Hele goede service

Snel en goed geleverd ook mail over product dat uitverkocht was

Goede service met een persoonlijke noit

Nette service

Zeer betrouwbaar en nette levering

Borduren Geboortetegel

Ontzettend snel en goed verpakt ontvangen. Ziet er goed uit.

Tevreden over product en service

Goede en duidelijke service. Telefonisch en online.

Tot nu toe helaas niet goed

Ik heb helaas mijn bestelling niet ontvangen. Maar daar is vrijdag mailcontact over geweest - ik ga ervanuit dat eea goed komt!

Beste Esther, Zeer vervelend te vernemen u nog geen pakketje van ons heeft ontvangen terwijl het hier wel de deur uit is. Ik begreep van mijn collega u contact met haar en DHL heeft wat de status is van het pakket. Ik hoop dat het spoedig in huis heeft!

Alles is op tijd binnen gekomen

Ik ben heel tevreden over de levering

Normaal gesproken loopt alles naar wens

Geachte, Normaal gesproken krijgen wij - na bestelling bij C.R. Couture van een tafelkleedje 80 x 80 cm om te borduren, eerst een bedankje gevolgd na hooguit een kwartiertje, een mailbericht dat de gegevens over het bestelde en over de betaalmethode via vooruitbetaling per bank bevat. Bij onze jongste bestelling #000013510 van 6 april hebben we de mail "Bedankt voor uw bestelling bij C.R. Couture" niet gezien, zelfs na telefonisch contact is die niet toegekomen. Dank zij de medewerking van een personeelslid kregen we het gevraagde aan huis. Hopelijk is het een geval van voorbijgaande aard geweest. Een tweede opmerking: Het borduren van tafelkleedjes 80 x 80 cm in platsteek is bij C.R. Couture eerder beperkt. Kan dat niet worden uitgebreid? Graag een reactie. Met vriendelijke groeten, Karel De Decker

zeer goed

Leuk dat ik persoonlijk werd opgebeld omdat er een aantal producten niet meer voorradig waren . Kreeg de tijd om mijn keuze aan te passen .

Makkelijk bestelling plaatsen. Snelle levering. Zijn veranderingen in de levering wordt er contact op genomen net je. Wel jammer dat er veel niet op voorraad is. Maar daar zijn vast goede redenen voor.

Heel erg goed

Goed geregeld snel gebeld voor de wol opte halen prima

Snel gdleverd netjes verpakt

Snelle levering en n vriendelijk woord op de bestelbon

Fantastische services

Fantastische services met het helpen zoeken naar het juiste alternatief voor wol wat helaas niet meer gemaakt wordt. Superblij met het alternatief. Kan niet wachten tot de kerstballen klaar zijn en in de boom kunnen

Prima service!

Doen wat ze beloven

Heel tevreden

Heel tevreden en op tijd geleverd.

Slechte verzending

Geen rretouretiket bijgevoegd. Bovendien bij onjuiste levering weer ruim €5. Retourkosten betalen en bovendien bij bestelling van goede artikelen weer verzendkosten betalen. Hierdoor voor de toekomst gekozen voor een “ vriendelijker “ adres. Jammer!!!!

Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback. Retourneren is zoals aangeven op eigen kosten. Ik begreep van mijn collega dat u de verkeerde dikte had besteld. Vervelend en kan gebeuren, wij hebben wel het bestelde geleverd. U kunt zoals aangegeven de 'verkeerde' dikte retour sturen en de juiste dikte opnieuw bestellen. Hier komen inderdaad opnieuw verzendkosten voor in rekening.

Netjes afgeleverd en in pakket zit alles in wat je nodig heeft

prima!

snelle service

Artikel was keurig ingepakt. En op tijd bezorgd.

Eenvoudige manier van bestellen en snelle levering

Ik had van de 3 flex sokkenbreinaalden eigenlijk de 2.5 willen nemen maar voor de zekerheod had ik 2.75 besteld en die bleek niet meer op voorraad toen belden ze om te kijken wat ik wou en heb toen toch besloten de 2.5 te doen en dat was geen probleem! Dus zeer tevreden!

Tevreden.

Dit was mijn eerste bestelling bij couture. Ik ben tevreden over de uitvoering van mijn bestelling.

Na online bestelling snel door jullie gebeld.

Zie hierboven

Over CR Couture

Ook zo gek op fournituren, breien, haken of borduren? Surf dan snel naar crcouture.nl, crcouture.nl voor uw gemak alle handwerkspullen onder één dak!