Goede kwaliteit

Het ziet er altijd netjes uit en over de prijs die is ook nog goed betaal baar

Veel keus, snelle levering.

Welkom gevoel

Een met de hand ingevuld welkomkaartje doet het altijd goed. Maakt het persoonlijk. Wel jammer dat ik de 10% korting niet heb gekregen bij de eerste bestelling, terwijl ik wel de nieuwsbrief heb geactiveerd.

Super service, fijn contact

Ik heb mooie wol besteld. Toen die niet aankwam bleek dat de vervoerder het kwijt was. Er is direct een nieuw pakket gestuurd!

Snel geleverd en mooi materiaal

Snel geleverd, goede kwaliteit

Mijn artikel was keurig en precies op tijd aangekomen.

Een echt handwerkparadijs!

Een heerlijke winkel, waar je jezelf in het paradijs waant. Ik shop er vrijwel altijd online gezien de afstand, maar 1x per jaar heb ik de ruim 2 uur rijden er graag voor over om naar de dolle borduurdagen te gaan. En ik word altijd heel hebberig tijdens het shoppen als ik al die mooie en handige spullen zie.

Super goed

Er was iets niet op voorraad/uit assortiment en dan wordt het netjes overlegt.

Ik zou niet meer bestellen

Ondanks retour toch betaalkosten moeten betalen Er zou een goodiebag bij zitten maar er zat een borduurdoos bij en een tijdschrift los in de doos totaal geen moeite om er iets leuks van te maken

Precies wat ik verwachtte

Als altijd uitstekend!

Snelle afwikkeling van zowel bestelling als opvolgend mailtje, indien niet op voorraad gelijk contact en prettig overleg en bij bezoek aan de winkel overdonderd door alle keus!!

perfect

super snelle levering

geweldig!!

Heel positief!!

Zeer correcte service

Ze zijn behulpzaam als je een vraag hebt, mooi assortiment, snelle verzending, alles wat men nodig heeft kortom. Een topper!

Slecht

Omdanks de website die belooft de volgende dag te leveren, kwam mijn bestelling maar niet. Op mijn vele mails werd niet gereageerd. Pas toen ik iets op Facebook zette kreeg ik een mail. Mijn bestelling bleek niet leverbaar en of ik iets anders wilde. Dus bestelde ik iets anders en dat werd vlot geleverd, maar in plaats van het blauwe garen wat ik bestelde, kreeg ik witte bollen. En weer wordt er niet gereageerd op mijn mail

Snel en uitstekend

Een snelle bezorging en prima producten, plus leuke dingen in de goody bag.

Snelle levering en super vriendelijke medewerkers! Ik had nog een advies nodig en belde naar de winkel en toen hebben ze heel erg meegedacht en daarna meteen de bestelling verzonden!

Mooie producten

Mijn ervaring is goed, de producten zijn wel erg duur.

Leuk personeel en fijne zaak en snelle levering.

Mooi garen en goed begrijpbaar patroon!♡

Goede opvolging. Leuke service.

Altijd behulpzaam. Fijne mensen. Jullie zijn super.

Snelle levering - gemakkelijke webshop

Over CR Couture

Ook zo gek op fournituren, breien, haken of borduren? Surf dan snel naar crcouture.nl, crcouture.nl voor uw gemak alle handwerkspullen onder één dak!