Pluspunten

Snel, vriendelijk,duidelijk en niet duur

Wat een mooie score en pluspunten Sandra! Dank je wel! Daar zijn wij blij mee :) FBTO Webcare

Pluspunten

Snel goed contact

Fbto app

Dank je wel Peter voor deze beoordeling. Wat bedoel je precies met je verbeterpunt "Fbto app"? Kun je dat toelichten? FBTO Webcare

Pluspunten

Pluspunten

Klantvriendelijk, gebruiksvriendelijke website en snellle afhandeling

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Op website staat bereikbaar tot 21:00 uur. Dus ik wil bellen met een vraag, krijg ik te via een bandje te horen dat jullie tot 17:30 uur bereikbaar zijn. Dat schuurt, en niet zo'n beetje als je met die tijden door allerlei tijd vretende activiteiten bij een dringende vraag rekening mee houdt! Onverrichterzake dus!

Wij zijn er inderdaad tot 21.00 uur 'savonds. Enkele (administratieve) afdelingen zijn er tot 17.30 uur. Dat wordt inderdaad in het keuze menu aangegeven. Volgende keer misschien voor onze algemene klantenservice kiezen? Krijg je iemand aan de lijn en helpen we je verder! FBTO Webcare

Pluspunten

Snelle uitbetaling declaratie Goedkope basisverzekering

Ben niet blij met de 75% vergoeding van de mondhygiënist

Pluspunten

prima zorgverzekering. nooit problemen

geen

Pluspunten

Snel en overzichtelijk. Goede en duidelijke aanvullende verzekeringen. Ook gunstig in kosten/prijs.

Zou graag met jullie willen chatten, als dat nodig zou zijn. Per whatsapp ging niet vlekkeloos.

2 sterren: slechter dan verwacht

Na twee keer bellen voor opzeggen per 6 november blijkt mijn verzekering nog steeds te lopen. Ben hier behoorlijk kwaad over, want het bellen kost mij ook veel geld. Klachtenformulier kan niet verstuurd worden, omdat balk met aangeven waar klacht over gaat niet werkt. Daarbij kan het twee weken duren voordat je respons krijgt.

Hallo Wytske, We hebben al even contact gehad via Facebook. Helaas hebben we een achterstand met het verwerken van wijzigingen/stopzettingen. Hierdoor is het nog niet verwerkt. Dit gaan we zeker nog doen. Teveel betaalde premie ga je van ons terug ontvangen. Groet, FBTO webcare

Pluspunten

Het werkt goed.

Bedankt voor deze mooie score. Een 10!! Dat maakt onze maandag helemaal goed. Hartelijke groet, FBTO Webcare

Pluspunten

De rekening is perfect en snel afgehandeld. Kan niet beter.

Altijd fijn als je declaratie vlot betaald wordt. Fijn dat je dat met een 10 waardeert, bedankt! Hartelijke groet, FBTO Webcare

Pluspunten

Ik heb nog geen enkel keer een probleem ondervonden,dus ga zo door

Gaan zo door

Laten we dat vooral zo houden. Daar werken wij dagelijks aan. Bedankt voor je mooie 10! Hartelijke groet, FBTO Webcare

Pluspunten

Relatief goedkoop. Simpele voorwaarden

We houden het graag klip en klaar! Gewoon nuchter, zoals je van Friezen mag verwachten. Leuk dat je ons een 10 wilde geven hier! Hartelijke groet, FBTO Webcare

Hoi Frans - een 8, dat is fraai, bedankt! Als je later toch nog verbeterpunten weet, schroom dan niet om het ons te laten weten! Op fbto.nl/contact lees je hoe je ons bereikt. Hartelijke groet, FBTO Webcare

Pluspunten

perfecte helderheid, snelle afhandeling en voorlichting. Hulde

geen

Hulde, dat is wel heel mooi om te horen! Dank je wel dat we van jou een 10 krijgen! Daar zijn we fier op! Hartelijke groet, FBTO Webcare

Pluspunten

Ik vind dat vragen s snel en duidelijk worden beantwoord. Ook declaraties worden altijd snel en correct afgehandeld.

Gewoon zo doorgaan.

