Goed product + snelle levering

Goede website, product werd snel geleverd. Kwaliteit was conform verwachting.

Matig

De levering duurde langer dan beloofd . Wordt het eindelijk geleverd is het de verkeerde . Factuur goed maar artikel verkeerd . Moet je hele weekend wachten tot je iemand kan bereiken

Goedendag, ik zie wel deze beoordeling van u, maar geen mail met een vraag of klacht? Als u niet de juiste koffer heeft ontvangen dan kunt u dit beter mailen naar onze klantenservice zodat we dit voor u kunnen oplossen. Wat betreft de vertraging in de levering, wil ik onze excuses maken, we steven ernaar om alle bestellingen binnen 24 uur uit te leveren en te laten bezorgen door Postnl. Maar in de week voor Black Friday ging dit helaas niet altijd goed omdat het netwerk van Postnl overbelast was. U geeft aan dat u de verkeerde koffer heeft ontvangen, ik ben erg benieuwd wat er verkeerd is aan de koffer. Wat ik hier kan zien is wel de juiste koffer naar u opgestuurd. Als u wilt dat het probleem wordt opgelost kunt u ons 7 dagen per week bereiken via de mail: klantenservice@koperonline.nl en door de weeks zijn we ook telefonisch bereikbaar. In dit specifieke geval is denk ik het handig als u even een foto mailt en aangeeft wat er anders is dan verwacht, zodat we kunnen zien wat er aan de hand is en of dit inderdaad niet de juiste koffer is. BVD Met vriendelijke groet, Raymond Koperonline klantenservice

Snelle levering, heel goed verpakt, heel degelijk product

snelle verwerking

op zaterdag besteld maandag in huis. Prima gedaan

erg goede service

Goede en snelle service

Uitstekend! Beter dan ik heb verwacht!

De beste aanrader voor de goede prijs!

SUPER

SNELLE LEVERING EN MOOI PRODUCT.

Super snel geleverd,

koffertjes voor de kleindochtertjes besteld voor Sinterklaas,Ze zien er prachtig uit, en supersnelle levering!

Ziet er prima uit,was op tijd,en ga hem morgen uitproberen. Leuk hoor.

Niets mis mee, maar

Iedere keer dat gezeur over of ze het wel goed gedaan hebben

Geweldige service en een mooie koffer, blij mee!

Door een fout van mij bij het invullen van het ontvang adres moest de koffer overnieuw verzonden worden. Dit hebben ze kosteloos gedaan, en geweldig geholpen met de koffer die zoek was. Super vriendelijke service, ik ben er heel erg blij mee!

Super ,snelle levering

Kei leuk koffer ,heel vrolijk en super snel in huis.

Heel professioneel!

De kwaliteit was super en de bestelling heel snel afgewikkeld.

ik denk goed.

hij is net binnen dus ik weet het nog niet, maar ik denk dat het een goede koop is, mvg L.D.

Mooie en stevige boodschappentrolley

Een leuke en stevige boodschappentrolley om iemand cadeau te doen.

snelle service

Bestelling snel geleverd mooi product.

Prachtige grote stevige koffer!

Ik heb een carryon steward koffer besteld bij Raymond. Het is een mooie ruimte koffer met stevige sloten. Ik ben er erg blij mee!

Goede ervaring.

Prima ervaring met kofferstunter,nl, , maakt haar verhaal m.b.t, product gegevens voor 100 % waar. .Product voldoet prima ,zijn er erg tevreden over.

Vlugge service,

1e kennismaking prima

op tijd geleverd, netjes verpakt met een goede beschrijving.

Super Shopper

Dit is precies de boodschappenkar, die ik nodig heb. Lekker ruim en stevig en het vak voor diepvries is de kers op de taart. Fijn. dat ik kon kiezen voor wieltjes waarmee je de trap en stoepen kan opklimmen. Tip: Maak de wieltjes van rubber, dan maken ze wat minder geluid op straat.

Supersnel!

Aangenaam verrast!

vriendelijke en vlotte levering

Vriendelijk telefonisch contact. De meneer die mij te woord stond attendeerde mij ook nog op een actie voor 5 % korting. Dat waardeer ik heel erg! En binnen 24 uur in huis.Top!!!

Snelle levering!

Heel eenvoudig te bestellen, prima berichten over verzending. Goed verpakt en onbeschadigd ontvangen.

Fijne klantenservice

Helaas bij reeds het eerste gebruik ontstonden gebreken aan de nieuwe koffers, maar vanuit de klantenservice snelle reactie en een nette afhandeling. Ik zou zeker opnieuw artikelen bij Kofferstunter bestellen!

Over Kofferstunter.nl

Bij KofferStunter vindt u een overzichtelijk assortiment met Reiskoffers en Reistassen. We hebben een uniek assortiment samengesteld en bieden alle koffers aan voor de beste prijs. Wilt u meer weten over KofferStunter, kijk dan op de over ons pagina op onze website.