Aanstekelijk enthousiasme

Ik bestel alles via de webshop en dat bevalt goed. Er is een ruime sortering aan producten. Wel zou ik graag de mogelijkheid hebben om de breiboeken in te kunnen zien. Wanneer ik een wolsoort zoek, krijg ik de kleuren niet bij elkaar te zien, dan zitten er foto’s van mogelijkheden ermee tussen. Ik ervaar dat als storend.

Keurig verzorgd pakket met een leuke gadget.

Zo leuk dat er even een persoonlijk bericht bijzat. En de draaddoorhaler is ook erg handig.

Fijne wol....goede omschrijving patroon.... snelle service....

Altijd mooi optijd en leuk ingepakt met kaartje.

Mijn ervaring is heel goed

Ik had mijn bestelling snel binnen, zodat ik snel kon beginnen. Bedankt!!

Professioneel

Een breiboekje besteld en keurig de volgende dag in de brievenbus met een lief briefje erbij. Erg klantvriendelijk !

Prima service en product ziet er goed uit.

Systeem in aan te geven dat product weer op voorraad is werkt goed. Keurig een mail ontvangen waarna ik kon bestellen. Helemaal duidelijk was het niet hoe lang de levertijd was. Uiteindelijk productie binnen drie dagen ontvangen.

snelle levering goede service

De bestelde artikelen had ik binnen 2 dagen in huis. Toen van 1 artikel de kleur niet was wat ik ervan verwachtte, heb ik een lapje stof opgestuurd en had ik weer heel snel de bestelling binnen. Super!

prima service!

prima service, wol die ik besteld had was niet voorradig. ik werd hiervan telefonisch verwittigd, toch zeer snel alles ontvangen.

Het was top ,zonder meer.

Ik ben heel vlug en heel goed geholpen.Ik werd opgebeld om dat er een bol ontbrak,dat is de eerste keer dat ik dit heb meegemaakt .Daarvoor hartelijk dank.En zeker tot nogeens.

Ze bellen als er niet is ze hebben goed opgelost

Supersnel

Ben blij met mijn bestelling. De ruime keuze maakt dat ik niet bij verschillende webshops hoef te winkelen En dan ook nog eens de volgende dag in huis.

Dat noem ik nu doelgericht en efficiënt werken.

Mijn pakje liep vertraging op. Ik werd gebeld door de handelaar. Mijn pakje werd eventjes onmogelijk te traceren. Ik belde de handelaar, en er werd onmiddellijk gereageerd. Ik was in het buitenland toen mijn pakje onderweg was, en ik kreeg een mailtje met de geplande leveringstijd, zodat ik de buren kon verwittigen en het pakje kon afgeleverd worden. Toen ik thuiskwam was ik ook echt tevreden met de kwaliteit van mijn hobbymateriaal. Puik werk!

Heb gekregen wat ik heb besteld

Is goed

Was snel levering

Leuke borduurpakketten en ruime keuze

Snelle levering van mijn bestelling en hele leuke borduurpakketten.. Ruime keuze.

Het ziet er echter goed ui

In verband met de hoge temperatuur ben ik nog niet begonnen met borduren. Het ziet er echter goed uit.

Fijn om een telefoontje te krijgen, dat een artikel nog niet aanwezig was. De bestelling kwam toch heel snel. Keurig verpakt

De patroon boeken waren snel binnen. Helaas is het nu te warm om te handwerken maar dat komt allemaal goed!

Prachtige wolwinkel.

Het is een heerlijk wolwinkel om te shoppen. Ook online bestel ik vaak omdat ik niet altijd in de gelegenheid ben om naar de winkel te gaan ivm werk. Snelle levering en goede service. Ook in de winkel altijd een oersoneelslid die je vriendelijk te woord staat en helpt. Deze winkel is mijn favoriet!

Als de wol die je besteld hebt niet meer beschikbaar is word je telefonisch op de hoogte gebracht dat vind ik wel prettig!

Bestelling was snel binnen en product als verwacht.

Vlotte afhandeling, overzichtelijke site , snelle levering, vriendelijk

Leuke persoonlijke benadering, we gaan nog een foto van het eindresultaat sturen hoor!

Mooi materiaal en vlotte levering

Over CR Couture

Ook zo gek op fournituren, breien, haken of borduren? Surf dan snel naar crcouture.nl, crcouture.nl voor uw gemak alle handwerkspullen onder één dak!