Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Verbeterpunten

het terugsturen van artikelen zou gratis moeten zijn vind ik en de artikelen komen niet tegelijk aan

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Winkelstraat.nl heeft mij het gevoel gegeven dat ik echt klant ben, wat een superservice..een voorbeeld voor velen! M'n bestelling heb ik ontvangen als een echt en dan snap je het als bedrijf...Winkelstraat.nl heeft er een ambassadeur bij:-)

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Verbeterpunten

Helemaal blij toen ik de sandalen van het merk Maluo op de site van Winkelstraat aantrof, heb ik voor de eerste keer een bestelling geplaatst. Helaas bleek bij de levering dat op de linker sandaal een stud ontbrak. Dus sandalen retour. Prima ondersteuning van de klantenservice omdat er normaliter bij ruiling gebruik kan worden gemaakt van gratis retournering. Vanwege het defect toch een gratis retournering door de klantenservice aangeboden gekregen. Super geregeld. Wat blijkt, pakket kwijt. Dus geen sandalen en nog geen geld retour. Moet nu eerst het onderzoek afwachten bij UPS. Jammer hoor. Voel me behoorlijk gedupeerd. Voor mij eenmalig! Gelukkig heeft Laura van de klantenservice mij nog benaderd. Zij heeft mij toegezegd dat zij het bedrag gaan terugboeken ondanks dat het pakketje nog niet gevonden is. Kortom alsnog bedankt voor de goede afhandeling zoals je klant mag verwachten

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

goede email- service. wordt goed op de hoogte gehouden en de aftersales super. Compliment voor Irma van Klasse Apart ...Top!

Verbeterpunten

helaas op zaterdag geen uitlevering door pakketdienst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ik had een jott jas besteld en zat ingepakt net of het een cadeau was!! En dan nog een zelf geschreven envelop met dank van u aankoop!! HELEMAAL TOP!!! Plus had een vraag over de bestelling en werd perfect beantwoord en snel!!

Verbeterpunten

Maak een app voor iphone

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Zeer goede service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

snelle service goed verzorgd

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Vriendelijk personeel. De kleding was heel mooi ingepakt. Alles tip top in orde. Ik ga er in de toekomst zeker nog kopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Groot assortiment!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Leuke collectie, ook voor een minder volle beurs. Vlotte bevestiging van bestelling via internet en heldere communicatie over aflevering. Snelle levering en mooie presentatie van boutique (GAYA) bij levering.

Verbeterpunten

Gevraagde 'selfie' past misschien niet zo goed bij mij, of meer in het algemeen, dames van middelbare leeftijd - dus foto op #winkelstraatNL zullen jullie van mij niet ontvangen. Bij deze wél complimenten voor de leuke collectie!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Nazorg & Garantie
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

ik vindt jullie hartstikke goed kwaliteit levering serviceis heel erg snel maar heb 1 ding maar als commentaar en dat is,dat je niet alleen afterpay moet betalen of kan betalen maar ook in termynen,want soms wil je een artikel hebben waarvan je dat niet in 1keer kan betalen,maar voor de rest vindt ik jullie heel erg goed in alles en zowel kwaliteit ook

Verbeterpunten

tips heb ik al aangehaald

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle service, duidelijke site

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

snelle levering met persoonlijke note, sympathiek!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap

Bedrijfsgegevens

De Limiet 19

4131NR Vianen

020 241 5608

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.