perfect, zeker aan te bevelen

Die 10 mogen we in onze zak steken - bedankt! Schade is vervelend, en dat moet dus ook gewoon zo snel mogelijk afgehandeld worden. Fijn dat we je naar verwachting hebben kunnen helpen. Hartelijke groet, FBTO Webcare

goede service, goed behandeld

Ik snap dat dat handig zou zijn. Hopelijk maakt ons snelle en eenvoudige declaratieproces het een beetje goed zolang ze niet gecontracteerd zijn. Hartelijke groet, FBTO Webcare

perfect, zeker aan te bevelen

Waerde heer.... ;-) Of we tutoyeren of vousvoyeren, hangt af van het kanaal dat u kiest. Maar de combinatie van 'Geachte' en 'je'... Dat is inderdaad geen logische combinatie. Schappelijk van u, dat dat niet ten koste van ons mooie cijfer is gegaan. Bedankt! Hartelijke groet, FBTO Webcare

perfect, zeker aan te bevelen

Bedankt voor dit mooie cijfer en het compliment voor de mensen hier. Daarvoor komen ze elke dag met plezier op hun werk :-) Hartelijke groet, FBTO Webcare

perfect, zeker aan te bevelen

We willen continu beter worden, maar zo te zien zit ons werk erop ;-) Bedankt voor die mooie woorden, Henk! Hartelijke groet, FBTO Webcare

Pluspunten

Duidelijke info

Website is echt verbeterd

Bertus, dank je wel voor jouw beoordeling. Daar zijn we heel blij mee! Hartelijke groet, FBTO Webcare

Pluspunten

bij telefonisch contact: snelle reactie met een goed advies en we worden vriendelijk bejegend.

Fijn dat je zo tevreden bent en dat ons op deze manier laat weten! Dank je wel. Hartelijke groet, FBTO Webcare

goede service, goed behandeld

Bedankt voor je verbeteridee. We versturen niet automatisch de groene kaart per post. Je kan er natuurlijk een opvragen als je naar een land gaat waar de originele nodig is. Op fbto.nl/contact lees je hoe je contact met ons kan opnemen. Hartelijke groet, FBTO Webcare

goede service, goed behandeld

Bedankt voor je verbeteridee. Uiteraard betaal je premie voor een module, en in MijnFBTO kan je vinden wat dat in jouw situatie zou kosten. Hartelijke groet, FBTO Webcare

Pluspunten

Snel en duidelijk

Geen zo blijven door gaan

Dank je wel voor dit mooie cijfer - we gaan zo door ;-) Hartelijke groet, FBTO Webcare

voldoende, een redelijke ervaring

Hoi! Bedankt voor je verbeterpunten. Een werkende mijnFBTO is natuurlijk erg prettig. Wat werkt er niet? Je mag ons ook op een andere manier (Facebook etc) benaderen om hier samen uit te komen. En het volume van het bandje gaan we bekijken. We hebben daar verder nog geen signalen over gehad. Hoor graag van je! FBTO Webcare

slechter dan verwacht

Hoi Diana, Dit heeft te maken met de mijnFBTO omgeving. Daarbij is je email adres ook je gebruikersnaam. Wel zo makkelijk. Dit betekent natuurlijk wel dat iedere verzekeringsnemer een eigen email adres nodig heeft. Jammer dat je ons hierom een 5 beoordeling geeft. FBTO Webcare

Pluspunten

No-nonsens en duidelijk

2 sterren: slechter dan verwacht

Belachelijk dat de standaard verzekering steeds meer wordt uitgekleed en je dan een extra module moet aanzetten om je verzekering weer hetzelfde te krijgen als waarvoor je hem afgesloten hebt. Dit is dus een extra prijsverhoging!!!

Hoi Cajo, ik lees je verbeterpunt een beetje met verbazing. Wat bedoel je precies met uitgekleed en dan een extra module aanzetten om je verzekering hetzelfde te krijgen waarvoor je hem hebt afgesloten? De standaard autoverzekering is nog steeds hetzelfde. De WA verzekering is wettelijk verplicht. Daarnaast kun je deze dekking uitbreiden met een Plus of een Casco (All Risk) dekking. Verder kun je nog aanvullende modules afsluiten. Deze dekkingen zijn al jaren hetzelfde. FBTO Webcare

zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste N. Schutgens, Jammer dat je ons 1 ster geeft. Heb je een autoverzekering bij FBTO hebt ondergebracht? Dan kun je via MijnFBTO de premies voor aanvullende modules terug vinden. Heb je geen verzekering bij FBTO? Dan bereken je heel snel online een premie inclusief de modules die jij extra wilt. FBTO Webcare

voldoende, een redelijke ervaring

zeer slecht, onaanvaardbaar

Goedemorgen, Vervelend dat je niet kan uitloggen bij MijnFBTO. Jammer dat we daarvoor een algehele beoordeling van een 1 van je krijgen. We zien niet dat je al eerder contact met ons over dit probleem hebt gehad. We willen het graag de kans krijgen om het probleem op te lossen. Normaliter zou je moeten kunnen uitloggen aan de rechterzijkant bij de knop 'Uitloggen'. Werkt dan niet? Dan kan je je cookies verwijderen en je browser sluiten. Je zou dan moeten zijn uitgelogd. Als dat het probleem niet oplost, dan hebben we meer informatie van je nodig. Zou je dan kunnen laten weten wat voor soort apparaat en welke browser je gebruikt? Hartelijke groet FBTO Webcare

goede service, goed behandeld

Bedankt voor dit mooie cijfer! Heb jij nog ideeën hoe we van een 8 een 10 kunnen maken? Dan horen we het graag. Hartelijke groet, FBTO Webcare

perfect, zeker aan te bevelen

Bedankt voor je beoordeling en voor dat schitterende cijfer! Daar zijn we heel blij mee. FBTO Webcare

zeer slecht, onaanvaardbaar

Goedemiddag, We bieden graag verzekeringen aan die je op maat kunt samenstellen. Jij Kiest. Zo betaal je niet voor iets dat je niet wil. Wanneer je behoefte verandert, moet je inderdaad zelf eraan denken om je verzekering aan te passen. Niemand kent je beter dan jezelf. Je geeft ons een 1 omdat je er zelf aan moet denken je verzekering te veranderen. Is er misschien iets wat we kunnen doen waardoor je ons hoger zou beoordelen? We horen het graag. FBTO Webcare

perfect, zeker aan te bevelen

Schade is niet leuk, dus dan handelen we dat het liefst zo snel mogelijk af. Fijn dat je daar zo over te spreken bent. Dank je wel voor je beoordeling, Jan! FBTO Webcare

Bedankt voor je beoordeling, Marten! FBTO Webcare