Uitstekende service!

Zeer tevreden. Het artikel dat ik had besteld bleek niet meer leverbaar. Daarover werd snel contact opgenomen en een alternatief geboden (of geld terug). Alles vlot en goed geregeld en het pakket snel ontvangen. Kortom: uitstekende service!

Superleuke winkel

Echt een superleuke winkel en erg vriendelijke dames. Ze waren vergeten door alle drukte van de dolle borduurdagen om mijn pakket te verzenden. Maar dat was snel opgelost want die had ik de volgende werkdag in huis.

De bestelde baby breipatroonboeken waren snel geleverd. Ook werd ik blij verrast met een toegevoegd extra boekje.

Correct

Steeds zoekend naar een oplossing om het juiste te kunnen leveren

super

handig als je in belgie woont en het aan huis kan laten leveren . vele merken hebben ze hier niet .

retourneren is waardeloos geregeld

twee van de vier borduurpakketen voldeden niet aan de verwachtingen, maar wat komt er allemaal bij kijken om dat terug te sturen, echt waardeloos geregeld. ik ben zeer ontevreden en ik zal uw bedrijf nooit aanbevelen en ook hoef ik nooit meer iets bij u aan te schaffen.

Goedemiddag, Vervelend te vernemen er 2 pakketten niet naar wens zijn. Retourneren is best eenvoudig, op de site staat hier ook alle informatie over. u stopt de producten terug in de doos met het retourformulier en stuur het pakket terug naar ons. Als u er niet uitkomt kunt u ook altijd bellen, dan helpen wij u op weg. Fijne dag!

Heel rap bij mij aangekomen in goede verpakking!

Ik zal nog zeker bestellen in de toekomst. Hopelijk krijg ik de patronen ook goed binnen. Tot nog eens!

Goede communicatie en op tijd geleverd.

Duidelijke communicatie en heel goed alles verpakt en verzonden

Keurig verzorgd en binnen afgesproken tijd bezorgd.

Zie bovenstaande.

Ruime collectie , duidelijke website

Zeer snelle levering

snel en goed

Bestelling was precies wat ik ervan verwachtte en het werd snel geleverd.

Snel geleverd, goede kwaliteit

Al vaker besteld, altijd tevreden

Gelukkig nog dezelfde batch als ik eerder had besteld en snel in huis!

Geweldig !

Heerlijke winkel om op je gemak in de bakken te zoeken Aardige medewerkers

Vriendelijk

Je krijgt je bestelling altijd op tijd

Snel geleverd en produkt ziet er goed uit!

Snelle levering en gratis patroon

Na jaren weer begonnen met sokken breien. Ik had geen patroon meer maar gelukkig kon ik dat gratis bij bestellen. Goede service.

Super gezellige winkel en medewerkers

Ik kom heel graag bij cr couture om lekker tussen de wolletjes te snuffelen De borduurden zijn super altijd kopje koffie en een gezellige kletspraatje

Heel overzichtelijke website en vlotte levering.

Netjes verzorgd afgeleverd

Zeker voor herhaling vatbaar , ondanks dat het ook altijd super leuk is om door de winkel te neuzen Binnenkort kom ik zelf naar Rhoon om de juiste kleur wil te kiezen Tot snel Groetjes inge van werkhooven

Prima service.

Goede service, Alles keurig op tijd geleverd. Goed verpakt.

Goede service snelle levering!

Goede service snelle levering!

Fantastische winkel. Alles wordt netjes geleverd en de klantgerichtheid is hartstikke goed. Zeker aan te bevelen. Op naar de volgende keer.

Over CR Couture

Ook zo gek op fournituren, breien, haken of borduren? Surf dan snel naar crcouture.nl, crcouture.nl voor uw gemak alle handwerkspullen onder één dak!