverd wat er besteld was en nog eerder geleverd dan was besproken Een zeer tevreden klant

Nog niet ontvangen

Ik hrb mijn bestelling nog niet ontvangen van jullie.

Uitmuntend!

Afgelopen week had ik onderdeel voor mij oude Subaru Impreza uit 1995 besteld. Helaas bleek het door mij ontvangen ontvangen onderdeel niet te passen. De leverancier had zich vergist in het typenummer, kan gebeuren. Gelukkig hadden de uiterst klantvriendelijke en behulpzame medewerkers van Showoff Imports een goede workaround bedacht en kreeg ik (binnen een paar dagen al) het juiste én ook nog een betere versie van het onderdeel. Helemaal top. Bedankt voor de service en tot snel!

Goede ervaring met dit bedrijf

Snelle en correcte service

Uitmuntend

Goede ervaring

Showoff imports is een goede website voor japan Car parts!!!

Goed en snel geholpen

Ik zocht een speciaal onderdeel welke niet op hun website staat. 1 telefoontje en het onderdeel volgende ochtend via de post ontvangen. Super relaxt.

Duidelijke site

Mooie producten en snelle levering.

Prima, zoals verwacht

produkt voorradig, levering binnen enkele dagen, goed ingepakt, betaling correct verlopen

Showoff Imports bedankt!

Showoff Imports heeft gewoon de beste producten én service. Ze leveren altijd met de WOW-factor! Iedere keer als ik mijn bestelling binnen krijg verrast Showoff Imports mij positief door de verwachtingen te overtreffen. Showoff Imports bedankt! En tot snel 👍🏻 Lars de Winter @bakemono_gc8

Per ongeluk 2x iets besteld en wat fout gegaan met de betaling, heb contact op genomen en in no time ben ik geholpen zonder problemen, het product kwam super snel in top kwaliteit met wat leuke stickers binnen. Super tevreden, mocht ik wat nodig hebben bestel ik het zeker nog hier.

Geweldige service

Goede service en staan altijd klaar met goed advies

Super gezellig en behulpzaam

impossible de vous joindre par email !

j ais commandé trois pièces chez vous et je n ais toujours pas reçu , les corner light black et les jdm headlights black.....est ce que c normal ? car je m inquiète de ne pas les avoir reçu vu que g deja reçu le stainless catback exhaust système ? j espère avoir une réponse de votre part merci

Aanrader

Besteld een afgehandeld conform belooft, product is reeds gemonteerd en voldoet aan de verwachtingen

Snelle en super goede service

Snelle reacties op mails en een heel snelle levering mits het in stock is!! Heel goede ervaring met showoff!! Ik ga ook elk jaar naar hun festival en ook daar zijn ze super vriendelijk!! Mega shop!!

Goede en snelle service

Goede service en kwaliteit. Snelle reactie op vragen.

Geweldige service

Ondanks dat de levertijd nogal lang was ( niet de fout van Showoff imports) en ondanks mijn vervelende mailtjes over waar mijn order bleef, bleven ze vriendelijk en professioneel. Ik bestel hier zeker opnieuw!

Top winkel, vriendelijk, gezellig geen gepush

Top winkel, vriendelijk, gezellig geen gepush om iets te moeten kopen. Ruim assortiment voor vele merken.

4 Sterne: guter Service, gut behandelt

• Preis
  • Personal
  • Qualität
  • Kommunikation
  • Geschwindigkeit/Lieferzeit
  • Fachmannschaft

Pluspunten

hele snelle levering en mooi kwaliteit ook mooi op de hoogte gehouden hoe de bestelling verloopt.

• Prijs
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Net bedrijf die met je meedenken, ik kreeg eerst nog foto’s en een telefoontje voordat er tot productie werd overgegaan, er werd echt super meegedacht op mijn probleem tot een goede oplossing te brengen.

• Prijs
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

I've bought two products from Showoff imports now and found them very pleasant to deal with. Their products are great quality and have lasted very well. But perhaps more importantly they're priced very competitively. I also ordered a third product but when it didn't fit the car correctly they had no problem refunding me. When dealing with parts aimed at modifying and customizing you can't ask to be more fair than that.

• Price
  • Staff/employees