Oplichters

Stelletje oplichter geen worden voor Verzinnen van alles bij elkaar om je retour niet te accepteren Je hoeft hier niks te bestellen en te denken als het niks is stuur het terug kan je op je buik schrijven. Lekker ergens anders winkelen. Ps winkelstraat jullie hoeven mij niet te benaderen dit is wie jullie zijn en zo laat ik het ook staan. Er wordt niks aangepast al nemen jullie alles terug oplichters!

Snelle levering en duidelijke informatie

Fijn platform met een divers aanbod. Duidelijke informatieverschaffing wanneer je een order plaatst.

Super fijne webwinkel, zeker een aanraden!

Hele goede kwaliteit items worden er aangeboden met een snelle levering!

Snelle levering en goede kwaliteit

Heel slecht

Pull aangekocht van 374 euro. Bij levering bleken er 2 gaten in te zitten. Pull zat niet in originele verpakking . Na chat met die chatbox moest ik deze retourneren. Hen reactie de pull was bij verzenden in orde. Weigeren deze terug te betalen en kregen vandaag de pullterug in de bus. Wees gewaarschuwd voor ons nooit meer

Super slecht bedrijf!

Slechter dan slecht!! In mei 2020 3 artikelen besteld. Alle 3 geretourneerd. Bewijs gestuurd van de verzendbewijzen Winkelstraat beweerd tot de dag van vandaag 1 artikel niet te hebben ontvangen. Inmiddels hebben ze een incasso bureau ervoor ingeschakeld. Bestel hier niets !! Ze zijn super moeilijk te bereiken. Ze hebben geen tel nr en reageren op hun chat ook heel erg laat!

Je kan fluiten naar je centen bij retour

Zoontje van 15 broek gekocht ad 109 euro, maar niet juiste broek die hij wenst. Broek geretourneerd per abuis via post.nl. Post.nl geeft aan dat het pakket gewoon bezorgt is. Winkelstraat geeft aan dat niet bezorgt is. Wat nu? Bereidheid van Winkelstraat om eea op te lossen is 0. Sturen je het bos in; vraag maar onderzoek aan bij Post NL...kortom je kan fluiten naar je centen terwijl de broek waarschijnlijk gewoon weer in de winkel hangt of zoek is. Maar daar kunnen wij niets aan doen... erg teleurstellend, lijkt nergens op

HEEL SLECHT

ONGELOFELIJK SLECHT. Ik krijg een pakket toegestuurd zonder verpakking en kaartje. Het artikel paste mij niet dus had ik het gerourneerd. Vervolgens krijg ik een mail dat ik het niet kan retourneren omdat er geen kaartje bij zat. Ik krijg hem nu terug gestuurd en de klantenservice kan mij niet verder helpen aangezien ik er eerst een foto van had moeten maken toen ik het had ontvangen zonder kaartje. Dus ik krijg nu een shirt terug van 100 euro die mij niet past en ik het zonder kaartje ook niet kan bewijzen dat hij echt is, dus krijg er geen stuiver voor als ik het wil doorverkopen. Tip voor als je hier besteld: Foto maken van als het binnen is gekomen... Of gewoon niet bestellen.

achterelijke rot site

als ik 0 sterren kon geven doe ik dat liever, deze achterlijke site zeggen 2-3 werkdagen. niks van geloven het gaat paar weken duren voorsat je wat krijgt. Klantenservice doet ook helemaal geen zak. Vrijdag schoenen besteld van 400 euro en nu is het donderdag moet je nagaan. VOOR ANDERE MENSEN GA HIER NOOIT BESTELLEN! JE WORDT OPGELICHT WAAR JE BIJ STAAT

Trage levertijd.

Lange levertijd helaas anno 2021. Veel pakketjes komen uit het buitenland dat mag wel iets verklaren, maar toch jammer. Klantenservice opzich vriendelijk , jammer genoeg steeds het zelfde antwoord & met de bijbehorende smiley’s. Zo voelt het als of je niet heel serieus word genomen. Ik bedoel we zijn geen kinderen meer. In de tussentijd wacht ik nog altijd op mijn pakketje.

Teleurgesteld!

Een prachtig trainingspak besteld 29 mrt binnengekomen gedragen en daarna 1x gewassen op de goede manier ....toen ik het pak uit de wasmachine haalde was hij helemaal doorgelopen ! Gelijk mail gestuurd waarop de uitkomst was je hebt het verwassen einde discussie .kon nog wel 7 euro 50 shop te goed krijgen ! Schandalig voor zo een groot bedrijf mijn advies mensen ga gewoon naar de winkel daar zijn ze heel blij met de verkoop ! En bestel niet online vaak alleen. Maar gezeik ! ... echt bizar

Deurwaarder sturen met valse reden!

