Snel spullen binnen

Vind de filmpjes altijd erg leuk op facebook. Woon in Rockanje vandaar de online bestelling. Neem me al heel lang voor om eens langs te komen maar dat is tot op heden nog niet gelukt.

Teleurgesteld!

De afmetingen genoemd in het patroon komen totaal niet overeen met de werkelijke afmetingen tijdens het breien. Daardoor heb ik dit overslagvestje niet kunnen maken.

betrouwbaar en attent

keurig op tijd geleverd en als het niet op voorraad is zeggen ze het ook

Heel veel keuze, vriendelijk en deskundig

Het is altijd fijn om bij Crcouture te winkelen! Ze hebben heel veel keuze. Deskundige en vriendelijke medewerkers. Ik vind het heel leuk dat er nu ook workshops gegeven worden. Het is een beetje jammer dat ze het merendeel aleen in de ochtenduren geopend zijn. Af en toe zijn ze op zaterdag tot 15.00 uur geopend. Pas was de eerste late nicht shopping!

Goede zaak

Mooie zaak met goede uitstraling via sociale kanalen. Snel geleverd

Snelle levering, goed verpakt zodat het materiaal zoals breiboeken in goede staat aankomen.

Snelle levering, keurig verpakt. Veel keuze in h borduurspullen

RC couture levert handwerk materiaal voor een goede prijs en prima service. Is iets niet op voorraad dan word je hier telefonisch van op de hoogte gebracht, met de datum dat het dan wel verstuurd kan worden. Tevens hebben we leuke patronen, ook gratis!

Een hele prettige winkel

Je wordt altijd heel fijn geholpen.

Vriedelijk

Via de webshop besteld Dat ging makkelijk en vlot Alleen de levering via DHL is een ramp Nu zondag nog niks ontvangen

Goede service, vriendelijk personeel, snelle afhandeling van je bestelling

geweldig

goeiemiddag medewerksters van c.r couture ik heb diverse keren bij jullie besteld iedere keer was het een feest het pakje open te maken keurig verzorgt altijd de woorden veel plezier er mee ik vind het fijn bij jullie te bestellen en heb nooit klachten ik geef jullie zeker een 10 ik hoop nog vaak bij jullie te bestellen hartelijke groeten agnes hattinkgrote weel 228 3291 d a strijen

nog niet ontvangen

Prima kwaliteit, een ervaring uit vorige bestellingen doch de laatste bestelling heb ik nog niet mogen ontvangen

Sokkenwol 9 kleuren allemaal prachtig

Sokkenwol besteld voor mijn zus. Prachtige kleuren en snelle levering. Laat de winter maar komen. Er gaat niets boven wollen sokken voor mij ❤️.

Goede service en vriendelijk personeel

Je krijgt altijd goed advies Aan de telefoon zijn ze ook heel vriendelijk

snelle levering, mooie spullen, het geld waard

Zie hierboven

Is prima

Alles komt lekker snel en is prachtig verpakt

Na de bestelling een telefoontje ontvangen dat de hoeveelheid niet op voorraad was en of ik een week kon wachten. Binnen deze week alles ontvanger!

Top webshop

Alleen maar lof voor deze webshop, als fysieke winkel woon ik er helaas te ver vandaan, wat voor mijn portometniks misschien net iets beter is. ;-) Toen mijn bestelde garen niet meer op voorraad was, wordt er gelijk contact gezocht en actie ondernomen. Bestellingen worden vlot en keurig verpakt geleverd, dus ik heb alle vertrouwen in dit bedrijf.

Om 2 min voor 15.00 besteld de volgende dag om 11.00 in huis. Wat wil iemand nog meer. Fijne winkel en het beste vind ik dat je meteen kan zien of het artikel op voorraad is. Zeer positief ga er zeker vaker gebruik van maken in de toekomst.

Vlot en correct

Het plaatsen van een bestelling verloopt vlot, alsook de betaling. Je wordt op de hoogte gehouden wanneer je pakket zal geleverd worden. Altijd een leuk briefje bij je factuur, is leuk!

Prima winkel altijd snel geleverd

Prima geholpen

Na een bestelling contact gehad omdat de wolkleur niet meer voorradig was. Prima alternatief gekregen.

Service is perfect

Vlotte afhandeling van mijn klacht

Niets ontvangen

Pakket zou beschadigd zijn en terug gestuurd. Nog Niets vernomen over nieuwe verzending.

Over CR Couture

Ook zo gek op fournituren, breien, haken of borduren? Surf dan snel naar crcouture.nl, crcouture.nl voor uw gemak alle handwerkspullen onder één dak!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.