Platgedrukte bollen wol

De levering was zeker snel! Maar er waren 4 bollen wol in een envelop gestopt/gepropt. Ik heb daar zo een hekel aan. Maak gebruik van pakketbezorging. Daardoor zal ik niet snel meer bij jullie bestellen.

heel goede levering

ik kreeg heel vlug mijn pakketje en woon in belgie

Snelle leverimg

Goede en snelle levering

Fijn Contact gehad

Vriendelijke mensen Alles word keurig verzorgd zowel online als in de winkel. Breed assortiment en altijd bereid je te helpen.

Vlotte afhandeling

Betrouwbaar en snel!

Bestelling snel ontvangen. Helemaal prima!

Snel en keurig geregeld!!

Ervaring is goed

Precies dat borduurpakket gekregen wat ik besteld heb, net pakket met alles wat je nodig hebt, mooie kluren

Goede dienstverlening

—-

Duidelijk advies

Snelle reactie en goed en duidelijk antwoord op mijn vraag.

Fijne behandeling

Fijne behandeling toen een product niet meer op voorraad bleek te zijn. Goed alternatief geboden. Daarna snel in huis. En een prachtige website.

Fijne service

Snelle levering na webbestelling.

Levert netjes op tijd met een leuk berichtje erbij

Ik zocht korte sokkennaalden en jullie hebben die. Heel blij mee. En ik werd helemaal hebberig van de prachtige garens in geweldige kleuren. Ik kom vaker digi-langs!

Super handwerkwinkel

Altijd vriendelijk en deskundig personeel. Zeer grote collectie breigaren, borduurpakketten. Gewoon een handwerkwinkel zoals er vrijwel geen tweede is. Ik hoop dat ze nog heel lang blijft bestaan!

Snel geleverd Goede kwaliteit

Medewerkers zijn super

Weinig voorraad voor hakers, medewerkers brengen je gelijk op hoogte

Mooie spullen snel geleverd

Mooie spullen, snel geleverd met nog een handgeschreven briefje erbij

Prachtige patronen en garens

Prachtige kleuren en duidelijk werkbeschrijving en goed passend patroon!

Gewoon prima!

Ik deed mijn bestelling voor 15 uur en deze werd de volgende dag bezorgd. CR Couture doet gelukkig ook aan recycling, de bolletjes Alta Moda Cotolana Print waren keurig verpakt in een "oude" bolletjes doos van Lana Grossa. Dus: gewoon helemaal prima!!

Zeer vriendelijke en behulpzame en snelle afhandeling

Alles prima geregeld. Prima webshop. Uitstekend en prettig contact.

Geleverd volgens afspraak.

Snelle levering. Mooi product.

Bestelling was snel geleverd. Netjes verpakt. Mooie knooppakketen. Top.

Verwarrend maar oké

Blijkbaar als je iets besteld en betaald hebt, kan het nog steeds op zijn. Dat is minder prettig. Echter, het contact met de winkel is wel prettig. Vriendelinke, behulpzame medewerkers.

Over CR Couture

Ook zo gek op fournituren, breien, haken of borduren? Surf dan snel naar crcouture.nl, crcouture.nl voor uw gemak alle handwerkspullen onder één dak!