Hele leuke theepot

Snelle levering en goede kwaliteit. Ik ben er heel blij mee.

Zag er keurig uit en mooi op tijd geleverd

Goede berichten van ontvanger. Mooi op tijd voor de verjaardag Leuk verjaardagsgeschenk. Goede smaak ook hoorde ik. Blij met dit geschenk.

super/ lekkere thee

Onlangs hebben wij een thee proeverij gegeven, de thee bloemen (in een glazen theepot) doen het dan goed. Het is leuk om te zien en lekker om te drinken. het werd in ons gezelschap dan ook met enthousiasme ontvangen, een groot succes.l

Mooi Dienblad

Mooi verzorgd Dienblad geleverd!

Dank je wel! Wat fijn dat het goed ontvangen is. Met vriendelijke groet, Sensatea & Gifts

Uitstekende service!

Leuk assortiment, en denken goed mee!

Wat een leuke beoordeling en super cijfer. Dank u wel! Met vriendelijke groet, Sensatea & Gifts

Heerlijke thee

Ze hebben een leuk assortiment met verschillende theebloemen en kruiden, zowel los en in leuke pakketten te koop. Heerlijke smaken en de theebloemen zien er ook nog eens mooi uit zodra ze uitkomen in het theewater. De producten waren goed en stevig verpakt. Mijn bestelling werd snel geleverd.

Wat een super beoordeling! Daar doen we het voor. Bedankt! Met vriendelijke groet, Sensatea & Gifts

Zo hoort t!

Extreem Zorgvuldig ingepakt, snelle levering en mooi product.

Omdat de post er niet altijd erg zorgvuldig mee omgaat, is de verpakking zodanig dat we altijd hopen dat het voldoende is. Goed om te horen dat het zo is. Dank voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Sensatea & Gifts

goede bezorging en een leuk cadeau!

mooi cadeau dat erg goed ontvangen werd. aanrader!

Snel beleefd betrouwbaar

Ik belde en een uur later alles geregeld super .

Dank u wel voor dit fantastische cijfer. Daar zijn we heel blij mee! Met vriendelijke groet, Sensatea & Gifts

I can highly recommend this shop. Super fast delivery and nice packaging

Thank you for this lovely recommendation! Regards, Sensatea & Gifts

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede service, mooi assortiment.

Dank u wel voor dit mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Sensatea & Gifts

Leuk cadeau

Bestellen ging makkelijk en vlot Duidelijk op de hoogte gebracht waar het pakket zich bevond Erg leuk was het handgeschreven kaartje. Het was niet helemaal duidelijk of het ook verpakt was als cadeau. Zeker een aanrader en ga er nog wel eens bestellen

Wat een leuke review! Dank u wel! Betreft de verpakking van het cadeau: wanneer de vraag staat vermeld of het geschenk ingepakt moet worden en u kiest voor 'Ja' dan wordt het in uw keuze cadeauverpakking verstuurd. Wanneer deze vraag niet wordt gesteld of u zegt 'nee', wordt het niet in cadeauverpakking verstuurd. Dat is dan omdat het al een geschenkverpakking betreft. We hopen zo de onduidelijkheid omtrent de verpakking te hebben weggenomen. Dank u wel voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Sensatea & Gift

uitstekende service

bestelling en bezorging volgden elkaar conform verwachting op! snelle en goede service

Dank u wel voor dit mooie cijfer en de aanbeveling. Met vriendelijke gr. Sensatea & Gifts

Super !!

Ik zocht een origineel cadeau voor mijn schoonzus. Omdat wij in het buitenland wonen moet het mogelijk zijn het als cadeau in Nederland te laten leveren. Omdat mijn schoonzus en zwager twee echte theeleuten zijn kwam ik via google op deze site terecht. Een mooi assortiment, de mogelijkheid in te laten pakken en een afleverdatum in te geven. En dan ook nog schappelijke prijzen!! Ik blij en mijn schoonzus nog blijer. Ze hadden nog nooit van theebloemen gehoord. Ik had een theepot erbij besteld dus de thee werd gelijk uitgeprobeerd en zeer goed bevonden. De beleving is super en de thee smaakt ook nog eens heerlijk. Als ik weer eens wat nodig heb, dan zeker weer via theebloemen.nl

Wat een uitgebreide beoordeling. Daar zijn wij erg blij mee en hopen u zeker nog eens te treffen op onze site. Hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Sensatea & Gifts

Heerlijke thee en mooie theeproducten met een vriendelijke en goede service.

Er wordt vlot en op een prettige persoonlijke manier gereageerd op de bestelling die je doet. De theeproducten worden mooi verpakt. Heel leuk om anderen en jezelf cadeau te doen.

Dank u wel voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet. Sensatea & Gifts

Zowel in producten als in service geweldig!

Meerdere keren producten gekocht. Goede kwaliteit en heel mooi verpakt. Na een foutje van mijn kant waardoor ik dubbele verzendkosten had, werd ik meteen voor gebeld en werd gecorrigeerd. Top!

Goed om te horen dat u zeer tevreden bent! Wij zijn ook zeer blij met uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Sensatea & Gifts

keurig geholpen goede service

Hele nette mensen die je helpen.

Prima cadeau voor prima prijs.

Fijn product voor theeliefhebbers en een heel goed cadeau voor de feestdagen. Levering was snel en het hielp enorm dat het via de brievenbus geleverd kon worden.

Klant vriendelijk prima informatie over het product ze neemt de tijd om uitleg

Wat een mooi cijfer! Dank u wel voor deze beoordeling! Met vr.gr. Sensatea & Gifts.

Snel geleverd en prima product.

Klein verbeterpuntje, een veel te grote doos waarin heel veel opvulspul. De doos, tussen het opvulspul, waarin de 4 kop en schoteltjes verpakt zaten was prima geweest om te versturen. (En ben echt geen milieufreak 😉)

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling en de feedback. Ik begrijp uw punt. De reden dat wij het zo inpakken is dat wij niet kunnen voorspellen welke postbezorger zuinig met de pakketjes zal omgaan. Het zou zonde zijn als het glas kapot is bij levering. D.m.v. ervaring kunnen wij niet voorzichtig genoeg zijn. Met vr.gr. Sensatea & gifts

Prima product

Een prima product van een bedrijf met uiterst vriendelijke medewerkers/sters...maar met een kleine, uiterst grappige vergissing bij de levering.

Dank u wel voor deze mooie beoordeling! Gelukkig hebben we het snel opgelost ;-) Met vr.gr. Sensatea & Gifts

Snelle levering precies volgens afspraak

Theebollen besteld, snel geleverd. Goed verzorgd.

Dank u voor dit prachtige cijfer en de beoordeling! Mvg. Sensatea & Gifts

Goede duidelijke site met zeer goede service

Goede duidelijke site, snel en makkelijk

Fijn dat u onze nieuwe website aanbeveelt. Hij is helemaal up to date gemaakt. Duidelijker, sneller en zoals u zegt makkelijker. Dank u wel voor deze beoordeling! Mvg. Sensatea & Gifts

perfect

Goede service en snelle verzending en netjes ingepakt

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Mvg. Sensatea & Gifts

Hartelijk dank voor deze aanbeveling en het hoge cijfer! Mvg. Sensatea & Gifts