Waardeloos! Pakt je geld en levert niet!

Bedrijf belooft binnen 1 dag te leveren. Ondanks dat op de website staat dat producten in voorraad zijn wordt er niet geleverd Op mails wordt niet gereageerd. Telefonisch wordt beloofd terug te bellen maar dat gebeurt niet. Dus geld weg en geen spullen. En bedrijf houdt zich onbereikbaar!

Goedemorgen, wat een heftige reactie en vervelend te vernemen. ik zie dat er gister en vanmorgen telefonisch contact geweest is. de klantenservice is geopend van 9 tot 4, wij zijn mensen en geen robots. Wij hebben u gister ook proberen terug te bellen maar kregen toen geen gehoor. helaas is een onderdeel uit uw order vertraagd bij DPD, wij zitten met smart op dit pakket te wachten zodat wij uw order compleet kunnen maken en versturen. Dat u door de telefoon schreeuwt, ons niet laat uitpraten en het er niet mee eens bent dat wij niet tot 21:00uur savonds bereikbaar zijn, het 70 dagen kan duren, oplichters zijn, u uw geld kwijt bent en ga zo maar door wat mijn collega om haar oren geslingerd kreeg wel een tandje te ver gaan. U wilt de order ook niet annuleren wat wij nu wel gaan doen, want dit gaat bij ons te ver. Wij vinden ons werk leuk om te doen, en tuurlijk waar mensen werken (geen robots) kan er soms iets mis gaan maar dat proberen wij zo goed mogelijk op te lossen maar waarderen het niet om uitgescholden te worden over eigelijk een kleine vertraging. Desondanks fijne dag!

Helemaal goed.

De garen zijn weer precies zoals omschreven en zijn netjes op tijd en goed verpakt ontvangen. Mét nog een vriendelijke tekst. Helemaal goed! Tot de volgende keer.

Snelle levering en mooie kwaliteit sokkenwol

Een organisatie op u tegen te zeggen!

Wie met borduren begaan is dat écht in het hart draagt, doet af een toe een beroep op CrCouture. De dames van de verzending doen steeds hun uiterste best op u te helpen. Groetjes Karel De Decker en zijn echtgenote Marja Goossens

Heerlijk snel bezorgt en leuke borduurpakketten!

Snelle levering en keurig verpakt. Hartelijk dan voor het presentje wat erbij zat.

Snelle correcte levering

Zie boven

Fantastische service en hele mooie sokkenwol met een lieve groet van Danielle erop. Top winkel en top meiden!

Snel en duidelijk

Goed geholpen :)

Kan niet beter.

Heel makkelijk om iets te bestellen. Bestelling binnen 2 dagen binnen. Kwaliteit was wat ik had verwacht. SUPER!

In een woord geweldig

Supper

Suppertof....snelle en verzorgde levering...met een supperfijn bedanking op de bestelbon...zo tof om te lezen.... vriendelijke groeten Linda

Aanbod is erg ruim.Snelle levering en uitstekende kwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar!

De bestelling liep vlot, wol was voldoende aanwezig. Het is al het 4de kussen wat Ik heb besteld. Het werkt als een soort verslaving, je wilt het snel af hebben. Jammer dat je niet korting krijgt als je vaker iets hebt besteld. Het borduren gaat vlot. Het lastige gedeelte is als je het borduurwerk op een kussen moet naaien. Ik ben nu op zoek naar een ruwharige teckel!

Slecht telefonisch bereikbaar

Mijn bestelling was niet meer voorradig en toen heeft het helaas een week geduurd eer ik hierover contact heb gekregen.. In die week heb ik verschillende keren gebeld gemaild en gesmst .De service was verder heel goed en vriendelijk.

Gewoon super tevreden

Ik ben heel tevreden altijd goed en snelle verzending

Goede kloppende informatie en snelle service

Overal gezocht en bij jullie gevonden top!!

Behulpzaam.

Snelle reactie op vragen en snelle levering.

Vriendelijk. Reageren snel. Leveren snel

Goed verzorgd en snel bezorgd.

Ik was tevreden met het product.

Je kunt alles goed vinden en de levering is snel

Uiteindelijk is het goed gekomen

Ik bestelde 5 bollen gele sokkenwol van Meilenweid Tweed. De dag na de bestelling kwam een telefoontje van Crcouture, dat de bestelde wol niet voorradig was en of ik een paar dagen kon wachten, zodat zij het konden bestellen. Na anderhalve week nog niks ontvangen en contact met de firma opgenomen dmv een mail. Hier kwam geen reactie op, dan maar eens gebeld en er werd gezegd dat de wol inmiddels binnengekomen was. Ze zouden het zo snel als mogelijk naar mij opsturen. Dit laatste werd óók gelijk gedaan en de dag erna, kwam mijn pakketje. Zet aub op de website, als iets niet voorradig is. Crcouture, Dit voorkomt een hoop zorg en problemen

fantastisch

is fantastisch met CR Couture

Goede communicatie.

Doen wat ze beloven. Ben dik tevreden

Netjes verpakt met nog een leuk klein cadeautje

Fijn, de volgende dag reeds binnen en als dank voor de bestelling een lief klein cadeautje erbij.

Over CR Couture

Ook zo gek op fournituren, breien, haken of borduren? Surf dan snel naar crcouture.nl, crcouture.nl voor uw gemak alle handwerkspullen onder één dak!