Snel en goede service

Besteld volgende dag binnen en voor die prijs een mooie degelijke koffer. TOP.

Schrok toen ik t pakket zag.

Koffers 1 dag later ontvangen, gelukkig geen probleem. Ze zien er prachtig uit, precies wat ik hoopte. Minpunt vind ik dat t pakket er uitzag of t zo van de China-express kwam, had wel netter en beter ingepakt mogen worden, verbaasde me dat de koffers niet beschadigd waren.

Reistas precies zoals op de site. Afmetingen kloppen, kleur klopt, kwaliteit is goed en stevig. En de levering was lekker snel!

Uitstekend, beter kan bijna niet

Bestelling gedaan om 16.00 uur, volgende morgen om 09.20 koffer in huis. De bestelde koffer was conform de foto en beschrijving ook de website en de prijs was helemaal goed. Absoluut tevreden. Verzoek: verwijder het adres in Veenendaal vd website. Klopt niet, dat is een opvanglocatie van vluchtelingen. Ben daar geweest...

nette en snelle levering

fijne carry-on rolkoffer, voor een schappelijke prijs. precies wat ik zocht.

Is goed.

Snelle service. Zowel met ophalen als bezorgen

Grandioos

Als perfect zonder problemen opgelost.

Snelle afhandeling en goede communicatie

Zie boven

Prima tas voor onder vliegtuigstoel

Prima prijs kwaliteit denk ik. Moet er nog wel mee op stap

Zeer te vreden

Heel snel geleverd en goede kwaliteit koffers

Snelle levering, juiste kleur. Stoere tas.

Snelle levering, juiste kleur. Stoere tas.

Positief

Correcte en stipte afhandeling. De bestelde kofferset is top en werd reeds de dag na bestelling geleverd. Super tevreden !

Keurige koffers en netjes geleverd

Keurig

Goede service, klant vriendelijk, snelle reactie, achteraf betalen

2-delig koffer set opzicht toegestuurd gekregen! Mooie koffers, gehouden en achteraf betalen, superfijn. Nu is in de vakantie de koffer stuk gegaan, gemaild, direct reactie en prima opgelost

Prima product, snelle levering

Goede service snel geleverd echt top.

Prachtige koffer en snel geleverd.Heb ook een tas van dat merk.

Makkelijk te bestellen. Snel geleverd. Mooie koffer zoals was beschreven. Nog niet gebruikt maar dat komt binnenkort.

Prima ervaring.

Pakketje netjes de volgende dag bezorgd.

Turbo levering en prachtige koffer.

Kofferstunt.nl zou ik zeker aanraden. Wat een ongelooflijk snelle levering en Decent koffers zijn altijd goed. Enorm tevreden met de service.

super!

Snel geleverd en goed verpakt. Ik ben erg tevreden.

snel geleverd, goed product,

ruim koffer, handig in gebruik, sterk en veelzijdig. Registratie is best handig.

Goede service!

Koffer besteld en een bezorgdag gekozen. Twee dagen na de bezorgdag nog niets gehoord, dus een mail gestuurd. Snelle reactie, koffer bleek niet op voorraad en ik had automatisch bericht moeten krijgen. Echter kreeg ik een goede oplossing geboden: ik kon een andere koffer, van betere kwaliteit, ontvangen voor het bedrag van de door mij gekozen koffer, of geld terug. Omdat ik de koffer snel nodig had, is deze direct aangemeld bij PostNL. Heel fijn dat de klantenservice zo goed bereikbaar was en dat het snel opgelost was!

Trolleyrugzak ziet er goed uit, goede informatie en snel geleverd

Na mijn bestelling nog informatie ingewonnen omdat ik twijfelde. Snelle reactie daardoor gerustgesteld.

Over Kofferstunter.nl

Bij KofferStunter vindt u een overzichtelijk assortiment met Reiskoffers en Reistassen. We hebben een uniek assortiment samengesteld en bieden alle koffers aan voor de beste prijs. Wilt u meer weten over KofferStunter, kijk dan op de over ons pagina op onze website.