Laden reviews...
Laden reviews...
17 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Uit de reviews blijkt vooral een snelle levering en duidelijke communicatie. Klanten waarderen de behulpzame en responsieve klantenservice, al waren sommige retourervaringen minder positief. Over het geheel blijft de winkelervaring positief, met ruimte voor verbetering bij terugbetalingen en levertijden. De meeste respondenten zouden opnieuw kopen.
Beveelt aan
2 May 2014
anoniem
Goedemorgen, hartelijk dank voor je review. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Pluspunten
snelle levering
Verbeterpuntengeen retourkosten berekenen
Beveelt aan
2 May 2014
carla
enschede
Goedemorgen Carla, hartelijk bedankt voor je review. Wij waarderen het enorm dat je hier de tijd voor hebt genomen. Ik hoop dat je blij bent met je bestelling. Momenteel hebben wij ervoor gekozen om gratis te verzenden en te ruilen. Retourneren is helaas op eigen kosten. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Beveelt aan
1 May 2014
kitty
amsterdam
Hi Kitty, bedankt voor je review en het mooie cijfer. Wij wensen je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Pluspunten
Snelle levering en goed communicatie, kwaliteit van de levering is ook in perfecte staat. Heb al meerdere keren iets besteld
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
1 May 2014
anoniem
Goedemorgen, bedankt voor je review en de complimenten! Dit waarderen wij enorm. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik het graag. Fijn weekend. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Beveelt aan
1 May 2014
Susanne
Breda
Hi Susanne, hartelijk dank voor je review en de tijd die je hiervoor genomen hebt. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Pluspunten
Het lijkt wel een cadeautje als je het pakketje open maakt!
Beveelt aan
1 May 2014
anoniem
Goedemorgen, hartelijk dank voor je review. Wat leuk dat je het pakketje als een cadeau hebt ontvangen! Dat is namelijk precies onze bedoeling. Ik wens je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Beveelt aan
1 May 2014
anoniem
Beste Marja, bedankt voor je review. Wij hopen dat je blij bent met je bestelling. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Pluspunten
Keurig op tijd. Ga zeker in de toekomst naar Winkelstraat.nl
Beveelt aan
1 May 2014
Annemieke
Oss
Beste Annemieke, wat ontzettend leuk om te lezen dat je blij bent over je bestelling bij ons! Wij verwelkomen je graag terug op Winkelstraat.nl. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. Fijn weekend. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Pluspunten
Gemakkelijk, snel, goede verzending, duidelijk
Beveelt aan
1 May 2014
anoniem
Goedemorgen, bedankt voor je review en het mooie cijfer. Wij wensen je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Pluspunten
Het pakje is de volgende dag al geleverd zoals ook vermeld staat.
VerbeterpuntenDe verpakking was gewoon open zodat de artikelen er uitgehaald kunnen worden. Verzegeling misschien een idee? En een afhaalpunt is misschien ook een idee, je moet nu de hele dag thuis blijven.
Beveelt aan
1 May 2014
Petra
Brunssum
Hi Petra, bedankt voor je review. Wat vervelend dat je het pakket open hebt ontvangen, dit is uiteraard niet de bedoeling. Je geeft aan dat het fijn zou zijn als je het pakket ergens kan ophalen. Ik kan je melden dat UPS hier momenteel mee bezig is. Ik hoop dat je blij bent met je bestelling. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Beveelt aan
1 May 2014
linda
rotterdamn
Goedemorgen Linda, hartelijk dank voor je review. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Pluspunten
Goede collectie!
VerbeterpuntenBezorging door UPS. UPS bezorgt blijkbaar niet op potsbus adressen, in tegenstelling tot veel andere bezorgers. Dit staat echter niet aangegeven op winkelstraat.nl. Dat is niet zo handig. Bezorging duurde daardoor langer. Uiteindelijk is het goed gekomen, dus het is geen groot probleem, maar ik denk dat het wel handig is als het aangegeven wordt op de website.
