Prachtige koffer, erg blij mee

Snelle levering mooie koffer, erg blij mee

Ontzettend goede shop

Ontzettend snelle levering geweldig

Aantrekkelijk geprijsd, snel geleverd

Heb een mooie aanbieding besteld van een stevige rugzak. Product voldeed helemaal asn de verwachtingen. Snel geleverd.

Vlotte levering en producten zoals omschreven

De koffers werden de volgende dag geleverd en de producten zijn zoals omschreven. Goed en veilig verpakt. We zijn klaar om op reis te gaan.

Kras

De koffer is goed terecht, alleen zit er een kras op midden aan het randje.

Beste Rudy, Bedankt voor uw review. Helaas heeft u geen contact met onze klantenservice opgenomen voor het netjes oplossen van het probleem. U hoeft namelijk geen beschadigd artikel te verwachten. We helpen u graag alsnog, Zou u ons een email willen sturen naar [email protected] zodat we u kunnen voorzien van een oplossing? Met vriendelijke groet, Klantenservice Kofferstunter

Snelle levering . Betaling via Klarna was niet helemaal goed gegaan maar TSA Kofferslot toch gewoon verzonden ook al was er nog geen betaling binnen . Uiteraard wel gelijk na ontvangst betaald via overschrijving . Ik geef de Koffer Stunter ‘n dikke 10 voor service en betrouwbaarheid.

Mooie koffer

Netjes ontvangen

Een fijne ervaring

Smells levering en goede kesliteit van de koffers

De koffer is van een goede kwaliteit voor een redelijke prijs

De koffer ziet er ook mooi uit voor een niet al te dure prijs en hij rijd zeer soepel ook als ie gevuld is door zijn dubbele wieltjes,een aanrader

Had snel een nieuw slot nodig, omdat een van mijn nieuwe koffers het TSA slot niet goed was. Op zoek gegaan naar een nieuw slot en kwam zo bij de kofferstunter. Volgende dag het slot in huis was makkelijk te bevestigen en gelukkig mijn koffer kan op slot. Zeer blij met de snelle levering.

Goede website!

Mooie koffer en heel snel geleverd!

Goed en snel

Ook goede klantenservice, snel antwoord via whatsapp. Koffer snel in huis.

Goede service, mooie grote koffer.

Een koffer besteld. Had nog een vraag. Werd direct beantwoord. Koffer was se volgende dag al in huis. Ik moet er nog mee op vakantie, maar de koffer is groot genoeg.

Mooie koffers, snelle levering

Koffers volgende dag ontvangen en zien er mooi uit.

Mooie tassen ,vlot geleverd ,prijs kwaliteit prima.

Snel en goede communicatie

Koffer snel geleverd, ondanks dat er iets mis was gegaan met de betaling een snelle duidelijk communicatie via Whats app. Koffer volgende dag in huis en het was 21 uur geweest voordat ik bestelde.

Direct geleverd. Goede kwaliteit

goed hoor

online besteld,met een paar dagen in huis geweldig. mooie stevige grote koffer

Super snelle levering.

Super snelle levering, product is zoals beschreven.

Enrico Benetti koffer

Mooi design en kleur,lichtgewicht desondanks hzrdschell,4 rotenrende wieltjes en geïntegreerde slot,handig ding met veel plaats en afgesloten vakken,tevreden

Beloofde levering (dag nadien) is nagekomen.

Ik had een koffer zonder de extension besteld, maar kreeg er 1 met extension. Dit was voor mij nu geen probleem.

reiskoffer

goeden verzorging en een mooie koffer ik beveel het ieder aan die een koffer wil kopen nu heb ik 2dezelfden

gewoon goed

Duidelijke site, concurrerende prijzen en heel snel geleverd.

Snelle levering, prima prijs-kwaliteitverhouding.

Snelle afhandeling

Heb gegoogled en kwam hier uit. Assortment groot. Verschillende kleur en en grotes.

Crommelinbaan 3

2142EX Cruquius

Over Kofferstunter.nl

Bij KofferStunter vindt u een overzichtelijk assortiment met Reiskoffers en Reistassen. We hebben een uniek assortiment samengesteld en bieden alle koffers aan voor de beste prijs. Wilt u meer weten over KofferStunter, kijk dan op de over ons pagina op onze website.