Mijn broertje heeft op 10 nov 2020 een tshirt besteld, bij het openmaken zag hij gelijk al dat ie niet paste dus hij nam niet eens de moeite om het te proberen. Alles netjes in de verpakking gedaan en het artikel geretourneerd, nooit meer wat van de winkel zelf gehoord of vernomen! Totdat we een brief kregen van een deurwaarder namens Winkelstraat.nl dat er nog een bedrag openstond voor het geretourneerde tshirt + deurwaarders kosten, vervolgens heb ik contact gehad met de deurwaarder die mij netjes te woord heeft gestaan en ik haar zoals afgesproken alle bewijsjes toegestuurd heb. Nu heeft mijn broertje van de deurwaarder bericht gehad van winkelstraat.nl dat hun reden van de deurwaarders brief is : het artikel is gedragen en stonk naar rook en dat de item gereinigd moest worden????? Menen jullie dit nou serieus ???? Hij heeft dat hele ding niet eens gepast !!!!! Dus alles is netjes terug gestuurd alles is netjes ontvangen nooit wat gehoord van winkelstraat.nl zelf en dan geef je dit als excuus als je op deze manier geld wilt verdienen aan de klant dan is dat echt te triest voor woorden!!! Het shirtje koste 60eu en de totale kosten zijn nu € 100.22 omdat het shirtje "gereinigd " moest worden. Dus mijn advies voor alle mensen die wat willen kopen op winkelstraat.nl aub mensen doe dit niet linksom of rechtsom word je gepiepeld waar je bij staat !!!

Prima product. Voldeed goed aan beschrijving en maat. Goed verpakt en snel ontvangen.

Super goed

Het kwam snel binnen en super netjes echt een top winkel !

Heel klantvriendelijke klanten service! Item binnen 1 werkdag ontvangen. Zal hier zeker vaker bestellen

Super snelle levering

Super snelle levering en je word goed op de hoogte gehouden

Fijne winkel

Snele levering en retourneren is geen probleem.

Goed geregeld

Er was iets misgegaan met mijn zending maar dat werd meteen goed opgepakt en opgelost. Nu de winkels dicht zijn ga ik hier vaker shoppen!

Slecht

4 truien besteld. Maar 3 geleverd gekregen en 1 in de verkeerde maat. Botique zegt dat er 2 truien in 1 doos zouden moeten zitten. Dat was dus zeker niet t geval. Een hoop werk hebben we ermee. Kunnen we ook nog zelf een retour etiket uit gaan printen omdat hun de verkeerde maat leveren. Waardeloos!!

Slecht

ik had max 2 weken terug schoenen gekocht op de site Winkelstraat.nl. Het merk schoen heet( Mallet ) ik had de schoenen gekocht in maat 44! toen de schoenen aankwamen paste ik ze direct en merkte al dat doos beschadigt was en dat de schoen zelf ook al krassen had? ik heb de schoenen 1x aan gehad om te kijken of ze wel de perfecte maat waren maar helaas.. ik heb een retoursticker geprint via hun site en de schoenen netjes terug gestuurd hoe ik ze heb gekregen! ik zou binnen 7 dagen her geld terug gestort krijgen, ik dus maar afwachten en afwachten! uiteindelijk was het maandag de 21e en stond het geld er niet op! heb direct contact opgenomen en ze zeiden dat de schoenen te beschadigd waren en ik me geld dus niet terug zou krijgen het gaat om een bedrag van 175 euro om precies te zijn, ik ben jong en werk hard voor me geld, en voel me opgelicht door hen, de schoen in een maat kleiner is ook niet mogelijk en ze boden me een cadeaubon aan van 7,50 ik vindt dit niet acceptabel en wil mijn 175 euro terug hebben, zo behandel je de klanten niet en ben het totaal niet met ze eens!

