Betrouwbaar bedrijf

Er was een foutje in de bestelling geslopen. Contact opgenomen, om te ruilen deel geretourneerd. Afspraak verzendkosten te retourneren 100% en super snel na gekomen. Ook bericht van ontvangst retourzending en afzending resterend deel correct.

Lichtopbrengst is veel minder dan verwacht.

De lampjes zijn makkelijk te vervangen, maar de lichtopbrengst is bedroevend laag. De opgegeven waarde blijkt in de praktijk echt niet haalbaar. Bij deze spots valt niet te lezen. Ik heb de oude halogeen lampjes er weer ingezet. Ik zal dit product iedereen afraden. Een miskoop want e.e.a. kostte mij veel geld.

de levering was oke

de levering was op tijd

alles is gegaan zoals verwacht

alles is gegaan zoals verwacht

goede levering, goed product

snelle levering en goede service.

LED lampen besteld en de volgende dag in huis. Super!

Zeer snelle en goede levering top

Wat ik heb bestelt is goed product ben er blij mee en een goede service top

Super handig en snelle levering

Na lang zoeken naar een GU10 lamp dat werkt op 12v ben ik bij NuLed terecht gekomen. Sindsdien bestel ik al mijn led-lampen voor op de boot bij NuLed. Super tevreden !!

Goed en snel

Snelle levering, goede service en goede producten. Wat wil je nog meer?

Gewoon goed

Product voldoet aan verwachting

kwaliteit product goed, levering erg traag en via omweg, pakket post terwijl het ook in brievenbus p

Kwaliteit en service/vragen goed. maar levering slecht, duurt erg lang. bedrijf zit bij mij om de hoek maar kan/mag niet afhalen. brievenbus pakket word gemaakt maar alles gaat toch via koerier die via Parijs Polen bij mij levert. En handtekening wilt bij ontvangst.

Och, ik koop er al zo vaak.

Geen bijzonderheden, voor mij een goed assortiment met ook nog duidelijke uitleg of voorbeelden. Je krijgt er nog net geen koffie bij ;-)

Goed product

Lampjes geleverd volgens afspraak

Komt afspraken na dus alles netjes geleverd. Word niet volgende dag geleverd maar daar heb ik geen problemen mee.

Vakkundig en snel !

G4 lampjes besteld had nog wat vragen , zeer vakkundig beantwoord , snel verstuurd , en niet duur !

Mooie overzichtelijke website, snelle levering

Mooie website waar alles snel en overzichtelijk te vinden is. Makkelijk bestellen en een snelle levering van de onderdelen.

Zeer goede LED-lampen goede service

Prima maar..

Ik heb een paar dingen dubbel gekocht, misschien omdat ik niet opletten of een fout in het systeem

direct bij levering geinstalleerd ,mooie verlichting , prima in orde

Prima service!

Verkeerde led-lampjes besteld, zonder mankeren verrekend en geruild.

Zeer tevreden met product en telefonisch advies.

Eindelijk het juiste lampje gevonden!

Fijn!

zeer positive

zeer positive snelle en correcte levering

Goede ervaringen !

Producten ok alsmede de verzending

snel geleverd, slechte kwaliteit, slecht afhandeling van klacht.

Ernie Jansen/Goudriaan, Bedankt voor uw bestelling bij NuLED.nl. Heeft u vragen over uw bestelling? Dan kunt u van maandag tot en met zondag ons telefonisch bereiken op 035-7732312 van 10:00 tot 22:00 uur. Factuur #1028181 Factuuradres Ernie Jansen/Goudriaan Oostdijk 34 1461 DS, Zuidoostbeemster Nederland T: 0626136635 Verzendinformatie Ernie Jansen/Goudriaan Oostdijk 34 1461 DS, Zuidoostbeemster Nederland T: 0626136635 Betaal methode iDeal Bezorgmethode DPD - Veilig & Verzekerd Producten Aantal Subtotaal BA15s lamphouder, fitting 12 of 24 volt Art.nr.: Fit Ba15s 3 € 14,85 BA15s Led lamp 12 SMD 12v of 24v Warm wit Art.nr.: 100329 3 € 23,85 Subtotaal € 38,70 Verzending en verwerking € 3,95 Eindtotaal (excl. BTW) € 35,24 BTW € 7,41 Eindtotaal (incl. BTW) € 42,65 op een order van Netto 35,24 ..2 artikelen stuk geleverd. Ben opgebeld...U zult wel te hard aan het draadje hebben getrokken. Ledlampje rammelde al in het doosje...los onderdeel en niet branden. Kon foto's opsturen om te bewijzen. Werd gebeld tijdens werk en moest een vervelende discussie met de man voeren. Niet fraai.

We hebben meneer uitgelegd dat er gewoon garantie op de producten zit, echter bij kapotte producten willen we na overleg graag het product retour of een foto van het kapotte product, daar werd geen medewerking aan gegeven, dan kunnen we meneer helaas niet verder helpen.