Heel leuk geworden.

Prettig om in contact te komen met Lovy. Snelle reactie als je ‘n vraag stelt. Ook snelle levering. Kortom heel tevreden.

Goede en snelle service

Ik ben erg tevreden over de bestelling. Mijn pakketje was ondanks de Pasen snel binnen gekomen. Met het uitpakken kon ik zien dat er aandacht besteed was doordat het leuk was ingepakt en echt een cadeautje was. De sieraden zagen er zelf ook prachtig uit en zijn van goede kwaliteit. Zeker een aanrader!

De armband is heel mooi geworden.

Het eind resultaat was heel mooi. De web site was wat ingewikkeld.

Dit is zo’n leuk aandenken.

Het armbandje is weer zo leuk. Ik heb inmiddels er vijf bij jou besteld in de afgelopen 5 jaar. Dit is zo’n leuk aandenken.

Heel mooi en snel geleverd

En enig verpakt

heel mooi gemaakt

goed verzorgd en op tijd geleverd

Bijzonder mooie baby armbandjes!

Ik zocht iets niets standaards. Deze armbandjes zijn echt bijzonder en super mooi!

Zeer snel aangekomen

Ik heb het perfect cadeautje voor mijn petekind nu klaarliggen

Ontzettend leuk en schattig armbandje

Snelle verzending en leuk verpakt.

Prachtig, snel bezorgd en mooi ingepakt

Een prachtig armbandje besteld, de bestelling werd snel bezorgd. En het is werkelijk een heel mooi armbandje

Wauw! Geweldig

Super mooie armbandjes en een hele snelle levering. Het zag er ook prachtig uit hoe het was ingepakt. !

Top cadeau!

Lief armbandje voor mijn kleindochter. Na bestelling snel ontvangen en zo schattig ingepakt. Ik was er erg blij mee. Aanrader.

Super service en een geweldig gaaf cadeautje!

Recent cadeau gedaan. Een fantastisch eerste cadeautje voor een mooi meisje!

Service top, erg leuk verpakt, origineel cadeau !

Erg leuke en originele cadeaus, en omdat onze dochter plotseling eerder ging bevallen moesten we wat sneller handelen, iets wat Laura super opgelost heeft door snel te handelen en erg leuk verpakt. Onze dochter was erg verrast door het leuke en originele cadeau.

Prachtige sieraden

Een eerste keer bestellen bij een webshop is toch altijd even afwachten. Erg goede ervaring opgedaan met Lovy ! De ketting met geboortestenen is prachtig. En het uitpakken was een feestje. Het was zorgvuldig en feestelijk verpakt. Voor herhaling vatbaar!

Prachtige sieraden en snel in huis!

Prachtige sieraden besteld voor mijn zusje en haar baby. Meteen een tweede setje besteld voor mijn schoonzusje!

Prachtig

Zoals gewoonlijk weer een schitterend armbandje gekregen van Laura . Veel aandacht aan besteed met een prachtig resultaat!

geweldig

Snelle levering, fijn door brievenbus, mooi en lief armbandje.

Leuke armband, maar het geld is er niet aan af te zien

Armband gekregen voor mn verjaardag met de initialen van mijn kinderen en kleinkinderen. Leuke armband, maar ziet er niet uit als de €80 die het gekost heeft

Mooie armband en snel geleverd!

Voldoet helemaal aan de verwachting, heel blij mee!

Zo schattig nog mooier dan op de site

Snelle levering! Goede communicatie, en heel leuk verpakt. Top gewoon doen en niet twijfelen!

Top service en prachtige sieraden!!

Voor al onze kleinkinderen een geboorte armbandje gekocht bij Lovy. Sterk en erg mooi.

Prachtige armbandjes, leuk als kraamkado!

Super snelle service en goede kwaliteit spulletjes. Ook als kado hartstikke leuk!

Helemaal tevreden

Snelle reactie op vragen via Whatsapp. Makkelijk bestellen en snelle levering, zélfs naar Frankrijk

Hele mooie sieraad en vriendelijk geholpen!

Over LOVY luxe kindersieraden

LOVY bestaat sinds 2008 en heeft het mooiste aanbod persoonlijke zilveren sieraden voor baby, kind & mama van Nederland en België. Ik (Laura) maak speciale sieraden voor jou en je kindje(s). In de webshop vind je een ruime keuze aan kettingen, armbanden en bedels: van de allerkleinste maatjes tot volwassen maten. Alle sieraden zijn origineel ontworpen door LOVY. De onderdelen van mijn sieraden zijn gemaakt van door-en-door echt zilver. En ik kan aan vrijwel elk ontwerp een naam of datum voor je toevoegen. Speciaal voor: Moederdag, verjaardag, geboorte, doop, communie en bruiloft.