goed hoor

online besteld,met een paar dagen in huis geweldig. mooie stevige grote koffer

Super snelle levering.

Super snelle levering, product is zoals beschreven.

Enrico Benetti koffer

Mooi design en kleur,lichtgewicht desondanks hzrdschell,4 rotenrende wieltjes en geïntegreerde slot,handig ding met veel plaats en afgesloten vakken,tevreden

Beloofde levering (dag nadien) is nagekomen.

Ik had een koffer zonder de extension besteld, maar kreeg er 1 met extension. Dit was voor mij nu geen probleem.

reiskoffer

goeden verzorging en een mooie koffer ik beveel het ieder aan die een koffer wil kopen nu heb ik 2dezelfden

gewoon goed

Duidelijke site, concurrerende prijzen en heel snel geleverd.

Snelle levering, prima prijs-kwaliteitverhouding.

Snelle afhandeling

Heb gegoogled en kwam hier uit. Assortment groot. Verschillende kleur en en grotes.

Top reiskoffer en klantenservice!

Ik wilde 3 reiskoffers van hetzelfde type bestellen. Hiervoor kreeg ik melding om contact op te nemen met klantenservice. Heb ik gedaan. Binnen enkele minuten feedback. Een medewerker heeft navraag gedaan bij hun leverancier. Binnen enkele minuten feedback dat ze mij 3 dezelfde koffers konden leveren en daar bovenop kon ik nog andere kleuren kiezen indien gewenst. Bestelling geplaatst en 1 dag later heb ik alle 3 koffers ontvangen. Mooie koffers en prima kwaliteit. Echt een uitstekende service van kofferstunter.nl

Mooie website en mooie prijzen

Ik heb een koffer gekocht voor € 73 en hij werd de volgende dag bezorgd. Erg nette service, en de koffer ziet er ook goed uit. Ik raad dit aan iedereen aan!

Mooie koffer, binnen 24 uur geleverd

Nog geen ervaring

Boven verwachting

Goede service, mooie producten, prima prijs

Mooie koffers snel geleverd!

Wij hadden snel nieuwe koffers nodig en dat is gelukt. Goed verpakt, mooie prijs en heel snel geleverd.

Makkelijke site, Snelle levering!

De dag na mijn bestelling gelijk al in huis. Mooie koffer, goede kwaliteit! Erg blij mee!

Goede service en duidelijke afspraken

alles prima verlopen

Zo snel geleverd en heel goed verpakt. Prachtige koffer

Prachtige koffer. Goede kwaliteit. Was prima verpakt.

Zeer snelle respons en snelle levering

Omdat ik een vraag had stuurde ik een Whatsapp naar het nummer op de website. Ik kreeg binnen 3 minuten een vriendelijke en duidelijke reactie terug. En dat op zaterdagmiddag! Nog wat heen en weer gemaild en vervolgens een (afwijkende) bestelling gedaan via de Whatsapp. Binnen een uur een factuur via email ontvangen en een bestel bevestiging. Koffers zijn vervolgens op dinsdag geleverd. Ze zien er goed uit. Of de kwaliteit ook goed is kan ik pas beoordelen na de eerste reis.

boven verwachting!

Mijn bestelling is zéér snel geleverd, en de artikelen zijn mij niet tegengevallen. Boven verwachting goed zelfs. Ik ga er veel plezier van hebben, weet ik nu al! En dat voor heel aantrekkelijke prijzen!

Top product

Prachtige koffer goede kwaliteit en zeer snel geleverd.

TOP

Snelle levering, tegen een heel mooie prijs. Mooie koffers, licht van gewicht, netjes afgewerkt, TSA slot, 4 wielen, maakt bijna geen geluid. TOP, dus

Vandaag besteld, volgende dag ontvangen. Geweldig snel.

Bezorging snel, prima kwaliteit.

Goed.

Snelle levering, koffer conform beschrijving

De door mij uitgekozen koffer werd al de volgende dag geleverd en kwam precies overeen met de foto’s en de beschrijving.

Koffers zijn netjes geleverd volgens afspraak en ook nog eens voor een leuke prijs. Prima!

Verpakking was van dun plastic met schilderstape

De koffer is zoals we m besteld hadden. Alleen door de dunne verpakkingsmateriaal is een rubberen band bij de rits dubbel geklapt. Zag er gek uit. Hebben we voorzichtig weer terug geduwd. We hadden aangegeven dat we de levering 3 dagen na bestelling geleverd zou moeten worden. Omdat we dan zeker thuis zouden zijn. Kwam het direct de dag erna. Nu waren we op het moment van levering toevallig wel thuis. Maar toch.

Bedrijfsgegevens

Crommelinbaan 3

2142EX Cruquius

[email protected]

Over Kofferstunter.nl

Bij KofferStunter vindt u een overzichtelijk assortiment met Reiskoffers en Reistassen. We hebben een uniek assortiment samengesteld en bieden alle koffers aan voor de beste prijs. Wilt u meer weten over KofferStunter, kijk dan op de over ons pagina op onze website.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.