Nette levering, vriendelijke service

Nette levering, het kwam iets later en daar werd ik over gebeld. Vriendelijke service.

heel fijne winkel

al verschillende keren een bestelling gedaan bij CR Couture en daarmee heel goede ervaring opgedaan. Levering snel en goed. Altijd een persoonl;ijk succeswensje erbij geschreven. Gezellig! Ook altijd leuk om zomaar eens door de winkel te scrollen om inspriratie op te doen.

Mijn ervaring is redelijk

Ik heb op een gegeven moment gebeld, omdat ik maar niets hoorde over de bestelling. Bleek dat een van de kleuren niet op voorraad was, en was bijbesteld. Ik had het prettiger gevonden als dit mij per mail was mee gedeeld.

Prima, goed contact.

Heel leuk het berichtje wat op de bon staat geschreven. Heel persoonlijk TOP

Snelle nette levering

Snelle nette levering

Goede service.

Snelle levering. Fout van mij werd goed en snel opgelost door Cr Couture. Top

Super om bij te bestellen

Voor de eerste maal besteld en alles ging heel vlot. Veel keuze en goede beschrijvingen van de artikelen. Vlot contact met een medewerkster nadat ik vergeten was mijn huisnummer in te vullen, werd direct in orde gebracht. Vandaag het pakje thuis gekregen, alles prima in orde en op korte tijd geleverd. Bij jullie ga ik zeker nog bestellen.

Mijn bestelling was te laat vanwege een verkeerd verfbad van de wol. Ik werd hier keurig over gebeld, maar wel pas na twee dagen. Al met al,is het goed opgelost en ben ik tevreden.

Super vriendelijk

Super vriendelijk. Jammer dat de pakket bezorging niet blotjes verloopt maar dat is niet jullie schuld.

Jammer dat er geen beschrijving bij zit.

Top service, snelle levering!

Zeker in deze coronatijd geen vanzelfsprekendheid dat je pakketje binnen 20 uur geleverd is. Ook nog een persoonlijk bedankje op de factuur. Top!!

Behulpzaam, uitstekende service en vlotte levering, wat wil je nog meer?!

Had ergens op internet een super gave deken gezien om te haken (alleen een plaatje) en de dames van Crouture hebben net zo lang gezocht tot ze alle bolletjes en het patroon bij elkaar hadden! Hulde.

Heb voor de 1e keer besteld en geen enkel probleem. Vond het fantastisch dat ik de volgende dag al mijn pakje had alhoewel ik in België woon en dit geen gemakkelijke periode is. Ga zeker nog bestellen.

Smiddag rond 4 uur besteld, de dag erna in huis!

geweldig

dinsdag iets besteld woensdag in huis top

Supersnelle verzending & goede prijzen

Wat een fijne (web)winkel is dit! 's middags voor 15 uur besteld, de andere dag al geleverd. Ook de fysieke winkel is de moeite waard om heen te gaan: een heel groot assortiment. Graag tot de volgende keer.

Kan niet beter

Mooi product. Makkelijke site. Direct geleverd. Keurig verpakt

Onzeker

Ik kreeg geen bevestiging mail en moest twee maal bellen, om te achterhalen waar mijn bestelling bleef. Uiteindelijk wel gekregen.

Rommelig

Keurig mailtje dat kleur marine er niet wazen niet op zeer korte termijn geleverd kon worden. Bestelling wel laten komen, bij ander bedrijf marine besteld. Levering: met marine! In mail gevraagd hoe of wat. Antwoord in slecht Nederlands dat ze het toch nog gevonden hadden. Mailtje met vraag of ik het nog wilde hebben was fijn geweest, nu twee bollen marine teveel, gedoe dus.

Super winkel

Hele leuke winkel, groot assortiment, goed advies, snelle levering webshop. Leuke filmpjes op social media met de nieuwe wolletjes!

Snelle service en snelle levering

Heel erg tevreden

een hele goede winkel voor handwerkproducten.

Makkelijk te kiezen uit de webshop. Vele leuke handwerkpakketten Makkelijk te bestellen en heel vlot bezorgd. De producten zijn van goede kwaliteit en goede werkbeschrijvingen,

Snelle levering, toen er plots iets niet leverbaar was netjes gebeld en opgelost in overleg. Vriendelijke

Snelle levering, vriendelijk personeel

Over CR Couture

Ook zo gek op fournituren, breien, haken of borduren? Surf dan snel naar crcouture.nl, crcouture.nl voor uw gemak alle handwerkspullen onder één dak!