Helaas helaas.

Heb schoenen ontvangen waarvan ze er gebruikt uitzagen. Vlekken gebruiksporen. Altijd goed geholpen bij winkelstraat maar dit keer………

Hi Nabil, super vervelend dat dit is gebeurd... Gelukkig zijn we inmiddels al met je in contact en hebben we je ermee kunnen helpen. We hebben nog contact:) Groetjes, team Winkelstraat.nl

Uitmuntend

Ik ben geholpen door Kirsten en moet zeggen dat ik al maanden niet zo vriendelijk ben geholpen wat een top service en wat vriendelijk is mevrouw petje af en ga zo door

Boevenbende

Bestel niet bij deze oplichters!! Mijn pakket is kwijtgeraakt en UPS is bereid om mijn pakket te vergoeden. Echter wilt Winkelstraat het bedrag niet verrekenen waardoor ik blijf zitten met de factuur. Telefonisch contact opnemen lukt niet want ze geven niet thuis. Bedenk je aub 2x voordat je hier iets besteld!!

Goedemorgen, we vinden de situatie echt heel vervelend voor je, maar helaas heeft UPS ons anders geïnformeerd. Hierdoor is er geen vergoeding mogelijk. De inhoudelijke details hiervan hebben we al met je gedeeld. Desondanks wens ik je een hele fijne dag toe! Groetjes, team Winkelstraat.nl

Opnieuw benaderd door Winkelstraat met oplossing!

Ik wil bij deze mijn vorige beoordeling herzien. Winkelstraat heeft mij opnieuw benaderd en geeft toe dat de fout bij hen ligt. Ik krijg alsnog de 2 shorts geleverd. Kan niet anders toegeven dat ik dit netjes vind en nu dus wel goede service!! Fijn dat het opgelost is Oude beoordeling, is inmiddels goed opgelost door Winkelstraat!! Ik heb online een 2x zomerset van Quotrell besteld en bevestigd gekregen voor de prijs van €59,95 per stuk. Zo staan ze ook op de website met foto’s van de set erbij. Nu krijg ik alleen 2x een t shirt geleverd. Ze zeggen dat ik alleen shirts heb besteld, terwijl ik zomersets bevestigd heb gekregen en dit ook zo op de website staat boven dit bedrag. Ze zeggen dat dit niet klopt en leveren dus ook geen sets aan mij. Waardeloze service!!!!!

Oplichterij

Zoals de zoveelste dezelfde klacht hier over winkelstraat, hier weer een oplichting om aan het klachten lijstje toe te voegen. Iets besteld en in dezelfde staat weer geretourneerd, nu bericht gekregen dat de betreffende boutique het retour niet accepteerd omdat de labels zouden zijn verwijderd en er een scheur in zit! Op deze manier willen ze dus alsnog hun geld kunnen verdienen, als er iets retour komt. Ik ben niet de eerste, maar hopelijk wel de laatste, want ik laat het hier niet bij, bij alleen deze review, en vooral om dat winkelstraat niks oplost en net zo erg is dus als deze boutique zelf. Als je zo weinig verkoopt dat je mensen moet oplichten met retourtjes, sluit dan aub je winkel! Dit is zeer triest.

Hi Marielle, we vinden het echt heel erg vervelend om te vernemen dat dit is voorgevallen en dat je er zo over denkt. Daar balen wij uiteraard van... Helaas kan ik geen bestelling terugvinden in het systeem. Mocht je er nog voor openstaan, dan kan je ons een e-mail sturen en dan kijken we graag nog naar de mogelijkheden voor je. Groetjes, team Winkelstraat.nl

Heel goeie service

Mooi jurkje besteld van nikkie Heel snel bezorgd netjes ingepakt Ga snel weer iets bestellen heel tevreden.

Goede service en snelle levering

Nieuwe schoenen besteld, snel verzonden en geleverd in een mooie doos met dustbag. Vragen over order werden snel en goed beantwoord

Snel in huis, blij mee!

