Duidelijke website

Groot assortiment/duidelijk omschrijving. Levertijd langer als omschreven op site.

Gewoon goed.

Super.

Vlot en goed

Ik kan deze winkel aanbevelen omdat ze vlot leveren en een makkelijke site hebben.

Goede controle van de levering en super vlot geleverd!

Vooraf telefonisch overleg gehad zonder allerlei keuze menu’s maar gewoon menselijk en na de bestelling nog even een onduidelijkheid gecontroleerd. Service waar anderen van kunnen keren!

Prima zaak alles keurig geregeld.

Zeer goede ervaring

Redelijke prijzen en snelle levering

Overzichtelijke site en redelijke prijzen.

Primam ervaring

Zelf heb ik een mail gestuurd i.v.m. een vraag m.b.t. Led insteeklampje. Persoonlijk kreeg ik netje een telefoontje terug en kijk zlef nog even iets na. Loopt nog maar heeft geen haast. Mark gesproken en hij weet ervan. Prettige Kerstdagen en Voorspoedig 2024

Geweldige leds

Fijne lees die een mooi licht geven

Goede service en iemand bereikbaar voor vragen

Na telefonische ondersteuning kon ik het juiste artikel (led-lampje) bestellen. De andere dag al in huis. Fantastisch!

Alles snel opgestuurd en goede klantenservice

Snelle levering en een ruim assortiment.

Deskundig advies

Een goed advies gekregen voor de aankoop van de ledlampjes en een snelle bezorging.

Snelle levering van bestelde lampen.

Een aantal 24 volt LED lampen besteld ter vervanging van de gloeilampen voor garage deur openers. Correcte en snelle levering.

Gewoon goed

Had een bestelling gedaan en er was iets niet helemaal goed is gelijk opgelost Bedankt voor de service die is okey

Een top bedrijf.

Een afstandsbediening besteld en werkte niet. Alles wat ik heb gedan her werkte niet. Volgende dag gebeld en me probleem uitgelegd. Goed geluisterd naar hun wat te doen om het werkend te krijgen. En ja ze hadden gelijk,hij doet het zeker. We zijn er blij mee en me verlichting doet het weer. Bedankt. Ik geef het door als iemand iets zoekt.

Alles prima verlopen

Bestellen ging gemakkelijk en snel de bevestiging vie mail. Bezorgen duurde iets langer door PostNL

Goed produkt afspraken worden nagekomen

Tevreden met het gekozen produkt en de snelle afhandeling en levering.

Zeer goede service

Correcte prijs!vlotte verzending!

Goede prijs/kwaliteit en vlotte levering

Goede prijs/kwaliteit en vlotte levering

Zeer klantvriendelijk

Bestelling snel geleverd en zeer klantvriendelijk toen ik nog een wijziging van de bestelling vroeg. Ook eventuele probleempjes lost de verkoper zonder aandringen snel op! Uitstekend.

Snelle bezorgd

Ruim assortiment en snelle levering

Werkt uitstekend.

Makkelijk te installeren. Paste precies in de boorgaten van de oude spots.

Niet tevreden

De lampjes die ik ontvangen heb zijn niet dezelfdr als op de website besteld .sik wacht nogbopveen antwoord om henbtetugvte kunnen sturen..

opgelost :)

Goed product voor een schappelijke prijs.Snelle levering,goed verpakt.