Fijne service en snelle levering

Iets vergeten in je bestelling? Geen nood! NuLed neemt contact met je op en je hebt je bestelling alsnog de volgende dag in huis!

Prima product

Op mijn 40 jaar oude trike heb ik nu rondom alles led. Of het legaal is weet ik niet, maar als triker word je door te politie toch als half crimineel bekeken c.q. behandeld.

Snel en goed.

zeer tevreden

zeer tevreden

Goede website, dito service

Goede duidelijke website en prima geholpen. Levering netjes op tijd

Snelle levering en artikel komt overeen met wat je besteld

Zeker de moeite om nog een keer te gaan bestellen

Snel geleverd na bestelling.

Zelfs nadat ik een vraag had gesteld via de mail, werd ik binnen 5 minuten teruggebeld met antwoord.

De juiste spullen gekregen en snel geleverd. Bedankt NuLed!

Goed en snel gerrgeld

Top gedaan!

prachtige 12V E27 lampen voor tuinverlichting

We wilden onze tuinverlichting complementeren met wat lantaarns. Deze lantaarns hadden E27 voeten. De 12V / E27 filament Led lampen geven een prachtig licht in deze lantaarns met die juiste warmwitte kleur die we zo gewend zijn van gloeilampen.

mooie led lampjes tegen goede prijs

En snel geleverd

Prima webwinkel

Al vaker naar tevredenheid led lampjes besteld

Alles in orde voor een eerste ervaring.

Alles in orde voor een eerste ervaring.

Goede producten! voor een mooie prijs

Verzending duurde door Corona wel wat langer (kwam omdat NuLed.nl niet met PostNL werkt maar met een andere Post aanbieder)

Goede service, helaas weer enquête

Tevreden, wel nietszeggende enquête

Onvolledige informatie

Ik ben opzoek naar lampen die werken op 24 wisselspanning omdat dat de vaste spanning in onze berging is. Op uw site stond dat de lampen op, tussen de 10V en 30V, kunnen werken. Maar daar staat dus niet bij dat dit DC (gelijkspanning) is en geen AC (wisselspanning.) Voor veel mensen wellicht overbodige info. Maar mij had het de aanschaf van 2 led-lampen gescheeld.

We vinden dit vervelend om te horen. Maar lieve mensen bij twijfel, of onvoldoende kennis, is het mogelijk om ons even te bellen. We Hebben een klantenservice van 10:00 uur tot 22:00 Uur ook in het weekend.

duidelijke site, snelle levering.

Alles in orde, van begin tot einde!

....

weinig mee opgeschoten

De 4,5 Watt-lampen geven minder licht dan het 2,7 Watt led-lampje dat ik als bureaulamp gebruik. Op het doosje staat DC. Misschien handig om dat op de website er bij te zetten. Dan kan je daar op letten als koper. Ik gebruik ze in mijn berging, ter vervanging van een duffe gloeilamp. De 24 volt daar blijkt wisselspanning te zijn. Ik vermoed dat mijn 2 ledjes daardoor op halve kracht branden. Qua verlichting ben ik niets opgeschoten.

Makkelijk te bestellen en super snel geleverd👍

Lampen geven weinig licht

Als test heb een aantal lampen besteld voor aan boord ter vervanging van de huidige: - de 24V halogeen 3W: niet effectief, helaas. - E27 gloeilampen (2x): matig licht - BAY15D: prima Bij een telefonisch gesprek kwam ik door de defensieve houding niet verder (ze geven wel genoeg licht, alleen een andere kleur...). Dit is niet voor herhaling vatbaar.

snel, correct, goede kwaliteit

snel, correct, goede kwaliteit

Snelle levering!

Volgende keer bestel ik weer bij Nuled