Geen reactie op mijn mail...

De bestelling duurde lang voor die geleverd werd. Ook geen enkele reactie op mijn email. Verder waren de spullen in orde...

Zeer snelle levering

op tijd en in goede conditie geleverd

een betrouwbare winkel die ook tijdig laat weten als ze het niet op voorraad hebben

Ik werd bij voorbaat gecontacteerd toen het door mij bestelde breigaren niet onmiddellijk beschikbaar bleek. Mijn bestelling werd ook niet opgestuurd, vooraleer mij bevestiging werd gevraagd betreffende de veranderde verpakking. Een heel goede ervaring en voor herhaling vatbaar.

Uitstekend!

Of je belt of mailt,klantenservice is super! En de korte breinaalden die ik heb besteld voor mn rondbreinaald, breien super!!

Snelle levering, mooie producten

Snelle levering, mooie producten

Goede service en attent

Heel klantvriendelijk, groot assortiment

Prima verzorgd, vlot bezorgd

Mijn bestelling is vlot en keurig afgehandeld

Prettig kontakt en goede service

Snelle en persoonlijke!! reacties op vragen. Zorgvuldige verzending!

Heel prettig, persoonlijk en accuraat

Veel keus en snelle levering.

Super snelle levering

Mijn eerste bestelling bij CR couture helemaal super gelopen

Vlotte service

Levering met post.nl naar huisadres. Ik zie echter geen mogelijkheid om een levering te selecteren naar een postpunt

Mooie artikelen

Super mooi Snelle levering Ik kom niet uitgekeken

Nvt

Heerlijke snuffel winkel op handwerk gebied

Heerlijk ongestoord kunnen snuffelen, kijken en uitkijken dat je niet teveel mee neemt. Heerlijke winkel op het gebied van handwerken. Ook veel kennis en mogelijkheden, eerlijke antwoorden van dames.

Prachtig materiaal snel geleverd

Ik bestelde een breipakket en ontving keurig materiaal en patroon zoals omschreven. Prachtige kwaliteit gaten van Phildar !

geweldig, prima en een goed contact

Lossen problemen prima op. Na whattsapp contact alles weer in orde

Brievenbus

Het borduurwerk was keurig verpakt en door de brievenbus bezorgd. Dat werd ook al gauw aangekondigd, zodat ik wist dat ik er niet voor thuis hoefde te zijn.

Ik woon in Frankrijk en had gewoon t pakket wat ik had besteld binnen een week in huis en goed verpakt!

Bestellingen komen goed binnen en dan ook nog met de hand geschreven berichtje , heel er leuk

Beetje misleidend

Met de verlokking van een goodiebag een bestelling gedaan maar was mij niet duidelijk dat die bestelling borduurmateralen moest zijn en dat het niet voor wol gold . Ook communicatie over latere levering ivm onvoldoende voorraad liet te wensen over

Mooie pakketten en word altijd snel geleverd

Snelle verzending, blij mee.

Molendijk 40

3161 KN Rhoon

Over CR Couture

Ook zo gek op fournituren, breien, haken of borduren? Surf dan snel naar crcouture.nl, crcouture.nl voor uw gemak alle handwerkspullen onder één dak!