snel geleverd, goed product,

ruim koffer, handig in gebruik, sterk en veelzijdig. Registratie is best handig.

Goede service!

Koffer besteld en een bezorgdag gekozen. Twee dagen na de bezorgdag nog niets gehoord, dus een mail gestuurd. Snelle reactie, koffer bleek niet op voorraad en ik had automatisch bericht moeten krijgen. Echter kreeg ik een goede oplossing geboden: ik kon een andere koffer, van betere kwaliteit, ontvangen voor het bedrag van de door mij gekozen koffer, of geld terug. Omdat ik de koffer snel nodig had, is deze direct aangemeld bij PostNL. Heel fijn dat de klantenservice zo goed bereikbaar was en dat het snel opgelost was!

Trolleyrugzak ziet er goed uit, goede informatie en snel geleverd

Na mijn bestelling nog informatie ingewonnen omdat ik twijfelde. Snelle reactie daardoor gerustgesteld.

Supersnelle levering

Snelle levering, mooi filmpje bij het artikel zodat je goed kon zien hoe het eruit ziet. In her echt ook heel mooi en ziet er stevig uit. Een rugtas op wielen, met daarop nog een afneembare rugtas. Superhandig en veel ruimte. Ik denk dat ik hier heel veel plezier van ga hebben

Mooie grote en kleine rugtas

Heel snel geleverd en voldoet aan de omschrijving..zelfs 5 jaar garantie

Snel en goeie service

Snel en super goeie service niets op aan te merken

Mooie rugtas/trolley

Echt goede kwaliteit.handig .mooi.

Uitstekend!

Prachtige koffer en snel binnen gekregen

Via Mali steeds op de hoogte gebleven waar en wanneer het pakket afgeleverd zou worden.

Great collection and prices

Very good value for money products. I could easily find the suitcases that would meet my requirements and they were delivered within 1 business day!

Fijne service

Op tijd en snel geleverd.

Goede kwaliteit

Prachtige koffer, snelle bezorging, in een woord: Ik ben zeer tevreden over Kofferstunter.

Super blij met mijn kofferset.

20.45 mijn bestelling gedaan, maar niet de volgende dag bezorgd. Maakte voor mij niet uit ik heb geen haast met de kofferset. Een mailtje van de bestelling word een dag later geleverd is wel netjes voor de mensen die er wel op zitten te wachten.

Zeer zeer vlot geleverd! Woensdag avond besteld,donderdag namiddag al geleverd

Super geleverd,ook zeer goed verpakt

Volgende dag keurig bezorgd, prachtige koffer set, goed ingepakt, ben er blij mee.

Goede en snelle levering

Zeer mooie koffer en goede site

Heel snel

Superfijne klanten service en goede kwaliteit

Ik had een serverprobleem waardoor ik ergens niet goed werd doorgestuurd, klantenservice gemaild en binnen 10 minuten had ik al reactie echt super fijn! De koffer kwam goed verpakt en helemaal heel aan.

Mooie koffer met cijferslot en tag.

Mooi koffertje welke elk vliegtuig in mag met cijferslot, goede wielen en track&trace tag.

Snel levering, heeft echt me vakantie beetje gereed

Hele goede klantenservice

Snel en professioneel met de klantenservice, koffers binnen 1 (werk)dag mogen ontvangen en scherpe prijzen.

Slechte kwaliteit, slechte service na verkoop

Ik kocht een handbagage koffer bij kofferstunter. De bezorging was fijn maar dat was dan ook het enige. De kwaliteit was bagger, helemaal niet stevig en enorm slecht afgewerkt en reeds beschadigd. Ik moest ook nog zelf de retourkosten betalen om deze beschadigde koffer terug te sturen om mijn geld terug te krijgen. Éens en nooit meer.

Beste Hanne, Bedankt voor uw review. Als Kofferstunter.nl streven we altijd naar de hoogst haalbare positieve klantervaring. We betreuren dan ook de problemen die u heeft ervaren met de schade aan en de kwaliteit van de koffer. Als u een nieuwe koffer bij ons besteld moet deze onbeschadigd aankomen. Indien u een product van ons ontvangt wat kapot is, ruilen we dit kosteloos om voor een nieuwe, dan nemen we uiteraard ook de verzendkosten voor het terug sturen voor onze rekening. Indien u echter besluit om een product te retourneren (kapot of niet) dan komen (enkel) de kosten voor het retour zenden voor uw eigen rekening. Omdat u geen andere/onbeschadigde koffer wilde ontvangen van ons en heeft gekozen om gebruik te maken van het recht van retour heeft u zelf de retourzending betaald. Dit is ook zo met u besproken. Het is jammer dat we niet tot een oplossing hebben kunnen komen, we betreuren dat u niet tevreden bent. U geeft nu aan dat u geen andere koffer wilt bestellen, maar mocht u op een later moment alsnog besluiten een koffer bij ons te kopen, dan wil ik u graag tegemoet komen door de door u betaalde verzendkosten als korting te verrekenen bij deze bestelling, Met vriendelijke groet, Klantenservice Kofferstunter.nl

Ruime koffer met mooi design

We kochten 2 koffers van 110 liter. Goede informatie vooraf gehad via whattsapp. Ook nog korting ontvangen omdat we er 2 kochten. Ziet er heel mooi uit. We moeten het nog ervaren hoe ze onderweg bevallen. Gaat vast wel lukken.

Goed geleverd, snel geleverd, zoals omschreven

Crommelinbaan 3 2142EX Cruquius

Over Kofferstunter.nl

Bij KofferStunter vindt u een overzichtelijk assortiment met Reiskoffers en Reistassen. We hebben een uniek assortiment samengesteld en bieden alle koffers aan voor de beste prijs. Wilt u meer weten over KofferStunter, kijk dan op de over ons pagina op onze website.