Heb niks te zeggen was helemaal goed.

Uitstekende service . Ik wilde nog wat bij bestellen en dat werd heel adequaat opgepakt, dank dames voor de fijne fijne service.

Er is gebeld over de bestelling omdat ik 50 gr gr van een bolletje wilde en deze niet op voorraad was. Of het dan 2 bolletjes, een ieder 25 gr, mocht zijn. Het was keurig verzorgd.

Aantal borduurpakketten gekocht bij CR Couture, erg blij met m'n aankoop! Verzending ging snel (alleen bij PostNL niet) en pakket was met zorg ingepakt. Ga hier zeker nog eens bestellen!

Haakgaren gekochten voor het maken van een deken, de volgende dag in huis.

Mooie site, prima levering

Goed bereikbaar, snelle service, goed advies

Ik had een grote bestelling geplaatst. En die was vrij snel binnen. Goede service!

goede en snelle afhandeling

goede en snelle afhandeling

super!

zeer snelle levering ,goede service .

Snelle levering bedankt.

Patroon ziet er goed uit.

Ben erg tevreden over de service. Eerst telefonisch contact gehad. Vriendelijk behandeld, toen bestelling gedaan. Kreeg al heel bericht dat mijn pakketje verzonden was. En een dag later het al in huis. Zeker in deze tijd. Top

top team

goede service in deze tijd .

Goede service.

Een deel van mijn bestelling kon niet geleverd worden. Het is toen heel goed opgelost!

snelle service, vriendelijk, behulpzaam, top!

snelle goede service, vriendelijk, behulpzaam, top!

Lekker snel geleverd.

Vooral het krabbeltje op de bon vind ik leuk. Tot nu toe zijn de spullen altijd goed aangekomen.

Supersnelle service, pakketje volgende dag al in huis!

Zelfs een bestelling die ik pas laat op de dag had geplaatst ontving ik al de volgende dag. Heel fijn, want met dit soort bestellingen kan je haast niet wachten tot je kan beginnen met een nieuw project! Ik vind dit de beste online site voor breibenodigdheden die ik ken.

Fantastische snelle dienstverlening.

Toen er een kleur breigaren niet leverbaar was werd ik gebeld en na overleg een goed alternatief gevonden. Toen ik de bestelling binnenkreeg bleek er een bol te weinig geleverd. Met één telefoontje was ook dat snel geregeld.

Netjes verpakt en snel geleverd

Mijn bestelling werd netjes verpakt en werd de volgende dag al geleverd. Super service!

goed en vlug

zeer correcte afhandeling

Snelle levering mooi product

Prima service, snelle levering

Al vaker borduurwerk besteld. Altijd goed

Over CR Couture

Ook zo gek op fournituren, breien, haken of borduren? Surf dan snel naar crcouture.nl, crcouture.nl voor uw gemak alle handwerkspullen onder één dak!