Snelle levering!

Twee keer een rookmelder besteld en beide een dag later in huis.

In de middag besteld volgende dag in huis

Zeer snel geleverd.

Goederen werden snel geleverd

Mijn bestelling werd snel geleverd en ik kreeg ook snel en adequaat antwoord op mijn vragen. Enige minpuntje was dat DHL de zending niet op het door mij aangegeven adres afleverde, maar bij mij thuis.

Prima service matig product

Snel geleverd keurig verpakt. Maar de Fireangel sm f1 zou ik uit het assortiment gooien. Van de 3 rookmelders waren er 2 niet helemaal top

Snel verstuurd

De rookmelders zijn direct verstuurd . De bezorging zou opdonderdag zijn, maar werd op het laatste nippertje toch nog naar vrijdag verplaatst.

Zoals beloofd

Bestelling correct en snel bezorgd. Super makkelijk en mooie rookmelder keuzes.

prima rookmelder direct geplaatst ook zeer tevreden over de levering.

ben zeer tevreden over de levering en de melders.

Prima geholpen, zelfs bij retour wegens doublure na bijna 2 maanden, chapeau!

Zeer vlotte service

Zeer vlotte service, binnen 24uur in huis zonder enig gedoe.

Zeer snelle service

De gasmelder hebben we op tijd mee op vakantie kunnen nemen. Dat geeft veiligheid.

Doen wat beloofd wordt

Rookmelder gemakkelijk te bestellen. Levering gebeurde snel.

Snelle levering. Nieuwe rookmelders konden zo op de reeds aanwezige bevestigingsplaat van dezelfde soort melders die over de datum heen waren.

Koolmonoxide melder besteld en snel geleverd

Topper

Nagekomen wat beloofd was. En makkelijk om te installeren. Top.

Afhandeling zoals je verwacht

Van bestelling tot aflevering verliep alles zoals je verwacht. Vlotte levering, geen problemen.

Super snel mijn bestelling binnen en goed verpakt.

prima geregeld

De website toont duidelijke informatie. Bestellen was eenvoudig en de artikelen werden bezorgd zoals beloofd.

snelle en nette service

makkelijk en snelle bestelling en een correcte aflevering

Eind van de middag besteld volgende dag door DHL afgeleverd keurige verzorging rookmelders op het lichtnet ben tevreden

geweldig

makkelijke duidelijke site. snelle levering

Duidelijke omschrijving van het product en snelle levering.

Ik zocht ter vervanging van de huidige rookmelders nieuwe exemplaren van hetzelfde type (gekoppeld door bedrading). Deze kon ik gemakkelijk vinden dankzij de overzichtelijke vermelding op de site.

snel en duidelijk!!!!!

Netjes en snel geleverd. Zeer goede service.

Netjes en snel geleverd. Zeer goede service.

Veiligheid voor iedereen

Duidelijke site, vandaag besteld en de volgende dag in huis. Door de handige magneet is het ophangen een eitje

Over Rookmeldershop.nl

Rookmeldershop.nl is al sinds 2008 specialist in brandpreventie voor Nederland en België. Wij zijn aangesloten en gecertificeerd door de Stichting Webshop keurmerk.