Vandaag besteld morgen geleverd NIET dus!!!!

Na contact opgenomen te hebben werd verteld dat het pakket afgeleverd was bij post nl en daar het probleem ligt. Maar er staat bij post nl pakket nog niet ontvangen. Vrijdag besteld en dinsdag pas geleverd als het goed is we wachten het af.

Ik begrijp dat u teleurgesteld bent want u heeft bij de bestelling vrijdagavond aangegeven dat u het pakket zaterdag wilde ontvangen. U heeft zaterdag contact met mij opgenomen en in de track&trace informatie stond toen: "U pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt". Vermoedelijk heeft u alleen het eerste deel van deze zin gelezen, maar het het laatste stukje (dat uw zending nog niet is verwerkt) was in dit geval van toepassing. Wij hebben uw zending op vrijdag meegegeven aan PosNL zodat het pakket zaterdag afgeleverd kon worden. In 95% van de gevallen maakt PostNL deze leverbelofte waar, maar in dit geval helaas dus niet. Ik zie dat uw zending inmiddels wel verwerkt is door Postnl waardoor het pakket vandaag (maandag) afgeleverd zal worden. Ik hoop dat u nadat u het pakket in ontvangst heeft genomen tevreden bent met de koffer en met onze service. Ik wens u in ieder geval veel reisplezier toe met het de koffer! Met vriendelijke groet, Raymond Koperonline klantenservice

Oranje reistas op wielen 95 l

Snelle bezorging op dag en tijdstip dat ik thuis ben. Mooie grote en handige reistas met veel opbergvakken.

Vlot geleverd en precies wat ik wilde

Overzichtelijke website, voor iedere portemonnee iets en zeer vlot in het leveren.

Zeer snel en zoals verwacht geen vervelende verrassingen.

TOP!

Geweldige service, zeer persoonlijk. Ben echt heel goed geholpen en de koffertjes waren precies wat ik bedoelde en goedkoper dan elders. 's middags besteld, volgende ochtend geleverd.

Alles goed ontvangen!

Alles goed ontvangen, mijn vriendelijke dank!

Heel soepel, ik had zelfs vergeten om de naam van diegene die op dat adres zit, toch werd dat geregeld zonder moeite.

Mooie tas

Tas voor de nieuwe handbagage regels gezocht. Deze reportertas mag gratis mee bij easyjet. Voor een weekendtripje voldoende ruimte om mijn spullen mee te nemen. Tas ziet er goed uit, degelijke ritsem.

Duidelijk.

Bestelde een trolley, met het duidelijke filmpje wist ik wat ik kreeg.

Zeer tevreden en een prima klantenservice

Doen wat ze beloven.

Snelle verzending en gewoon een goed product afgeleverd.

Zeer scherpe prijzen

Was al enige tijd op zoek naar een Trolley rugzak. Na enkele vergelijkingen kwam ik bij Kofferstunter terecht en daar bleek het product ook nog eens 10 euro goedkoper te zijn als op alle anders sites. Ook de referenties waren uitstekend dus was het voor mij geen probleem om hier te bestellen. Product werd zeer snel en goed verpakt geleverd. TOP, zeker een aanrader.

Keurig

Bestelling is snel geleverd. Voldoet aan de verwachtingen. Vragen worden snel en correct behandeld

Prima verzorgd

Nvt

prima handbagage koffer

Dit was precies wat ik zocht, kleine koffer wat altijd mee mag in het vliegtuig , en niet in bagageruim gaat! zeker omdat ik medicijnen(insuline)mee moet nemen. Ik hoef dus verder niets mee te nemen, alles kan er in! top koffer!! Hier ben ik super blij mee!!

Zéér snelle levering

S'avonds na 20u besteld en gelijk de volgende morgen al in huis. Echt top

Volgende dag al de rugzakken ontvangen. Één met kleine beschadiging. Dit gemaild en vriendelijke mail met aanbod voor vervanging of 25 procent korting.

Koffers zijn snel geleverd. Mooie kleur, goede kwaliteit.

Goede ervaring

Snelle levering zeer goed ingepakt. Artikel goed naar mijn zin.

Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding

Alles prima geregeld.

Heel snel en alles precies op tijd heel fijn!

Goede kwaliteit snelle levering

Handig om telefoons op te bergen, wel erg slap

Het ziet er mooi uit. Genoeg ruimte om alle telefoons op te bergen. Handig met nummering. Het product is wel erg slap. Er moet echt met beleid mee worden omgegaan, omdat het al erg slap voelt. Geschikt om telefoons in op te bergen tijdens de schooldag. Niet echt geschikt als een soort kluis.

Over Kofferstunter.nl

Bij KofferStunter vindt u een overzichtelijk assortiment met Reiskoffers en Reistassen. We hebben een uniek assortiment samengesteld en bieden alle koffers aan voor de beste prijs. Wilt u meer weten over KofferStunter, kijk dan op de over ons pagina op onze website.