Top reiskoffer en klantenservice!

Ik wilde 3 reiskoffers van hetzelfde type bestellen. Hiervoor kreeg ik melding om contact op te nemen met klantenservice. Heb ik gedaan. Binnen enkele minuten feedback. Een medewerker heeft navraag gedaan bij hun leverancier. Binnen enkele minuten feedback dat ze mij 3 dezelfde koffers konden leveren en daar bovenop kon ik nog andere kleuren kiezen indien gewenst. Bestelling geplaatst en 1 dag later heb ik alle 3 koffers ontvangen. Mooie koffers en prima kwaliteit. Echt een uitstekende service van kofferstunter.nl

Mooie website en mooie prijzen

Ik heb een koffer gekocht voor € 73 en hij werd de volgende dag bezorgd. Erg nette service, en de koffer ziet er ook goed uit. Ik raad dit aan iedereen aan!

Mooie koffer, binnen 24 uur geleverd

Nog geen ervaring

Boven verwachting

Goede service, mooie producten, prima prijs

Mooie koffers snel geleverd!

Wij hadden snel nieuwe koffers nodig en dat is gelukt. Goed verpakt, mooie prijs en heel snel geleverd.

Makkelijke site, Snelle levering!

De dag na mijn bestelling gelijk al in huis. Mooie koffer, goede kwaliteit! Erg blij mee!

Goede service en duidelijke afspraken

alles prima verlopen

Zo snel geleverd en heel goed verpakt. Prachtige koffer

Prachtige koffer. Goede kwaliteit. Was prima verpakt.

Zeer snelle respons en snelle levering

Omdat ik een vraag had stuurde ik een Whatsapp naar het nummer op de website. Ik kreeg binnen 3 minuten een vriendelijke en duidelijke reactie terug. En dat op zaterdagmiddag! Nog wat heen en weer gemaild en vervolgens een (afwijkende) bestelling gedaan via de Whatsapp. Binnen een uur een factuur via email ontvangen en een bestel bevestiging. Koffers zijn vervolgens op dinsdag geleverd. Ze zien er goed uit. Of de kwaliteit ook goed is kan ik pas beoordelen na de eerste reis.

boven verwachting!

Mijn bestelling is zéér snel geleverd, en de artikelen zijn mij niet tegengevallen. Boven verwachting goed zelfs. Ik ga er veel plezier van hebben, weet ik nu al! En dat voor heel aantrekkelijke prijzen!

Top product

Prachtige koffer goede kwaliteit en zeer snel geleverd.

TOP

Snelle levering, tegen een heel mooie prijs. Mooie koffers, licht van gewicht, netjes afgewerkt, TSA slot, 4 wielen, maakt bijna geen geluid. TOP, dus

Vandaag besteld, volgende dag ontvangen. Geweldig snel.

Bezorging snel, prima kwaliteit.

Goed.

Snelle levering, koffer conform beschrijving

De door mij uitgekozen koffer werd al de volgende dag geleverd en kwam precies overeen met de foto’s en de beschrijving.

Koffers zijn netjes geleverd volgens afspraak en ook nog eens voor een leuke prijs. Prima!

Verpakking was van dun plastic met schilderstape

De koffer is zoals we m besteld hadden. Alleen door de dunne verpakkingsmateriaal is een rubberen band bij de rits dubbel geklapt. Zag er gek uit. Hebben we voorzichtig weer terug geduwd. We hadden aangegeven dat we de levering 3 dagen na bestelling geleverd zou moeten worden. Omdat we dan zeker thuis zouden zijn. Kwam het direct de dag erna. Nu waren we op het moment van levering toevallig wel thuis. Maar toch.

De laagste prijs voor de koffer die ik op het oog had. Snelle en correcte afhandeling en verzending. Goede communicatie. Aanrader!

Zoals verwacht

Mooie kofferset voor een prima prijs. De koffers waren een dag na bestelling binnen en voldoen aan de verwachting.

Alles snel opgelost dank je wel goede service

Mijn bestelling was snel in huis en bij een vraag aan een van de medewerkers vooraf kreeg ik heel snel antwoord. Over de kwaliteit van de koffer kan ik nog niks zeggen aangezien ik deze alleen nog maar heb uitgepakt en op zolder heb gezet. Maar ik ga ervan uit dat deze prima is

Mooie stevige koffer

Heel snel in huis en mooie koffer groot , precies wat ik nodig had. Past echt heel veel in, erf fijn als ik straks op vakantie ga.

Ik heb een zeer goede ervaring met kofferstunter.nl Prijs is goed en het product is goed je wordt snel geholpen en reageren ook snel. Ik zou zeker kofferstunter.nl aanbevelen. ..dit zijn bedrijven waar je op aan kunt. Top!! zeker een 10 en 5 sterren .

Mooie en stevige koffer

Ik heb onlangs een koffer besteld bij kofferstunter.nl. Hij werd netjes op de afgesproken dag thuis afgeleverd. Wat mij betreft een ideale service dat je tijdens het bestelproces zelf een bezorgdag kunt kiezen. Ik heb koffer CarryOn Skyhopper in de kleur Olive gekocht. Een mooie koffer, lichtgewicht en zeer wendbaar. We zijn er al mee op vliegvakantie geweest, en de koffer heeft de test goed doorstaan. Dus een echte aanrader.

Kapotte koffer ontvangen

De rits van de koffer die ik heb ontvangen was kapot. Ik heb de koffer teruggestuurd en meermaals contact opgenomen over vergoeding van de retourkosten maar geen reactie ontvangen.

Over Kofferstunter.nl

Bij KofferStunter vindt u een overzichtelijk assortiment met Reiskoffers en Reistassen. We hebben een uniek assortiment samengesteld en bieden alle koffers aan voor de beste prijs. Wilt u meer weten over KofferStunter, kijk dan op de over ons pagina op onze website.