Geweldig product en geweldige service

Zaterdag besteld en maandag al geleverd. Mooi product

Goed ontvangen super service!

Super snelle service

Een koffer besteld in de sale toen nog eens 10% extra korting gratis bezorgen en 1 dagje later was die er al .super mooie koffer ook

Mooi product - keurig afgeleverd

Overzichtelijke keuze en snelle levering

Aangeraden!

TOP!!!!

Goede communicatie, duidelijk en snel geleverd!!!!

zeer goede sevice

ben zeer goed geholpen en een zeer goede bezorging

Fijne, snelle service en goede kwaliteit

Prima kwaliteit, prijs en snelle levering!

Groot assortiment, goede prijzen

Snel een keuze kunnen maken. zaterdag besteld en maandag geleverd!

Mooi product en zéér snel geleverd.

Twee belachelijk grote tassen a 235 liter besteld. Prima tassen voor een dito prijs en met de snelheid van het licht geleverd. Super gedaan zo vlak voor onze vakantie!

Super snelle levering!

Op een zondagavond besteld en maandag al binnen! Hoe snel kun je iets in huis hebben haha En een goede prijs!

Very helpful and efficient

I didn't think it would be possible to find spare wheels for old suitcase, but it was easy and quick

snel en zeer goed

Zeer snelle levering, en zeer correct verpakt

Duidelijke site, goede foto's, goede communicatie, snelle levering. Koffers in goede conditie ontvangen

makkelijk besteld en super snel geleverd

nieuwe maten voor handbagage in het vliegtuig , dus een nieuw koffertje. makkelijk besteld en super snel geleverd. Tevreden.

Goede site en communicatie, snelle levering

Goede en persoonlijke service van desbetreffende medewerker

Hadden wat koffers nodig voor specifieke reis. Contact gehad met een telefoon medewerker die ons in alle rust een aantal koffers heeft aangeboden waar we zeer tevreden mee zijn!

Snelle levering, prima kwaliteit

2 medium koffers en handbagage koffer besteld. Levering al de volgende dag. Koffers voldoen aan verwachting

Prima service!

Nieuw slotje voor de koffer besteld. Service was prima ,ook de mail vooraf. Dank hiervoor!

Komt zijn afspraken niet na.

Ik had een bezorg afspraak gemaakt. Het pakket werd 3 dagen te vroeg bezorgd. Er was niemand thuis, ik had de afspraak niet voor niets later gezet. Het pakket is, ondanks dat ik niet thuis was in de centrale hal gezet. Gelukkig heeft de buurman er zich over ontfermt.

Dank voor uw feedback. Ik heb even terug gekeken en ik zie inderdaad dat u er bij het bestellen voor heeft gekozen pas vandaag (op maandag 21-06) te ontvangen. Normaal gesproken wordt zo een bestelling automatisch doorgeschoven en pas op zondag 20-06 ingepakt en verzonden. Waarom dat bij uw bestelling niet goed is gegaan ga ik laten uitzoeken, want dit is natuurlijk niet de bedoeling! Fijn dat het in dit geval wel goed is gekomen dankzij uw aardige buurman! En dank voor het melden, nu kunnen we zorgen dat het wordt opgelost voor toekomstige leveringen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak!

Helemaal naar wens.

helemaal naar wens.

Snel geleverd! Goed product!

Prima adres!

Een uitstekend bedrijf met een prima service

Wij hadden twee koffers besteld. Deze zouden de andere dag door Post NL worden bezorgd, bij bezorging bleek in plaats van twee maar een koffer geleverd werd. Wij moesten snel met vakantie. Heb de klantenservice gebeld en deze hebben het zeer goed opgelost. De koffers zijn van uitstekende kwaliteit en voor een goede prijs. Dus, koop je koffer bij de “KOFFERSTUNTER”

Goede kofferslot

Na 2 dagen binnen gekomen,niet de schuld van de verzender maar van post.nl die de post laten liggen ,met de gewoonlijke smoes dat het heeft vertraagd.smoezenboek bij post.nl is dikker dan de dikke van Dale.

Over Kofferstunter.nl

Bij KofferStunter vindt u een overzichtelijk assortiment met Reiskoffers en Reistassen. We hebben een uniek assortiment samengesteld en bieden alle koffers aan voor de beste prijs. Wilt u meer weten over KofferStunter, kijk dan op de over ons pagina op onze website.