Veel keus, snelle levering

Prima.

Ik heb 1x iets besteld en de levering ging gewoon zoals het hoort, prima dus.

zeer goede en vlugge verkoop enlevering.

Nette en zeer snelle verzorging

Toevallig kwam ik jullie site tegen. Ik had wat borduurnaalden nodig voor mijn borduurmachine. Jullie waren de goedkoopste. Ik hou jullie site aan als favoriet. Dank

Supersnelle levering!

Het pakketje kwam erg snel en wat ik leuk vind is de persoonlijke noot. Gewoon een klein handgeschreven berichtje. Dat maakt het menselijk. Erg leuk!

Mooie website, prachtige pakketten. Haakboek besteld, netjes en snel geleverd

snel en goed

breed assortiment op de website, snel verzonden een netjes verpakt. En nu ook nog bij mijn bestelling een leuke attentie ontvangen!

deels tevreden

DHL bezorgt via de tuin terwijl er een bel op de voordeur zit. Dus wel thuis maar tuinpoort zit op slot dan wordt het pakket weer meegenomen. Verder is het jammer dat er geen Nederlandsche beschrijving in het borduurpakket is meegeleverd.

Goede kwaliteit

Prachtige kwaliteit wol

Blij met mijn wol van Cr Couture heel mooi Gratis een patroonboek erbij gekregen goede service Aan te bevelen

Fijn

Doordat het garen wat ik wilde hebben niet voldoende op voorraad was, is er overlegd welke kleur ik wel zou willen. En is het daarna spoedig bezorgd

Snelle reacties en goede kwaliteit

Gewoon prima

Perfect!

Zeer tevreden over de snelle levering van leuke producten die aan mijn verwachtingen voldoen!

Kleur had ik niet duidelijk doorgegeven. Er werd direct gebeld en de volgende dag had ik het pakket al in huis

Goede communicatie, snel geleverd

Overleg bij artikel dat later geleverd kon worden. Levering volgens afspraak

Goede en snelle service via WhatsApp.

Ik miste een bolletje wol en dit is snel opgelost via WhatsApp. Super service!

Prima, wel jammer dat de kleur van mijn eerste keuze niet beschikbaar meer was. Maar er is me een mooi alternatief aangeboden. niet alles

Vlotte levering

Broekverlenger met haakje besteld. Zeer degelijk gemaakt. Het verlenstukje met haakje past helaas niet op mijn paardrijbroeken. Helaas net een ander maat haakje Ik had zelf eerst moeten meten en overleggen met de winkel. Daarna pas bestellen. Ik dacht het past wel omdat er maar 1 soort verkocht word. Nu maar verder zoeken na een andere oplossing

Vlotte service

Bestelling snel toegekomen

Snel en mooi

Kwam zeer snel met de post.zag er zeer goed en verzorgd uit.

Zeer behulpzaam en snelle service

Goed telefonisch bereikbaar, service en oplossing gericht. snelle afhandeling. Er werd meegedacht over een goed alternatief t.a.v. wolkeuze. Binnen 24 uur pakketje in huis.

Super snelle service

Altijd goed

Snelle levering, erg netjes ingepakt en ruim assortiment.

Bedrijfsgegevens

Molendijk 40

3161 KN Rhoon

010-5014041

[email protected]

Over CR Couture

Ook zo gek op fournituren, breien, haken of borduren? Surf dan snel naar crcouture.nl, crcouture.nl voor uw gemak alle handwerkspullen onder één dak!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.