prima Advies en duidelijke en snelle afhandeling

prettig en professioneel

Geen reacties

Verkeerde lampjes besteld, mail gestuurd met de vraag of ik ze mocht ruilen, reactie tot nu toe, nul

Het is vervelend dat er niet op uw mail gereageerd is. Misschien is de mail is niet bij ons binnen gekomen, of een van de andere 101 oorzaken waardoor het mis kan gaan. Dan word er wel tijd gevonden om een slechte recensie te schrijven, maar met diezelfde tijd is het ook mogelijk om ons even te bellen. We hebben een klantenservice van 10:00 tot 22:00 ook in het weekeind.

Goed geholpen

Prima site levering op tijd

Mooie, duidelijke site en snelle levertijd.

Een paar kleine ledlampje besteld voor de camper en volgens mij hebben ze ongeveer alles wat je kan wensen.

Bestelling en levering vlot, helft van bestelling na 1 dag defect.

Twee van de vier bestelde lampen waren na 1 dag al defect. De twee bollampjes doen het nog steeds. De peertjes waren na 1 dag gebruik defect. De bollampjes worden nochtans in dezelfde armaturen op 12 volt gebruikt als waarin de peertjes stuk gingen dus het ligt zeker niet aan oneerdeelkundig gebruik. Vandaar halve tevredenheid.

We vinden het vervelend om te horen dat de lampjes zo snel kapot zijn gegaan. Maar wat we niet begrijpen is dat er niet even contact met ons word opgenomen om te kijken hoe dit komt. Als al onze verlichting zo snel kapot zou gaan, dan staat de hele site toch vol met slechte recensies!

Zéér goede bediening!

Zéér goede bediening!

Artikelen zijn goed. Vlug geleverd

Perfecte service

Er was in eerste instantie wat onduidelijkheid of de LED insteeklampjes (voor de tuin) die ik besteld had op voorraad was. Ik werd daarop gebeld om mij als alternatief een duurdere variant aan te bieden. Het verschil nam Nuled voor haar rekening. Erg aardig! Tijdens het gesprek bleek de oorspronkelijke bestelling toch wel voorradig te zijn en inmiddels onderweg. De lampjes werden de volgende dag bezorgd. Waren goed verpakt. De lampjes zelf voelen erg luxe aan en geven prachtig warm wit licht. Voorheen had ik 6 halogeen insteeklampjes branden die ongeveer 60 watt verstookten. Met de 6 vervangende leds die ik nu heb is dat slechts 4 watt, met dezelfde lichtopbrengst. Super blij mee!

vriendelijk en meedenkend

Door het actief nabellen vanuit NUled krijg je gemakkelijk iemand aan de telefoon die mij advies kon geven. Ik heb nu 12 speciale LED filament lampen die geschikt zijn voor aansluiting op een transformator van 12-24 W en daarbij niet te fel want verbruikt slechts 2 watt. Prachtige verlichting in onze hal/trappenhuis.

xxxxx

Bij de levering is er een foutje gebeurd maar dit is na melding via mail opgelost en nu is het in orde

Goede service en produkten

In eerste instantie verkeerde fittingmaat besteld (niet goed gelezen) maar werd na telefonisch overleg teruggenomen, de goede besteld die keurig werden verrekend met de verkeerd bestelde.

Keurig geleverd maar maatvoering LED lamp BAY15 voetje is matig.

Over de levering niets dan goeds maar door soldeerverbindingen aan de lampvoet passen zij niet in de fitting van mijn AquaSignaal serie 41 boordlampen. Na de voetjes iets verzonken te hebben met een 90 graden verzinkboor passen ze net.

ledlampen gaan supersnel stuk en daarna hoor je niks meer van ze

2 speciale ledlampen besteld waarvan 1 na een paar maanden al stuk is. Reageren niet op mails. Waardeloos bedrijf, advies: niet kopen

We hebben gekeken naar de mail, maar konden er niks over terug vinden. Wat we niet begrijpen is dat er wel tijd word gemaakt om een negatieve beoordeling te schrijven, maar even een belletje met de vraag hoe het er voor staat krijgen we niet. We hebben een klantenservice van mandag tot zondag van 10:00 tot 22:00 uur Bel ons eerst even, kan daarna altijd nog een beoordeling worden gegeven.

Zeer slechte service

Na het niet leveren van het product door DPD totaal geen service en bereidheid om product alsnog te leveren, “zoek het zelf maar uit”

We hebben geprobeerd het uit te leggen dat als het pakketje nog onderweg is, we geen nieuwe bestelling opsturen, omdat de kans groot is dat het als nog geleverd word. Waar we wel rekening mee mogen houden is dat er nog steeds covid-19 bestaat en dat de sorteerdepot op halve kracht werken waardoor er vertraging kan ontstaan. We zien het liever ook anders.

Goede service en klantvriendelijk

We hadden de verkeerde lampjes besteld, toen we via de mail hadden aangegeven dat we ze wilden retourneren werd er direct door hun contact opgenomen om ons van advies te voorzien wat het dan wel moest zijn.

De lampjes werken prima

Ledspotjes voor de boot 24 volt, goed afgeleverd en alles werkt goed. Dus een aanrader.

Matig

defect artikel: per mail gereclameerd.. Geen actie van NUled helaas

Het is voor ons één groot ? We hebben geprobeerd te bellen, maar het telefoonnummer wat is opgegeven bestaat niet. Daarna een mail gestuurd, de heer heeft ons gebeld op 31-8-2020 De beoordeling is geschreven op 6-9-2020 We gaan er dan ook maar van uit dat dit niet voor ons bedoeld is.

Correct verloop

De bestelling verliep snel, correct. Over de lampen zelf kan ik nu nog niet oordelen.

Prima service!

Levering duurde langer dan verwacht, maar werd uiteindelijk persoonlijk afgeleverd!

Prima product en keurig op tijd verstuurd.

Goed product en netjes op de hoogte gehouden van de status van de verzending. Vervolgens keurig op tijd geleverd.