Pluspunten
Snelle levertijd.
Hi Carlijn, bedankt voor je review en het mooie cijfer. Wij wensen je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Beste Gwendy, bedankt voor je review en het mooie cijfer. Wij wensen je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Beste Sofie, hartelijk dank voor je review en de tijd die je hiervoor genomen hebt. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Hi John, bedankt voor je review. Wij wensen je veel plezier met de bestelling en we verwelkomen je graag terug op Winkelstraat.nl. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Pluspunten
Top merken aanwezig , nieuwste model kleding aanwezig , alles duidelijk je ziet gelijk hoeveel van je maat nog op voorraad is , hele snelle leveringstijd , ben heel erg blij met winkelstraat .
VerbeterpuntenJa heb een min puntje , heb vaak mij maat kleding besteld maar bij de sommige grotere merken dan vallen die kleding slim fit of als die maat niet goed is of dat wanneer je het openmaakt en het is anders dan verwacht het kledingstuk , dat wanneer het gaat terug sturen dat je zelf 6,95 moet betalen voor het retourneren dat vind ik wel jammer want andere thuiswinkels functioneren niet zo , maar ze hebben het wel verbeterd nu met het buttlerservice dus nu kun je spullen omruilen en die wordt wel gratis bij je thuis opgehaald en je ken gelijk de maat in geven tijdens het retourneren aanmelden (heel handig) , alleen het werkt nog niet zo goed had iets geretourneerd en wacht nog steeds op het nieuwe artikel met het juiste maat , maar voor de rest is alles perfect ken niet meer zonder
Beste Hugo, bedankt voor je uitgebreide review! Wat fijn om te lezen dat je blij bent met Winkelstraat.nl! Je geeft aan dat de maten soms niet overeenkomen en anders uitvallen. Heb je gezien dat wij bij de productdetails aangeven wat de pasvorm is? Mocht deze omschrijving niet overeenkomen met items jij hebt besteld, dan hoor ik het graag van je. Daarnaast heb je de nieuwe maat nog niet ontvangen. Vervelend dat je hier langer op hebt moeten wachten dan zou moeten, volgens mijn gegevens is deze inmiddels binnen, klopt dat? En is de nieuwe maat helemaal naar wens? Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik het graag! Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Beste Claudia, hartelijk dank voor je review. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Pluspunten
Telefonisch goed te bereiken en heeft mij netjes teruggebeld n.a.v. mijn bestelling
VerbeterpuntenHelaas is de belofte 'voor 15.00 besteld, morgen in huis' niet waargemaakt. Aangezien ik morgen op reis ga had ik de bestelde producten graag vandaag ontvangen, anders had ik net zo goed naar een winkel kunnen gaan. Jammer!
Goedemorgen, bedankt voor je review. Wij hebben contact met je gehad over de levering. Wij vinden het ontzettend vervelend dat je bestelling niet op tijd binnen is. Mocht je na de vakantie besluiten het item te retourneren, dan horen we dat graag van je. We zullen dit dan netjes met je oplossen. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Pluspunten
Ik heb al vaker iets besteld en blijf het nog steeds een super bedrijf vinden. Gewoon voor alles een 10!!
Goedemiddag Manon, hartelijk bedankt voor je zeer enthousiaste reactie en mooie lijst met 10en. Daar zijn we erg blij mee! Fijn weekend gewenst, team Winkelstraat.nl
Beste Jacqueline, bedankt voor je review. Wij wensen je veel plezier met de bestelling en we verwelkomen je graag terug op Winkelstraat.nl. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Pluspunten
Beste communicatie die ik ooit heb gehad! Top!
Verbeterpunten-
Hi Jurgen, bedankt voor je review en de complimenten! Dit waarderen wij enorm. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Pluspunten
Persoonlijke notitie bij de zending waarbij je veel plezier gewenst werd met de nieuwe aankoop; super!
Beste Michèle, hartelijk dank voor je review. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Pluspunten
Zeer snelle levering, en leuke verpakking
VerbeterpuntenAlles top!
Beste Chloe, bedankt voor je review en het mooie cijfer. Wij wensen je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Pluspunten
Hele fijne communicatie! Vooral de sms dat je bestelling onderweg is is fijn en vooral leuk om te weten, extra voorpret dus! Verder was het pakketje perfect ingepakt je doet het pakje open en het ziet er echt geweldig uit!
VerbeterpuntenOmdat het natuurlijk om allemaal verschillende winkels gaat weet ik niet of dat mogelijk is maar bij de schoenen had ik het bijvoorbeeld fijn gevonden als overzichtelijk is waar de schoen verkrijgbaar is en in welke kleuren. Dit staat nu niet bij elkaar en als je eenmaal een perfect paar hebt gevonden is het fijn om te kunnen zien in welke kleuren de schoen er is maar zoals gezegd ik weet niet of dat mogelijk is in deze setting.
