Filters

10

Joepie!

Snelle levering mits voorradig.

  • Aanbevelen? Ja
10

heel mooi pakket en heel vlotte levering

Superblij met mijn pakket! Prachtige inhoud, heel verzorgd verpakt. Vlotte service!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed geholpen en heel veel keuzes.

Goede service, en als er een product niet meer op voorraad is bellen ze op om te bespreken wat een andere optie kan doen.

  • Aanbevelen? Ja
2

Telefonisch onbeschoft behandeld.

Nadat ik mijn bestelling niet had ontvangen heb ik telefonisch contact gehad. De mevrouw aan de lijn vertelde me eerst wat ik allemaal had moeten doen voor een goede verzending! Na wat heen en weer beschuldigen geuit te hebben verbrak ze de verbinding. Dit is niet professioneel naar mijn mening. Achteraf bleek het de fout van DHL. De geleverde producten waren des al niet te min prima.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Elly, Wij hebben met ons team besloten als wij geen 'normaal' gesprek zonder woede/agressie kunnen voeren, onze meiden van de klantenservice de verbinding mogen verbreken. U had niet duidelijk vermeld dat het niet om en woonhuis maar vakantiepark ging. DHL bezorgers rijden geen vakantieparken over om dit bij het huisje te bezorgen. Dit is natuurlijk erg vervelend en wij proberen ons best te doen dit ook zo goed mogelijk op te lossen met DHL. Zoals mijn collega u wilde uitleggen, kunt u dan beter voor een gemakkelijkere levering het naar een servicepunt versturen of duidelijk vermelden het om een huisje gaat op een vakantiepark. Hier over kon niet 'normaal' gecommuniceerd worden, wel fijn te zien u naar de tip van mijn collega heeft geluisterd, het naar een servicepunt gestuurd is en hierdoor het pakket gelukkig in handen heeft en wens ik u er desondanks veel plezier mee!

9

Makkelijk besteld, snel en correct geleverd

Prima website met mooie producten. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Snel geleverd, en met de handgeschreven tekst "veel plezier" vond ik zeer attent

  • Aanbevelen? Ja
7

Snelle service

Mee gedacht met andere bijna dezelfde kleur, en toch snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima Service

Bestelling en bezorging waren prima in orde. Een bolletje sokkenwol was niet meer op voorraad en ik werd netjes gebeld of ik dit wilde vervangen door een andere kleur.

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect service

The order came sooner than I expected, all the items were exactly what I order

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service

De snelheid waarmee de gekochte items geleverd werd was top. Ik heb één minpuntje. Ik had verwacht dat ik een direct een verzoek tot betaling zou krijgen bij keuze ideal. Dit was niet het geval. Ik heb de betaling verricht aan de hand van het ontvangstbericht. Misschien handig een bericht te plaatsen op de site dat indien je wenst op voorhand te betalen, je dit aan de hand van het bericht moet doen. Dit was niet duidelijk en was ik nog niet eerder tegen gekomen op een andere site.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle reactie en daarna zorgzaam om het probleem opgelost .

Mijn ervaring je wordt als klant serieus genomen en ze gaan direct voor je aan de gang . Ik had heel veel vertrouwen in het oplossen van mijn probleem helemaal blij . Met vriendelijke groeten

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles prima geregeld

Ik heb helemaal geen klagen

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal goed.

Duidelijke site, veel keuze, hele mooie katoen voor een goeie prijs en een snelle levering. Wat wil je nog meer.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede kwaliteit en een snelle levering

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Echt super gezellige winkel en heel leuk en vriendelijk personeel

Hele leuke spulletjes en goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed, snelle levering

Goed

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service!

Ik woon in Venlo, dus als ik bestellingen doe en vragen heb, bel ik met de dames. Ik word altijd fijn geholpen en als ze niet direct het antwoord weten altijd snel teruggebeld. Ook geven zij vrijblijvend hun advies. De pakketjes worden snel verstuurd, dus lang hoef ik niet te wachten op mijn garen.

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte communicatie

Dinsdag een bestelling gedaan. Nog steeds niks ontvangen. Enkele keren gemaild daar ook geen reactie op. Daarna via de website enkele keren een chat gestuurd maar deze worden Niet eens gelezen. En nog steeds mijn bestelde producten niet ontvangen. Erg slecht dit !

  • Aanbevelen? Nee
9

Prima verzorging

Ben helemaal tevreden op één klein ding na. Het zou prettig zijn wanneer je een bevesting krijgt dat de betaling is ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
7

viel tegen, maar uiteindelijk alles goed geleverd

Had voor 140,00 besteld, bleef lang weg. Iets was niet op voorraad. Jammer dat ze dan al niet een gedeelte sturen. Blijkbaar hadden ze eerst geen goed nummer maar naderhand heb ik mijn nummer gemaild. Ze hebben geen bericht meer gegeven, niet per telefoon of per mail. Opeens stond er een pakje s avonds laat voor de voordeur zonder mail vooraf. Is jammer, want het kan zo gestolen worden. Ik had het op dat moment niet verwacht en was niet thuis. Is ook schuld van DHL maar bij andere webshops krijg je een melding dat het er aan komt. De wol was prima en alles wat ik besteld had. Dus alleen de levering was problematisch, daarom geen 5 sterren.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed, ik ga er vaker bestellen.

Ik had mijn pakket compleet na 2 dagen in huis. Een verbeter punt zou zijn om een track and trace te sturen, zodat je niet een dag voor niets thuis blijft in afwachting van een pakket, dat pas een dag later komt.

  • Aanbevelen? Ja
9

Keurig afgeleverd in goede staat ontvangen.

Voelt betrouwbaar en correct.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima

Prima service en op tijd geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Voorraad status website klopt!

Altijd fijn dat als iets op voorraad staat ook daadwerkelijk op voorraad is. Geen mailtje ter bevestiging dat pakje verzonden is maar op vraag per mail binnen 10 minuten reactie! Netjes en snel!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!

Snel verstuurd, netjes verpakt en mooi breipakket!

  • Aanbevelen? Ja

Over CR Couture

Ook zo gek op fournituren, breien, haken of borduren? Surf dan snel naar crcouture.nl, crcouture.nl voor uw gemak alle handwerkspullen onder één dak!

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd