1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Te korte retourtermijn, heb iets binnengekregen terwijl ik op vakantie was, bezorging duurde een dag langer dan beloofd, na Mn vakantie was het 15 dagen na bezoring, artikel gepast en was te klein. Wou ik het artikel retour doen en dat ging niet want ik was te laat. Na veel discussie eindelijk kans om het om te ruilen, maar dan alleen voor het zelfde product. Maar dat ging niet om dat ze geen maat groter hadden. Voor een ander product hebben ze erna gekeken maar dat was niet mogelijk, ook niet als ik extra bij zou betalen voor een ander product. Echt een onzin. Eerste en laatste keer dat ik via hun iets besteld heb.

• Nazorg & Garantie

Hi, Wat vervelend om te horen dat je deze ervaring bij ons hebt gehad! Echter hanteren wij een retourtijd van 14 dagen. We hebben ons best voor je gedaan maar helaas kunnen we dit niet voor je aanpassen. Mochten wij nog iets anders voor je kunnen betekenen dan kun je ons een berichtje sturen! Team Winkelstraat.nl

Pluspunten

- Ordered in the morning, arrived in the afternoon. - Free shipping. - Great customer service. - Good quality product, perfect & neat package. - I had to return one of two products, dropped at UPS Pick Point. Got the email of the product returned, got the money back in my bank account. Relatively faster than other online shops I have been dealing (also the well-known ones) with so far.

• Nazorg & Garantie

Goodafternoon! Thankyou so much for your review! It makes us very happy! Kind regards, team Winkelstraat.nl

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Waardeloos

Vorig jaar een jasje bestelt waarvan ze zeiden dat de jas onderweg was. Ik kreeg een week daarna pas een mailtje dat de jas opeens toch niet meer leverbaar was. Vorige week schoenen bestelt. Deze zijn nu na een week nogsteeds niet binnen. Hiervoor heb ik gebelt en er wordt gezegd dat ze het probleem niet kunnen vinden. Vrij gek allemaal. Ik ga hier niet meer bestellen. Ben nogsteeds op mijn schoenen aan het wachten... die denk ik ook niet meer gaan komen.

• Afspraken nakomen

Goedemiddag, wat ontzettend vervelend om te horen. Helaas kunnen we je bestelling niet terug vinden. Zou je kunnen mailen naar service@winkelstraat.nl en kunnen verwijzen naar deze review? Dit is uiteraard niet hoe het hoort te gaan en we lossen het dan ook graag met je op. In afwachting van je reactie. Groetjes, team Winkelstraat.nl

Pluspunten

Snelle levertijd , retourneren top geregeld , krijgt geld snel terug

• Nazorg & Garantie

Hi Noël, bedankt voor je mooie review! Het item staat je geweldig! Groet, team Winkelstraat.nl

Pluspunten

Geweldig alles onder dak/knop ! Je kunt het niet bedenken of het is te bestellen bij Winkelstraat.nl ! Super service geen gedoe met retour sturen. Het pakketje werd zelfs 's avonds bezorgd, zodat mijn zoon de jas de volgende dag aan kon. Echt TOP !!!

• Nazorg & Garantie

Hi Jolanda! & wij vinden deze review TOP! Ontzettend bedankt voor het achterlaten van deze ervaring. Groetjes, team Winkelstraat.nl

Pluspunten

Je wordt goed geholpen en snelle levering en ga hier vaker bestellen!!

Eigelijk niks hopelijk gaat dit bedrijf nog lang door want ga hier zoiezo vaker bestellen!!

• Afspraken nakomen

Hi Christiaan, wat een mooie review heb jij over ons geschreven. Hier worden wij helemaal blij van. Wij zien jou graag terug! Groetjes, team Winkelstraat.nl

Pluspunten

Mooie kleding, goede service, makkelijke retourneer service

Goedemiddag Rein, Super bedankt voor je feedback! Groet, team Winkelstraat.nl

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Product zoals aangegeven

Afspraken nakomen! Zondag bezorgen is ook echt zondag bezorgen anders moet je het ook niet aangeven. Happycenter is ook echt waardeloos! Ze willen me niet eens helpen en excuses aanbieden ho maar! Word ook niet goedgemaakt.

• Afspraken nakomen

Goedemiddag Yassine, spijtig dat je het zo hebt ervaren. Echter is de levering wel op tijd aan je geleverd alleen was er sprake van een miscommunicatie, excuses hiervoor. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen, stuur ons dan gerust een berichtje!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Afgelopen weekend besteld via winkelstraat. Op zondag zou men in de avond leveren (zwart op wit bevestigd gekregen, zowel middels de e-mail van winkelstraat als vanuit de bezorgservice (track en trace). Heel de avond gewacht en niets ontvangen. Vervolgens na respectievelijk 10 minuten in de wacht te hebben gestaan word ik te woord gestaan door een medewerkster die geen begrip toont en op een monotone wijze zegt 'tja het komt vandaag binnen hoor '. Duidelijk gemaakt dat de afspraak zondag zou zijn en dat hierdoor mijn zondagavond verpest is. Reactie 'nou u heeft het verkeerd begrepen want onze bezorgservice levert niet op zondag. U kunt even een e-mail sturen. Geen begrip niets. Eerste en laatste keer bij winkelstraat!

