Ik had een bestelling geplaatst,ging niet goed.Ik had wel betaald maar de bestelling was niet goed verwerkt of iets dergelijks.Ik werd de volgende dag teruggebeld en de fout werd onbureacratisch verholpen

Zeer goed geregeld

Ik had een fout in de bestelling werd direct in orde gemaakt, en alles snel en goed opgestuurd

Een top online shop die je niet voorbij moet lopen

Verkeerde bestelling toe gekregen maar de juiste bestelling wat erna toe gekregen. Ik heb zelfs de verkeerde bestelling NIET moeten terugsturen. Bedankt NuLED. Eerlijke en vriendelijke mensen daar bij NuLED.

Er is duidelijk waarneembaar zorg besteed aan mijn bestelling, waarvoor dank! Heel bijzonder zijn de 12volt led lampjes met voetuitvoering GU-10, voor zover mij bekend, nergens elders verkrijgbaar. Wel wat prijzig, maar geweldig van kwaliteit en het scheelde mij enorm in tijd omdat ombouw van de armaturen niet nodig was.

in een woord top

in een woord top

Top product

Duidelijke site Veilig betalen en snelle levering

Snel Levering prima kwaliteit.

Prijs artikelen prima te behapen.

mijn kontakt is prima verlopen F.Vink.

Snelle levering, uitstekende service met veel aandacht voor de klant.

1e levering was zeer snel, volgende dag in huis. Helaas had ik de verkeerde lampen besteld. Even bellen, geen probleem. Teruggestuurd en daarna een retourcode ontvangen van de waarde van mijn bestelling. Opnieuw op zaterdag via de overzichtelijke webshop bestel, dit keer de juiste lampjes, en dezelfde dag al een mailtje van post NL dat de zending ontvangen is. Morgen (maandag) wordt het pakketje afgeleverd. Hartelijk dank en tot een volgende keer!

Uitgebreid assortiment

Dit keer de levering zonder problemen veroozaakt door de koerier op tijd ontvangen.

Correcte opvolging bestelling

Geen problemen

uiteindelijk gelukt

Bestelde lampen iets te groot voor armatuur. Teruggestuurd op eigen kosten. Na poos teruggebeld met voorstel om bovenkant lampen eraf te halen. Wel fijn dat ze meedenken en dat ze ook de lampen hebben aangepast maar de oplossing is wel een beetje vreemd. Wel weer verzendkosten betalen. Nu past het inderdaad. Hopen dat het goed blijft gaan zonder bovenkant. Wel dure lampen met al die verzendkosten

mooi verpakt geleverd

pakketje is netjes geleverd al vond ik t wel lang duren voor t binnen was een week levertijd voor 2 buislampjes via ideal betaald lijkt me wel sneller te kunnen verders alles netjes afgehandeld.

Prima, snelle reactie.

Na een administratief foutje van DHL werd ik zelfs nog even na-gebeld of ik mijn gegevens goed had aangepast! Betrokkenheid 100%

Super snelle levering, goede kwaliteit

Snelle service, goed en degelijk product.

Snelle levering en verzending.

Was op zoek naar led-verlichting voor de camper.

snel en probleemloos

Nu 2 bestellingen gedaan en beiden zonder problemen.

Pluspunten

Had een foutieve bestelling gedaan, via telefoon juiste bestelling doorgegeven. Perfect opgelost en snel de juiste spots bezorgd.

geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede website en veel keuze

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

goede communicatie

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

vlugge reactie op meldingen email terug na elke reactie van mij goede oplossing voor produkt dat niet werkte

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Klant vriendelijk

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ik had alleen een opbouwschakelaartje besteld. Dat schakelaartje is eigenlijk bedoeld om te gebruiken bij een bepaalde opbouwverlichting. Omdat NuLED zag dat ik geen andere artikelen besteld had waar dit schakelaartje eigenlijk voor bedoeld was, is er zonder verder te vragen gratis een snoertje met aansluitstekkers bijgeleverd. Bij navraag hierover vertelde de medewerker mij dat zij dit gedaan hadden omdat ik anders zeer waarschijnlijk grote moeite had moeten doen om deze schakelaar netjes aan te sluiten, omdat de stekkertjes hiervoor nogal speciaal zijn. Heel proactief dus, en uitstekende service!