SLECHT

Een leuke pak besteld als kado voor me zusje.. Zaten verschillende labels in het kledingstuk kleur greenish op het artikel grey??? Ik heb het gevoel alsof ik een AA kwaliteits product heb gekregen eventuele oplossing is er niet!! Iedere keer een andere medewerker op de mail gooi gewoon jullie telefoon open zodat dit in een keer geregeld kan worden!! Voor mij nooit meer..! Koop liever lokaal

Wees gewaarschuwd, niet bestellen !!!

Wauw ik lees zoveel de zelfde klachten , oplichterij dit. Ook bij mij Retour niet geaccepteerd Een jas gekocht van 600€ via winkelstraat bij Chabot Retour termijn van 14 dagen, tegenwoordig elders 30 dagen. Jas in originele staat met 13 dagen+ 2a3 dagen retourzending er overheen. retour niet geaccepteerd omdat het binnen retourtermijn viel? Ze hebben totaal geen begrip en willen niet mee werken. Lekker zo geld verdienen door klanten op te Lichten. Telefonisch nier bereikbaar, geen live chat.Mail verkeer met winkelstraaten, gaan dagen overheen steeds andere medewerker waardoor je steeds opnieuw je verhaal moet doen en een antwoord krijgt dat ik mij erbij moet neerleggen?? En de jas moet betalen die mij niet past! Nogmaals als je dit leest en voor alsnog besteld zal je spijt krijgen net als mij en andere klanten!! Vind het WAARDELOOS winkelstraaten en chabot kan het niet vaak genoeg zeggen!!!

Goedemorgen, we balen dat je het zo hebt ervaren. Uiteindelijk bepaalt de boutique over of het retour mag of niet. Omdat wij de situatie erg vervelend vinden, hebben we jou laten weten dat we gaan kijken wat we vanuit Winkelstraat voor je kunnen kunnen betekenen. Ik hoop op een goede afsluiting! Groetjes, team Winkelstraat.nl

Slecht

Samen met een cliënt al een tijd aan het mailen met winkelstraat over een zoek geraakt pakket. Niets meer van ze gehoord en nu een aanmaning voor mijn cliënt! De pakketjes zijn bezorgd, 1 bij een pick up point, die is opgehaald door een persoon die wij niet kennen. De ander is zogenaamd bij haar thuisbezorgd maar deze heeft mevrouw nooit gezien. Winkelstraat moet een onderzoek instellen en bewijzen dat mijn cliënt de pakketten heeft gekregen ipv aanmaningen sturen. Erg slechte zaak dit!

Goedemiddag, we hebben een onderzoek gestart bij UPS om deze kwestie nader te onderzoeken. We zijn hierover al in contact met je. We doen ons best voor een zo'n passend mogelijke oplossing. Groetjes, team Winkelstraat.nl

Professionele oplichterij

Geachte heer/mevrouw, Bij deze is winkelstraat.nl de grootste professionele oplichterij van heel Nederland. Op 4 december 2021 heb ik een jas t.w.v. €894,99 besteld. Bezorging was oké, was gelukkig niks erg. Echter was deze jas te groot dus besloten om hem retour op te sturen. Retour ingepakt, verzonden en deze ruim op tijd binnen de retourtermijn verzonden. Maar dan, hier komt de oplichterij: al 1 week lang stond mijn retour op “ontvangen door afhaalpunt”. Hierna even langs geweest naar afhaalpunt nadat ik hierover contact opnam met winkelstraat maar de mensen daar konden me niet verder helpen en wisten eveneens ook niet waar het is. Retour is dus zoekgeraakt. Geld weg, jas weg. Hierna weer met winkelstraat contact opgenomen en UPS persoonlijk om een onderzoek te starten. Onderzoek duurt normaal 8 werkdagen maar deze oplichters zeggen dat het zogenaamd allemaal druk is en dat het daardoor langer dan een maand duurt. Dan eindelijk na 1 maand wachten (en nog steeds geen geld terug) krijg ik een antwoord van deze oplichters: Er is sprake van fraude Deze oplichters geven MIJ dus de schuld dat het pakketje zoek is geraakt terwijl er duidelijk in hun algemene voorwaarden staat dat zij hiervoor verantwoordelijk zijn aangezien ik hun retourlabel heb gebruikt. Ik heb langer dan een maand moeten wachten totdat ik dit antwoord van hen kreeg. Ik heb nog een video van de jas hoe ik hem retour had ingepakt en zo had opgestuurd. Dit heb ik aan ze verteld maar ho maar, nu negeren ze je opeens. Mail reageren ze niet meer, telefonisch ook niet meer beschikbaar. Opeens zijn ze nu weg met MIJN geld en de jas? Die is ook weg.

