Goed verzorgd

Alle bestellingen die ik gedaan heb zijn prima verlopen.

Correct en prima service

Kreeg het verkeerde breipakket toegestuurd maar na een telefoontje was binnen twee dagen alles gecorrigeerd en was mijn nieuwe projectje al op de naald gezet.

Gewoon een top zaak

Ook de web verkoop gaat prima. Altijd een handgeschreven briefje erbij. Dat is zo leuk.

Snel service & grote selectie borduurgaren!

Ik heb de perfecte kleur gevonden, en mijn garen kwamen de volgende dag.

Vandaag is het pakje aangekomen.

Ik ben er erg blij mee. Echt perfect!!! Dank u wel. Groetjes Netteke Westerbeek.

Goed. Gemakkelijk bereikbaar.

Ok

Good service and fast delivery

Mail gestuurd, dat ik een fout product had ontvangen (veel duurder), mocht ik het product houden!

Ik ga er niet eens aan beginnen

Als ervaren Lanarte borduurster zag ik in een oogopslag dat er veel te weinig borduurgaren in het pakket zit. Voor mij de reden zoals hierboven gezegd om er niet eens aan te beginnen. Hoe gaan we dit oplossen?

Helemaal goed.

Ik heb hier borduurstof besteld wat in een prachtige roze verpakking is verstuurd. Binnen 1 dag binnen. Echt goed.

is goed

was goed te schoeken en betalen gaad makkelijk

Was geen brievenbus pakje

Hoewel ik het gemeld had, door het grote naaigaren klosje kon de envelop niet goed dicht. En ook niet door de brievenbus. Het was een kartonnen envelop. Breinaalden leken uitgeprobeerd, zaten niet goed in verpakking. Wel snel geleverd, verzending mag netter. Ik had ruim 80 euro besteld.

Snel geleverd,mooi borduurwerk en duidelijke handleiding!

mijn vraag hebben jullie ook een patroon van Moon Bot tuttelbeertje of zo iets dat zou ik fijn vinden

Altijd goed en vriendelijk

Uitstekende collectie en bestellen is de volgende dag in huis als je op tijd bestelt. Ook altijd een vriendelijk briefje erbij.

Mijn pakket niet ontvangen

Mijn pakket heb ik niet ontvangen, DHL heeft niet bezorgd!!

kwaliteit en kleur van de wol zijn goed, patroon veel te moeilijk.

Bij het bekijken van de foto voor ik de bestelling plaatste, dacht ik dat het om een klassiek gebreide raglantrui ging. Bij ontvangst van mijn bestelling schrok ik van het beschreven patroon. Deze trui wordt van boven naar onder gebreid, wat de werkwijze zeer ingewikkeld maakt. Voor mij veel te moeilijk, ik begrijp het zelfs niet. Ik heb zelf een herberekening van de steken proberen te maken en brei de trui nu van onder naar boven, zoals ik nog deed. De steek zelf heb in behouden en valt zeer goed mee. Bij de aanbiedingen zouden jullie best vermelden hoe het model wordt gebreid.

Goedemorgen, Vervelend te vernemen het patroon tegenvalt. U had ons altijd kunnen bellen voor hulp of toch voor een ander model kunnen kiezen. Als ik het zo begrijp is het een topdown model, dat is van boven naar beneden. Mocht u overhoop nog vragen of hulp nodig hebben dan weet u ons te vinden :)

Altijd mijn bestelling op tijd en goed verpakt

Prima verzorgd

Als het niet is wordt er altijd gebeld voor overleg

Goed en snel

Snelle behandeling van bestelling en goed geleverd

Goede snelle levering

Uitstekende

Ik heb problemen gehad met het bestellen. Door met een e-mail communicatie is gelukt en andere dag mijn bestellingen gekregen. Heel fijne samenwerking.

Overzichtelijke website

Snel gevonden wat ik zocht, door overzichtelijke website. En een snelle verzending

Over CR Couture

Ook zo gek op fournituren, breien, haken of borduren? Surf dan snel naar crcouture.nl, crcouture.nl voor uw gemak alle handwerkspullen onder één dak!