Snelle nette levering maar lege batterijen gekregen

Levering was erg snel. Melders echter nog niet kunnen aansluiten omdat de batterijen die mee zijn geleverd allemaal leeg zijn. Weet ook even niet of dit er bij zou zitten maar hier moet ik dus nog aparte batterijen voor halen.

Snel en vlot geholpen

Na overleg een verkeerde bestelling gedaan die door een medewerker als zodanig werd herkent en direct werd gecorrigeerd! Super!

Een goede en snelle service

Het was makkelijk om de bestelling te plaatsen via de website. En de rookmelders waren al snel naar ons onderweg. Dus een zeer spoedige levering. TOP!

Goede producten en order afhandeling

Snelle levering en heldere duidelijk beschreven handleiding.

Het is altijd prettig als een bestelling vlot geleverd wordt. Maar zeker zo fijn is het als een handleiding uitgebreid en in goed Nederlands (niet vertaald) is geschreven, waardoor je precies weet wat je moet wel en niet moet doen.

Producten geheel volgens wens

Mooie compacte rookmelders. Prima kwaliteit/prijs verhouding

snelle en goede leverinh

betrouwbare leverancier

Was een goede keus

Na een telefoontje met een medewerker was alles heel duidelijk en toen 7 rookmelders besteld

Keurig geregeld compleet in de doos

Snel gegaan hij hangt al

Keurig en snel.

Alles werd snel en netjes afgehandeld en kwam erg betrouwbaar over.

Op tijd geleverd, kwaliteit zoals afgesproken

Super snel geleverd

Super snel geleverd en inclusief Duracel batterij. Net ff af!

goede prijs en goed product

Duidelijke website en eenvoudig te bestellen Snel geleverd in goede verpakking

Goede omschrijving op site, makkelijk betalen en supersnelle verzending. TOP

Snelle levering en goede klantenservice

Ik had 3 brandblussers van hetzelfde type besteld. Van een van de brandblussers stond de nanometer nog net in het groen. Hierover contact opgenomen en hoewel de brandblusser volgens de fabrikant nog wel oké was hebben ze hem toch omgeruild. Uitstekende service dus!

Zeer goed product en super snelle levering.

Binnen 24 uur een rookmelder, ddd af na je wel.

Een heldere website, makkelijk bestellen, goede levering.

Prima product

Makkelijk te installeren en goede gebruiksaanwijzing erbij

Vlot geleverd

Helemaal top

Keurig geleverd

Alle artikelen keurig op tijd geleverd. Nette prijs. Heldere toelichting op de website.

Bestaande onderplaat laten zitten En de nieuwe rookmelder gemonteerd . Was zo gebeurd.

Gewoon goed

Goed en snel geleverd.

Snelle levering Rookmelders!

Wij ontvingen de Kidde rookmelders 10Y29 mooi op tijd en hebben ze direct bevestigd aan het plafond. Helaas ging de tweede nacht het alarm af terwijl er niks aan de hand was. We zullen kijken wat de oorzaak was maar het was vervelend, zo midden in de nacht.

Over Rookmeldershop.nl

Rookmeldershop.nl is al sinds 2008 specialist in brandpreventie voor Nederland en België. Wij zijn aangesloten en gecertificeerd door de Stichting Webshop keurmerk.