Keurig geregeld compleet in de doos

Snel gegaan hij hangt al

Keurig en snel.

Alles werd snel en netjes afgehandeld en kwam erg betrouwbaar over.

Op tijd geleverd, kwaliteit zoals afgesproken

Super snel geleverd

Super snel geleverd en inclusief Duracel batterij. Net ff af!

goede prijs en goed product

Duidelijke website en eenvoudig te bestellen Snel geleverd in goede verpakking

Goede omschrijving op site, makkelijk betalen en supersnelle verzending. TOP

Snelle levering en goede klantenservice

Ik had 3 brandblussers van hetzelfde type besteld. Van een van de brandblussers stond de nanometer nog net in het groen. Hierover contact opgenomen en hoewel de brandblusser volgens de fabrikant nog wel oké was hebben ze hem toch omgeruild. Uitstekende service dus!

Zeer goed product en super snelle levering.

Binnen 24 uur een rookmelder, ddd af na je wel.

Een heldere website, makkelijk bestellen, goede levering.

Prima product

Makkelijk te installeren en goede gebruiksaanwijzing erbij

Vlot geleverd

Helemaal top

Keurig geleverd

Alle artikelen keurig op tijd geleverd. Nette prijs. Heldere toelichting op de website.

Bestaande onderplaat laten zitten En de nieuwe rookmelder gemonteerd . Was zo gebeurd.

Gewoon goed

Goed en snel geleverd.

Snelle levering Rookmelders!

Wij ontvingen de Kidde rookmelders 10Y29 mooi op tijd en hebben ze direct bevestigd aan het plafond. Helaas ging de tweede nacht het alarm af terwijl er niks aan de hand was. We zullen kijken wat de oorzaak was maar het was vervelend, zo midden in de nacht.

Snelle, stipte levering

Ik bestelde 5 rookmelders woensdagavond omstreeks 18u00 en kreeg de levering de dag nadien via Post.Nl omstreeks 13u00 in Hasselt. Snelle en gratis levering zoals beloofd. Dankjewel!

Vlot geleverd.

Geen opmerkingen. Voor mij perfect

Goed advies en snelle levering!

Telefonisch goed advies gehad over de juiste brandmelder voor thuis. Daarna via de website besteld en omdat ze zagen dat ik vlakbij woon, werden ze eind van de middag nog gebracht door een medewerkster!

Snelle en effectieve klanten service

Snel antwoord op type vraag voor de aankoop. Later goede snelle hulp bij het tracen van een pakketje dat door DPD elders was geleverd zonder bericht achter te laten. Rookmeldershop reageert snel en was behulpzaam bij het tracen van het pakje. Well done!

Snelle levering en juiste kwaliteit!

De twee oude rookmelders waren al 13 jaar in gebruik. Ze waren duidelijk aan vervanging toe. Zondag online besteld en tot onze verbazing maandag al met DHL afgeleverd ! De montage was eenvoudig en duidelijk geïnstrueerd in de begeleidende gebruiksaanwijzing.

Makkelijk bestellen en snel in huis

Zie boven

Tot nu,heel positief

Had een bestelling gedaan van 2 rookmelders, eentje was defect en zou dus volledig gratis vervangen worden. Ik mag het defect toestel gratis terug sturen en een ander toestel wordt mij toegestuurd. We wachten dus af. Maar tot nu dus een firma om aan te raden.

Goed geprijsde producten snel bezorgd

Ik heb 7 rookmelders en een CO2 melder besteld. Deze waren recent gefabriceerd en werden goed ingepakt per postpakket bezorgd. De prijzen zijn marktconform. Mijn keuze voor rookmeldershop.nl is gemaakt vanwege dat ze gelieerd zijn aan Fito en ik rookmelders van dit merk wilde bestellen.

De Langkamp 12

3961MS Wijk bij Duurstede

0343 - 578920

Over Rookmeldershop.nl

Rookmeldershop.nl is al sinds 2008 specialist in brandpreventie voor Nederland en België. Wij zijn aangesloten en gecertificeerd door de Stichting Webshop keurmerk.