Top koffer en snel geleverd

Alles keurig en snel bezorgd ook nog met een kortingscode! Ik ben er nu mee op vakantie. De koffer voldoet aan de functieomschrijving. De wieltjes rijden perfect zonder hem schuin te hoeven houden! Er gaat heel veel in waar ik heel blij mee ben.

Snelle levering en klantenservice reageert snel als je met een vraag zit.

Precies zoals ik het wilde.

Duidelijke site met zeer snelle levering, verpakking kan ietsje beter. Plastic vond ik niet zo geslaagd. Bagageonline levert deze tas in een mooie doos. Verder goede T&T en tijdige levering door PostNL

Prima bestelsysteem, Vlotte levering Prima koffers

Top! Snel geleverd

super handbagage koffer!

Stevige koffer, mooie afwerking met handige en praktische details en de kleur precies zo als op de afbeelding. Snelle levering, een echte aanrader voor een kort/lang weekend weg, super tevreden.

Goed verpakt, snel geleverd.

Goed verpakt, snel geleverd.

via de chatfunctie uitstekend geholpen

Bij Koffer Stunter vonden wij een overzichtelijk assortiment met Cabine koffers dus 2 verschillende kleuren gekocht , zeg maar één voor hem en één voor haar .Binnen 1 dag in huis bedankt voor de service Mvrgr André

Super snelle bezorging

S middags besteld. Volgende ochtend geleverd. Hij is prachtig

Goed en snel geleverd

Snel, mooie koffer nog niet gebruikt

Op het oog een mooie koffer functioneel nu nog gaan gebruiken. Snelle levering

Bestelling was snel te plaatsen en… de volgende dag al geleverd

Ik ben zeer tevreden

Snelle levering en mooi product

Een trolley rugzak besteld, zou volgens een mail dinsdag komen maar kwam al op maandag. Rugzak ziet er erg mooi uit, bestaat uit 3 delen dus ruimte genoeg voor heeeeeel veel spullen. Ik zal hier veel genot van hebben, bedankt voor de snelle en goede service.

Vandaag besteld morgen geleverd en wat ik had besteld voldeed aan de verwachtingen

Koffer

Amai dit was wel supersnel dank u

Goede ervaringen product maar levering duurde 3-dagen

Na

Snel geregeld

Voor het eerst hier wat besteld, ben super tevreden.

Snel en kwaliteit

Snelle levering en prachtige koffer van super kwaliteit. Alleen nog afwachten hoe in gebruik.

Alles was supersnel geregeld en geleverd!

Echt super.

Bij toeval had ik om 21:59 mijn bestelling afgerond. De volgende dag ook echt al in huis! Wat snel. Prima koffer ook. Precies zoals getoond in de keurige foto's en video

Snelle levering, leuke korting, goed verpakt, mooie en praktische koffer

Snelle levering, leuke korting, goed verpakt, mooie en praktische koffer

Goede tas en keurig op tijd!

ReTas ziet er stevig uit dus zoals beloofd. Pakket werd op tijd bezorgd.

Zeer snel!

Koffertje prima, prijs ook, bezorging de volgende dag! met post.nl om 12.00 u.

Ruim assortiment met top service!

Met meer dan voldoende keuze in veel merken en soorten, kun je altijd wat vinden. Een vlotte afhandeling en snelle levering maakt het kopen een prima ervaring. De gekochte reistassen gaan mee op reis, dan worden ze beoordeeld.

Niets op aan te merken. Net zo snel als beloofd...

Niets op aan te merken. Net zo snel als beloofd...

Over Kofferstunter.nl

Bij KofferStunter vindt u een overzichtelijk assortiment met Reiskoffers en Reistassen. We hebben een uniek assortiment samengesteld en bieden alle koffers aan voor de beste prijs. Wilt u meer weten over KofferStunter, kijk dan op de over ons pagina op onze website.