snellen aflevering

goed spul

Goeie lampjes, snel geleverd

Mooi assortiment, ik kon alle gloei- en halogeenlampjes van de camper vervangen door led. Nette prijs en snel geleverd, goed bedrijf!

geweldig

Alles netjes verpakt en geleverd en snel. met duidelijke beschtijvingen.

Duidelijke omschrijvingen, snel geleverd.

Na wat zoeken had NuLed precies wat ik nodig had. Goed omschreven, snel en netjes geleverd.

Goeie service

Goeie telefonische ‘nazorg’

top.

Op grote schepen, 24 volt systemen en dan geschikte lampen vinden loopt vaak uit op veel geld uitgeven. Niet bij NuLED. Betaalbaar en goed. Mark

Je krijgt wat je koopt

Lang gezocht achter de juiste lampen. En eindelijk hier gevonden. Ben super blij deze webwinkel te leren kennen

Terugsturen verliep niet zo fijn

Per ongeluk verkeerde lampjes besteld. Teruggestuurd. Wel afgeleverd volgens Postnl, maar niet aangekomen volgens Nuled. Weken mee aan het soebatten geweest. Uiteindelijk kosten gedeeld. Had niet veel keus. Mijn woord tegenover Nuled. 12,50 teruggekregen. Kosten zijn ca 35,- (incl 2 x verzenden), geweest dus 22,50 erbij ingeschoten. Jammer dat er alleen een postbusadres is, geen echt adres te vinden.

Wij van NuLED vinden dit een teleurstellende reactie, We hebben de klant aan alle kanten bijgestaan om er voor te zorgen dat het pakketje weer boven water zou komen, o.a. omdat PostNL onduidelijk is geweest over deze retourzending. Dat de klant wekenlang aan het soebatten is geweest is uiteraard onbevredigend, maar dat eindeloze contact was NIET met ons maar met PostNL, jammer dat dit feit niet duidelijker is vermeld. Omdat wij niets retour hebben ontvangen via PostNL boden wij de klant, uit coulance, aan om de gemaakte kosten te delen. Dit ondanks het feit dat de klant een foutieve bestelling had geplaatst. Deze retour-fout wijten wij dan ook aan PostNL, en de stugge houding van deze pakketbezorger,

Perfecte contact. prima levering en advies

Na enig zoeken ook op ander site, een perfecte oplossing voor ons probleem. Goed advies m.b.t. de lampen 12-24V E27 fitting en de bijbehorende trafo.

Gewoonweg perfect

Snelle levering, goede service en dienst na verkoop, producten zoals beschreven op de site.

Goede klantenservice. Goed advies.

prima service, tevreden

prima service

Product uitstekend

Levering naar SpAnje met DHL duurde veel te lang

Had ik net nodig

Aanrader

Snelle levering, nog niet getest maar alles lijkt in orde

Product OK, verzending benedenpeil

De gebruikte pakketpost heeft weliswaar tracking, maar geeft daarin alleen maar irrelevante gegevens. De dag van aflevering is al bekend, het tijdsslot wordt niet vermeld (post.nl geeft een slot aan van ca 2 uur). Ik was dus verplicht om de hele dag thuis op het pakket te wachten to de aflevering uiteindelijk om 18:15 uur. De chauffeur gaf aan dat ik de afleveringstijd had kunnen kiezen maar deze informatie is nergens op de website te vinden. Volgende keer graag een echte pakketservice!

perfect product, keurige bezorging

uitstekend

Zeer matig

Verkeerde spullen geleverd, laks antwoord aan de telefoon. Werd niet naar wens zsm opgelost, maar duurde een week(!!)..

snellen levering

goed spul

Prima ervaring

Vlug en goed materiaal !

beetje moeizaam, maar uiteindelijk een te vreden klant

Bestelling geplaatst en betaald, maar niks ontvangen door slechte werking van de koerier dienst. Daarna naar aanleiding van een slechte evaluatie (op dat moment was ik echt niet tevreden) en nogal onprettige communicatie gehad met NuLed, gebaseerd op misverstanden. Later terug contact gehad met NuLed en tot een overeenkomst gekomen in het voordeel van de klant. Dus eind conclusie, een beetje moeizame start, maar uiteindelijk een tevreden klant.

prima service en snelle levering

idem

Retour keurig afgehandeld

Helaas waren de producten niet geschikt voor mij, heb dag zelf verkeerd ingeschat. Retournering keurig netjes afgehandeld, persoonlijk contact.