Een beetje afgezet!

Product was goed, maar de kortingscode voor 10% korting kreeg ik achteraf. Ik betaalde wat extra omdat ik bezorging wilde van Post NL en via wie kwam de bezorging? DHL!!!!

Beste Arno, Bedankt voor de beoordeling en vervelend te vernemen u dit gevoel over ons heeft. Zodra men zich inschrijft voor de nieuwsbrief als nieuw abonnee wordt er een bevestiging hiervan verzonden met een kortingscode erin. Zodra er een bestelling geplaatst is kunnen wij niet achteraf de kortingscode hiervoor nog doorvoeren. Als u hierover contact had opgenomen hadden wij de order eventueel kunnen annuleren en had u de bestelling opnieuw kunnen plaatsen met de kortingscode. Tevens blijft de kortingscode gewoon geldig en kunt u altijd op een vervolg bestelling verzilveren. Het pakket kon als brievenbus pakket door en met DHL kan je deze geheel traceren zoals een pakket. Bij PostNL kan dat niet. Als u een mail stuurt naar info@crcouture.nl met uw order nummer zal de €1,00 verschil geretourneerd worden. Omdat wij zeker weten garantie willen en het pakket willen kunnen volgen hebben wij hiervoor gekozen. Ook is de levertijd momenteel bij DHL sneller dan bij PostNL vandaar wij ook veel pakketten hierdoor met DHL hebben verstuurd. Mocht u in de toekomst willen bestellen en uitsluitend PostNL als bezorger wensen kunt u dit altijd bij de opmerkingen vermelden. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u een fijne avond! Met vriendelijke groet, Corina

Het haakpakket werd snel geleverd en was goed verpakt. Alleen de track code werkte niet optimaal

Zeer snelle bezorging en netjes verpakt

Telefonisch contact om dd puntjes op de I te zetten, perfect

Ze zijn altijd even aardig top

Voorraadprobleem werd duidelijk gecommuniceerd en prima opgelost

In alle opzichten uitstekend.

Goed werkende site. Kleuren kloppen met werkelijkheid. Snelle en correcte levering. Eerlijke service.

Makkelijke website. Snelle en goede levering.

Ja, geweldig

zoals altijd niks op aan te merken

Heel goede ervaring met mccouture, als zij niet het juiste katoen of wol hebben krijg ik een belletje, met een alternatief, waar vind je deze service tegenwoordig nog Top dus, blijf er graag bestellen

Duidelijke omschrijving en snelle levering

Prima vriendelijke en uitstekende service!

Zeer tevreden!

Uitstekend service

Uitstekend service en mooie breiwol.

Vlotte en correcte levering

Goede en duidelijke website

snel en goed gegaan

Goede snelle service

Goede snelle service

Goede service en heel snelle nette levering!

Bij de bestelling had ik een vraag. Hierover werd ik gebeld om te overleggen. Dat was hel fijn. Het was duidelijk wat de bedoeling was. Ik kreeg alles keurig thuis geleverd. Zeer tevreden dus!

Goede en vriendelijke service !

Als de kleuren in het pakket niet volledig overeenkomen met het model wordt er telefonisch overlegd of andere kleurtjes ook mogen. De service bij de online bestellingen is zeer goed. Ik zal nog wel iets bij jullie bestellen ! Ook de winkel ziet er leuk uit, maar het is te ver voor ons om die te bezoeken .

Heel tevreden over de snelle service en netheid van de verzending. Mijn kerstcadeau is binnen kan niet wachten Zeker weten tot een volgende keer.

Slecht

Slecht

Goedemiddag, Jammer van deze beoordeling, helaas kunnen wij er niets aan doen als het adres niet correct wordt ingevoerd door de klant. Gelukkig is het pakket inmiddels goed aangekomen bij u. Wij wensen u veel plezier met de wol!

Mooie spullen. Je krijgt weer zin in borduren!

Snel bezorgd, netjes ingepakt, leuke folder erbij en een handgeschreven bedankje voor de bestelling. Duidelijke website, goede omschrijvingen. Heb alweer best wat gezien voor de volgende keer. Je wordt er een beetje hebberig van!

Vriendelijk, behulpzaam, snelle levering

Het is fijn dat ze je bestelling gratis verzenden vanaf een redelijk bedrag. Het assortiment is groot en mocht er iets niet op voorraad zijn dat wordt er contact opgenomen om een alternatief te bieden. Zeer behulpzaam en vriendelijk

De wol die ik had besteld bij het pakket was niet op voorraad. Netjes gebeld en ruim de tijd genomen om een vervangend garen te zoeken.

Professioneel en klantvriendelijk

Levering van de bestelling thuis was precies als afgesproken. Goed advies over benodigde hoeveelheid garen, naalddikte en patronen. Gezellige winkel.

Over CR Couture

Ook zo gek op fournituren, breien, haken of borduren? Surf dan snel naar crcouture.nl, crcouture.nl voor uw gemak alle handwerkspullen onder één dak!