Beste Thuan, UPS heeft jouw retourzending onderschept, omdat er sprake zou zijn van frauduleuze handelingen. Het onderzoek dat UPS uitvoert is nog in volle gang, zodra wij alle bewijsmaterialen binnen hebben, zullen we die naar je toesturen. Winkelstraat.nl

Geen winkel, gewoon een reseller

hebben geen voorraad

Goede service!

Snelle levering, echt goede service!

Super snel!

Super snelle levering en een top klantenservice waar ze snel reageren, zelfs op zondag! Raad het zeker aan.

Snelle levering, mooie producten!

Vrijdag besteld, zaterdag al in huis!

Top website!

Ik had er laatst een cadeautje gekocht voor mijn vriend, want dat had ik last minute nodig. Ze hielden zich aan de afgesproken leverdatum en het was ook nog een leuk ingepakt!! Ik zal hier zeker nog vaker bestellen!

Super service en snelle levering!

Super tevreden over Winkelstraat.nl, super service en snelle levering! Daarnaast een breed assortiment aan producten, ik beveel dit iedereen aan. :)

Snel in huis en leuk kaartje erbij!

Van klachten houden ze niet bij winkelstraat

Ik heb meerdere keren iets besteld hier, het is een oplichters bedrijf, bij klachten en retouren wordt je constant in het wachthuisje geplaatst!! Ze rekken en rekken,, en eind van het liedje , wordt bij WINKELSTRAAT GEEN ENKELE KLACHT opgelost in het voordeel van de klant!!!! Het is OPLICHTING ,, mensen bestel hier NOOIT!!!!!! Ik ben er nu twee keer ingetrapt , en ik heb spijt hier ooit iets besteld te hebben!!

Niet bestellen!

Een tas en pet besteld bij de webwinkel, bijna een week heeft de bestelling op etiket aangemaakt gestaan (bestelling zou volgende dag binnen moeten komen). Uiteindelijk een melding gekregen dat het pakket onderweg was, krijg ik een uur later bericht dat de tas niet meer leverbaar was en alleen de pet onderweg was. Begrijpelijk hoef ik de pet dan ook niet meer want dan bestel ik het wel bij een andere website. De pet kon alleen niet meer geannuleerd worden en deze moest ik zelf retourneren. Echter als deze niet binnen 2 weken terug bij de leverancier was werd het bedrag niet terug betaald. Het is bijna kerst en ongeveer alles heeft vertraging, ik ga dus niet riskeren dat ik en geen geld en geen pet heb. Dus de pet toch maar gehouden ondanks dat dit niet de bedoeling was. Ik bestel hier nooit meer in ieder geval!

Alle mooie merken onder 1 dak

Een handige website die alle mooie merken verkoopt. Als je je pakketje ontvangt voelt het dan ook als een kado. Zeker een aanrader

Absoluut schandalig

Bestel hier NIET!!! ik krijg van mijn bestelling de verkeerde maat en een item dat ik toch besluit terug te sturen. Ik ontvang hier 2 retourlabels voor (een wissel-label en een retour-label). Van beide items krijg ik geen geld terug, en ook geen andere maat toegestuurd, ook ondanks dat de klantenservice aangeeft mijn verkeerde maat-item te hebben ontvangen. Echt compleet onbeleefde klantenservice dus uiteindelijk heb ik geen items én geen geld terug. Echt schandalig, hier niets bestellen!!

Nog minder dan 1 ster bij een klacht

Klachten daar houden ze niet van bij Winkelstraat. Oplossen al helemaal niet. Inmiddels is de klacht prima opgelost! Dankjewel Winkelstraat

Snel in huis

Snel in huis en zat persoonlijk kaartje bij!