Goed, iets beter verzorgd zou fijn zijn.

Werd vlot geleverd. Enige minpuntje: het bijgevoegde patroon was erg verkreukeld, en zelfs ingescheurd.

Goede service en goed advies

Hoewel mijn bestelling niet voorradig bleek te zijn werd ik goed geholpen om toch mijn project te kunnen starten.

Mooi borduurwerk, mooie kleuren en duidelijke handleiding.

Fijn om te borduren. Een aanmerking heb ik willen jullie 2 borduurnaalden erbij doen in het vervolg, want deze borduurnaalden zijn moeilijk te koop.

Snelle service, correcte spullen enz. Waardeloze aflevering… “gewoon” bij een ander uit de buurt bezorgd. Gelukkig dankzij deze attente buurtbewoners kreeg ik mijn pakje twee dagen later…

Snel en accuraat.

Ik ben slecht ter been en dus extra blij met de mooie online mogelijkheden van crcouture en de snelle levering. Goede en aardige communicatie ook!

Je wordt goed geholpen en je hebt het snel in huis

Mijn ervaring is heel goed

Goed en snel

Goed en snel twee hele mooie borduurpaketten ontvangen.

Vlotte levering

Mooi compleet pakket

Verzending was prima

Geen problemen gehad

Goed en snel

Producten voldoen aan beschrijving en snelle levering

prima!

Ik had een breipakket besteld en er was van 1 kleur niet genoeg uit hetzelfde verfbad op voorraad. Ik werd gebeld met de vraag of ik wat langer wilde wachten zodat ze nieuwe wol uit hetzelfde verfbad konden leveren. Erg fijne service.

Fantastisch!

Goede service en snel geleverd!

Heel positief

Snelle levering. Bij vragen altijd iemand beschikbaar om naar oplossingen te zoeken Ruime keuze

Snelle levering en een heel mooi pakket

Fijne winkel

Webshop met veel keuze en goede prijzen. Ik bestelde hier omdat ik een specifiek garen zocht dat nergens anders op voorraad was. Verzending zou net iets sneller kunnen maar ik bestelde in de sale week dus waarschijnlijk was het druk ;)

Ruime keuze in pakketten

Uitgebreide webshop

Goede kwaliteit en service

Heel goede kwaliteit en service

prima service

het pakketje werd snel geleverd, en keurig verpakt.

Snel en makkelijk

Bestelling verliep soepel. Kreeg de spullen de volgende dag. Helaas zat het gratis patroon wat ik erbij besteld had, er niet bij.

Ik vond bij jullie waar ik naar op zoek was en werd correct geleverd

uitstekende service en snelle levering

goede ervaringen, prima producten

Prima geregeld allemaal!

Goed en netjes verzorgd.

Mooie duidelijk site, na bestelling bevestiging en supersnelle levering! Betrouwbaar!

Prima!!!

Enorm bereidwillig en men houdt zich aan de afspraak. Zo heb ik dat ervaren, nogmaals prima en dank voor de mail, met de melding, dat het borduurpakket binnen was. Vriendelijke groeten, Alyse Lubbers

Prima!!

Snelle levering, goede prijs, prachtig garen! Voor herhaling vatbaar

Over CR Couture

Ook zo gek op fournituren, breien, haken of borduren? Surf dan snel naar crcouture.nl, crcouture.nl voor uw gemak alle handwerkspullen onder één dak!