Correcte en goede verhandeling

omdat het verplicht is

Goede service.

Prima koffer en heel netjes op de juiste tijd geleverd. Ik moet nog zien of de koffer het goed doet op de reizen die ik ga maken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, goed bereikbaar!

Op zoek naar een tas kwam ik uit bij kofferstunter. Er werd snel geleverd. Helaas ontbrak de schouderband, maar met 1 telefoontje was dit ook geregeld!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Tas besteld, en vlot geleverd, mooie kwaliteit. Gewoon tevreden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Meedenken hoe het wel kan !

Met een paar maten en koffermerk uiteindelijk een passende oplossing gevonden. Aparte wielen catalogus ipv geclusterd onderdelenplaatje was wel handiger geweest. Maar met behulp van uitwisselding foto's toch tot een juiste keuze gekomen. Bestelling van "los item" voor een basisprijs is wat vreemd maar uiteindelijk toch twee passende wielen gekregen.

Alles optimaal verlopen.

Bestelling perfect afgeleverd binnen de vooraf afgesproken tijd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alles keurig op tijd en een prima product

Prima koffers goede service

Duidelijke omschrijving van de koffers,snelle levering Erg blij met de mooie koffers

Ten aller tijden weer!!

Geleverd gekregen wat er besteld is. Net onderling contact, betrouwbare en snelle leverancier.

zeer tevreden

Goede klantenservice en komen snel met een oplossing.

Zeer goed.

Na tel. overleg was alles duidelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede snelle levering, mooi product zoals op de foto en beschrijving

Goede snelle levering , mooi product zoals op de foto en beschrijving

Snel en goede prijs

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, prijs kwaliteit goed.

GEWELDIG!!!

Heel tevreden koffers zijn precies zoals men ze omschrijft... snel binnen en goed verpakt en TOP!!

Uitstekend!

Prima service ! Handige kleine handbagage koffertjes op wieltjes voor een klein prijsje. Zelfs als de post tegenwerkt, lossen hun het op en heb je de koffertjes op tijd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service! Prima koffer.

Vier handbagage koffers besteld. Mooie stevige koffer die het goede formaat heeft.

Goede begeleiding bestelling Handbagagekoffers

Bestelprocedure via de site van Kofferstunter verliep duidelijk. Toezending factuur, info over Track & Trace en een eindcontrole op ontvangst van van het postpakket geeft een veilig gevoel. Berichtgeving van PostNL sluit hier mooi op aan. Bagagekoffers binnen twee werkdagen in huis.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima rugzak voor een mooie prijs.

Meestal als je wat online koopt valt het vaak iets tegen maar deze rugzak en alle details ziet er echt top uit. Zeker met aan de voorkant extra vakken. Goed te gebruiken voor paspoort, reispillen en geld. Prima koop en snel geleverd. Dus prima koop!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Perfect! Makkelijk, en snelle levering!

Goed en overzichtelijk, leuke koffer voor een mooie prijs! Super snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service. Het onderdeel was snel gevonden en werkt perfect!

Goede service. Het onderdeel was snel gevonden en werkt perfect!

Fantastisch!

Snelle levering, netjes verpakt,goed product en prima nazorg.

Over Kofferstunter.nl

Filter op Taal