Persoon ad telefoon vriendelijk en zeer hulpvaardig. Snelle afhandeling en correcte bezorging

Alles prima verlopen, houden zo

Snelle levering,goed product

Ook de website gaf een duidelijke foto en beschrijving van de trolley

Ik ben snel en goed geholpen en in eenkeer alles goed

Super goede service

Vanwege een fout bij PostNL zou mijn bestelling niet meer optijd binnenkomen ivm vakantie. De medewerkers hebben erg hun best gedaan om toch snel iets anders te regelen, waardoor ze uiteindelijk zelf persoonlijk een nieuwe set hebben afgeleverd. Super service!! Heel erg bedankt Co en Remco!

Zondag middag besteld, maandag middag geleverd in België… producten voldoen meer dan verwacht.

goed artikel en snelle levering

goed artikel en snelle levering

Foute kleur

Twee trolly’s besteld,kleur antraciet,geleverde zijn roos ???? Retourneren ?

Goedendag, wat vervelend dat u niet de juiste kleur koffers van ons heeft ontvangen. Uiteraard is dit niet bewust gebeurd en willen we dit graag netjes oplossen. Als u even contact opneemt met onze klantenservice (via onderstaand e-mailadres) dan kunnen we nakijken wat er mis is gegaan en zullen we ervoor zorgen dat u alsnog de juiste kleur koffers van ons ontvangt. In afwachting van uw reactie verblijven wij. Met vriendelijke groet, Raymond Koperonline klantenservice klantenservice@koperonline.nl

Snelle levering en toch nog de goede kleur.

Meegedacht over de kleur. Super.

Mooie koffer binnen 1 dag bestelling ontvangen super!

Snel leveren

Oke

Zéér snelle levering ! Vriendelijke heer die op al mijn vragen antwoorden gaf . Zal het ZEKER aanraden om hier te kopen hoor !

Geleverde voldoet helemaal aan de bestelling en ook de aflevering was conform het toegezegde tijdstip

snel, goed en goedkoop!

Gemakkelijk te bestellen, duidelijke website. Snelle levering.

Goeie snelle levering. Goeie kwaliteit.

Goeie snelle levering. Goeie kwaliteit voor lage prijs.

Super Service!!

Zeer tevreden, levering vrijdagavond besteld, zaterdag in huis! Klantenservice ook Top! Wilt een mooie koffer is de Kofferstunter echt een aanrader!

Zeer snelle verzending en supermooi product! Ook het afleveren op ander adres ging zoals afgesproken. Zeer tevreden! Dankjewel voor de goede service!

Gelijk de volgende dag in huis.

Snelle levering, goede kwaliteit

Meer dan tevreden

Idem!

Mooie koffer, zeer verzorgd en snel bezorgd!

Snel, juiste items, goedgeprijsd, TOP !

Juiste accessoires besteld op Zondag, aan meer dan correcte prijzen en Maandag al thuis geleverd. Kan moeilijk beter toch?

Helemaal top

Goede omschrijving en goed geleverd

Fantastische aankoop

Sinds gisteren in huis, vandaag een grote wandeling mee gemaakt en boodschappen gedaan.. Het houdt mij recht met mijn evenwichtsproblemen. Ik ben te jong voor een rollator. Beste aankoop van mijn leven. Komt ook overeen met de beschrijving.

Wist gelijk wat ik bedoelde

Hele goed service

Over Kofferstunter.nl

Bij KofferStunter vindt u een overzichtelijk assortiment met Reiskoffers en Reistassen. We hebben een uniek assortiment samengesteld en bieden alle koffers aan voor de beste prijs. Wilt u meer weten over KofferStunter, kijk dan op de over ons pagina op onze website.