Goede en snelle levering en goed ingepakt.

Snelle levering.

Alles is goed

Makkelijk, snel bezorgd, en alles is goed. Wat wil je nog meer!

Dat had ik niet verwacht want ik had het pas de vorige dag in de namiddag besteld en de volgende dag was het bij ons. Ook veel keuze uit diverse tafeldorken om te maken.

Snelle nette levering van breiringen

goede ervaring

pakje werd verkeerd bezorgd ik kreeg een presentje bij mijn besteld brei boek. erg attent!

Ik bestelde een phildar adventkalender, heel tof dat jullie die verkopen! (Zelfs met korting). Toen een ander artikel niet meer voorradig was kreeg ik de vraag of ik een ander artikel wilde of mijn geld terug. Ik wilde graag een ander artikel dus ik was heel blij met deze mogelijkheid.

zeer tevreden

mijn bestelling kreeg ruimschoots de aandacht

Feestje

Pakketje gewoon op zondag geleverd! Wat een feest.. + persoonlijke geschreven tekst in pakketje. Mijn dag kon niet meer stuk.

1 kleur was niet leverbaar, gelijk de volgende werkdag een mail gekregen met vanaf wanneer hij wel weer leverbaar is en of ik er op wilde wachten of de kleur wilde annuleren. Omdat ik er haast mee had, de kleur geannuleerd en hier mijn geld voor terug gehad. De volgende dag lag de rest van mijn bestelling keurig bij mij thuis!

Duidelijke communicatie

Levering was ruim vertraagd, maar steeds op de hoogte gehouden en overleg of ik bestelling nog wilde krijgen of annuleren.

erg in mijn nopjes

Ik ben zo blij nu eindelijk de wol gevonden heb waar ik naar zocht. In het verleden kocht ik het op de markt in assen later in hoogeveen. Hier in heemskerk verschillende winkels gevraagd .twee in beverwijk 1 in limmen 1 in alkmaar Omdat ik wel het merk had gekregen van die vrouw van de markt, hadden ze wel ht merk maar geen stretch. Verschillende truien gebreid en zelfs een rok en een trui. Nu 9 jaar geleden, en ik draag het nog. Met de gekochte wol nu haak ik een trui voor mijn man. Als ik het beleven mag kom ik vast nog wel een keer terug. [79 ] Nu weet u waarom ik blij ben. Maar dat niemand aanbood om het te bestellen, is voor mij nog een vraagteken. vriendelijke groet Henny Dijkstra Heemskerk PS de bezorging was ook heel goed

Nette service en goede verpakking top

Heel snelle service met leuke verrassing in pakket

Mijn pakket was eerst niet in voorraad. Ik had mij aangemeld om een mail te ontvangen als mijn pakket zou binnen zijn. Deze mail kwam sneller dan verwacht. Ik heb dan ook onmiddellijk het pakket besteld en enkele dagen kreeg ik het al bezorgd. Omdat het de tijd rond Sinterklaas is, zat er een pakje pepernoten in. Ook de factuur had een persoonlijke boodschap. Ik ben heel tevreden van CR Couture!

Snelle levering , matig garen

Rico creatieve can can Blitzkrieg kl 4 slechte kwaliteit in het garen zaten kapotte stukken en was op verschillende plaatsen aan elkaar geknoopt

Ik werd keurig geïnformeerd over mijn bestelling en de iets latere bezorging!

Heel fijn om in overleg te gaan over het tijdstip van de levering omdat mijn bestelling niet direct compleet was. Heel fijn!

Volgende dag al in huis! Erg snelle levering! Top!

Nooit meer!

Ondanks bevestiging op de site in de winkelwagen en na idealbetaling, waren de bollen niet op voorraad. Na veel moeite (en niet door de week aanwezig zijn), bestelling geannuleerd. Nu mag ik nog zo'n 10 dagen wachten totdat ik bijna 100€! terug krujg. Nog nooit ergens meegemaakt!

Ruim assortiment.

Duidelijke site. Na bestelling al de volgende dag in huis. Vaak met een persoonlijk woordje. 👌

Makkelijk te bestellen en snel in huis

Wat een makkie om spullen te bestellen en voor je het weet heb je de bestelling in huis gekregen. Heel fijn.....

Leuk, een persoonlijke boodschap op de pakbon!

Bestelling was snel binnen. De persoonlijke groet op de pakbon was echt leuk!

Vrijdag eind van de ochtend een bestelling geplaatst en zaterdag al geleverd. Goede mails na bestelling en om het pakketje te volgen.

geweldig

bezorgtijd heel snel

Prima geholpen.

Prima geholpen.

Over CR Couture

Ook zo gek op fournituren, breien, haken of borduren? Surf dan snel naar crcouture.nl, crcouture.nl voor uw gemak alle handwerkspullen onder één dak!