Snel, competent, goede prijs, goed product

Ik had enkele vragen over de koffer die ik wilde aanschaffen, en werd snel geholpen via de chat. Daarna was het makkelijk om alles te regelen, en werd het product amper een dag later al afgeleverd. Alles is naar wens.

Super snelle levering

bestelling gedaan voor in frankrijk, mega snelle levering. super service

Supersnelle levering

Vlotte bestelling en betaling. Supersnelle en vlekkeloze levering.

supergoede service

Wij hadden een koffer besteld, helaas waren er 2 tandjes van de rits. Kleinkind helemaal overstuur,gebeld .En wij mochten hem opsturen,nieuwe terug gekregen . Dus supergoede service, een dikke pluim.

Zeer snel en zeer mooie koffers van carry on

Super snel en mooie koffers van carry on

Snelle levering goede producten en leuke aanbiedingen.

Geleverd wat is beloofd

Twee cabinkoffers besteld. Deze zijn conform belofte geleverd. Koffers voldeden aan beschrijving. Kortom gewoon goed werk. Nu maar hopen dat de koffers ook als cabin bagage mee mag.

prima en snel

vlot en goed geregeld

Zeer tevreden super snelle services

Zeer tevreden super snelle services ,producten zijn zoals ze vermeld staan.

helemaal tevreden

Telefonische service en afhandeling prima in orde. De koffer zag er in werkelijkheid nog mooier uit dan op de foto. (kleur)

Zeer goede ervaring met Kofferstunter (Raymond)

Mooie kwaliteit producten en een nette prijs door Raymond aangeboden. Daarnaast zeer snelle levering. De rijgtassen zijn al direct in gebruik en zien er degelijk uit. Zeer tevreden klant en hartelijk dank voor de professionele en snelle afhandeling. Mvgr Arnoud

Zo als beloofd...

Een snelle levering, en ook nog een mooie koffer set voor deze scherpe prijs. De duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen, maar zien er echt degelijk en mooi uit zoals op de foto Top.

Snelle levering en makkelijke bestelsite.

Koffer was beschadigd

Snelle levering, echter koffer had al krassen leek opnieuw te zijn ingepakt.

Dank voor uw reactie via deze beoordeling. Wellicht had u ons beter even kunnen bellen, want u heeft bij ons designkoffer gekocht met een laklaag. Deze koffers zijn altijd voorzien van een beschermfolie. De krassen die u ziet zijn krassen in de beschermfolie en deze dient u te verwijderen (dit staat als het goed is ook vermeld op uw pakbon). Als u de folie van de koffer afhaalt zult u zien dat de koffer helemaal nieuw zijn en prachtig glimmen! Via de volgende link wordt uitgelegd hoe het zit met de folie op de koffers: https://youtu.be/IcLXQLgEBpI Ik ga ervan uit dat hiermee het probleem is opgelost. Anders kunt u uiteraard gewoon contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Raymond Koperonline klantenservice

Kofferstunter levert snel!

Ik vloog 's middags naar Engeland en belde 's ochtends of de koffer die ik wilde bestellen beschikbaar was. En dat was het geval! Geweldig snelle levering dus!

Snelle levering en afhandeling retouren

Erg tevreden over de snelle en nette levering van meerdere producten en de creditering van een van de producten. Aanrader!

Ik ben erg tevreden over de door Kofferstunter gegeven service.

Mijn koffer werd bij mijn reis naar China beschadigd. Kofferstunter heeft mij na overleg een nieuwe koffer gestuurd. Prima opgelost zou ik zeggen.

Pech gehad

Een kussenbox besteld en prima op tijd geleverd! Helaas is er ergens te hard met de doos gesmeten...niet te achterhalen bij wie of wat.... de box is op 2 plekken beschadigd. Door tijdgebrek en geen fut dit geplakt met ducktape en er geen actie meer op ondernomen... Product staat gelukkig "maar" in de schuur

Dank voor uw beoordeling! U mag toch zeker wel verwachten dat de tuinkussenbox zonder schade wordt bezorgd door Postnl. Als dat niet het geval is dan willen wij dat natuurlijk graag weten zodat we het voor u kunnen oplossen. Zou u ons wat foto's kunnen sturen van de verpakking en van de schade aan de opbergbox, dan gaan we ermee aan de slag en doen we u een voorstel om het netjes op te lossen. Met vriendelijke groet, Raymond Koperonline klantenservice

👍🏼

Snel en correct.

Zeer snel en levering klopt

Zeer snel en levering klopt

Super snelle levering

perfecte afhandeling en heel snel en op tijd geleverd

heel vlotte behandeling van mijn order én afgeleverd daags nadien zoals beloofd

Ziet er goed uit. 👍

Duidelijke omschrijving op de site, bovendien in de aanbieding en vlot en snel geleverd. Prima.

Geweldig, we kunnen weer op vakantie!!!!

Duidelijk, snel en zonder poespas. I,am content