Voor de eerste keer iets via de webshop iets besteld, fijn op tijd geleverd met een mooi gevulde goodie bag.

snelle en goede levering.

Er is geen betere in regio Rotterdam.

Geen betere zaak met veel keuze in de regio Rotterdam

Supper service

Keurig pakket ontvangen met extra's vanwege de borduurdagen.

Fijn, om te handwerken

Leuke boekjes. Wacht alleen nog op de rest.

Goeie serice

Goeie service, netjes verpakt ook.

Bestelling goed en snel ontvangen

Helemaal prima

Alles oké

Mooie producten hebben jullie

Goede service, keurig op tijd en via de mail goed op de hoogte gehouden van de verzending

Je wordt altijd heel vriendelijk geholpen door de dames

Nette snelle levering

Zeer prettig. Bijna alsof je in de winkel zelf bent.

Snelle levering. Persoonlijke noot op de pakbon wordt gewaardeerd.

Mooi garen breit heerlijk en het patroon is duidelijk en makkelijk lezen.

Alles prima geleverd. Alleen jammer dat ik een paar uurtjes te vroeg besteld had en daardoor de actie van de goodiebag misliep, terwijl ik wel boven het bedrag van 45 euro kwam.

Vlot mijn bestelling in huis en een geweldige goodie bag met meer borduursels en patronen.

mooi

duidelijk en mooi

Makkelijk alles te bestellen en zeer snel in huis. Alles super netjes verpakt en ook nog een handgeschreven berichtje erbij. Super hoor.

Prima,ik ben tevreden

Prima georganiseerd

Het borduurpakket op maandag besteld en de volgende dag al in huis. Ben druk aan het borduren en voor een volgende keer zal ik zeker weer bij jullie bestellen. Een aanrader!!

Ziet er verxprgd uit en snel je bestelling in huis.

Kwaliteit

Borduurwerken zijn er in ruime keuze van goede merken. Verzending gaat snel en hoewel ik liever zie dat het in papier/karton wordt verzonden is het wel keurig verpakt in een zak die gewoon goed van formaat is (geen opvulling nodig).

snel en goed

keurig en snel bezorgd.

snelle levering en net wat ik zocht

De levering was de volgende dag al binnen en de pannelappen zijn van prima kwaliteit. Net wat ik zocht.

Snel en netjes geleverd wat ik had besteld.

Over CR Couture

Ook zo gek op fournituren, breien, haken of borduren? Surf dan snel naar crcouture.nl, crcouture.nl voor uw gemak alle handwerkspullen onder één dak!