• Nazorg & Garantie

Hi Ricardo, wat ontzettend vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt met Winkelstraat.nl. Dit is uiteraard niet de normale gang van zaken en willen hiervoor onze excuses aanbieden. Mijn collega Megan heeft je helaas niet telefonisch kunnen bereiken en je om deze reden een mail gestuurd om het goed te maken met je. We horen graag van je. Groetjes, team Winkelstraat.nl

• Nazorg & Garantie

Hi Simone, inmiddels hebben wij telefonisch contact gehad en zijn we er gelukkig samen uitgekomen. Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak. Groetjes, team Winkelstraat.nl

Pluspunten

•Mooie 100% betrouwbare website. •Leuke kwaliteitsvolle items waar je anders misschien vele winkels voor zou moeten afschuimen netjes op een rijtje. •Netjes bezorgd en met zorg ingepakt. •Geen problemen bij het retourneren van goederen. Bedrag netjes teruggestort. •Ben al lang overtuigd en blijf telkens terugkomen.

• Nazorg & Garantie

Beste Anne, wat ontzettend leuk dat je de tijd hebt genomen om dit over ons te schrijven! Hier worden wij helemaal happy van. Hopelijk zien we je snel weer terug. Groetjes, team Winkelstraat.nl

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Niet eerder zo een zeer persoonlijke service meegemaakt,complimenten ga zo door !!!

• Nazorg & Garantie

Goedemiddag Danielle, wauw! Bedankt voor je mooie review. Groet, team Winkelstraat.nl

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Ik heb tweemaal besteld via winkelstraat en ik heb er zeer goede ervaringen mee gehad, alles was netjes verpakt, op tijd geleverd en ik vond de uitleg voor retourneren ook zeer duidelijk. Ik ga zeker vaker bestellen via deze website.

• Nazorg & Garantie

Hi Monique, bedankt voor het delen van je ervaring met onze site. We zijn blij dat je hier zo positief over bent. Happy shopping! Groetjes, team Winkelstraat.nl

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Een reinders velvet pants welke uitverkocht is, bij winkelstraat toch nog gevonden, besteld en de volgende dag s avonds door een hele vriendelijke bezorger bezorgd. Verjaardag van me vriendin kon niet meer stuk! Super tevreden!

• Afspraken nakomen

Goedemiddag Frank, wat leuk om te horen! Ik hoop dat de jarige er ook zo blij mee was. :) Groet, team Winkelstraat.nl

Pluspunten

alles wat ik zocht gevonden, goed ingepakt en snel bezorgd !!

geen

• Nazorg & Garantie

Hi Sultan, geen verbeterpunten? Wow, dat vinden wij top! Bedankt voor het achterlaten van je ervaring. Groetjes, team Winkelstraat.nl

Pluspunten

Makkelijk en snel te bestellen plus een goede service die ze nakomen

• Afspraken nakomen

Hi Matthew, wat een mooie woorden over ons. Bedankt voor de 5 sterren! Groetjes, team Winkelstraat.nl

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

achteraf probleem goed opgelost

misschien eerder klacht behandelen en niet wachten tot er een slechte recentie komt

• Nazorg & Garantie

Hi Lars, inmiddels hebben wij telefonisch contact gehad en zijn we er gelukkig samen uitgekomen. Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak. Groetjes, team Winkelstraat.nl

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Staat op de website voor 16 uur besteld volgende dag in huis, nou heb woensdag wat besteld en zaterdag avond wacht ik nog op mn pakje , gemaild maar winkelstraat , zeggen we zijn ervan op de hoogte van de situatie , nou ik niet en wacht nog steeds op waar mn trui is !!!!

• Nazorg & Garantie

Hi Mark, dat klinkt niet zoals het hoort te gaan! Mijn collega Danee neemt hierover contact met je om het een en ander goed te maken. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, team Winkelstraat.nl

Pluspunten

Snelle levertijd. Goed en met aandacht verpakt. Helaas was het niet mijn maat, maar na terugsturen stond het bedrag in no time weer op mijn rekening

• Nazorg & Garantie

Hi Brenda, dit is waar wij het voor doen, bedankt voor het achterlaten van je ervaring! Groetjes, team Winkelstraat.nl