Snelle bestelling en levering

goede eerste ervaring

Op zoek naar hand-geverfde sokkenwol kwam ik uit op hun site, helemaal verrast dat die wol aangenaam goedkoper was dan elders! Toen kon ik het écht niet laten en had mijn eerste bestelling ooit bij CR Couture op zondagavond geplaatst en dinsdag daarop werd het pakketje al bezorgd. Helemaal opgewonden blij wist ik niet hoe snel ik die verpakking open moest maken. Dat zat wel heel stevig geplakt, toch maar heel voorzichtig met een schaartje open geknipt, zonder in de wol te knippen, gelukkig. Natuurlijk ben ik meteen aan de slag gegaan! Later nog eens verder op de site zitten neuzen; oooh, ze hebben nog veeel meer hand-geverfde wol...Maar ik bestel nú nog even niet, maar zodra ik geen voorraad meer heb, zeker wel bij CR Couture!

Prima klantvriendelijk

Jammer dat kleur pakket er niet was

Slechte regeling naleveren

Bij nalevering wordt wederom bezorgkosten berekend. Dat vind ik slecht. Vooral omdat ik iets bestel dat als op voorraad op de website staat.

Attent met patronen boekje

Was de eerste keer en zeker niet de laatste

Keurig geleverd, prima kwaliteit

Fijne winkel met uitstekende service

Vriendelijk en servicegericht personeel. Enorme sortering op gebied van borduren, breien en haken, om te watertanden. Bestellingen worden altijd zorgvuldig en snel afgehandeld. Ik ben regelmatig terugkerende en blije klant!

vezending goed

dit is nu de tweede keer dat het wordt gevraagd, als je een vraagt doet ,dan moeten zij ook reageren ,en dat is een minpunt van crcouture, zij reageren niet.

Hele leuke gezellige winkel, superleuke enthousiaste filmpjes, leuk en goed in stenen winkel geholpen en ook online alles prima geregeld. Groot assortiment en goede mooie producten. Kortom, enorme aanrader!!

Zeer tevreden, en zeer vlug geleverd en netjes ingepakt .

Goede service, snel verstuurd, duidelijk contact toen iets niet op voorraad bleek te zijn.

Hele goede en snelle service!

Netjes en vlug bezorgd Nog wel een opmerking maar daar kunt niets aandoen Ik kom wel eens van een kleur garen tekort

Snelle verzending

Duidelijke website en altijd leuke filmpjes ☺️. Blij dat mijn kadootje op tijd was.

Prachtige wol, netjes verpakt

Fijn dat ik gelijk gebeld werd toen de kleur er niet bleek te zijn. Dit geeft duidelijkheid. Ik had alleen nog een vraag gesteld bij de plaatsing van de order. Maar misschien hebben jullie die over het hoofd gezien…..

Goede ervaring

Zelfs een persoonlijke boodschap erbij Geeft toch iets extra's

Service altijd goed. Mocht er iets niet op voorraad zijn, wordt er meestal even gebeld. Superrrr

Prima geholpen aan de telefoon. Was wat angstig om te bestellen.

mooi op tijd geleverd

Het was goed verpakt. Ook was alles compleet.

Helemaal goed!

Breed assortiment, snelle levering. Persoonlijk berichtje bij de levering. Top.

Was oke

Mooi op tijd

Uitmuntend

Vlotte bezorging . Ik had haak/breiboeken besteld. Heel tevreden over.

Mijn kleur katoen was niet leverbaar, toen ik belde hebben we samen naar een alternatief gezicht en dat werd super snel geleverd. Top

Geweldige

Ik ben tevreden

Over CR Couture

Ook zo gek op fournituren, breien, haken of borduren? Surf dan snel naar crcouture.nl, crcouture.nl voor uw gemak alle handwerkspullen onder één dak!