Via sensea tea een leuk cadeautje naar iemand verstuurd.

Leuke site met voldoende keus. Bij het cadeautje ook een kaartje kunnen toevoegen. Ik had nog een vraag via de site gestuurd over mijn bestelling, deze werd zeer snel beantwoord. De ontvanger was erg blij met de verrassing.

Bedankt voor deze super beoordeling! Heel leuk om te horen dat de ontvanger blij verrast was :) mvg, Team Sensatea & Gifts

Dubbel gevoel

Een dag na mijn bestelling werd er contact opgenomen met een vraag over de tekst, of die op de kaart of het doosje moest. Dat was op de site onduidelijk. Dit hebben we besproken. Daarna werd ik gebeld dat de bestelde rose snoepjes niet leverbaar waren vanwege de houdbaarheidsdatum. Ik kreeg daarvoor gratis rose Bikkels en mijn betaalde bedrag wordt bewaard voor een volgende bestelling. Best netjes opgelost. Maar ik had het fijn gevonden als ik daar ook een mailtje of bewijs van had gekregen. Ik weet nu helemaal het bedrag niet meer, weet ook niet of ik nog eens zal bestellen en weet ook niet of dan het bedrag van mijn bestelling zal worden afgetrokken. De theebloemen mot ik nog uitproberen, met vriendinnen. Mooi verpakt!

Bedankt voor deze ruime voldoende! Wat goed dat u aangeeft dat er nog onduidelijkheden zijn, we zullen hier spoedig contact met u over opnemen. mvg, Team Sensatea & Gifts

super!

goed emailcontact , goed meedenken super leuk ingepakt en attent verzonden! en bovenal wat ik begreep de thee was super lekker . de ontvangster heeft nu ook via deze site voor iemand anders weer wat besteld ! zeker voor herhaling vatbaar om als cadeau te verzenden !

Bedankt voor dit fantastische cijfer en reactie. En wat leuk dat de ontvangster zelf ook een bestelling heeft geplaatst, een mooier compliment kan je als webshop bijna niet krijgen. mvg, Team Sensatea & Gifts

Goede service, top product fijne keuze bij verzending zoals een kaartje en kleur van de verpakking en levering zoals afgesproken.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! mvg, Team Sensatea & Gifts

Fantastisch én verrassend kado

Ik heb dit (via de post) kado gegeven aan mijn zus die gek op thee is. Ze vond het echt een verrassing. Lekkere thee, mooie theebloemen en de chocolade een smaaksensatie!

Bedankt voor dit mooie cijfer en review. We vinden het erg leuk om te horen dat het cadeau zo goed ontvangen is!

Heel goed, verder niets aan toe te voegen

Heel goed, verder niets aan toe te voegen

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Team Sensatea & Gifts

Ik vond een artikel en heb het besteld. De volgende dag had ik het al in huis. Bijzonder netjes verpakt. Helemaal goed!

Bedankt voor deze super beoordeling! We zijn blij te horen dat het zo in de smaak is gevallen. mvg, Team Sensatea & Gifts

super leuk product

theebloem heb ik aan mijn collega's gegeven op de corona afdelingen met een verwijzing naar de kunst en schoonheid van de bloem die ik associeer met hun werk. Naar mijn vriendinnen als blijk van onze mooie, gezellige vriendschappen.

Dank u wel voor deze mooie beoordeling. De theebloem is Inzetbaar op alle fronten ;-) Met vriendelijke groet, Sensatea & Gifts

Leuk cadeautje!

En leuke gift set die met zorg en liefde was toegestuurd! Leuk om te geven.

Vlotte verwerking

Leuke cadeaus

Leuk om cadeau te doen

Bestelling en levering prima verlopen. Leuk om cadeau te doen.

Heel tevreden

De thee is mooi verpakt en is geleverd zoals afgesproken. Over de smaak kan ik niks zeggen want het was een cadeau.

Probleemloos

Mooi verpakt en snel geleverd

Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Sensatea

Mooie webshop met uitstekende service!!

Het cadeau was erg mooi verpakt en snel geleverd! Top!

Dank u wel voor dit mooie cijfer en de leuke review! Wij zijn daar super blij mee! Met vriendelijke groet, Team Sensatea

Hele leuke theepot

Snelle levering en goede kwaliteit. Ik ben er heel blij mee.

Wat een ontzettend leuke review, Harstikke bedankt;-) Met vriendelijke groet. Team Sensatea

Zag er keurig uit en mooi op tijd geleverd

Goede berichten van ontvanger. Mooi op tijd voor de verjaardag Leuk verjaardagsgeschenk. Goede smaak ook hoorde ik. Blij met dit geschenk.

super/ lekkere thee

Onlangs hebben wij een thee proeverij gegeven, de thee bloemen (in een glazen theepot) doen het dan goed. Het is leuk om te zien en lekker om te drinken. het werd in ons gezelschap dan ook met enthousiasme ontvangen, een groot succes.l

Mooi Dienblad

Mooi verzorgd Dienblad geleverd!

Dank je wel! Wat fijn dat het goed ontvangen is. Met vriendelijke groet, Sensatea & Gifts

Uitstekende service!

Leuk assortiment, en denken goed mee!

Wat een leuke beoordeling en super cijfer. Dank u wel! Met vriendelijke groet, Sensatea & Gifts

Heerlijke thee

Ze hebben een leuk assortiment met verschillende theebloemen en kruiden, zowel los en in leuke pakketten te koop. Heerlijke smaken en de theebloemen zien er ook nog eens mooi uit zodra ze uitkomen in het theewater. De producten waren goed en stevig verpakt. Mijn bestelling werd snel geleverd.

Wat een super beoordeling! Daar doen we het voor. Bedankt! Met vriendelijke groet, Sensatea & Gifts

Zo hoort t!

Extreem Zorgvuldig ingepakt, snelle levering en mooi product.

Omdat de post er niet altijd erg zorgvuldig mee omgaat, is de verpakking zodanig dat we altijd hopen dat het voldoende is. Goed om te horen dat het zo is. Dank voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Sensatea & Gifts

goede bezorging en een leuk cadeau!

mooi cadeau dat erg goed ontvangen werd. aanrader!

Snel beleefd betrouwbaar

Ik belde en een uur later alles geregeld super .

Dank u wel voor dit fantastische cijfer. Daar zijn we heel blij mee! Met vriendelijke groet, Sensatea & Gifts

Samsonweg 26

1521 RM Wormerveer