Snelle levering. Ruime keus. Juiste prijs.

Tevreden over 2e bestelling rugzak

Over de aankoop van mijn 1e rugzak ben ik zeer tevreden. De rugtas heeft zich in de praktijk bewezen ook met zware belasting. Hij draagt ook heel fijn. Vandaar mijn 2e aankoop van eenzelfde rugtas alleen in een andere Kleur. Ik kan nieuwe klanten deze rugtas werkelijk aanbevelen. Ondanks het flinke formaat werd hij geaccepteerd als handbagage bij het vliegen. Dus dat is helemaal top.

Makkelijk bestellen, snel in huis

Ruime keuze, bestellen verliep vlot en ook snel in huis!

Zoals het hoort te zijn!

Zeer snelle en degelijke producten. Kofferstunter is een echte aanrader.

Snelle levering en scherpste prijs

Snelle levering en scherpste prijs

Eindelijk weer eens een bedrijf waar persoonlijk contact mogelijk is en met je meegedacht wordt. Bestelling geplaatst en binnen een dag in huis voor een zeer schappelijke prijs. Voorbeeld voor andere webshops.

Fantastische service.

Prima. Snelle levering. IK had een vergissing gemaakt en mijn bestelling twee maal betaald. Ik heb hierover een mailtje gestuurd en diezelfde dag is het bedrag aan mij terugbetaald. Goed geregeld !!!

Snelle levering!

Duidelijke website, goed bestelproces en snelle levering!

Snel en netjes geleverd.

Koffer besteld en direct de volgende dag ontvangen. Ik had schriftelijk een vraag gesteld over het geleverde product en ik werd direct gebeld om eea toe te lichten. Vervolgens ook nog schriftelijk reactie ontvangen. Hulde voor deze service!

Snel, goed, vriendelijk

Was ah klieren met een te vervangen wieltje. Ontdekte Kofferstunter en het was zo gepiept. Passend wieltje in een koffer die ik niet eens bij hen gekocht had. Heel tevreden!

Prima koffer (Transavia model), vlot geleverd.

Een goede koffer, welke precies voldoet aan de door Transavia toegestane maximale afmetingen. Had ik veel eerder moeten kopen.

Supersnelle afhandeling

Wieltje van mijn koffer te barsten. Contact opgenomen met de Kofferstunter. Foto ingestuurd en 3 dagen later werden de goede wieltjes afgeleverd. Gewoon snel en top.

Snel en goed!

Mijn kofferwieltjes van een oude, nu niet meer te kopen, koffer waren stuk gegaan. Ondanks dat ik de koffer niet bij kofferstunter.nl heb gekocht, hadden ze deze wieltjes op voorraad en kon ik ze eenvoudig bestellen. Een mailtje met wat foto's om 21:00 verstuurd en binnen een half uurtje antwoord en bestelling geplaatst! Volgende dag waren de wieltjes binnen en nu kan ik mijn koffer weer een tijdje gebruiken!

Problemen met bezorging

Pakket bij verkeerde adres bezorgd, gebeld om op goede adres te laten bezorgen. Weinig behulpzame reactie helaas.

Dank voor uw beoordeling! Wat jammer dat u niet tevreden bent over de levering van uw bestelling. Tijdens het bestelproces heeft u ervoor gekozen om uw bestelling af te laten leveren bij een Postnl ophaalpunt. Helaas kon de bezorger het pakket niet kwijt bij het ophaalpunt van uw voorkeur, daarom heeft PostNL het pakket afgegeven bij een ander ophaalpunt om ervoor te zorgen dat de levering van uw bestelling geen vertraging zou oplopen. Ik kan me voorstellen dat dit vervelend is, maar helaas was er geen mogelijkheid om het pakket alsnog af te leveren bij het ophaalpunt van uw voorkeur. Helaas hebben wij hier verder geen directe invloed op en kunnen we in dat proces ook niet ingrijpen. Fijn dat u het pakket alsnog heeft opgehaald bij het ophaalpunt waardoor u de koffer op tijd in uw bezit had! Ik hoop dat de koffer bevalt en dat u hier nog lang plezier aan zult beleven! Met vriendelijke groet, Raymond Koperonline klantenservice

Super geholpen

Even contact gehad via de chat daarna de bestelling gedaan binnen 3 dagen geleverdđź‘Ť

lastig kiezen vanwege de grote keus

een groot aanbod op de website en aantrekkelijke stuntprijzen. Levering is al de volgende dag. Super toch?

Mooie kofferset

De set werd snel geleverd en is van goede kwaliteit voor weinig geld. Ik ben er blij mee.

Mooi product, snel geleverd

Snelle levering en behulpzaam

Contact met klantenservice geweldig en ook zeer klant vriendelijk (maak je niet zo vaak mee tegenwoordig).

Toppie

Koffer besteld. Volgende dag in huis. Mooie kwaliteit. Super.

Prima, al was het wel net even iets makkelijker geweest om de koffers thuis telaten bezorgen. Ipv bij het postkantoor.

Super.

S’avonds bestelling geplaatst, andere dag in huis. Ook levertijd via post nl. was in afgesproken tijd. Bedankt.

Besteld en de volgende dag bezorgd. Top! Super mooie koffer waarvan ik de handbagage koffer ook al heb.

Helemaal top

Heel erg blij met mijn aankoop, een kofferset van 2 koffers. Volgende dag geleverd en ruim 30€ goedkoper dan bij andere winkels! (Zoals bol.com) Ik zou deze winkel zeker aanraden!