Beveelt aan
1 May 2014
Simone
Amsterdam
Beste Simone, hartelijk dank voor je review. Wat leuk dat je blij bent met je jurkje! UPS levert niet op postbussen, omdat er getekend dient te worden voor de pakketten. Om de veiligheid te kunnen garanderen, leveren zij alleen op adressen. Daarnaast is er een handtekening vereist voor de pakketten. Mijn excuses indien dit niet duidelijk was tijdens het bestellen. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Beveelt aan
1 May 2014
hamza
schiedam
Beste Hamza, bedankt voor je review. Wij hopen dat je blij bent met je bestelling. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Pluspunten
Het is super dat het zo snel geregeld wordt en het personeel dat ik aan de telefoon kreeg was super vriendelijk
Beveelt aan
1 May 2014
Roos
weert
Hi Roos, bedankt voor je review en de complimenten! Ik wens je veel plezier met je aankoop. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Beveelt aan
30 April 2014
AR
Goedemorgen, hartelijk dank voor je review. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Beveelt aan
30 April 2014
Lucy
Zevenaar
Hi Lucy, bedankt voor je review. Wij wensen je veel plezier met de bestelling en we verwelkomen je graag terug op Winkelstraat.nl. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Pluspunten
Snelheid van bezorgen!
VerbeterpuntenRetour op eigen kosten is geen goede service! Concurrenten zijn jullie voor!
Beveelt aan
30 April 2014
Yashar
Papendrecht
Beste Yashar, bedankt voor je review en de tijd die je hiervoor genomen hebt. Wat betreft je verbeterpunt, momenteel hebben ervoor gekozen om gratis te verzenden en te ruilen. Retourneren is helaas op eigen kosten. Mocht je hier prijs op stellen, kan ik je uitleggen waarom wij hiervoor hebben gekozen. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Beveelt aan
30 April 2014
Carien
Den bosch
Hi Carien, hartelijk dank voor je review. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Verbeterpunten
Het terugsturen wertkt niet goed met dat nummer opvragen. Zeer klantonvriendelijk. Moet ik morgen tijdens mijn werk bellen. Dat is jammer.
Beveelt niet aan
30 April 2014
anoniem
Beste Annelies, bedankt voor je review. Zojuist heb ik je telefonisch gesproken over je retour aanvraag. Deze heb ik inmiddels voor je aangemaakt. Mijn excuses voor het ongemak dat je hierdoor ervaren hebt. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik het graag. Fijne vakantie gewenst! Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Pluspunten
zeer mooi verpakt! Alsof je een kadootje ontvangt
Beveelt aan
30 April 2014
sofie
heerlen
Hi Sofie, bedankt voor je review en het mooie cijfer. Wat fijn dat je het pakketje als een cadeau hebt ontvangen. Dat is namelijk precies wat we willen bereiken. Wij wensen je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Beveelt aan
30 April 2014
Hugo
Rotterdam
Beste Hugo, hartelijk dank voor je review en de tijd die je hiervoor genomen hebt. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Pluspunten
Zeer goede communicatie en naleving van de gemaakte afspraken.
Beveelt aan
30 April 2014
anoniem
Rijkevorsel, Belgie
Goedemorgen, bedankt voor je review en de complimenten. Ik wens je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Beveelt aan
30 April 2014
anoniem
Volendam
Beste Sandra, hartelijk dank voor je review. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Pluspunten
persoonlijk kontakt opnemen met de klant is erg prettig, al is het n pc shop ervaring.
VerbeterpuntenOp de site zou wellicht een bewaarfunctie handig zijn, dat kan ik je winkelmand, maar n aparte bewaarmap zou ik zelf handig vinden.
Beveelt aan
30 April 2014
Esther
blaricum
Beste Esther, bedankt voor je review. Wat fijn dat je tevreden bent over het contact met ons. Wat betreft je verbeterpunt, goed dat je dit aangeeft. Ik zal dit zeker doorgeven aan mijn collega. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
Pluspunten
Snelle levering, gewoon bestellen en gelijk de volgende werkdag binnen. De regeling met de ruiling van een item is zeer gemakkelijk en goed geregeld. Zeker een aanrader !
VerbeterpuntenIk ben tevreden met hoe het nu is.
Beveelt aan
30 April 2014
Stefanie
Heerlen
Beste Stefanie, bedankt voor je review. Wij vinden het erg fijn om te lezen dat je tevreden over onze regeling wat betreft ruilen. Dit is voor ons erg waardevolle informatie. Ik wens je veel plezier van de polo. Met vriendelijke groet, Linda namens team Winkelstraat.nl
De Limiet 19
4131NR Vianen
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
B2B, Overig
Overige bedrijven