Mijn pakket niet ontvangen

Mijn pakket heb ik niet ontvangen, DHL heeft niet bezorgd!!

kwaliteit en kleur van de wol zijn goed, patroon veel te moeilijk.

Bij het bekijken van de foto voor ik de bestelling plaatste, dacht ik dat het om een klassiek gebreide raglantrui ging. Bij ontvangst van mijn bestelling schrok ik van het beschreven patroon. Deze trui wordt van boven naar onder gebreid, wat de werkwijze zeer ingewikkeld maakt. Voor mij veel te moeilijk, ik begrijp het zelfs niet. Ik heb zelf een herberekening van de steken proberen te maken en brei de trui nu van onder naar boven, zoals ik nog deed. De steek zelf heb in behouden en valt zeer goed mee. Bij de aanbiedingen zouden jullie best vermelden hoe het model wordt gebreid.

Goedemorgen, Vervelend te vernemen het patroon tegenvalt. U had ons altijd kunnen bellen voor hulp of toch voor een ander model kunnen kiezen. Als ik het zo begrijp is het een topdown model, dat is van boven naar beneden. Mocht u overhoop nog vragen of hulp nodig hebben dan weet u ons te vinden :)

Altijd mijn bestelling op tijd en goed verpakt

Prima verzorgd

Als het niet is wordt er altijd gebeld voor overleg

Goed en snel

Snelle behandeling van bestelling en goed geleverd

Goede snelle levering

Uitstekende

Ik heb problemen gehad met het bestellen. Door met een e-mail communicatie is gelukt en andere dag mijn bestellingen gekregen. Heel fijne samenwerking.

Overzichtelijke website

Snel gevonden wat ik zocht, door overzichtelijke website. En een snelle verzending

top geregeld

snel geleverd, leuke persoonlijke boodschap bij aanleverbrief.

Snel alles in huis!

Heel tevreden pakketje door de brievenbus. Mooi garen met patroon en een persoonlijk berichtje. Helemaal too!

Snel en goed geholpen

Snel en goed geholpen

Heel tevreden

Ik had niet verwacht, na jaren, nog precies dezelfde kleur te vinden om ‘kikker’ van Max Velthuijs of te haken.

Snelle en nette levering

Snelle levering van het bestelde borduurpakket. Ga hier zeker vaker wat bestellen.

supergoed !!

Alles verliep zoals gewoonlijk weer perfect, inclusief de communicatie tussen CR Couture en mezelf.

uitstekend!

Heel erg goed en snel

Goede afhandeling

Katoen was niet meteen leverbaar. Kreeg daarvan bericht. Paar dagen later werd alles geleverd.

Vriendelijk, snelle levering!

Snelle en prima levering

Fijne website en supersnelle levering. Ik kwam wol tekort en deze besteld, volgende dag al geleverd. Zeer tevreden

Tevreden. Snelle levering en netjes verpakt. Alleen één puntje. Ik kon eerst niet vinden met hoeveel draadjes ik het borduurwerk moest borduren. Toen heb ik een email geprobeerd te versturen naar uw emailadres en dat lukte niet. Ik kreeg daar een melding van. Inmiddels heb ik zelf ontdekt met hoeveel draadjes ik de steken moet borduren. Dus het probleem is al opgelost.

Mooie spullen, leuke aanbiedingen en snel binnen

Heb een pakket besteld om een vest te haken, en een los patroon. Pakket bevat heel mooie kwaliteit garen en ook de kleur is helemaal naar wens. Geweldig!!

Alles top in orde

Snelle verzending , contact Duidelijke uitleg , Dankjewel

Uitgebreide keuze, fijne webwinkel Hielden mij per e-mail op de hoogte toen er een product verlaat was, dat was prettig.

Vlotte levering

Ik heb er voor de 2e x wat besteld, ik kreeg een telefoontje dat m'n kleur er niet meer was maar dat ze iets had wat er op leek, ik kon kiezen, daarna kwam het vlot binnen met retourgeld in het pakje geplakt, dat vond ik netjes ;)

Keurig op tijd gekomen met de post.

Mooi boek, goed verpakt en keurig door de brievenbus gekomen. Hoefde niet thuis te zijn, dat vond ik fijn, dat dat even vermeld werd.

Molendijk 40 3161 KN Rhoon

Over CR Couture

Ook zo gek op fournituren, breien, haken of borduren? Surf dan snel naar crcouture.nl, crcouture.nl voor uw gemak alle handwerkspullen onder één dak!