Geweldige Service

Ik ben ontzettend tevreden, dit was een kado voor een vriendin die door een hele zware periode ging en Laura heeft haar uiterste best gedaan om het kado eerder af te krijgen. Ik ben haar ontzettend dankbaar en mijn vriendin is enorm blij met haar kado en draagt het nu elke dag.

Heel mooi bedeltje!

Wauw!

Super mooi sieraad! En ook nog eens heel mooi verpakt.

Snelle levering, Goede service, keurig verpakt,

Op aanvraag versnelde levering, was top! Bedankt voor de goede service

Super mooi sieraad

Heel snel geleverd. Super mooi sieraad.

Goed verzorgd, mooi cadeau om te geven

Mooi sieraad wat een feestje is om cadeau te geven

Prachtige sieraden voor mijn vrouw en dochter van 8 maanden!

Geweldig, echt topklasse en een aanrader. Enkele weken geleden had ik de bestelling ontvangen, deze was heel erg leuk verpakt. Het ging om een armbandje voor mijn vrouw en dochtertje van 8 maanden welke prachtig met de hand is gemaakt door Laura. Deze heb ik op onze trouwdag aan ze gegeven en ze vonden het een fanatisch cadeau! De communicatie met Laura verliep ook erg fijn. Dit kon via app, zodat ik daar mijn vragen aan haar kon stellen en ik kreeg snel reactie terug! Bovendien was de levertijd veel sneller dan gedacht! Dankjewel voor de Service!

Bestelling ontvangen, was gewoon al ontzettend leuk verpakt en ht armbandje ziet er fantastisch uit. Weet zeker dat mijn dochter het fantastisch gaat vinden. Een echte aanrader en ik kom zeker nog een x terug want er staan fantastisch mooie dingen op de site, top

Weer heel fijn geholpen en super tevreden met het armbandje

Dit is de 2e keer dat ik zelf een armbandje bestelde als cadeautje voor iemand anders. 2 keer een "probleem" gehad wat niet aan de eigenaresse lag. Maar alle 2e de keren heeft de eigenaresse het helpen oplossen! Echt top service en zulke mooie armbandjes.

Super snelle vooral vriendelijke service

Ik heb mijn armbandje gister rond een uur of 2 besteld. Laura reageerde snel op de vragen die ik haar via app heb gestuurd en omdat het een spoedje was heb Laura mijn armband binnen een dag verstuurd. Ik heb dus nog geen 24 uur hoeven te wachten. Het armbandje is super mooi en sluit goed aan. Dankjewel voor de goede service

Met liefde gemaakte prachtige sieraden

Heel blij met mijn armband en de goede service van dit bedrijf.

Fantastisch, origineel en persoonlijk

Prachtig ingepakt armbandje voor onze newborn. Het idee was om het voor speciale gelegenheden om te doen, maar het is zo leuk dat ze het elke dag draagt.

Mooi sieraad, netjes verpakt

Heel blij met mijn ketting

Mooi, goed en snel!

Prachtig sierraad, mooi verpakt en snel geleverd! Super cadeau!

Prachtige sieraden,erg leuk verpakt en heel goede service

Alles was snel klaar, een oneffenheidje werd meteen vervangen. Heel tevreden

Prachtig armbandje!!

Op de site stond dat de levertijd wel 3 weken kon bedragen. Volgens mij had ik het na 2 of 3 dagen al binnen. Prachtig armbandje met maandsteentje. Een blijvend cadeautje voor mijn lieve nichtje. Leuk verpakt ook.

Stevige, mooie juwelen Zeer tijdloos

Mooie persoonlijk armbanden, subtiel en stijlvol

Mooie producten, met aandacht gemaakt. Fijn dat er vooraf persoonlijk afstemming was over de bestelling

Geen geboorte steen ontvangen bij mijn bestelling van de maand juni

Ik heb m’n bestellingen netjes bezorgd gekregen en ben dik tevreden over de service het armbandje en geboorte steentje. Nogmaals dankje wel voor de goeie snelle service Laura. Groetjes...

Het is een supermooi orgineel cadeau om weg te geven

Fijne snele service, mooi verpakt in een woord TOP

Erg mooi!

Prima en vlotte bezorging. En erg verzorgd opgestuurd. Erg mooi !!

Tot in de puntjes verzorgd

Ik heb een armbandje voor mijn kleindochter besteld, zag er perfect verzorgd uit, goede communicatie, persoonlijk en attent. Het pakketje was een feestje om te geven! Een aanrader!

Ik heb een prachtig baby armbandje ontvangen, wat ook nog eens zeer mooi ingepakt was. Mijn dochter en schoonzoon waren er erg blij mee.

goede kwaliteit!

Mooie website waar eenvoudig de voorkeuren zijn in te vullen. Vanzelfsprekend duurt de levering wat langer als alles handgemaakt wordt. En het eindresultaat was helemaal top!

Snelle levering in mooie geschenkverpakking. Helaas was armbandje nog te groot. Na mailcontact armbandje opgestuurd en weer netjes, op maat, terug gekregen.

Over LOVY luxe kindersieraden

LOVY bestaat sinds 2008 en heeft het mooiste aanbod persoonlijke zilveren sieraden voor baby, kind & mama van Nederland en België. Ik (Laura) maak speciale sieraden voor jou en je kindje(s). In de webshop vind je een ruime keuze aan kettingen, armbanden en bedels: van de allerkleinste maatjes tot volwassen maten. Alle sieraden zijn origineel ontworpen door LOVY. De onderdelen van mijn sieraden zijn gemaakt van door-en-door echt zilver. En ik kan aan vrijwel elk ontwerp een naam of datum voor je toevoegen. Speciaal voor: Moederdag, verjaardag, geboorte, doop, communie en bruiloft.