Snelle levering, mooie artikelen, behulpzaam.

Pakket was goed verzorgd ingepakt en de geleverde wol voldoet aan mijn verwachting. Kortom: ik ben heel tevreden.

Zeer snelle en correcte/ nette levering. Ook de communicatie zeer goed

top!

1 borduurpakket duurde wat langer. Kreeg een appje of ik wilde wachten of ander pakket. Gekozen voor ander pakket en toen supersnel geleverd. Heel blij mee.

Netjes en fijn contact. Alles netje opgelost (wordt mee gedacht aan oplossing) en prima verpakt wordt het bezorgd.

Goede kwaliteit mooie prijs en snel geleverd

Heel blij met mijn breinaalden set.

Prima service, veel keus

Topservice in alle opzichten, een aanrader!

Vriendelijke mensen aan de telefoon, bestelling snel in huis, ruime keuze en prima kwaliteit!

Fantastische service

Er was een keer een kleur nier voorradig en werd ik gebeld om een passende oplossing te vinden. Dat vond ik zo bijzonder en ‘betrokken’!

Snelle levering ik stond er versteld van ,gewoon geweldig !!

Goederen aangeboden effectief in stock, ruim aanbod

Zeer snelle levering, zeer ruim aanbod!

Super kwaliteit voor een mooie prijs

Het bestelde artikel werd op tijd geleverd en ik werd aangenaam verrast door de kwaliteit (leer) van de opbergtas. Dat had ik net verwacht voor deze prijs.

Keurige afhandeling en snelle levering

Enige opmerking is dat het jammer was dat mijn bestelling garen niet meer op voorraad lag, en ook niet meer te leveren, want op de site was dat helaas niet te zien en bijgewerkt. Gelukkig belde mij iemand hierover op, zodat ik een alternatief kon bestellen. Keurige afhandeling dus. Maar natuurlijk had ik liever mijn originele bestelling willen ontvangen. Wellicht handig om in de toekomst de aantal bollen garen die nog in het magazijn liggen tijdig op de website bij te werken. Anders had ik wellicht de bollen elders besteld.

Alles naar wens

Zonder problemen en een snelle levering van het pakketje. Hopelijk kunnen er ook losse draadjes wol geleverd worden wanneer er tekort blijken te zijn in het knooppakket.

Prima levering maar naderhand slechte service

Ik merkte een kapotte bol op, wat losse draadjes. Ik wilde graag een nieuwe opgestuurd krijgen (in een bestelling van over de 70€, vind het geen vreemde eis.), en dan is de service: “Goedemiddag, Nog even de inpakcamera terug gespoeld en hier is de kapotte bol niet te zien, Een raadsel hoe het kan. Zo te zien is het een klein stukje, U kunt de bol even herwikkelen om te kijken of het het veder nog is” - letterlijk geknipt en geplakt. Vind het nogal naar dat je als klant mij of meer de schuld in de schoenen schuift. Met een verhaal over een ‘inpakcamera’.. lijkt mij erg onwaarschijnlijk. Best jammer want verder dus wel snelle verzending, en daarbij netjes uitgeprint patroon. Maar after service is alles ;).

Vervelend te vernemen u dit zo opvat want dit is niet onze insteek. Zoals direct aangegeven willen wij de bol 100% vergoeden. Omdat het om +/- 3 meter van de bol lijkt te gaan en u hiermee gewoon het patroon mee kunt maken vinden wij dit een passende oplossing. Ook zoals aangeven doet Phildar altijd extra op de bollen. Wij hebben inderdaad een camera boven onze inpaktafel hangen voor controles. Desondanks succes met haken!

Mijn bestelling is goed geleverd en de hulp bij mijn bestelling was ook heel goed. Ik ben tevreden.

Vlot bestelproces, snelle en goede levering. Blij mee!

Hele mooie zachte sokkenwol

Pakket gekocht met addi breinaalden voor sokken, bol sokken wol en patroonboek. Het enigste minpuntje wat ik kan bedenken is dat in het patronenboek niet staat hoelang de schacht moet worden. Leuk pakket. Ook gelijk nog wat extra sokken wol gekocht voor een mooi prijsje. Zeer veel keuze! Snelle verzending.

snelle service

Snelle en correcte levering

Steeds snelle en correcte leveringen ... groot assortiment!

Bedrijfsgegevens

Molendijk 40

3161 KN Rhoon

010-5014041

[email protected]

Over CR Couture

Ook zo gek op fournituren, breien, haken of borduren? Surf dan snel naar crcouture.nl, crcouture.nl voor uw gemak alle handwerkspullen onder één dak!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.