de reclame over de koffer klopt

Snelle levering. Oost een prima kwaliteit en licht van gewicht. Meer als voldoende ruimte en de koffer is niet al te groot.

Nette prijzen en snelle levering

Na het bestellen van mooie en betaalbare kofferset is die razend snel geleverd. Bedankt!

Na bestelling volgende dag geleverd

FANTASTISCH!!!!

Alles keurig geregeld en op tijd. Van email over het tijdvak waarin het produkt geleverd gaat worden tot aan levering. Precies zoals aangegeven. Daad bij het woord.

İs snel geleverd en ook meteen op de hoogte gehouden van de levering etc

Goeie prijs, snelle levering

Hadden de gunstigste prijs op het web, goede betalingsmogelijkheden en de volgende dag al geleverd.

Keurige levering

Niet alleen de beste prijs maar ook alles keurig volgens afspraak. Levering binnen 24 uur.

Uitmuntende service

Ik heb nog last minute een koffer besteld omdat ik word opgenomen in het ziekenhuis. De koffer had ik s' avonds besteld. Ik had bij de bestelling een nota geschreven dat ik hoopte dat de koffer nog op tijd zou toekomen. De volgende dag werd mijn koffer al geleverd. Het is dan ook nog eens een hele mooie koffer van een heel goede kwaliteit . Dat is terecht een uitmuntende service met veel aandacht voor de klant. Dank u kofferstunter.

Snelle levering en snelle probleemoplossing

Koffer volgende dag al ontvangen. Zitten een paar lelijke plekjes op maar er kwam een snelle oplossing voor zeer naar onze tevredenheid

Ik had de koffer al snel in huis!!!!

Heel blij mee

Een storing bij Bol.com is door Kofferstunter heel goed opgepakt en een dag later had ik de koffer in huis.

kwaliteit tassen!

Goede kwaliteit! Mooi, Handig & Een Snelle Levering!

Helemaal TOP!

Keurig via de app geholpen en met een mooie korting prachtige koffers thuis gekregen volgens plan!;-)

Overzichtelijke site Betaalbare koffers

Snelle en vriendelijke service

Ik nam contact op met de klantenservice ivm bijkomende vragen over een bestelling. Ik koos om contact op te nemen via whatt s app. Dit verliep heel vlot! Ik kreeg meteen antwoord en hulp. De service verloopt netjes en correct. Ik kan de service zeker aanbevelen.

Zeer goede en vlugge service

Tevreden over de afhandeling

Hele snelle levering, en goede kwaliteit

Mooie koffer

Snel ontvangen en zeer mooie koffer voor goede prijs.

Bestellen en verzenden prima

Kleur koffer komt niet overeen. Koffer verder prima vooralsnog, moet er nog mee weg. Maar wanneer je echt de kleur wil zoals op de afbeelding, dan kan het tegenvallen.

Mooie koffer voor dat geld, mooi afgewerkt

uitstekend

super bedankt voor de snelle levering

De beste prijs en snelle levering

Bij bestellen een vraag gesteld per mail en binnen een uur had ik al antwoord. De beste prijs voor de handbagage koffer die ik wilde hebben en de volgende dag had ik de bestelling thuisbezorgd. Ben heel tevreden.

Mijn tip gekregen van iemand,en het was de moeite waard

Mooi product, keurig verpakt en snel geleverd

Binnen 24 uur een prachtige reiskoffer bezorgd

Zag een prachtige reiskoffer op de site staat en heb deze gelijk besteld. Vele mogelijkheden om te betalen en binnen 24 uur bezorgd.

Over Kofferstunter.nl

Bij KofferStunter vindt u een overzichtelijk assortiment met Reiskoffers en Reistassen. We hebben een uniek assortiment samengesteld en bieden alle koffers aan voor de beste prijs. Wilt u meer weten over KofferStunter, kijk dan op de over ons pagina op onze website.