Snelle levering, lief briefje erbij zodat het net iets persoonlijks wordt .

Snelle levering! Echter niet helemaal compleet.

Enkele dagen na telefonisch contact werd de ontbrekende kleur alsnog geleverd, zodat ik snel weer verder kon.

Een mooie en uitgebreide website! Deze zal ik zeker aanbevelen bij vrienden! Mijn pakketje kwam mooi op tijd maar door omstandigheden kon ik het pas een week later openmaken maar mijn volledige bestelling was aanwezig. Het leukste vond ik dat er een persoonlijke boodschap bijzat. Bedankt Anouk! Ik bestel zeker nogmaals.

Uitstekend!

Mijn bestelde product direct ontvangen met een persoonlijke noot.

Zeer positief

Ik zal deze site zeker aan mijn vrienden en kennissen aanbevelen. Mijn pakket was niet voorradig maar ze hebben me laten weten toen het weer te koop was. Snelle levering en goede service. 10+++

Snel, correct,

Heerlijk om weer eens met U aan geschreven te worden. Ouderwets ja maar simpele beleefdheid doet een boel. Mooie site en een heel groot assortiment. En snel geleverd zoals beloofd. Voor iedereen een aanrader.

Top, snelle levering

Snelle levering, goed product, heel prettig geholpen en persoonlijk briefje bij de bestelling. Top service dus! Aanrader :)

super klantvriendelijk!

goed geholpen

gewoon top!

Snelle levering en goed verpakt. Met een persoonlijke boodschap. Super@

Het bestelde produkt was snel geleverd! Het betrof een patronenboekje van sjaals.

Mooi pakket

Snelle levering, met een persoonlijke boodschap.

Oké, ben zeer tevreden, ook voor het persoonlijk antwoord van Anouk.Bedankt Anouk.

Ben zeer tevreden van jullie diensten, Na 2 dagen de bestelling ontvangen.

Snel geleverd en een mooi compleet pakket.

Fijne website en snelle levering.

De website is heel makkelijk. Ook het betalen is goed geregeld. Jullie hebben heel snel geleverd en het pakket ziet er heel netjes uit.

Ik ben erg goed en vriendelijk geholpen zeer tevreden klant

Goed en deskundig. Snelle levering en ook nog een klein presentje bij de wol met een persoonlijk berichtje maken dat het online kopen niet onpersoonlijk voelt. En prachtige producten.

Snel en makkelijk

snelle levering, kwam goed uit want nu kon het nog mee op vakantie 😊

Fijne zaak met leuke medewerkers

Ik kom graag in de winkel of bestel via de webshop.

Prima.correct en snel

Levering is sneller dan bij veel andere. Verademing

Leuke en originele borduurpakketten! !

Eindelijk vond ik een website waar ze originele borduurpakketten leveren. Bovendien werden ze snel geleverd.

Goed en snel

Klantenservice helpt je goed en vriendelijk bij vragen. Bestelling netjes en in één dag geleverd. Toppie!

Mijn borduurpakket was de volgende dag al binnen. Leuke persoonlijke mededeling op de bon en een aardigheidje.

Mijn ervaringen zijn prima, word altijd goed geholpen, ze zijn erg vriendelijk en denken altijd met je mee.

Helemaal goed

Wat bolletjes katoen gekocht, uit voorraad leverbaar en heel snel in huis. Prima

Prima levering van gewenste borduurpakket

Vijf sterren goed

Top in de winkel en onlijn

Ik beveel deze winkel iedereen aan

Over CR Couture

Ook zo gek op fournituren, breien, haken of borduren? Surf dan snel naar crcouture.nl, crcouture.nl voor uw gemak alle handwerkspullen onder één dak!