Ruim assortiment

Ik was op zoek naar handwerk voor mijn kleindochter, 8 jaar, die wilde borduren. Dat is gelukt. Z kon zelf kiezen uit verschillende pakketten en vond dat erg leuk.

gewoonweg perfect

zeer fijn bedrijf met perfecte service

Snel bezord,mooi verpakt,en materiaal ziet er geweldig uit

1 bol te weinig en geen reaktie

Ben niet tevreden,bestelling jas Karin Bloemen,1 bol anis te weinig en kleurbad rode wol verschil,wat misschien nog niet zo erg is.Een week later en geen reaktie.Vroegen wel om een foto te sturen van mijn bollen wol,dan konden ze zien wat er misgelopen was???Heb dat gedaan op 29 juli en tot vandaag 5 augustus geen reaktie.Voor mij eenmaal en nooit meer.

steeds goed bediend en correct

al heel veel bestellingen gedaan en steeds tevreden van de manier waarop ze de goederen verzorgd en goed ingepakt versturen heel tevreden van CR couture zal zeker nog veel bestellen

Supersnelle verzending(en bezorging)

Mijn garen was er de vogende dag al. Mooi snel! Bedankt!

Goeie service en snelle levering.

Goed afvies

Prima geholpen en goede aflevering

Netjes verpakt, snelle levering

Mijn bestelling was netjes verpakt en werd snel geleverd. Ook stond er een leuke persoonlijke boodschap op de factuur.

Snelle levering, houden klant goed op de hoogte van verzendingsproces.

Prima Service, snelle levering!

Super snelle levering, kunnen snel aan de slag als de patronen online zijnvan de cal!

Snelle verwerking en bezorging.

Vriendelijke en snelle service

Wol kun je natuurlijk overal bestellen, maar bij CR Couture krijg je ook nog persoonlijk advies!

prima service, snelle reactie op vragen/opmerkingen

Product voldoet aan verwachting!

Mooie producten en snelle levering zoals gevraagd. Ik ben dik tevreden!

Prims

Pakket kwam op tijd aan. En was verzegeld

Fijne webshop!

Borduurpakket besteld. Snelle levering. Prachtige kwaliteit!

Fijn garen ontvangen!

Goede service ik was vergeten aan te geven dat pakket opgestuurd moest worden, ben hier over gebeld geworden of dat juist was. Erg oplettend en een prachtige kwaliteit garen mogen ontvangen

Snelle levering!

Goede prijs en snelle levering,prettig

Ruime keuze

Snelle reactie op vragen.

orima

de website is overzichtelijk en makkelijk. de bestelde spullen zijn snel bezorgd

Leuke breipakketten!! Al meerdere keren een besteld en al veel leuke truien en vesten voor de kleinkinderen gebreid!

Over CR Couture

Ook zo gek op fournituren, breien, haken of borduren? Surf dan snel naar crcouture.nl, crcouture.nl voor uw gemak alle handwerkspullen onder één dak!