Filters

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levertijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Top merken aanwezig , nieuwste model kleding aanwezig , alles duidelijk je ziet gelijk hoeveel van je maat nog op voorraad is , hele snelle leveringstijd , ben heel erg blij met winkelstraat .

Verbeterpunten

Ja heb een min puntje , heb vaak mij maat kleding besteld maar bij de sommige grotere merken dan vallen die kleding slim fit of als die maat niet goed is of dat wanneer je het openmaakt en het is anders dan verwacht het kledingstuk , dat wanneer het gaat terug sturen dat je zelf 6,95 moet betalen voor het retourneren dat vind ik wel jammer want andere thuiswinkels functioneren niet zo , maar ze hebben het wel verbeterd nu met het buttlerservice dus nu kun je spullen omruilen en die wordt wel gratis bij je thuis opgehaald en je ken gelijk de maat in geven tijdens het retourneren aanmelden (heel handig) , alleen het werkt nog niet zo goed had iets geretourneerd en wacht nog steeds op het nieuwe artikel met het juiste maat , maar voor de rest is alles perfect ken niet meer zonder

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Telefonisch goed te bereiken en heeft mij netjes teruggebeld n.a.v. mijn bestelling

Verbeterpunten

Helaas is de belofte 'voor 15.00 besteld, morgen in huis' niet waargemaakt. Aangezien ik morgen op reis ga had ik de bestelde producten graag vandaag ontvangen, anders had ik net zo goed naar een winkel kunnen gaan. Jammer!

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ik heb al vaker iets besteld en blijf het nog steeds een super bedrijf vinden. Gewoon voor alles een 10!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Snelheid/Levertijd
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Beste communicatie die ik ooit heb gehad! Top!

Verbeterpunten

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Persoonlijke notitie bij de zending waarbij je veel plezier gewenst werd met de nieuwe aankoop; super!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Zeer snelle levering, en leuke verpakking

Verbeterpunten

Alles top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Hele fijne communicatie! Vooral de sms dat je bestelling onderweg is is fijn en vooral leuk om te weten, extra voorpret dus! Verder was het pakketje perfect ingepakt je doet het pakje open en het ziet er echt geweldig uit!

Verbeterpunten

Omdat het natuurlijk om allemaal verschillende winkels gaat weet ik niet of dat mogelijk is maar bij de schoenen had ik het bijvoorbeeld fijn gevonden als overzichtelijk is waar de schoen verkrijgbaar is en in welke kleuren. Dit staat nu niet bij elkaar en als je eenmaal een perfect paar hebt gevonden is het fijn om te kunnen zien in welke kleuren de schoen er is maar zoals gezegd ik weet niet of dat mogelijk is in deze setting.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

De bestelling was enorm snel binnen, en ik vond het superleuk dat er een persoonlijk briefje bij zat

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Duidelijk en overzichtelijke site, klantenservice is prima, denken goed mee met de klant en ondernemen actie waar nodig.

Verbeterpunten

Deelnemende boutique Angele Lacroix zou meer aandacht aan hun voorraadbeheer moeten besteden: had twee keer dezelfde jurk van Luisa Spagnoli besteld bij deze boutique via Winkelstraat. Eerste keer pas na betaling het bericht dat bestelling niet leverbaar was. Vervolgens hetzelfde artikel in andere maat opnieuw besteld, weer pas na de betaling bericht ontvangen dat het artikel niet leverbaar was, terwijl het op de site nog steeds als beschikbaar stond aangegeven. Is erg teleurstellend en vervelend. Winkelstraat pakt dit goed op.

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Het zit altijd heel erg leuk ingepakt waar je hebberig van word. Ook vind ik jullie service heel goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ik kan eigenlijk niks negatiefs van zeggen tot nu toe ben er heel tevreden over

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

schoenen waren te groot en ik had gekozen voor achteraf betalen, ik stuurde mijn schoenen terug en alles was gelijk afgehandeld:)

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle levering

Verbeterpunten

Als je maat niet goed is en deze om wilt ruilen duurt het heel erg lang

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

was keurig en netjes bezorgd en ingepakt met een persoonlijk briefje.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Ben tot nu toe zeer tevreden

Verbeterpunten

Evt op zaterdag bezorgen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Betaalgemak

Verbeterpunten

Op een enkel communicatie foutje na verloopt dus service soepel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Nazorg & Garantie

Bedrijfsgegevens

De Limiet 19

4131NR Vianen

020 241 5608

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.