Goedemiddag Christine, hartelijk dank voor je review en de tijd die je hiervoor genomen hebt. Wat leuk om te lezen dat het smsje een extra voorpret voor je is! Als je in het product kijkt onder het kopje Boutique, zie je welke boutiques het item verkopen. Je kan inderdaad helaas niet zien of er meerdere kleuren beschikbaar zijn. Ik zal zeker doorgeven aan mijn collega. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Pluspunten
De bestelling was enorm snel binnen, en ik vond het superleuk dat er een persoonlijk briefje bij zat
Beste Rieke, bedankt voor je review. Wij hopen dat je blij bent met je bestelling. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Pluspunten
Duidelijk en overzichtelijke site, klantenservice is prima, denken goed mee met de klant en ondernemen actie waar nodig.
VerbeterpuntenDeelnemende boutique Angele Lacroix zou meer aandacht aan hun voorraadbeheer moeten besteden: had twee keer dezelfde jurk van Luisa Spagnoli besteld bij deze boutique via Winkelstraat. Eerste keer pas na betaling het bericht dat bestelling niet leverbaar was. Vervolgens hetzelfde artikel in andere maat opnieuw besteld, weer pas na de betaling bericht ontvangen dat het artikel niet leverbaar was, terwijl het op de site nog steeds als beschikbaar stond aangegeven. Is erg teleurstellend en vervelend. Winkelstraat pakt dit goed op.
Beste Helena, hartelijk dank voor je review. Wij hebben je inmiddels gesproken over je review en vinden het vervelend dat er zoveel is misgegaan met je bestelling. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Pluspunten
Het zit altijd heel erg leuk ingepakt waar je hebberig van word. Ook vind ik jullie service heel goed.
Beste Brenda, bedankt voor je review en de complimenten! Dit waarderen wij enorm. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Beste Sylvia, bedankt voor je review. Wij hopen dat je blij bent met je bestelling. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Pluspunten
Ik kan eigenlijk niks negatiefs van zeggen tot nu toe ben er heel tevreden over
Beste Kevin, bedankt voor je review en het mooie cijfer. Wij wensen je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Beste Natasja, dankjewel voor je mooie cijferlijst! Veel plezier gewenst van je aankoop, hartelijke groet team Winkelstraat.nl
Pluspunten
schoenen waren te groot en ik had gekozen voor achteraf betalen, ik stuurde mijn schoenen terug en alles was gelijk afgehandeld:)
Beste Annelies, hartelijk bedankt voor je review. Goed om te horen dat het allemaal soepel verlopen is met je retour en je betaling met Afterpay. Mochten we nog wat voor je kunnen betekenen, dan hoor ik het graag. Hartelijke groet, Laura namens Team Winkelstraat.nl
Pluspunten
Snelle levering
VerbeterpuntenAls je maat niet goed is en deze om wilt ruilen duurt het heel erg lang
Beste Ronald, zoals eerder telefonisch besproken: hartelijk bedankt voor je review. We hebben het proces rond jouw ruiling nagekeken en inderdaad geconstateerd dat dit langer heeft geduurd dan zou moeten. Dit is voor ons reden geweest om dit proces direct aan te passen en beter te monitoren, zodat dit in de toekomst hopelijk niet meer voor zal komen. Hartelijk bedankt voor je feedback en als we nog wat voor je kunnen doen, horen we dat graag. Hartelijke groet, Linda namens Team Winkelstraat.nl
Pluspunten
was keurig en netjes bezorgd en ingepakt met een persoonlijk briefje.
Beste Jeanne, bedankt voor je review en de complimenten! Dit waarderen wij enorm. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Pluspunten
Ben tot nu toe zeer tevreden
VerbeterpuntenEvt op zaterdag bezorgen
Beste Jose, bedankt voor je review. Wij wensen je veel plezier met de bestelling en we verwelkomen je graag terug op Winkelstraat.nl. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Pluspunten
Betaalgemak
VerbeterpuntenOp een enkel communicatie foutje na verloopt dus service soepel!
Beste Isaac, bedankt voor je review. Je geeft aan bij de verbeterpunten dat wij sneller moeten zijn met terugbellen en/of mailen. Wij doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op alle vragen. Ik ben dan ook benieuwd hoe lang jij op een antwoord hebt moeten wachten. Ik vind het vervelend dat jij vind dat wij snel genoeg gereageerd hebben op je vraag, waarvoor onze excuses. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Beste Annemarie, hartelijk dank voor je review. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.