Goed geholpen.

Goed geholpen nadat ik zelf een verkeerde bestelling gedaan had. Retour gestuurd en korting gekregen op de goede bestelling.

snelle en corecte levering

goede ervaring.

alles prima verlopen

bestelling werd zeer snel geleverd

Gemakkelijk

Snelle en goede levering

Snelle levering, goede prijzen en goede kwaliteit

Snelle levering, goede prijzen en goede kwaliteit.

vlotte afhandeling

Duidelijk overzichtelijk en kwaliteit van de levering

Goeie en snelle levering

Goed product, goeie prijs/kwaliteit

Goed overzicht,het gevraagde geleverd

Lang gezocht wat ik nodig had, vanwege de afwijkende afmeting, gevonden op NuLED.

Groot 24 Volt assortiment

Lampen die je nergens anders kunt krijgen verkoopt NuLed. Snelle geregeld, iets aan de prijzige kant.

Snelle levering en goede klantenservice.

Prettig telefonisch contact bij de keuze voor de juiste LED lampjes nadat de door mij gekozen lampjes niet voldeden.

Duidelijke website

Groot assortiment/duidelijk omschrijving. Levertijd langer als omschreven op site.

Gewoon goed.

Super.

Vlot en goed

Ik kan deze winkel aanbevelen omdat ze vlot leveren en een makkelijke site hebben.

Goede controle van de levering en super vlot geleverd!

Vooraf telefonisch overleg gehad zonder allerlei keuze menu’s maar gewoon menselijk en na de bestelling nog even een onduidelijkheid gecontroleerd. Service waar anderen van kunnen keren!

Prima zaak alles keurig geregeld.

Zeer goede ervaring

Redelijke prijzen en snelle levering

Overzichtelijke site en redelijke prijzen.

Primam ervaring

Zelf heb ik een mail gestuurd i.v.m. een vraag m.b.t. Led insteeklampje. Persoonlijk kreeg ik netje een telefoontje terug en kijk zlef nog even iets na. Loopt nog maar heeft geen haast. Mark gesproken en hij weet ervan. Prettige Kerstdagen en Voorspoedig 2024

Geweldige leds

Fijne lees die een mooi licht geven

Goede service en iemand bereikbaar voor vragen

Na telefonische ondersteuning kon ik het juiste artikel (led-lampje) bestellen. De andere dag al in huis. Fantastisch!

Alles snel opgestuurd en goede klantenservice

Snelle levering en een ruim assortiment.

Deskundig advies

Een goed advies gekregen voor de aankoop van de ledlampjes en een snelle bezorging.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.