Elke bestelling is een feestje om uit te pakken en de service is uitstekend

Wow, wat leuk om te horen. Bedankt! mvg, Team Sensatea & Gifts

alles prima geregeld

alles prima geregeld en op tijd bezorgd netjes en heel goed verpakt ,top.

Bedankt voor deze mooie aanbeveling! mvg, Team Sensatea & Gifts

Snelle levering en prettige service

Snelle levering en prettige service

Bedankt voor deze 10! mvg, Team Sensatea & Gifts

Werd na het plaatsen van de bestelling door Sensa Tea erop gewezen dat ik wat vergeten was en toen kwam het toch nog allemaal goed. Geweldig!!!

Bedankt voor uw aanbeveling, fijn dat we hebben kunnen helpen. mvg, Team Sensatea & Gifts

Snelle en zorgvuldige afhandeling

Na contact met de klantenservice kreeg ik vlot en vriendelijk reactie. E.e.a. werd zorgvuldig geregeld, er werd meegedacht, de bestelling voldeed aan de verwachtingen en werd ruim op tijd geleverd.

Wat fijn om te horen dat we u naar tevredenheid hebben kunnen helpen! mvg, Team Sensatea & Gifts

Snelle levering harstikke mooi en leuk

U moet het eens uit proberen de thee is heerlijk van smaak

Bedankt voor deze aanbeveling! mvg, Team Sensatea & Gifts

Leuk om cadeau te geven

Theebloemen zitten in een mooi doosje. Ziet er gezellig uit!

Bedankt voor deze aanbeveling! mvg, Team Sensatea & Gifts

Soepel en correct

Voor mijn partner een zakje met theebloemen besteld en heel fijn ook de keuze gekregen een persoonlijk kaartje te schrijven. Leuke optie en zeer snel thuis ontvangen.

Bedankt voor dit mooie cijfer en aanbeveling! We waarderen het dat u hier de tijd voor heeft willen nemen. mvg, Team Sensatea & Gifts

Mijn bestelling stond netjes compleet klaar, ik wed fijn geholpen en kreeg goede adviezen

Fijne web winkel met grote sortering

Wow, bedankt voor deze mooie review! We zien u graag nog eens terug, online en/of bij ons op locatie. mvg, Team Sensatea & gifts

Prima thee set maar cadeauverpakking en kaart viel tegen

Theepot en een doosje theebloemen besteld maar heel stom dat de cadeauverpakking en bijbehorende kaart een afbeelding van de inhoud had. En de theebloemen waren niet ingepakt.

Bedankt voor uw feedback! Onze stickers en kaarten, welke we kosteloos aanbieden, bevatten diverse afbeeldingen van enkele van onze producten, welke verwijzen naar de naam van onze webshop: theebloemen.nl De reden dat we de theebloemen niet hebben ingepakt is omdat ze al in een mooie geschenkverpakking zitten. Wanneer ze los besteld worden, wordt deze gratis service ook niet aangeboden. Omdat u ze in combinatie met een theepot heeft besteld kreeg u wel die optie, zodat we die voor u konden inpakken. We hopen dat uw cadeau bij de ontvanger in de smaak is gevallen! mvg, Team Sensatea & Gifts

Geheel volgens verwachting

Bestelling netjes op tijd en exact zoals op de foto geleverd. Helaas was bezorging 1 dag later dan gewenst, maar dat lag volgens mij bij de bezorger. Mogelijk kan webwinkel nog iets eerder aanleveren.

Wat jammer om te horen dat uw bestelling een dag later is geleverd. Wij versturen de bestellingen die op werkdagen voor 15 uur geplaatst zijn nog diezelfde dag. Meestal worden deze dan de volgende werkdag geleverd door de vervoerder, maar dat lukt helaas niet altijd. Mocht u met de gekozen vervoerder vaker deze ervaring hebben dan raden wij aan, om bij een eventuele volgende bestelling voor een andere vervoerder te kiezen. mvg, Team Sensatea & Gifts

goede, snelle service

Snel en netjes geleverd, met een leuk proefmonstertje erbij. Altijd leuk toch?

Bedankt voor dit mooie cijfer! mvg, Team Sensatea & Gifts

Echte thee én een goede ervaring.

Op internet thee besteld, dezelfde dag kunnen ophalen en heel fijn contact! Lekkere thee en veel keuze.

Bedankt voor deze mooie review! mvg, Team Sensatea & Gifts

Snel en netjes geleverd

Snel en netjes geleverd

Wow, bedankt voor dit prachtige cijfer!!! mvg, Team Sensatea & Gifts

Pakketje was leuk en werd door vriendin als cadeautje zeer welkom geheten. Alleen als ik op het moment van bestellen in het kader van opmerking zet dat het NIET bij de buren mag worden afgeleverd en dat toch gebeurt, en ook niet eens in de brievenbus maar gewoon voor de deur neergezet, dan denk ik, wat is dan het nut van een opmerking plaatsen? Ik ga zeker geen contact opnemen met DHL en ik hoef hier ook geen respons op. Dit is gewoon ter info. Groetjes

Bedankt voor deze terugkoppeling. We betreuren het te horen dat het pakket niet op de juiste manier is geleverd door de bezorger en zullen dit met hen bespreken. Voor een ieder die dit leest en mogelijk een bestelling wil plaatsen: iedereen heeft zijn/haar eigen ervaring en voorkeur betreffende de vervoerders. U kunt bij ons daarom zelf kiezen of u uw pakket door DHL of PostNL wilt laten bezorgen. Woont u in de buurt, dan kunt u uw bestelling ook gezellig bij ons op komen halen! mvg, Team Sensatea & Gifts

Snelle verzending en leuk ontvangen

Wat leuk om te horen, bedankt! mvg, Team Sensatea & Gifts

Super producten en service!

Bedankt voor deze mooie review, hier worden we blij van! mvg, Team Sensatea & Gifts

Vriendelijk en snel geholpen

Ik kon mijn bestelling binnen een half uur nadat ik hem geplaatst had al komen ophalen.

Wow, een 10! Bedankt voor dit super cijfer!!! Mvg, Team Sensatea & Gifts

Leuke producten, snelle levering, goed verzorgd

De bestelling is snel geleverd en er is aandacht besteed aan de verpakking en het inpakken en bijvoegen van de gewenste kaartjes.

Bedankt voor deze prachtige beoordeling! mvg, Team Sensatea & Gifts

Bestelling was er zeer snel en correct

Wat goed om te horen, dank u wel! mvg, Team Sensatea & Gifts

Het gehele bestelproces is goed verlopen

Ook goed telefonisch bereikbaar voor vragen

Bedankt voor dit super cijfer! mvg, Team Sensatea & Gifts

Snelle levering!

Binnen twee dagen bestelling binnen!

Bedankt voor uw mooie beoordeling. mvg, Team Sensatea & Gifts

Bestelling is snel afgehandeld en verzonden. Goed verpakt ontvangen.

Dank voor deze mooie aanbeveling! mvg, Team Sensatea & Gifts

Waardeloos !

Het resultaat is allesbehalve wat in de plaatjes te zien is. Na het inschenken, volgens de aanwijzing, van heet water in een wijde theekom is na enige tijd een zielig ineengezakt plantje te zien. Wat een bloem had moeten zijn bungelt er maar een beetje bij. Kortom : Het is niet wat het had moeten zijn. Het betreft hier de Rainbow Melody theebloem.

Leuk cadeautje

Pakje ziet er leuk uit, helaas wel plastic verpakking.