Geen woorden

Kleren zijn van goeie kwaliteit. Ze houden je op de altijd op de hoogte van je zending. Heb je problemen regelen ze het voor je. Helemaal TOP!!!!

Gewoon goed

Snelle levering, netjes verpakt

Mooie producten en een snelle service

top Online winkel.

mijn ervaring was super. Had 2 paar schoenen besteld. Waren optijd binnen. En heel netjes verpakt. Ronduit uitstekend.

Zeer goede webshop.

zeer goede klantenservice en veel leuke kleding en schoenen en een snelle levering.

Perfect!

Prima kwaliteit! Goede service! En heel snel bezorgd!

Top bedrijf

Hele vriendelijke medewerkers, die je meteen helpen als je een vraag hebt over een pakket

Slippers besteld

Ik heb mooie slippers en schoenen gezien, met goede prijzen. Kwam ook aardig snel binnen. Zeker een aanrader deze site om vaker te bestellen!

Snelle en goede levering van mijn bestelling alles was netjes verpakt en goed beschermd. De spullen die ik heb gekocht waren van top kwaliteit! Zeker een aanrader.

Betrouwbaar en zeer goede services

2x dat ik iets bestel bij winkelstraat.nl 1x een winterjas van €400 en 2x een Diesel sweater die uit een boutiqe komt uit Italië, dus JA betrouwbaar.Producten netjes ingepakt en afgeleverd. Ik ga zeker vaker bestellen voor de qualiteit kleding etc bij winkelstraat.nl

Snel eenvoudig en zeer betrouwbaar!

Na zoveel keer teleurgesteld te zijn geweest in het online shoppen eindelijk een platform die doet wat het zegt. Alles is zeer eenvoudig te vinden, de producten zijn top en als je iets besteld hebt dan is het de volgende dag in huis. Ook als iets niet helemaal naar wens is kan je de producten eenvoudig retour sturen en heb je je geld binnen no time weer op je rekening staan. Mvg, Een happy klant!

Snelle levering product zoals omschreven.

Netjes verpakt snel geleverd de maat vd schoen klopte ik ben er blij mee.

top, gisteren besteld, vandaag ontvangen en als cadeau iemand blij kunnen maken

Wat een snelle service, super.... Gisteren besteld, vandaag ontvangen en als cadeau er iemand meteen blij mee kunnen maken Ik zal iedereen aanraden hier te bestellen, het had mn eigen toko kunnen zijn.....doen wat je belooft en beloven wat je doet M.vr.gr. Cor den Hartog

zeer goede kwaliteit

snel in huis en goede kwaliteit

Goede en snelle service

Goed op de hoogte gehouden van de levering en zeer snel geleverd

Ze doen wat ze beloven

Bestelling makkelijk te plaatsen. Ik werd prima op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling . Levering volgens afspraak.

Snelle bezorging en hele mooie kleren.

Prettig winkeladres

Ik was vergeten hoe prettig kopen het is bij Winkelstraat . Vanaf begin tot eind verloopt alles perfect . Je wordt goed op de hoogte gehouden van het verloop! Heel prettig kopen !

Snelle levering ook tijdens de corona

Snel en goed en mooi verpakt

top winkel !!!

besteld en zeer vlug geleverd en netjes verpakt aanrader en zeer goede communicatie top!!! graag tot de volgende

Super slecht!!!

2 paar schoenen van Nubikk aangeschaft. Van één paar is de kwaliteit bijzonder slecht en laat de lijm op meerdere plaatsen compleet los, terwijl het andere paar in orde is. Melding van gemaakt incl foto’s. Reactie: breng ze maar naar de schoenmaker dan vergoeden we de kosten tot max. €20.00 Schoenen hebben per paar €200 gekost en na een paar weken kunnen ze de vuilnisemmer in. Top service!! Die 20 euries mogen jullie in je kanaal stoppen.

Goeie surfers producten heel netjes geleverd ingepakt heel blij ermee bedank helemaal top

Duidelijke webshop, snelle levering en netjes verpakt.

Snelle goeden levering. Maten kloppen altijd wat aanbevolen wordt.

Snel gemakkelijk en eenvoudig

Bestelling ging makkelijk kreeg alle info die ik nodig heb en kwam vrij snel aan

De Limiet 19

4131NR Vianen