Zeer goede service!

Er wordt zeer adequaat gereageerd op een bestelling en de levering ook als er geen producten voorradig zijn is er altijd communicatie.

Zeer goede communicatie, zeer snelle levering. Uitstekend product.

traag

Er wordt gezegd voor een bepaalde tijd besteld, de volgende dag geleverd. Niet dus. Pas na twee dagen reactie op de bestelling dat een kleur niet meer aanwezig was. Er zou geprobeerd worden nog dezelfde dag met een andere kleur te leveren. Dat werd dus 4 dagen later. En dit was niet de eerste keer.

Mooi artikel

Mooi artikel. Leuk om te doen

ruime keuze

ruime keuze in producten. wordt snel gereageerd als er een vraag is.

door dat ik te weinig had betaalt kreeg ik snel antwoord

erg vriendelijk

Als je iets besteld bij de webshop,is het meestal binnen 2 dagen bij mij thuis afgeleverd. De webshop is duidelijk,bestellen eenvoudig. Voor mij een top zaak. Zeker omdat ik geen handwerkzaak in mijn regio heb. Bestel bijna alles bij CR Couture.

Mooie kwaliteit

Komen de beloftes na en is van een mooie kwaliteit.

Snelle verzending en fijne prijs

Dmc borduurgaren voor een mooie prijs. Ook de andere materialen zijn mooi. Zorgvuldig ingepakt en verzonden.

Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen en behalve een berichtje dat ze het zouden uitzoeken, nooit m

Slechte communicatie

Bestelling vlot en netjes ontvangen. Mooi patroon met zeer minimale omschrijving.

Ik vind de beschrijving van het patroon echt zeeer minimaal. Wat te doen als de afmeting niet klopt? Met deze wol en deze haaknaalden klopt het niet. Met kleinere hasknaalden wordt het erg stijf. De opgestuurde print geeft de kleuren niet goed door. In elkaar zetten bv van de kraag. Welke delen maak je aan elkaar waar zet je het vast? Er staat op de groene streep.. zoekplaatje?? Verder mooi vest, goede wol verzending in orde.

snelle en nette bezorging.

Garen besteld maar er bleek toch niet voldoende voorraad te zijn. Keurig een berichtje gekregen met de verwachte levertijd en of ik daar op wilde wachten. De wolletjes zijn goed verpakt incl kleine attentie ( voor het wachten?) afgeleverd in de vermelde lever-week. Ik ben zeer tevreden!

Fijne, snelle service

Ik was erg aan het twijfelen tussen 2 brei projecten en werd hierin prima begeleid. Mijn bestelling kwam ook lekker snel.

snel, betrouwbaar en ruime keuze

altijd tevreden

Prima snelle levering

Precies wat ik zocht en zeer snel geleverd, kon snel aan de slag

Vlotte en correcte levering. Super!

Leuke website. Vlotte levering. Dank je wel

Doen we ze zeggen

Online bestelling

Online een bestelling geplaatst en de volgende dag in huis.

Heel snelle perfecte levering en leuke cadeautjes gekregen met de actie

Klasse

Je wordt goed geïnformeerd als het wat langer duurt omdat iets niet op voorraad is

Snelle levering en fijne hulp

De wol die ik in eerste instantie besteld heb, was niet voorradig, na telefonisch contact hierover fijn geholpen

Goede levering als je online besteld, pas in hun winkel geweest. Was echt een hele leuke ervaring. Zeer vriendelijk personeel.

Vlotte levering van het bestelde paket. Be er heel tevreden mee

Molendijk 40 3161 KN Rhoon

Over CR Couture

Ook zo gek op fournituren, breien, haken of borduren? Surf dan snel naar crcouture.nl, crcouture.nl voor uw gemak alle handwerkspullen onder één dak!