Ik had een bestelling geplaatst voor 2 bollen garen. Ik werd netjes gebeld dat ze er helaas nog maar 1 op voorraad was en de oplossing was er heel snel. Super service na die tijd snel verzonden en volgende dag al in huis.

Katoen

Goeie katoen

Uitstekend.

Alleen maar orima

De ene dag om 14.30 uur een bestelling geplaatst en de volgende dag al geleverd. Echt super snel. Fantastisch

correcte levering

netjes verpakt en snelle levering

goede ervaring

Zeer snelle verzending 10+

Zeer snelle verzending en een lief persoonlijk kaartje erbij, aanrader

Ik heb solufix en kaaslinnen besteld. Het werd de volgende dag, zorgvuldig verpakt geleverd. Goede kwaliteit van solufix en kaaslinnen.

Zeer persoonlijke benadering ! Ik had mijn adres verkeerd ingetoetst, en ontving daarop meteen een appje met de vraag het juiste adres op te geven. Dit uiteraard gedaan en prompt werd evengoed al de volgende dag mijn bestelling keurig geleverd . Prachtig materiaal ! Ik zal zeker nogmaals iets bestellen bij crcouture !

Geweldige service

Snelle levering, mooi verpakt in kadopapier. Het was gewoon een feestje om het pakket uit te pakken. Ga zo door!

Ruime keuze aan materialen.

Hallo, Ik heb de bestelde goederen goed ontvangen. Ik dacht dat het met DPD zou geleverd worden. Maar het kwam met Post Nl. is deze verzending ook zo duur ? Het zou wel fijn zijn als je een bericht kreeg als alle materialen niet leverbaar zijn. Ik heb zelf na een week contact met jullie opgenomen om te vragen waar mijn bestelde materiaal bleef. Met vriendelijke groeten, Diane Janssen

Snelle levering goed materiaal

Ik had mijn borduurpakket heel snel in huis. Alles ziet er prima uit. Ik ben inmiddels met veel plezier begonnen met borduren. Een fijn duidelijk telpatroon

erg goed, en snel geleverd

mag graag wol etc bij jullie, duidelijke website en veel keus

Bestelling wordt snel geleverd en materiaal is van goede kwaliteit

Fijne winkel / Website En snelle bezorging fijne medewerkers

Prima levering!

Prima levering, alleen het aanvoeren van een onderdeel duurde wat lang. Maar ik ben goed geïnformeerd.

communicatie

Ik vond het zo jammer dat er over niets werd gecommuniceerd, er werd eenmalig gebeld, ik kon niet opnemen, werk in shiften als verpleegkundige, geen mail om te verwittigen dat hoofdkleur er niet meer was. Uiteindelijk door zelf weer contact op te nemen, andere kleur gekozen, ook daar geen bevestiging dat kleur oké was, pakket verstturd. Ik niet tevreden met kleurkeuze, totaa anders als op foto, bericht gestturd, nog steeds geen antwoord, dus beneden alle peil

Zeer goede en vlotte service.

Goed bereikbaar voor vragen en advies.

Blij

Sokkenwol besteld , heel blij mee en leuk verpakt

Snelle levering, goeie info

Info over levering, door de brievenbus. Ik ben nog niet begonnen met breien...

Het artikel dat ik ontving voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. Snel geleverd en degelijk verpakt.

Het pakketje is gelukkig alsnog aangekomen gisteren na een week lang. Maar het was verder prima in orde en ben tevreden ermee .

Over CR Couture

Ook zo gek op fournituren, breien, haken of borduren? Surf dan snel naar crcouture.nl, crcouture.nl voor uw gemak alle handwerkspullen onder één dak!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.