Snelle levering!

Heel eenvoudig te bestellen, prima berichten over verzending. Goed verpakt en onbeschadigd ontvangen.

Fijne klantenservice

Helaas bij reeds het eerste gebruik ontstonden gebreken aan de nieuwe koffers, maar vanuit de klantenservice snelle reactie en een nette afhandeling. Ik zou zeker opnieuw artikelen bij Kofferstunter bestellen!

Snelle levering.

Prima in orde..was de eerste keer dat ik iets besteld heb. Goed bedrijf.

Prima boodschappen trolley en op tijd geleverd

Prettige boodschappen trolley en fijn zo’n zitje erop

Ik heb mijn kofferslot moeten vervangen. Top service en super klantvriendelijk behandeld door Raymond Koper. Kofferstunter? In dienst houden die man. Klantenbinder in optima forma!

tevreden

mooie koffer en snel levering!!!

voorbeeldig

Dit is mijn 2de koffer. Voor mijn jaarlijkse vakantie, 1 maand in Monte Gordo, Portugal. Met ons tweeën met het zelfde koffernaamlabel Een attentie zou leuk zijn.

Gemakkelijk besteld en snel geleverd

Zeer goede ervaring , perfecte service

Wij hadden 2 koffers besteld voor een specifiek doel, maar toen we de koffers kregen toegestuurd waren het niet de juiste afmetingen, maar dit werd snel door het bedrijf rechtgezet, mensen maken fouten dat is normaal maar een bedrijf kan je oordelen aan de wijze hoe ze dit oplossen, hier kan ik enkel mijn appreciatie uitspreken want op zeer korte tijd kreeg ik de juiste koffers toegestuurd, en er werd niet gevraagd om eerst de foutieve terug te sturen. Ik vertoruw dit bedrijf en kan het iedereen aanbevelen Bedankt R. geweldig gedaan man Philippe

Schoonheidsfoutje

Prima boodschappen-trolley ontvangen, twee dagen na de bestelling, maar niet de beloofde track & trace email (ook niet in spam folder).

keurig gereld

snelle levering, product bevalt mij

Supersnel geleverd

Op zondag een tas besteld en maandag al geleverd. Tas is conform verwachting. Prijs/kwaliteit lijkt prima op orde. Kortom zeer tevreden.

Goede snelle service, mooi product

Overzichtelijke webwinkel met voldoende informatie over de artikelen. Op zaterdag besteld en toch al op maandag thuis afgeleverd. Leuke bijkomstigheid, door op de nieuwsbrief te abonneren kreeg ik ook nog 10% korting op de eerste aankoop.

Super trolley en licht

Hallo, ik ben erg blij met mijn nw aanwinst, hiervoor had ik een trolley die ik achter me aan moest slepen, maar werd me te zwaar daar mijn arm steeds slechter word.

Wat een top service!

Ik was er al series van uitgegaan dat we nieuwe koffers moesten kopen opdat het cijferslot en een wieltje tijdens onze vakantie kapot waren gegaan. Is natuurlijk hartstikke zonde! Gelukkig konden we bij de KofferStunter de twee onderdelen bestellen voor een schappelijke prijs! Snelle service en vriendelijk! Aanrader!

Kan nog geen ervaring noteren. koffers nog niet gebruikt. Wel prettig hanteerbaar in gewicht. Ben benieuwd of ze de lopende band van het vliegveld overleven.

Zeer attent

Ik had per ongeluk verkeerde postcode opgegeven klantenservice gebeld gingen het gelijk in orde maken Vriendelijke mensen

Zeer snelle levering, zoals gevraagd als opmerking tijdens de bestelling en een geweldig product geleverd met zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Betrouwbaar

Goede ervaring snel en betrouwbaar

veel keus

veel keus, aantrekkelijke prijzen en snelle verzending

Vlotte levering tegen scherpe prijs !

Goede en correcte levering tegen een scherpe prijs !

Snel

Snel geleverd Duidelijke site En zeer tevreden over het product

What you see is what you get !

In hun keuze vwb. reportertassen heb ik keuze gehad tussen 2 tassen , 1 van 18ltr. en 1 van 22ltr. . Ik heb bewust gekozen voor de grootste tas daar je uiteindelijk altijd ruimte te kort komt . Is supersnel bezorgd , zelfs één dag eerder als tevoren door henzelf ingeschat , en voldeed boven verwachting . Hij is voor de vraagprijs zelfs mooier qua uitvoering en kwaliteit als tevoren ingeschat . Zeer zeker tevreden ...

Super en een van de weinige met echt grote tas

Was effe zoeken om iets van 1 meter lang te vinden maar hier hadden ze de tas die ik zocht.

Prima, snelle service niks om op aan te merken

Top, vandaag bestellen en morgen in huis hebben...netjes, ga er zeker nog eens bestellen

Over Kofferstunter.nl

Bij KofferStunter vindt u een overzichtelijk assortiment met Reiskoffers en Reistassen. We hebben een uniek assortiment samengesteld en bieden alle koffers aan voor de beste prijs. Wilt u meer weten over KofferStunter, kijk dan op de over ons pagina op onze website.