Net zoals de vorige keer, geweldig!

Het contact met Lovy verloopt iedere keer heel vlot, en haar sieraden zijn zo mooi!

Super leuk

Dit is onze 3e bestelling altijd even vriendelijk geholpen word je En heel leuk om kado te geven

Prettig

Snelle reactie op mijn vragen. Werd op de hoogte gehouden van de status van m8jn bestelling. Goede kwaliteit sieraad

Nettjes

fantastisch

uitstekende service, mooie armband.

Ik ben zeer tevreden.

Precies wat ik zocht !

M'n vriendin was hartstikke blij met haar moederdag cadeau. Top werk geleverd Laura

Uniek cadootje.

Alleen al het uitpakken is een feestje, en de inhoud is nog beter. TOP

Super mooie sieraden en mooi verpakt

Ik had een armbandje met naam bedel besteld en 2 losse bedels. Erg fijn dat Laura even mailde of dit wel klopte, voelde heel betrokken! Het armbandje is echt prachtig en ik draag hem met trots! Was trouwens ook heel mooi en feestelijk ingepakt!

Onwijs blij met mijn armband met de namen van onze kleinkinderen!

Prachtig gemaakt en zo leuk verpakt ook! Pure ambacht!

Prachtig babyarmbandje

Babyarmbandje besteld,snel bezorgd. En mooi!En ook nog eens supermooi verpakt.Zeer tevreden!

Erg mooi, goede service en kwaliteit

Zou volgende keer weer bij lovy bestellen en aanbevelen

Schattig en uniek kado voor speciale meisjes.

Goed bereikbaar mogelijkheid tot aanpassingen

Mijn dochter was super blij met het kettinkje met geboortesteen van haar pasgeboren zoontje. Het ziet er ook erg mooi en fijntjes uit, past precies!

Super goede service

Goede prijs- kwaliteit verhouding. Pakketjes worden met zorg samengesteld. Top webshop!

Erg mooi sieraad!

Snelle levering, goed contact, mooi sieraad

Zie hierboven

Levering was super mooi, prettig verpakt en optijd!

Super fijn.

Gewoonweg perfect!

Ik heb in de laatste 5 jaar regelmatig een bestelling gedaan bij LOVY luxe kindersieraden en ben een méér dan tevreden klant! De sieraden zijn precies zoals je gevraagd hebt, zelfs als je er zelf nog een persoonlijke toets aan wil geven. Het sieraad wordt netjes ingepakt zodat je er zelf niets meer aan moet doen en wordt dan in een beschermende verpakking gestopt. Deze verpakking openmaken is trouwens al een plezier op zich want er liggen "strooisels" in die het openen extra feestelijk maken. Ook een handgeschreven bedankje van Laura wordt niet vergeten. Het pakje is dus op en top verzorgd. De bestelling wordt bovendien ALTIJD op tijd afgeleverd.

snel en goed contact rondom aankoop

Snelle reactie via whatsapp en snelle afhandeling aankoop.

Zeer vriendelijke communicatie, goede mooie site! Alles ruim op tijd geleverd voor moederdag!

Gewoon goed!

Alles is met zorg gemaakt en ingepakt. Dit zie en voel je. Als je vragen hebt wordt er snel gereageerd en meegedacht. De website ziet er netjes en overzichtelijk uit. Nergens iets op aan te merken, gewoon goed!

Mooie sieraden

Heel blij met de sieraden erg mooi en goede kwaliteit!

Geweldig. Mooie verpakking en mooie sieraden. Echt een cadeau.

Al meerdere keren bestelt. Altijd tevreden met het resultaat. Bij openen al vrolijk door de leuke manier van verpakken, en de sieraden zien er mooi uit. Uit ervaring blijkt dat ze ook mooi blijven, je kunt ze altijd om houden. Zou het iedereen kunnen aanraden.

Heel blij met mijn armbandjes voor Moederdag! En super hoe Laura met je mee denkt en nog even na checkt of je wel de goede maat hebt besteld. Dus echt een aanrader ik weet waar ik voor mijn dochters 3e verjaardag moet zijn!!

Over LOVY luxe kindersieraden

LOVY bestaat sinds 2008 en heeft het mooiste aanbod persoonlijke zilveren sieraden voor baby, kind & mama van Nederland en België. Ik (Laura) maak speciale sieraden voor jou en je kindje(s). In de webshop vind je een ruime keuze aan kettingen, armbanden en bedels: van de allerkleinste maatjes tot volwassen maten. Alle sieraden zijn origineel ontworpen door LOVY. De onderdelen van mijn sieraden zijn gemaakt van door-en-door echt zilver. En ik kan aan vrijwel elk ontwerp een naam of datum voor je toevoegen. Speciaal voor: Moederdag, verjaardag, geboorte, doop, communie en bruiloft.