Verbeterpunten
het terugsturen van artikelen zou gratis moeten zijn vind ik en de artikelen komen niet tegelijk aan
Beste Michelle, hartelijk dank voor je review en de tijd die je hiervoor genomen hebt. Wat betreft je verbeterpunten, het is uiteraard niet de bedoeling dat de pakketten niet tegelijk aankomen, onze excuses hiervoor. Momenteel hebben wij ervoor gekozen om gratis te verzenden en te ruilen. Retourneren is helaas op eigen kosten. Echter blijven wij ons retourproces steeds kritisch bekijken en waar nodig aanpassen. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Beste Louis, hartelijk bedankt voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat je over alle aspecten van de bestelling tevreden was! Mocht je toch ooit nog wat bedenken wat we nóg beter zouden kunnen doen, mag je het ons altijd laten weten. Voor nu veel plezier gewenst van je Guess tas! Hartelijke groet, team Winkelstraat.nl
Pluspunten
Winkelstraat.nl heeft mij het gevoel gegeven dat ik echt klant ben, wat een superservice..een voorbeeld voor velen! M'n bestelling heb ik ontvangen als een echt en dan snap je het als bedrijf...Winkelstraat.nl heeft er een ambassadeur bij:-)
Beste Daniëlle, bedankt dat je de tijd hebt genomen zo'n mooie cijferlijst voor ons achter te laten. Het feit dat je onze service omschrijft als 'superservice' vinden we een groot compliment. Als we in de toekomst nog wat voor je kunnen betekenen, horen we graag van je. Happy shopping! Linda namens Team Winkelstraat.nl
Verbeterpunten
Helemaal blij toen ik de sandalen van het merk Maluo op de site van Winkelstraat aantrof, heb ik voor de eerste keer een bestelling geplaatst. Helaas bleek bij de levering dat op de linker sandaal een stud ontbrak. Dus sandalen retour. Prima ondersteuning van de klantenservice omdat er normaliter bij ruiling gebruik kan worden gemaakt van gratis retournering. Vanwege het defect toch een gratis retournering door de klantenservice aangeboden gekregen. Super geregeld. Wat blijkt, pakket kwijt. Dus geen sandalen en nog geen geld retour. Moet nu eerst het onderzoek afwachten bij UPS. Jammer hoor. Voel me behoorlijk gedupeerd. Voor mij eenmalig! Gelukkig heeft Laura van de klantenservice mij nog benaderd. Zij heeft mij toegezegd dat zij het bedrag gaan terugboeken ondanks dat het pakketje nog niet gevonden is. Kortom alsnog bedankt voor de goede afhandeling zoals je klant mag verwachten
Beste Manon, hartelijk bedankt dat je de tijd hebt genomen om een positief kritische review over ons in te vullen. Goed om te lezen dat we het alsnog naar tevredenheid hebben kunnen afhandelen. Als we nog wat voor je kunnen betekenen in de toekomst, horen we dat uiteraard graag. Hartelijke groet, Team Winkelstraat.nl
Pluspunten
goede email- service. wordt goed op de hoogte gehouden en de aftersales super. Compliment voor Irma van Klasse Apart ...Top!
Verbeterpuntenhelaas op zaterdag geen uitlevering door pakketdienst.
Beste Sonja, hartelijk bedankt voor de review die je begin deze maand voor ons hebt achtergelaten! We geven de complimenten door aan Irma van Klasse Apart. Hartelijke groet, Team Winkelstraat.nl
Pluspunten
Ik had een jott jas besteld en zat ingepakt net of het een cadeau was!! En dan nog een zelf geschreven envelop met dank van u aankoop!! HELEMAAL TOP!!! Plus had een vraag over de bestelling en werd perfect beantwoord en snel!!
VerbeterpuntenMaak een app voor iphone
Beste Dennis, hartelijk bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review over ons achter te laten. Hartelijke groet, Team Winkelstraat.nl
Beste Nicole, bedankt voor je review. Wij wensen je veel plezier met de bestelling en we verwelkomen je graag terug op Winkelstraat.nl. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Beste Ingrid, hartelijk dank voor je review. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Pluspunten
Zeer goede service!
Goedemiddag, bedankt voor je review en het compliment. Wij wensen je veel plezier met de bestelling en we verwelkomen je graag terug op Winkelstraat.nl. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Beste Diana, bedankt voor je review en het mooie cijfer. Wij wensen je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Beste Rebecca, hartelijk dank voor je review en de tijd die je hiervoor genomen hebt. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Pluspunten
snelle service goed verzorgd
Goedemiddag, hartelijk dank voor je review. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Pluspunten
Vriendelijk personeel. De kleding was heel mooi ingepakt. Alles tip top in orde. Ik ga er in de toekomst zeker nog kopen.
Beste Kristel, bedankt voor je review en de complimenten! Dit waarderen wij enorm. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Beste Jolanda, hartelijk dank voor je review en de tijd die je hiervoor genomen hebt. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Pluspunten
Groot assortiment!
Goedemiddag Remco, bedankt voor je review. Wij hopen dat je blij bent met je bestelling. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Pluspunten
Leuke collectie, ook voor een minder volle beurs. Vlotte bevestiging van bestelling via internet en heldere communicatie over aflevering. Snelle levering en mooie presentatie van boutique (GAYA) bij levering.
VerbeterpuntenGevraagde 'selfie' past misschien niet zo goed bij mij, of meer in het algemeen, dames van middelbare leeftijd - dus foto op #winkelstraatNL zullen jullie van mij niet ontvangen. Bij deze wél complimenten voor de leuke collectie!
Beste Linda, bedankt voor je review en feedback. Wij wensen je veel plezier met de bestelling en we verwelkomen je graag terug op Winkelstraat.nl. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Hi Mieke, hartelijk dank voor je review. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Pluspunten
ik vindt jullie hartstikke goed kwaliteit levering serviceis heel erg snel maar heb 1 ding maar als commentaar en dat is,dat je niet alleen afterpay moet betalen of kan betalen maar ook in termynen,want soms wil je een artikel hebben waarvan je dat niet in 1keer kan betalen,maar voor de rest vindt ik jullie heel erg goed in alles en zowel kwaliteit ook
Verbeterpuntentips heb ik al aangehaald
Beste Evelien, bedankt voor je review en de feedback. Dit waarderen wij enorm. Ik hoop dat je blij bent met je bestelling. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Beste Boudewijn, bedankt voor je review. Wij wensen je veel plezier met de bestelling en we verwelkomen je graag terug op Winkelstraat.nl. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Beste Daniel, hartelijk dank voor je review en de tijd die je hiervoor genomen hebt. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Pluspunten
Snelle service, duidelijke site
Pluspunten
snelle levering met persoonlijke note, sympathiek!
Beste Bir, bedankt voor je review en de rij met 10-en. We wensen je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Beste Jeroen, bedankt voor je review en het mooie cijfer. Wij wensen je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Goedemiddag Colette, bedankt voor je review. Wij wensen je veel plezier met de bestelling en we verwelkomen je graag terug op Winkelstraat.nl. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.