Ik was met spoed opzoek naar een grote reistas. Na telefonisch contact te hebben gehad in de ochtend kon ik de tas een paar uur later al ophalen. Super vlot geholpen en hele nette service. Een echte aanrader!

Goed product, snelle levering!

Alles naar wens

Zondag besteld, maandag in huis. Prima service, mooie boodschappenkar.

Goed artikel.......hoede service

Zie bovenstaande

Snelle levering, scherpe prijzen

Goede en overzichtelijke webshop die waarmaakt wat ze op hun site beloven! Daarnaast ook de scherpste prijs die ik kon vinden.

Zeer snelle levering

Koffers zien er prachtig uit met veel vakken en degelijk

Goede service en snel geleverd

Snelle levering en prima kwaliteit

Twee koffers besteld op zondag en maandag al binnen, dat is snel! Koffers van goede kwaliteit en mooie prijs. Heel tevreden.

Bezorgd binnen een dag. Mooi karretje moet het nog uittesten met boodschappen doen.

Keurig afgehandeld

Netjes verpakt, product ziet er goed uit.

Door decduidelijke omschrijving gevonden wat ik zocht

Snel geleverd en al plezier van gehad

Bijzonder snelle afhandeling en levering

Alles klopt

De bestelde shopping trolley ziet er goed uit en is op de afgesproken tijdstip afgeleverd

Snelle levering van de koffer, zeker in deze tijd! Goede verpakking en de koffer is precies zoals beschreven op de website.

Ik ben heel tevreden over hoe de levering is gelopen, is voor herhaling vatbaar Dank u

Snelle en goede Service

Snel aangekomen na 1 dag ervoor besteld te hebben. In goede verpakking aangekomen.

Gewoon goed

Ik ben erg blij met mijn bestelling. Het was ook mooi op tijd bezorgd. Alleen heeft de post zo lomp met mijn bestelling gedaan, dat het pootje waar de wiel van de boodschappentroley aankomt... dwars door de doos heen kwam. Er zaten ook gaten in de doos. Gelukkig waren er alleen wat kleine krasjes en geen serieuze beschadigingen, maar misschien is het een idee om de producten "postproof" te verpakken.

Kofferstunter heeft een snelle levering.

De horlogekoffer die ik besteld had is precies zoals omschreven op de site en hij voelt goed en degelijk aan.

Enorm tevreden

Zal jullie zeker bij vrienden aanbevelen

Wat ze beloven op de site is ook gebeurt om 21.30 een koffer besteld en toch de volgende middag in huis Gewoon perfect.

Uitsteken betrouwbaar snelhandelen. En klandgericht en snel. Ik ben zo goed geholpen, echt goed. Gaat zodoor. Nog maals bedank

Snel geleverd, voldoet aan de verwachting.

Gemakkelijk te bestellen.

net wat ik zocht

Gratis en snel geleverd, voldoet aan de verwachtingen : trolley is uitermate licht en toch stevig, oogt kwalitatief - en dit alles voor de juiste prijs.

Goeie prijs, mooie koffer, snel afgehandeld!

Na lang zoeken een leuke koffer voor onze dochter gevonden. Leuke prijs met kortingscode. Doordat PostNL met drukte heeft te maken duurde de levering iets langer maar klantenservice reageert actief. Top service!

Over Kofferstunter.nl

Bij KofferStunter vindt u een overzichtelijk assortiment met Reiskoffers en Reistassen. We hebben een uniek assortiment samengesteld en bieden alle koffers aan voor de beste prijs. Wilt u meer weten over KofferStunter, kijk dan op de over ons pagina op onze website.