Gewoon zo doorgaan - dat gaan we zeker doen! Ook in 2019. Dank je wel voor je super beoordeling! Hartelijke groet, FBTO Webcare

Pluspunten

Goed en snel

Goedkoper worden

Hoi Rob - interessant verbeteridee :D We proberen altijd een uitgebreide dekking tegen een scherpe premie neer te zetten. Wat onze nieuwe premie voor 2019 gaat worden, dat hoor je uiterlijk over 10 dagen. De goede en snelle service die jij met een mooie 10 bekroond, die blijft natuurlijk! Hartelijke groet, FBTO Webcare

Pluspunten

Snelle afhandeling van de nota's, welke betaald moeten worden aan de Zorgverleners. Dat alles betreffende de nota's te zien is op de website.

Zo nu en dan niet alles te beleven na het inloggen op de website. Het wordt de laatste tijd al beter. Ik bedoel hiermee dat niet altijd alles op het beeldscherm te zien is door storingen of overbelasting. Vandaar de opmerking: het wordt de laatste tijd wel beter!

Hoi Teus! Het is me niet direct duidelijk wat je bedoelt met de beleving na het inloggen. Als je via fbto.nl/contact contact met ons opneemt, dan helpen we je graag. Hopelijk kunnen we dan van deze fraaie 9 een 10 maken ;-) Hartelijke groet, FBTO Webcare

Pluspunten

Declaren via de fbto app makkelijk en snel uitbetaald..

Eigenlijk niet.

Dank je wel voor dat mooie cijfer, Henk! Top om te horen dat je zo tevreden bent over ons declaratieproces. Als je nog een idee hebt hoe we van een 9 een 10 kunnen maken, laat het ons gerust weten :-) Hartelijke groet, FBTO Webcare

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Ik declareer al vele jaren vrijwel niet, dus ik heb daarom ook weinig aan te merken.

Ik overweeg naar een andere verzekering over te stappen. Het lukt mij niet om via Digi D, een foutief telefoonnummer etc. om via SMS berichten uiteindelijk onze zorgkosten in te zien bij FBTO. Ik heb toch een gemiddeld IQ, maar ben kennelijk te dom voor FBTO.

Het inloggen met DigiD met SMS-controle is bij alle zorgverzekeraars in Nederland verplicht. Dat doen we om jouw privacygevoelige, medische gegevens te beschermen. Jammer dat je ons een 5 geeft omdat je problemen hebt met het inloggen. Heb je misschien al hierover contact gehad met DigiD? Want ik zie niet dat je hier al contact over gehad hebt met ons. Wij beheren DigiD niet, maar we denken graag met je mee. Op fbto.nl/contact lees je hoe je contact met ons opneemt. Hartelijke groet, FBTO Webcare

Pluspunten

Betrouwbare verzekeringen, snel in afhandeling van schade claims.

Die 10 mogen we in onze zak steken - bedankt! Schade is vervelend, en dat moet dus ook gewoon zo snel mogelijk afgehandeld worden. Fijn dat we je naar verwachting hebben kunnen helpen. Hartelijke groet, FBTO Webcare

Pluspunten

Soepele behandeling van gedeclareerde nota’s

Prijsafspraken maken met clinica Benidorm voor zorg van vele overwinteraars in de costa blanca

Ik snap dat dat handig zou zijn. Hopelijk maakt ons snelle en eenvoudige declaratieproces het een beetje goed zolang ze niet gecontracteerd zijn. Hartelijke groet, FBTO Webcare

Pluspunten

Het contact via de telefoon: de mens staat voorop! Heel goed.

Het blijft raar: een mail of andere uiting begint met " Geachte heer" om vervolgens blijvend "je" te gebruiken. Misschien wel iets te popiejopie, dat laatste.

Waerde heer.... ;-) Of we tutoyeren of vousvoyeren, hangt af van het kanaal dat u kiest. Maar de combinatie van 'Geachte' en 'je'... Dat is inderdaad geen logische combinatie. Schappelijk van u, dat dat niet ten koste van ons mooie cijfer is gegaan. Bedankt! Hartelijke groet, FBTO Webcare

Pluspunten

Alles word perfect geregeld. Prettig personeel.

Bedankt voor dit mooie cijfer en het compliment voor de mensen hier. Daarvoor komen ze elke dag met plezier op hun werk :-) Hartelijke groet, FBTO Webcare