Mooie spullen

Keurig aangekomen + een extraatje

Keurig verzonden als brievenbus pakketje Een draad doorhaler erbij gekregen

Goed communicatie

Heb geluk gehad met de correcte levering op een zaterdagvoormiddag, daar ik thuis was!

Heerlijk om vanuit je stoel haak- en breiwerk te bestellen

Goede website. Duidelijk en items makkelijk, snel te vinden. Snelle service/levering

Mooi materiaal

Jammer dat er geen breinaalden bij geleverd kunnen worden ,Nr 12 kan ik hier niet kopen en moet ik ze via internet bestellen alweer verzendkosten , had in een pakket geleverd kunnen worden ,misschien een keuze moment Met of zonder breipennen aanbieden .

Veel keus, snelle en correcte bezorging

Prima webshop, veel keus en snelle bezorging. Ook leuke aanbiedingen.

Borduurpakket , bleek niet op voorraad....

Mooi product gekozen. Mail ontvangen dat het pakje onderweg zou zijn......... Na paar dagen heb ik gebeld en kreeg te horen dat dit borduurwerk niet op voorraad was !! domper Het is besteld bij bedrijf. Bestelling uiteindelijk prima geleverd.

Correct en snelle bezorging.

Mijn ervaring is dat ik snel wedt gebeld omdat het bestelde niet voldoende leverbaar was,en daar een goede oplossing voor was,ook toen er vertraging in de levering was ik daarvoor een mailtje kreeg,prima behandeling.

makkelijk te bestellen, goed contact met de mensen, mooie wol

het bestellen ging makkelijk en goed. Ik wilde een andere kleur en dat kon ik zonder probleem doorgeven. levering was snel. het patroon is goed te volgen.

TOP

TOP

Prachtige Wol en goede service

Met heel veel plezier plaats ik mijn bestelling bij CR Couture. Vriendelijk en behulpzaam. De producten en patronen zijn prima!

zeer tevreden

De leveringen zijn steeds correct. Makkelijke manier van bestellen. Goeie opvolging door CR Couture. Kortom, ik ben heel tevreden over onze samenwerking.

Vlotte levering

De aflevering was floot en mooi ingepakt

ik ben netjes gebeld dat het geheel iets later zou komen omdat er op een paar bollen gewacht moest worden. nou ja er werd gevraagd of dat dit geen probleem was. voor mij niet het is een keurig verzonden pakket met alles in 1 keer geleverd.

Snelle goede service

Accurate snelle goede service. Met mail wanneer het op route gaat. Keurig

Snelle verzending

Al diverse keren besteld tot tevredenheid, verzending is snel en netjes. Ga zo door

Helemaal top

snelle levering, goed verpakt, leuke persoonlijke boodschap erbij

Snelle bezorging en goede service met een persoonlijke tint.

Ben heel tevreden met het mooie garen en snelle bezorging. Telefonisch contact gezocht omdat ik het patroon niet helemaal snapte. Ik kreeg een goede en vriendelijke uitleg waardoor ik verder kon met breien. Bedankt hier voor. Fijne service . Vriendelijke groet Will Straathof

Had de levering sneller verwacht

Bestelling geplaatst op 15/9. Ontvangen op 23/9, nadat ikzelf een mail gestuurd had, omdat ik nog niets ontvangen had. In het pakket zat breiboek in de Duitse taal, wat ik niet machtig ben. Ook hiervoor heb ik een mail gestuurd en wel antwoord gekregen. Echter had ik het Nederlands boek reeds via een andere weg besteld. De wol zelf is super!

Wat een heerlijke webwinkel met ruim assortiment en duidelijk informatie. Er is telefonisch contact opgenomen omdat iets niet op voorraad zou zijn. Goed overleg. Uiterst vriendelijk en hulpvaardig. Snelle en nette verzending. Eerste ervaring en simpelweg fantastisch. Dit smaakt me naar meer :) Erg bedankt!

Een nabestelling werd gewoon meegestuurd met een eerdere bestelling was geen moeite voor crcouture personeel.

Heel leuk

Fijne hulp

Wat een geweldige winkel en hulp en advies krijg je daar. Ook de levering was snel en correct!!!!

Fijne spullen weer binnen gekregen. na een vraag was het snel bij mij binnen. Dank!

Helaas geen goede ervaring omdat de beschrijving erg onduidelijk is voor iemand op hoge leeftijd9

Heb 2 pakketten aangeschaft voor mijn moeder. Ze borduurt heel graag en dus regelmatig. Eenmaal geopend was de teleurstelling groot. Ze snapte niets van de beschrijving en de bijgevoegde bladen met nummering. Ze had voorgedrukte stof verwacht. Hier kan ze eigenlijk helemaal niks mee en dat is best zonde want deze pakketten zijn niet goedkoop. Daarbij zijn beide pakketten geopend dus deze kunnen we waarschijnlijk niet meer retourneren. Erg jammer. Mvg A. van Duijn-de Jong

Over CR Couture

Ook zo gek op fournituren, breien, haken of borduren? Surf dan snel naar crcouture.nl, crcouture.nl voor uw gemak alle handwerkspullen onder één dak!