Geen pakket ontvangen en geen geld terug

5 december een bestelling gedaan die 8 december geleverd zou worden, 9 december staat er nog steeds niks bekend over mijn bestelling. Dan neem je contact op met winkelstraat en word er gezegd dat je pakket van meer dan 900 euro kwijt is. Niemand die weet waar het pakket is. Ik wacht nu al een week op het lopende onderzoek en dan krijg je vandaag gewoon te horen ja sorry het pakket is kwijt we kunnen een shoptegoed aan bieden want het bestelde artikel is niet meer op voorraad. Dus ik ben me geld en me jas kwijt, aangezien ik me geld niet terug krijg en geen jas zal ontvangen. Hoe belachelijk is dat voor zo'n bekende site. We hebben het hier niet over een paar tientjes, we hebben het hier over bijna 1000 euro echt niet normaal te gek voor woorden. De fout ligt bij winkelstraat en ze bieden je een shoptegoed met daarbij wel even in de mail de informatie dat het bestelde artikel niet meer op voorraad is. Volgens mij is de jas gewoon helemaal niet op voorraad geweest aangezien de dames via de mail me duidelijk laten weten dat de jas niet meer te bestellen is maar op de pagina staat hij nog als beschikbaar en wanneer ik aangeef dat ze dus een nieuwe kunnen sturen aangezien de fout niet bij mij lig en de jas al betaald is, krijg ik als antwoord ik kan een shoptegoed aanbieden en dan kan je hem misschien zelf opnieuw bestellen, maar hoe dan als er 4x aangegeven word via de mail dat de jas niet meer leverbaar is... heel vreemd verhaal dit en zeker hele slechte service!!!! MENSEN KIJK UIT WAAR JE IETS BESTELD.

Niet op kopen!

Ik heb 7 weken geleden adidas yeezys van 345,- gekocht waarvan nu de stof van loslaat! Geen garantie... volgends winkelstraat?! Maar volgends het juridisch loket heb ik minimaal 6 maanden garantie en hoef ik hierbij hellemaal niks voor aan te tonen. Ze zijn nog zo goed als nieuw het is een schande voor winkelstraat pure oplichting! En ik laat het hier niet bij zitten!

Zeer matige service

Wacht na het retourneren van artikel wat per mail is bevestigt door hun op een antwoord waarom het langer duurt dan wordt aangegeven! Antwoord je netjes op de vraag wat de ordernummer is en vervolgens hoor je niks!! Je kunt ze ook niet bellen ..was de laatste keer op deze k..site zeg !!

Snelle levering, goede communicatie, product zoals besteld

Na een aantal negatieve reviews gelezen te hebben maakte ik me zorgen over de betrouwbaarheid van dit bedrijf. Mijn ervaring is zeer positief, goede communicatie, snelle levering, 3 dagen vanuit Berlijn bij mij op de stoep en het product maat precies wat ik besteld heb.

Slechte service

Jas via Winkelstraat.nl besteld. Winkelstraat.nl biedt een online platform voor (fysieke) kledingwinkels en verkopen zelf geen kleding. Het is volgens Winkelstraat.nl niet mogelijk om in contact te treden met de achterliggende winkel of de naam van de winkel vrij te geven. Je weet pas wat de kwaliteit van dienstverlening is of de toevoegde waarde van een online platform als het niet soepel verloopt. De onbekende winkel in Nederland heeft ruim een week over gedaan om een jas te bezorgen. Telkens werd door de klantenservice van Winkelstraat.nl aangegeven dat het artikel onderweg was, terwijl de bezorgdienst UPS aangaf dat de winkel het pakket nog niet had overhandigd aan de bezorger. Vervolgens wordt het pakket op het verkeerde adres bezorgd en ook nog eens de verkeerde maat geleverd, waardoor je zelf weer moeite moet nemen om het retour te sturen. Alvast de juiste maat opsturen doet Winkelstraat.nl niet. Eerst moet het pakket retour geboekt zijn voordat de juiste maat opgestuurd kan worden. Aangezien de juiste maat kennelijk niet meer op voorraad was, heb ik mijn geld teruggevraagd. Dit duurde bijna twee weken nadat het pakket retour was gekomen bij desbetreffende winkel. En dit was waarschijnlijk snel omdat ik bijna dagelijks in contact was met de klantenservice, waar je telkens opnieuw je verhaal moet doen. Telefonisch contact is niet mogelijk, per email duurt het bijna een dag en per chat al snel 30min. voordat je een respons ontvangt. Aangezien Winkelstraat.nl slechts een intermediair is vraag je je af (i) waarom de klantenservice zo weinig voor je kan betekenen in het oplossen van het probleem, behalve verwijzen naar de achterliggende winkel waar de consument geen contact mee heeft, en (ii) waarom het zo lang moet duren om geld terugstorten. Bij de meeste banken kan dit nog op dezelfde dag. Verder wilde Winkelstraat.nl de klant ook nog laten meebetalen aan retourkosten terwijl de winkel zelf de verkeerde maat opstuurt. Bespaar tijd&stress en bestel hier niet.

De Limiet 19 4131NR Vianen