Snelle, stipte levering

Ik bestelde 5 rookmelders woensdagavond omstreeks 18u00 en kreeg de levering de dag nadien via Post.Nl omstreeks 13u00 in Hasselt. Snelle en gratis levering zoals beloofd. Dankjewel!

Vlot geleverd.

Geen opmerkingen. Voor mij perfect

Goed advies en snelle levering!

Telefonisch goed advies gehad over de juiste brandmelder voor thuis. Daarna via de website besteld en omdat ze zagen dat ik vlakbij woon, werden ze eind van de middag nog gebracht door een medewerkster!

Snelle en effectieve klanten service

Snel antwoord op type vraag voor de aankoop. Later goede snelle hulp bij het tracen van een pakketje dat door DPD elders was geleverd zonder bericht achter te laten. Rookmeldershop reageert snel en was behulpzaam bij het tracen van het pakje. Well done!

Snelle levering en juiste kwaliteit!

De twee oude rookmelders waren al 13 jaar in gebruik. Ze waren duidelijk aan vervanging toe. Zondag online besteld en tot onze verbazing maandag al met DHL afgeleverd ! De montage was eenvoudig en duidelijk geïnstrueerd in de begeleidende gebruiksaanwijzing.

Makkelijk bestellen en snel in huis

Zie boven

Tot nu,heel positief

Had een bestelling gedaan van 2 rookmelders, eentje was defect en zou dus volledig gratis vervangen worden. Ik mag het defect toestel gratis terug sturen en een ander toestel wordt mij toegestuurd. We wachten dus af. Maar tot nu dus een firma om aan te raden.

Goed geprijsde producten snel bezorgd

Ik heb 7 rookmelders en een CO2 melder besteld. Deze waren recent gefabriceerd en werden goed ingepakt per postpakket bezorgd. De prijzen zijn marktconform. Mijn keuze voor rookmeldershop.nl is gemaakt vanwege dat ze gelieerd zijn aan Fito en ik rookmelders van dit merk wilde bestellen.

Zonder problemen.. volgens afspraak....

Zo gepiept!!

On-line besteld en keurig verpakt de volgende ochtend geleverd. Uitpakken. Huishoudtrap erbij en in een paar tellen op de bestaande grondplaat geschoven. Alleen geschrokken na het indrukken van de testknop: wat een herrie, maar dat is natuurlijk ook de bedoeling...

Bestelling op tijd geleverd

Goed !!!

Bestellen ging gewoon makkelijk en had mijn bestelling ook zo binnen .

Veel later dan beloofd geleverd

Bestelling om 15.30 geplaatst. Website beloofd levering op de volgende dag. Heb de artikelen pas 4 dagen ontvangen, zonder bericht van vertraagde levering. Verder alles keurig in orde. Duidelijke website met info.

Wat te doen met de oude CO-meter?

Er zit geen uitknop op. Hij blijft alarm-piepje geven dat de levensduur is verlopen. Kan dat niet beter?

Duidelijke site

Duidelijke site met alles wat je zoekt in div prijs categorieën

Snelle en goede levering.

Snelle en degelijke order en afhandeling

Snel geleverd en goed verpakt

Goed duidelijke en snel

Makkelijk zoeken naar de juiste melder Goede prijzen En snel geleverd Ik ben zeer tevreden Ik ga zeker nog eens wat bestellen Ook al het ik. U geen rookmelders nodig

Zeer correcte levering van top product

Duidelijke site met goede producten en tot aan de levering netjes op de hoogte gehouden van voortgang!

Geweldige service met snelle levering

Bestellen was supersimpel en product was an goede kwaliteit

Geweldig product.

Gemakkelijk te vervangen. Na 20 jaar nog dteeds de zelfde rook melder te krijgen dus oude eraf en nieuwe erop 1/2 minuut werk

De Langkamp 12 3961MS Wijk bij Duurstede

0343 - 578920

Over Rookmeldershop.nl

Rookmeldershop.nl is al sinds 2008 specialist in brandpreventie voor Nederland en België. Wij zijn aangesloten en gecertificeerd door de Stichting Webshop keurmerk.