Al meerdere keren wat besteld, altijd een goede service.

Nette levering

1 kleur was niet voorradig. Dat werd netjes gemeld dat het daardoor iets vertraagd was. 1 dag later werd alles netjes geleverd

R.v

Ik vond het stramien wat grof . Staat de maat daarvan op de site? De draden waren minimaal getwijnd, wat het resultaat niet ten goede komt. Verder waren niet alle draden van dezelfde dikte. B.v. het lichtroze is dikker. Ook jammer.

Groot assortiment

Ze hebben heel veel keuze in alle kleuren borduurgaren. Heel mooi.

Prima patroon

Voldoet aan mijn verwachting. Ik vind het wel spannend of de bijgeleverde wol voldoende is. Als dat niet zo is, hoop ik dat aanvulling mogelijk is.

snelle levering, goed contact.

bestelde kleur garen was niet leverbaar, contact gehad met een vriendelijke medewerkster en een nieuwe kleur gekozen. pakketje werd de volgende dag geleverd!!

goede hulp en afhandeling

ik kom zeker weer eens terug

Goede levering, mooie wol, beetje ingewikkeld patroon

Prima ervaring. En een leuk resultaat voor mijn nieuwe kleinkind

Veel keuze

Goede ervaren personeel

Goede communicatie

Mooi assortiment

Ik klungelde en zij zorgden dat het in orde kwam, kan nu sokken breien!

Veel keus, snelle levering

Prima.

Ik heb 1x iets besteld en de levering ging gewoon zoals het hoort, prima dus.

zeer goede en vlugge verkoop enlevering.

Nette en zeer snelle verzorging

Toevallig kwam ik jullie site tegen. Ik had wat borduurnaalden nodig voor mijn borduurmachine. Jullie waren de goedkoopste. Ik hou jullie site aan als favoriet. Dank

Supersnelle levering!

Het pakketje kwam erg snel en wat ik leuk vind is de persoonlijke noot. Gewoon een klein handgeschreven berichtje. Dat maakt het menselijk. Erg leuk!

Mooie website, prachtige pakketten. Haakboek besteld, netjes en snel geleverd

snel en goed

breed assortiment op de website, snel verzonden een netjes verpakt. En nu ook nog bij mijn bestelling een leuke attentie ontvangen!

deels tevreden

DHL bezorgt via de tuin terwijl er een bel op de voordeur zit. Dus wel thuis maar tuinpoort zit op slot dan wordt het pakket weer meegenomen. Verder is het jammer dat er geen Nederlandsche beschrijving in het borduurpakket is meegeleverd.

Goede kwaliteit

Prachtige kwaliteit wol

Blij met mijn wol van Cr Couture heel mooi Gratis een patroonboek erbij gekregen goede service Aan te bevelen

Fijn

Doordat het garen wat ik wilde hebben niet voldoende op voorraad was, is er overlegd welke kleur ik wel zou willen. En is het daarna spoedig bezorgd

Snelle reacties en goede kwaliteit

Gewoon prima

Molendijk 40

3161 KN Rhoon

Over CR Couture

Ook zo gek op fournituren, breien, haken of borduren? Surf dan snel naar crcouture.nl, crcouture.nl voor uw gemak alle handwerkspullen onder één dak!