Het handwerk is geweldig

Ik heb veel plezier in jullie handwerken

Heel erg goed

Werd nog gebeld over verfbad.

Uitstekend assortiment en top klantenservice

Ik heb oplosbare vlieseline om rte borduren en een uitwasbare stift om het patroontje te tekenen besteld. Toen er in de bestelling iets niet klopte, werd ik snel gebeld en bleek dat er al een ander artikel voorhanden was ter vervanging. De bestelling kwam na een paar dagen al keurig verpakt thuis.

Waardeloos

Een bestelling gedaan bij hun bleek bij bol.com 24 euro goedkoper te zijn ook via hun. Heb hem toen bij hun geannuleerd en via hun bij bol besteld toen kreeg ik van ccrouture ineens een mail dst jij niet meer leverbaar was maar ze hadden hem wel want dat had ik gevraagd heb nog contact met hun gehad maar ze wilde hem voor die prijs niet verkopen nou toen heb ik niks meer gekocht ze bepalen dus zelf op dat moment hun prijs en de bestelling bij bol.com hebben ze zelf geannuleerd

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en altijd netjes verpakt.

Goede website en een goede afwikkeling van de bestelling

SUPER !!!!

Snelle levering en hele vriendelijke mensen.

Alle bestellingen waren prima in orde. De communicatie over een iets verlate levering was dik in orde. Zeker reden om vaker hier te bestellen

Altijd goede ervaring

Lekker rustig achter de computer.

Als een bepaalde kleur er niet is, wordt er een alternatief geboden.

Een van artikelen die ik besteld had was niet op voorraad. Ik zou weer terug naar huis vliegen en verzocht daarom dat ene artikelen te verwijderen. Keurig gedaan en gelijk het geld retour ontvangen. Het pakje kwam ruim op tjd aan.

Leuk

Goede verzending

Snelle levering...top

Googlen, kijken en kopen...

Ik kan snel aan de slag

Het breipakket was super snel binnen. Dus ik kon zo aan de slag!

Dat is was heel snel levering

super adres om breiwol te bestellen.

een zeer snelle levering, wanneer de wol ven niet leverbaar is wordt dit meteen gemeld

Alles top en snel geregeld

Reageren snel, goede service, vriendelijk, denken mee, top kwaliteit kortom een 10

Lekker snel!

Zoals beloofd: snelle levering. Ik was ook blij dat er niet meer verpakkingsmateriaal werd gebruikt dan strikt noodzakelijk.

op zich goed

Op mijn pakket moest ik even wachten, omdat iets niet op voorraad was. Uiteindelijk kreeg ik dit bericht. Toen het pakje bezorgd werd, was de doos kletsnat, maar daar kan CR Couture niets aan doen. Melding gedaan bij hun. Zij gaan dit verder afhandelen, het garen was op 1 bolletje na droog. Verder goed geholpen en een fijne winkel, die snel stuurt.

Mooie

Klein wilkel maar tog gerout

Slechte communicatie over vertraagde bestelling

Zeer slechte communicatie over mijn bestelling. 1 mail gehad met een nieuwe verzenddatum. Na enkele dagen werd duidelijk dat dit ook niet gehaald was. Op mijn email kreeg ik geen antwoord, de telefoon wordt, tijdens openingstijden, niet beantwoord. Uiteindelijk is bestelling zonder overleg op een ander afgiftepunt afgegeven dan ik had aangegeven.

Bijna goed

Besteld borduurpatroon niet in Ned. taal.

Snelle levering en goed verzorgd.

Snel geleverd ik kon gelijk beginben

Snelle en vriendelijke service

Altijd een snelle bestelling en levering.Altijd netjes verzorgde spullen en een vriendelijke boodschap toegevoegd.

Bedrijfsgegevens

Molendijk 40

3161 KN Rhoon

010-5014041

[email protected]

Over CR Couture

Ook zo gek op fournituren, breien, haken of borduren? Surf dan snel naar crcouture.nl, crcouture.nl voor uw gemak alle handwerkspullen onder één dak!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.