Heel mooi

Leuk ingepakt en supersnel in huis

Bedankt voor deze mooie beoordeling! mvg, Team Sensatea & Gifts

Snelle levering. Mooi verpakt.

Ik heb het doosje met theebloemen cadeau gegeven aan een collega die met pensioen ging. Ze was er blij mee. Tip..het zou nog mooier zijn om ipv een stickertje met tekst achterop het bijgevoegde kaartje de tekst rechtstreeks op de kaart af te drukken

Wat leuk om te horen dat het cadeautje zo goed ontvangen is! Bedankt voor uw tip, helaas is onze printer hier niet toe uitgerust, wellicht in de toekomst...? mvg, Team Sensatea & Gifts

Geen smaak en slechte voorlichting

Ik vind dat er weinig smaak zit aan de losse thee en geen smaak aan de bloemen. Ook heb ik een glazen pot besteld waarvan op de site stond dat hij geschikt was voor thee bloemen maar als je de zeef eruit haalt kan de deksel er niet op en blijft de pot dus open… Niet voor herhaling vatbaar dus

We vinden het heel jammer dat u niet tevreden bent met de bestelde artikelen. Zoals eerder gemaild is het geen enkel probleem wanneer u de theepot retour wilt sturen of om wilt ruilen. Zie ook onze site voor de retourcondities. Verder hebben wij meer dan 80 smaken thee in ons assortiment, verdeeld over 6 categorieën. Misschien wilt u eens een andere soort proberen? We hopen op een reactie op onze mail met de geboden oplossing. Mvg, Team Sensatea & Gifts

Top! Goede communicatie en advies. Vrijblijvend en professioneel .

Goede ervaring, snel verzonden en mooi ingepakt. Precies wat ik had gehoopt en van goede kwaliteit ! Bedankt

Wat fijn om te horen! Bedankt voor dit mooie cijfer en review. mvg, Team Sensatea & Gifts

Toppie

Snelle levering.

Bedankt voor deze geweldige beoordeling! mvg, Team Sensatea & Gifts

Goede kwaliteit, matige cadeauverpakking

De theebloemen zijn heerlijk en de kwaliteit is goed. Ook leuk dat het in losse doosjes is verpakt. Ik was alleen erg teleurgesteld hoe ik de 15 stuks heb ontvangen, alle doosjes met theebloemen zaten los in de verzendbox en niet in een apart doosje samen verpakt, waardoor ik de verzendbox in moest pakken als cadeau.

Bedankt voor uw feedback en wat jammer dat de verpakking niet aan uw verwachtingen voldeed. Helaas hebben we geen cadeauverpakking voor 15 bloemen, maar wel hele mooie voor o.a. 5 / 9 / 10 stuks! Neem eens een kijkje op: https://www.theebloemen.nl/cadeaus-en-abonnementen/thee-cadeau/ Misschien vindt u hier iets voor een eventueel volgend cadeau-momentje. mvg, team Sensatea & Gifts

geweldig verpakt en aan de afsprak gehouden

Heerlijke thee,

Heel fijne ervaring, heerlijke thee, aardige mensen

Bedankt, heel leuk om te horen! mvg, Team Sensatea & Gifts

Duidelijke webshop, makkelijke bestelprocedure en snel geleverd. Als kado laten inpakken...was super mooi!

Wat goed om te horen en bedankt voor dit top cijfer! mvg, Team Sensatea & Gifts

Goede kwaliteit en handig als brievenbus post

Snel verzonden en goed verpakt

Uitstekend thee

De thee is heerlijk en de service uitstekend. Goed bereikbaar per telefoon en mail, bezorg opties en afhaal optie. Zeker een aanrader.

Bedankt voor deze super beoordeling! mvg, Team Sensatea & Gifts

Zeer klantvriendelijk

Goede service, fijne producten, snelle verwerking van bestelling.

Bedankt voor deze mooie review! mvg, Team Sensatea & Gifts

Duidelijke website en goede service

Bedankt voor deze super beoordeling! mvg, Team Sensatea & Gifts

Goede service en uitleg

Dank u wel voor dit super-cijfer! mvg, Team Sensatea & Gifts

Helemaal Top !!

Bestelling gedaan via website en het lag erg snel klaar.

Bedankt voor deze mooie review!!! mvg, Team Sensatea & Gifts

De thee en chocolade zijn heerlijk!

Helaas was het bericht niet meegeleverd, zodat de ontvanger moest raden van wie het cadeautje afkomstig was.

Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat uw bericht niet bij ons binnen is gekomen, we hadden natuurlijk graag een kaartje voor de ontvanger willen toevoegen. We hebben nog geen oorzaak kunnen vinden, maar zullen zeker nog dieper het systeem in duiken om deze te achterhalen en te verbeteren. Fijn om te horen dat de thee en chocolade goed gesmaakt hebben! mvg, Team Sensatea & Gifts

Goede afhandeling

Goed meedenken met probleem

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn dat we samen een mooi cadeau hebben kunnen vinden, ik hoop dat de ontvanger er blij mee was! mvg, Team Sensatea & Gifts

Snelle levering, duidelijke website, lekkere thee

Wow, bedankt voor die mooie cijfer! mvg, Team Sensatea & Gifts

Heerlijke betaalbare veel verschillende keuzein thee

Zeer goed de verzendkosten vind ik wel hoog

Mooie producten, goede klantenservice

Mooie theepot en theebloemen besteld. Communicatie verliep erg goed

Bedankt voor dit geweldige cijfer! mvg, Team Sensatea & Gifts

Superfijn

Snelle service, goede communicatie, leuke en gezellige producten.

Wat goed om te horen, bedankt!!! mvg, Team Sensatea & Gifts

Super snelle nette service en heerlijke thee keuze's tussen bloemen en losse thee en leuke opberg blikken voor de losse thee en verschillende thee potten/mokken.

Bedankt voor dit prachtige cijfer! mvg, Team Sensatea & Gifts

Heerlijke thee. Leuk cadeau

Leuk cadeau. Origineel, mooi en lekkere thee. Heerlijke combi met chocoladeballen. Smelten op je tong.

Wat leuk om te horen! Bedankt voor uw review! Mvg, Team Sensatea & Gifts

Geweldig lekker en verzorgd verzonden

Zeer goed en verzorgd ingepakt. Thee smaakt heerlijk Chocolade bolletjes zijn in 1 woord geweldig. Bedankt en tot mijn volgende bestelling!

Bedankt voor deze leuke reactie en super cijfer. We zien u graag terug in onze webshop! mvg, Team Sensatea & Gifts

Uitstekende producten en prima service

Heerlijke thee, luxe geschenkverpakkingen en een uitstekende service waarbij ik het product ook iets later dan gepland kon afhalen. Kortom prima!

Bedankt voor uw mooie review! mvg, Team Sensatea & Gifts