Zeer nette en correcte levering

Alles precies volgens beschrijving en belofte geleverd.

Supersnelle levering

Klik op enter en de volgende dag is de levering binnen. Een top product. Goed te monteren.

Snel geleverd, duidelijke handleiding

Doet volledig aan mijn verwachtingen, bovendien gunstig geprijsd.

Snelle en correcte levering

Prima volgende werkdag geleverd en kon zo geplaatst worden.

suppersnelle levering

Strakke prijs snelle levering. 15 jaar oude rookmelders vervangen en ze passen nog gewoon op zelfde montageplaatje en stekker.

Bestelde product snel in huis

Meer is niet te zeggen

Overzichtelijke webshop en snelle levering

Snelle en correcte levering product.

Duidelijke en snelle service

Zeker aan te bevelen.

Zeer snelle levering Prijzen zijn markt conform

Duidelijke informatie over rookmelders.

Bij de klantenservice werd ik door een mevrouw geholpen, vriendelijk en heeft een brede kennis van zaken. Niets dwingerig, maar neem rustig de tijd, voor mij was het duidelijk om bij dit bedrijf de 2 rookmelders te bestellen, en binnen 48 uur in huis en voor een redelijk prijs.

Zeer snelle levering, goede handleiding en uitleg op de website.

prima service en product

na een misverstand over de betaling bleek het bedrijf telefonisch goed bereikbaar; vriendelijke bejegening en snelle levering.

Gewoon goed

Overzichtelijke en duidelijke site. Snelle levering

X

Makkelijk bestellen en snel in huis

Prima site. Overzichtelijk en duidelijk

Goede en snelle service

Veel keus, snelle en correcte levering, veel informatie op de website, alle prima

Gemengd!

probleem om de rookmelder vast te draaien in de sokkel. Hij is eraf gevallen. Is hij beschadigd? werkt hij nog?

Top bedrijf!

De site geeft heldere eenduidige uitleg. Vervolgens geen ondoorzichtig aantal producten, maar per keuzehulp 1 product dat goed werkt. Snel geleverd.

prima stevige rookmelders, makkelijk te plaatsen evt met sterke sticker

binnen 50 minuten hadden we 14 rookmelders geplaatst. Apparaat sluit ook makkelijk wat bij andere types vaak niet het geval is. Prettig is ook dat de apparaten 10 jaar meegaan op de batterij die er al in zit.

Snelle service… top !

Niet twijfelen, maar doen!!

Prettige, vriendelijke contacten. Goede informatie. Perfecte (af)levering.

Snelle levering, goede producten.

Snel geleverd en prima melder!

Tevreden met het product, voldoet helemaal aan mijn verwachtingen! Snel geleverd.

Over Rookmeldershop.nl

Rookmeldershop.nl is al sinds 2008 specialist in brandpreventie voor Nederland en België. Wij zijn aangesloten en gecertificeerd door de Stichting Webshop keurmerk.