Prima service, snelle levering

Veel keuzemogelijkheden en mijn moeder is weer blij en in haar nopjes om een kussen te borduren :)

Prachtig, elke tijd weer!

Zij bellden terug, dat een kleur niet er is. De kleur die kwam, was nog meer leuk! Hartelijk bedankt!

Mooie spullen maar fijner als verzendkosten gelden bij min €25,

Jammer dat de verzendkosten nu niet voor een lager bedrag gelden, Bijv gratis verzenden vanaf €25,00 Heel veel is nu nl niet op voorraad, heel begrijpelijk ivm Corona crisis, en bestel ik voor mijn moeder nu eea in meerdere zendingen zodra er borduurkussen weer leverbaar is, , maar zo komen er steeds wel extra kosten bij, jammer! Want in totaal besteld ze voor meer dan €100,00

Beste Jolanda, Helaas zijn wij afhankelijk van de productie en levering, nu door de COVID19 omstandigheden dit vertraagd kan zijn. Wij kunnen wel borduurpakketten voor u reserveren zoals telefonisch aangegeven zodat u alles in een keer zou kunnen bestellen. Tevens heeft zojuist een bestelling geplaatst boven de €45 waardoor er geen verzendkosten zijn berekend. Dus ik kan dit bericht niet plaatsen. Vervelend dit te vernemen, uw pakket staat ingepakt en wordt vandaag verzonden. Veel plezier met borduren!

Wat een snelheid

Borduurpakket besteld en de volgende middag al in de bus. Dat is supersnel leveren. Duidelijke website en goed product

Snelle levering en leuke webwinkel.

Ik was erg verrast door de snelle ontvangst van het bestelde.

Ik had voor het eerst bij deze site besteld. Ik vond de persoonlijke boodschap erbij erg leuk.

Alles was altijd goed geregeld!

Leveringen zijn altijd op tijd. Contact iets vriendelijk.

Ruime keuze, snelle levering

Bij CR Couture weetje datje pakmet binnen twee dagen thuis is. Het assortiment is heel uitgebreid, en je ontvangt vaak nog een brochure voor meer inspiratie. De persoonlijke boodschap op de pakbon maakt het bestellen nóg iets leuker!

Snelle goede service.

Ruime keuze uit de producten, fijne website om te bestellen. De bestelling wordt snel verzonden.

Fijne webwinkel met ruime keuze.

Alles is altijd goed verzorgd. Snel verzonden erg tevreden.

Goede service, snelle levering en altijd goede artikelen. Ben echt dik tevreden

Snelle levering en keurig verpakt

Ik bestelde voor de eerste keer. Veel keus en goede prijzen. Ben zeer tevreden over de manier van bestellen en hoe je op de hoogte wordt gehouden daarna. Ben vamaf nu vaste klant

Prettig contact

Aantal keer gemaild met vragen over een borduurpakket. Snelle en goede reacties gekregen.

Makkelijk te bestellen en een snelle bezorging.

Prima gegaan.

Makkelijk bestelling plaatsen, mailtje gekregen dat het bestelde niet op voorraad was. Toch nog snel binnen. Keurig

geweldig

de ene dag besteld en de andere dag netjes ontvangen inperfecte staat,ben erg blij met deze service

zeer betrouwbare webwinkel

Uitgebreide collectie en zeer betrouwbare webwinkel. Afspraak =Afspraak! Top!

Goed geholpen, webshop niet actueel

Ik kwam bij deze shop terecht omdat ik op zoek was naar een specifiek bolletje wol. Ik had meteen een nieuwe voorraad erbij besteld. Na bestelling bleek dat het zeer gewilde bolletje toch niet op voorraad was incl. 3 andere bollen. Tegenvaller. Na gebeld te hebben werd ik wel heel vriendelijk te woord gestaan en hielp de medewerkster mij met de juiste combi zoeken. Erg fijn. Zeer snelle levering.

Goeie service

Wol was niet voorhanden. Ik kreeg een mail of ik wat anders wilde bestellen. Toen de juiste kleur was bezorgd zat er een vriendelijk handgeschreven kaartje bij en de vraag wat ik ga maken met de wol

Ik had bolletjes katoen via internet besteld. Ik ben ze op gaan halen toen bleek dat er 2 kleuren niet in de grote variant beschikbaar waren dus kreeg ik 4kleinere bolletjes mee dus netjes opgelost.

geweldig

makkelijk te bestellen en een snelle bezorging

Perfect!

Maximum score! Heel grote keuze. Mogelijkheid van betalen met bancontact. Supersnelle levering. Ik ga in de toekomst zeker nog bestellen.

Ik was werkelijk verrast dat ik mijn bestelling zo vlug ontvangen heb chapeau

Als bij iedere bestelling alles zo vlug bezorgd word kan ik niet anders zeggen dan doe zo voort .

Mijn bestelling stond zo voor me klaar in de winkel in Rhoon en die was tot mijn verbazing helemaal vernieuwd! Ik heb genoten van het snuffelen tussen de bolletjes en de borduurpakketten. Zeker niet mijn laatste bestelling bij jullie!

Ik geef u een 10. Bi j de hobbyclub 8 mei wat besteld ook vandaag besteld morgen in huis. Het is nu 29 mei en nog niets ontvangen.

Over CR Couture

Ook zo gek op fournituren, breien, haken of borduren? Surf dan snel naar crcouture.nl, crcouture.nl voor uw gemak alle handwerkspullen onder één dak!