veel keus.

CR Couture ontdekt en jeetje wat een keuze zeg, je kan zo gek niet bedenken. Ik had garen voor babytruitje te breien besteld, snel geleverd en heerlijk zacht garen.

Prima snelle levering

Prima snelle levering, goede kwaliteit wil.

Super snelle levering

Borduurpakket besteld en super snel geleverd zeer blij met mijn pakket

Veel keus gezellig

Gezellig en kundig personeel veel keus en vlotte levering

Mijn bestelling zat netjes in een envelop. En binnen een paar dagen had ik het binnen. Via de mail op de hoogte gehouden. Gewoon erg fijn.

Prima afgeleverd. Is mooi pakket.

Mooi borduurpakket.

Op mijn hulpvraag werd ik heel vriendelijk geholpen

En de verzending was snel.

Goed verzorgd

Alle bestellingen die ik gedaan heb zijn prima verlopen.

Correct en prima service

Kreeg het verkeerde breipakket toegestuurd maar na een telefoontje was binnen twee dagen alles gecorrigeerd en was mijn nieuwe projectje al op de naald gezet.

Gewoon een top zaak

Ook de web verkoop gaat prima. Altijd een handgeschreven briefje erbij. Dat is zo leuk.

Snel service & grote selectie borduurgaren!

Ik heb de perfecte kleur gevonden, en mijn garen kwamen de volgende dag.

Vandaag is het pakje aangekomen.

Ik ben er erg blij mee. Echt perfect!!! Dank u wel. Groetjes Netteke Westerbeek.

Goed. Gemakkelijk bereikbaar.

Ok

Good service and fast delivery

Mail gestuurd, dat ik een fout product had ontvangen (veel duurder), mocht ik het product houden!

Ik ga er niet eens aan beginnen

Als ervaren Lanarte borduurster zag ik in een oogopslag dat er veel te weinig borduurgaren in het pakket zit. Voor mij de reden zoals hierboven gezegd om er niet eens aan te beginnen. Hoe gaan we dit oplossen?

Helemaal goed.

Ik heb hier borduurstof besteld wat in een prachtige roze verpakking is verstuurd. Binnen 1 dag binnen. Echt goed.

is goed

was goed te schoeken en betalen gaad makkelijk

Was geen brievenbus pakje

Hoewel ik het gemeld had, door het grote naaigaren klosje kon de envelop niet goed dicht. En ook niet door de brievenbus. Het was een kartonnen envelop. Breinaalden leken uitgeprobeerd, zaten niet goed in verpakking. Wel snel geleverd, verzending mag netter. Ik had ruim 80 euro besteld.

Snel geleverd,mooi borduurwerk en duidelijke handleiding!

mijn vraag hebben jullie ook een patroon van Moon Bot tuttelbeertje of zo iets dat zou ik fijn vinden

Altijd goed en vriendelijk

Uitstekende collectie en bestellen is de volgende dag in huis als je op tijd bestelt. Ook altijd een vriendelijk briefje erbij.

Mijn pakket niet ontvangen

Mijn pakket heb ik niet ontvangen, DHL heeft niet bezorgd!!

Over CR Couture

Ook zo gek op fournituren, breien, haken of borduren? Surf dan snel naar crcouture.nl, crcouture.nl voor uw gemak alle handwerkspullen onder één dak!