Helemaal top!

Snelle levering, transparante communicatie, oplossingsgericht en goede service als er onverhoopt iets tegen blijkt te zitten.

goede kwaliteit niet duur en razendsnel in huis

Goede keus gemaakt uit overzichtelijke website. Zeer tevreden prijs/kwaliteit verhouding.

Top levering!

Alles naar behoren en super snel geleverd, zeer tevreden.

Precies zoals verwacht.

Het juiste product met een beetje slechtweervertraging

Supersnelle levering en prima service

Rugzak/trolley met uitgebreide opbergmogelijkheden gekocht voor een schappelijke prijs en de eerste indruk is zeker prima te noemen. Het materiaal, de ritsen etc. zijn van een degelijke kwaliteit en al met al ben ik zeer tevreden!

Toffe webwinkel!

Goede service, mooi product voor mooie prijs, alles supersnel geleverd!

Levering was binnen een dag en koffers zijn van goede kwaliteit.

Top materiaal

Heel goed geholpen product ontvangen en ga het als cadeau later vanmiddag uitpakken voor mijn moeder de beoordeling is natuurlijk aan haar mocht ze tevreden zijn is er verder niets aan de hand en zo niet mag ik het dan retourneren ?

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling, altijd leuk om te lezen! Mocht de boodschappenwagen toch niet helemaal naar de zin zijn van uw moeder, dan kunt u gebruik maken van het recht van retour. In dat geval ontvangt u het aankoopbedrag van ons terug op uw rekening. Graag de retour dan binnen 14 dagen bij ons aanmelden of zorgen dat de boodschappenwagen binnen 14 dagen na levering weer retour is bij ons. Maar ik ga er vanuit dat uw moeder heel blij is met deze boodschappenwagen en in dat geval wens ik haar via deze weg heel veel plezier met dit prachtige cadeau! Met vriendelijke groet, Raymond Koperonline klantenservice

Geweldig snelle service

Binnen 24 uur bezorgd

Bestelling was de volgende dag al binnen. Prima product

Vlotte verwerking/aflevering, goed verpakt

Ik ben tevreden met de boodschappenwagen. Ga hem zsm gebruiken. 1 minpunt: Er had een betere afsluiting bovenaan moeten aanzitten. Een metalen oog is aanwezig maar het verstelbare trekknopje is gewoon te klein om na het aantrekken van het koord dit door dit oog te halen. Schiet meteen weer terug. Mocht u zo’n (indruk) knop groter hebben dan zou ik deze graag ontvangen. Misschien een goeie tip van een tevreden 84jr. oude klant!!! Graag lees ik uw reaktie!! Groet,

Hartelijk dank voor het invullen van deze mooie beoordeling! Ik heb het voor de zekerheid nog even nagevraagd aan de leverancier, maar de flap die over de bovenkant van de boodschappenwagen valt kan verder niet worden vast gezet. De metalen ring in deze afdekflap heeft verder geen functie. Door de lengte en het gewicht zal de flap gewoon naar beneden blijven hangen om zo de tas af te dichten. Verder sluit u het vak af met het trekkoord. Wellicht dat uw opmerking de importeur nog aan het denken zet bij de ontwikkeling van toekomstige modellen, maar dit model zal niet verder worden aangepast. Met vriendelijke groet, Raymond Koperonline klantenservice

Top service: meedenkend, handelend, vriendelijk en oplossingsgericht. Het bestaat nog!

Bewonderenswaardig, het bestaat nog: klant is koning. Echt aan te bevelen.

Super snelle levering

‘s Avonds besteld, volgende dag al in huis. Super snel dus. Koffer is volledig naar wens en volgens omschrijving.

Goed product en een snelle levering .

Snelle bezorging, product ziet er keurig uit

Het bestellen is eenvoudig, de bezorging is, zeker in deze tijd, erg snel. Klein nadeel vond ik dat de boodschappentrolley in plastic was verpakt. Daardoor moest ik eerst de verpakking openen om de trolley te kunnen proberen. Ik weet echter niet of retourneren dan nog mogelijk is. Verder zou ik dit bedrijf aanraden.

Goede en snelle levering

MEGA SNEL EN GOEDE KWALITEIT

Last minute had ik een nieuwe koffer nodig. In de avond bestelde ik het en de volgende dag was het in huis. De koffer is echt top en voorzien van goede sloten. Alles was ook netjes verpakt en onbeschadigd. Super blij met de aankoop!

geweldig

mooi verpakt snelle bezorging, terugkoppeling en informatie prima

Alles verliep soepel en snel

Alles verliep soepel en snel

Supersnelle levering

Bestelling gedaan op 25 december 2020 en op 28-12-2020 de bestelde boodschappentrolley al binnen. Super!

Geweldig snelle service

Het handvat van ons koffertje ging kapot. In no time hebben we een nieuwe gekregen. Goed en snel opgelost. Dat komt je tegenwoordig niet veel tegen.

Super snelle levering en dat in deze tijd

Bovenverwachting snel geleverd

correcte snelle levering zeer tevreden

super

Snelle en correcte levering

Online besteld en betaald. Goede informatie over product en levering. Stipt en netjes bezorgd. Ga zo door!

Over Kofferstunter.nl

Bij KofferStunter vindt u een overzichtelijk assortiment met Reiskoffers en Reistassen. We hebben een uniek assortiment samengesteld en bieden alle koffers aan voor de beste prijs. Wilt u meer weten over KofferStunter, kijk dan op de over ons pagina op onze website.