Telefonisch contact gehad. Prima geholpen. Prima producten.

Mooie inbouwspots!

Helemaal tevreden met alles!

Snel geleverd. Goed advies.

Vakkundig geholpen en snel geleverd

Zeer slecht bedrijf

We hebben voor 350 euro lampjes led gekocht en die waren niet goed Het bedrijf weigert ze terugbetalen en terug te nemen. Erg slecht bedrijf Wij doen er nooit weer zeken mee .SLECHT Ongelooflijk dat men zo slechte klanten service heeft.

We vinden het jammer om te horen dat u ons bedrijf slecht vind. We hebben met elkaar een afspraak gemaakt, die u niet bent nagekomen. dat is de rede waarom we de lampjes nu niet meer terug kunnen nemen. Dus vinden we dat we geen slechte klanten service hebben, maar dat we ons aan de gemaakte afspraken houden dat is heel iets anders.

Prima levering

Artikel zoals omschreven klopte !

Zeer tevreden en ook snel geleverd,

Raad deze site zeker aan

goed geleverd, goed product

goed geleverd, goed product

Gewoon

Bestelling werd 3e en 4e dag verzonden (30-06 besteld, 02-07 + 03-07 verzonden), niet heel snel, ook niet langzaam. Dat er 2 verzenddatums staan is inderdaad vreemd. Kreeg ook 2 mails met bevestiging bestelling en 2 keer een mail dat het was verzonden.. Het product riep vraagtekens op: wel goed of niet goed. (Verleng fitting die doordraait, daardoor niet vastgedraaid kan als je niet vlakbij de voet kunt komen.) Net (15-07) vraag gesteld, nog geen antwoord. Maar moest wel op het herhaalde verzoek om review reageren, denk ik. Daarom toch voorlopig maar een 6.

We proberen de mail binnen 24 uur te beantwoorden, u schrijft ons op 15-7-2020 een mail met een vraag en nog geen 2 minuten later deze recensie dat u nog geen antwoord heeft gehad. Als er zo veel haast bij is, hebben we een klantenservice van 10:00 uur tot 22:00 uur ook in het weekeinde, voor al u vragen.

Prima 100%

Ok

Gekregen wat ik verwachtte

Snelle levering. Duidelijke omschrijving van het product.

zeer slechte website, maar goed telefonisch geholpen

Het aanmelden met btw nummer liep niet zoals verwacht.

eerste keer zaken mee gedaan , is heel goed bevallen , komt een vervolg

positief

Precies wat ik wilde.

correct en stipt

Goede producten snelle service

Overzichtelijke website, goede prijs de Lampen besteld 2 dagen later in huis.

Goede 12v lamp

Omdat mijn tuinverlichting op 12 v werkt moest ik een lamp hebben, daarvoor deze lamp gekocht , het voordeel van deze lamp is : klein met e14 fitting, goede kleur en voldoende licht, omdat de ingangsspanning van 12 tot 30 v is het de juiste keus

12 Volt LED-lampen die nergens anders te koop zijn.

Zeer tevreden over deskundigheid, kwaliteit en service. 12 Volt filament LED-lampen zijn niet overal verkrijgbaar. Nieuw is dat ze ook dimbaar zijn. Als je ze dan bij uitzondering snel nodig hebt is de bereidheid om te helpen bij nuled.nl groot. Hartelijk bedankt !

specialist in alle 12/24V Led verlichting!!

Kwaliteit van de ledverlichtings artikelen is prima. De service bij reclames is prima. Alleen DPD maakt van het bezorgen een rommeltje. De track en trace werkt niet goed.

What you see is what you get.

Site is duidelijk. Iets werkte niet naar behoren. Na 1 telefoontje werd het opgelost. Toch fijn als je direct iemand aan de lijn krijgt die doorpakt.

Helemaal niet tevreden

De lamp die ik kocht werkt helemaal niet, ik belde daarvoor en men zei mij dat ik het lampje onderaan moest verlengen. Ik deed dit maar de lamp werkt nog altijd niet. Dit kan echt niet.

Als lampjes niet werken, wil dat niet zeggen dat ze gelijk stuk zijn. We hebben de heer een paar tips gegeven om dingen even na te lopen, als het dan nog niet werkt opnieuw contact met ons op te nemen, zodat we het probleem als nog kunnen oplossen.

alles volgens afspraak

prima service

Ik kocht 4 lampjes, eentje werkte niet maar ze maakte er geen punt van en er werd snel een werkend exemplaar verzonden. Goede service!

Top plafondlamp

Vast geschroefd en werkt naar behoren en ga er nog 2 bij bestellen.

Alles was ok voor mij,

Alles was ok voor mij, overzichtelijke website en prima levering.

Goed, professioneel geholpen, en snel geleverd

Telefonisch heel goed geholpen en gekeken naar het juiste product. Na bestelling heel snel geleverd.