Doen wat beloofd wordt

Rookmelder gemakkelijk te bestellen. Levering gebeurde snel.

Snelle levering. Nieuwe rookmelders konden zo op de reeds aanwezige bevestigingsplaat van dezelfde soort melders die over de datum heen waren.

Koolmonoxide melder besteld en snel geleverd

Topper

Nagekomen wat beloofd was. En makkelijk om te installeren. Top.

Afhandeling zoals je verwacht

Van bestelling tot aflevering verliep alles zoals je verwacht. Vlotte levering, geen problemen.

Super snel mijn bestelling binnen en goed verpakt.

prima geregeld

De website toont duidelijke informatie. Bestellen was eenvoudig en de artikelen werden bezorgd zoals beloofd.

snelle en nette service

makkelijk en snelle bestelling en een correcte aflevering

Eind van de middag besteld volgende dag door DHL afgeleverd keurige verzorging rookmelders op het lichtnet ben tevreden

geweldig

makkelijke duidelijke site. snelle levering

Duidelijke omschrijving van het product en snelle levering.

Ik zocht ter vervanging van de huidige rookmelders nieuwe exemplaren van hetzelfde type (gekoppeld door bedrading). Deze kon ik gemakkelijk vinden dankzij de overzichtelijke vermelding op de site.

snel en duidelijk!!!!!

Netjes en snel geleverd. Zeer goede service.

Netjes en snel geleverd. Zeer goede service.

Veiligheid voor iedereen

Duidelijke site, vandaag besteld en de volgende dag in huis. Door de handige magneet is het ophangen een eitje

Snel

Goed verpakt en snel compleet geleverd. Batterijen zitten erin incl. bedrading aansluiting (voorbereid) voor netstroom zit er ook bij. Simpel te installeren. Top

Uitstekende prijsstelling voor mijn aankoop

Blikvanger door prijs in Google deed mij besluiten hier te kopen. Levering volgde snel daarop.

Simpel en snel

Zo rond de invoerdatum van verplichte melders is gewoon alles op voorraad en snel geleverd. Goede keuzehulp op website. Duidelijke installatie instructies bij levering.

1 week vertraging door overzetten webshop

Na ruim een week nog geen informatie ontvangen m.b.t. levering. Bij telefonisch contact werd mij verteld dat ik nog niet had betaald. Na enige minuten kwam men er achter dat er een fout was opgetreden bij het overzetten van de webshop en dat ik wel had betaald. Daarna alsnog geleverd.

Mijn ervaring is heel goed succes verder

Keurig op tijd bezorgd

Simple & looks good

Easy to install, design is good and fits nicely in the home.

Netjes op tijd geleverd

Besteld en de volgende dag geleverd, en geïnstalleerd, gelukkig nog niet af gegaan,

Website was niet up to date, gekozen rookmelder was eigenlijk niet meteen leverbaar, maar werd snel op de hoogte gebracht en rookmelder werd uiteindelijk sneller dan verwacht geleverd. Goede service en ik zou geen probleem hebben om opnieuw bij rookmelder shop.NL te bestellen

niet goed

Product goed ontvangen, maar ik vind het slecht dat ik geen nota ontvang.

Goedemorgen Jan, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij kunnen niet anders dan u gelijk geven. Vanaf vandaag, wordt gelijktijdig met de verzending van de producten de factuur per mail naar de klant gestuurd. Met vriendelijk groet, Rookmeldershop.nl

Goed, snel bestellen op goede website!

Heel snel en eenvoudig door de bestelprocedure

Over Rookmeldershop.nl

Rookmeldershop.nl is al sinds 2008 specialist in brandpreventie voor Nederland en België. Wij zijn aangesloten en gecertificeerd door de Stichting Webshop keurmerk.