Snel, goedwerkende artikelen geleverd, met duidelijke gebruiksaanwijzingen!

Alles top!!

Goede website, duidelijk en snelle levering van het bestelde produkt.

Snel en compleet geleverd,

Fijne site, makkelijk zoeken.

Zeer snelle levering, top

3 rookmelders besteld en volgende dag in huis.

Snel evonden op side, duidelijke beschrijving ,vlotte verwerking

Als je bedenkt ‘de rookmelders moeten vervangen worden’ dan is het wel zo gemakkelijk als het weinig tijd kost om ze te bestellen en de levering niet lang op zich laat wachten. En dat kan bij Rookmeldershop.nl.

zeer goed

makkelijk uitzoeken, snel besteld, heel snel geleverd. Hele goede webshop.

Uitstekend, product snel gelevert, heldere handleiding rnwerkt goed

Zie hierboven

Prima snel geleverd

Strak, to the point en snel voor een goede prijs

Waardeloze gebruiksaanwijzing

Ik heb een Firex rookmelder besteld (KF-20) en dat werkt prima. Ook bestelde ik twee rookmelders van Alecto SA-300. Deze hebben een gebruiksaanwijzing die domweg niet klopt Er wordt gesproken over een testknop, maar deze is er niet. Door eindeloos proberen heb ik een rookmelder beschadigd waardoor deze niet meer bruikbaar is. Ik heb contact gezocht met Alecto en die komen niet verder dan "jammer, we zullen het doorgeven" en " u moet het hele apparaat indrukken als een soort testknop". Of dit aan rookmeldershop ligt weet ik niet, maar ik heb t via hen gekocht.

Beste Erik Ruiter, Dit is tot op heden een unieke melding m.b.t. het door u bestelde artikel. Jammer dat u ons geen persoonlijk bericht heeft gestuurd en beoordeeld op basis van iets waar wij geen directe invloed op hebben. Met vriendelijke groet, Klantenservice Rookmeldershop.nl

Goed product snelle levering

Goed product en snel geleverd. Duidelijke website.

Snel verstuurd en goede materialen !!!

Goede prijs en snelle levering

Rookmelders waren aan vervanging toe. Rookmeldershop verkocht dezelfde melders voor een goede prijs. En de dag na bestellen waren de melders al in huis. Top.

Heel snel gestuurd en alles zoals verwacht. Het Werkt.

Heel snel gestuurd en alles zoals verwacht. Het Werkt

Snelle en correcte levering

De website was duidelijk en het bestelproces ok. De levering was snel en correct.

Geen enkel minpunt

Makkelijk besteld en geleverd volgens afspraak

Goede uitleg op website, snelle levering. In bijbehorende handleiding wordt voor het testen van de rookmelder verwezen naar diezelfde handleiding, testprocedure staat er echter niet in. Is fout(je) van fabrikant, niet van Rookmeldershop.nl. Misschien dat ze dit wel aan de fabrikant kunnen melden.

Keurige levering

De bestelling van 4 rookmelders werd binnen 2 dagen geleverd in een keurige verpakking tegen het goedkoopste tarief

Goed product en snelle levering

prima en snel

goed om zaken mee te doen. Indien nodig maak ik weer gebruik van deze zaak

Duidelijke uitleg en snelle levering

Ervaring is goed zou het zeker aanbevelen

Snelle levering en precies wat ik verwachtte

zie vorige kolom

positief..

Goed..

Online bestelling ging erg gemakkelijk.

Via de mail kreeg ik direct bevestiging van mijn aankoop. De bezorging verliep ook zonder problemen.

Doen waarmee ze adverteren

Over Rookmeldershop.nl

Rookmeldershop.nl is al sinds 2008 specialist in brandpreventie voor Nederland en België. Wij zijn aangesloten en gecertificeerd door de Stichting Webshop keurmerk.