Fantastisch!

Super mooie oorbelletjes voor kerst ontvangen voor mijn twee dochters! Een verrassing voor onder de kerstboom... blij met de super mooie sieraden van Lovy🥰

Mooie sieraden en ideeën.

Mooie site Goede communicatie Snelle levering Goed verzorgd Top!

Hardstikke baby sieraden

Hele fijne site om te kopen. Heb nu voor mijn 2 kleindochters een apart en mooi sieraad gekocht. Koop er zeker nog eens

Liefdevol gemaakt armbandje.

De eerste keer een mooi babyarmbandje besteld en nu na 3 jaar een kinderarmbandje besteld voor ons kleindochter, en opnieuw is het prachtig geworden. Super service, mailtje ontvangen wanneer de bestelling verzonden was. Ook is het armbandje zo mooi ingepakt. Dikke proficiat!

Ben reuze tevreden over mijn bestelling.

Was op zoek naar een passend cadeau voor een baby shower en zag de schattige armbandjes. Ik koos de kleine pareltjes met zilver. Echt een lief cadeautje voor een nieuw mensen kindje.

Mooi!

Wat een mooi armbandje! Ziet er luxe uit met de parel in het midden. Mooi cadeau voor mijn dochters 1e verjaardag.

Geen vraag te veel en een hele snelle levering. Heel mooi sieraadje voor mama en baby.

Top!!!!

Een fijne en snelle Levering. Snelle reactie met mailen en wat is hij weer mooi geworden erg bedankt!

Prachtig helemaal tevreden

Een armbandje besteld bij lauralovy door gegeven hoe ik hem graag zou willen hebben en helemaal na wens ontvangen ben zeer tevreden het is een prachtig armbandje Heel erg bedankt

Liefdevol

Wat een prachtig verzorgd pakje kreeg ik thuis. Een feestje om open te maken. Zo verzorgd! Het bedeltje met twee namen is ontzettend mooi geworden. Ik ben er ontzettend blij mee!

Super snelle reactie en levering mooie sieraden

Weer heel tevreden al meerdere bestellingen gedaan! Leuk 🎁 om te geven en de ontvangers heel blij en positief!

Prachtig armbandje voor mijn kleine nichtje

Had het super snel binnen. Was laat met bestellen maar had het cadeau nog op tijd!

Super snelle levering en het armbandje waren ze heel blij mee. Zag er geweldig uit.

Super !!

Voor de 2de keer een mooi babyarmbandje besteld bij LOVY, en wederom is het prachtig geworden. Super service! Een mailtje wanneer de bestelling verzonden. Ook is het armbandje zo schattig ingepakt. Dikke pluim!

Gave producten met een goede service

Hele gave en leuke producten die ook nog eens met heel goede service worden geleverd. Heel leuk verpakt :) Zeker een aanbeveling!!

Top! Super allemaal.

Er wordt leuk en netjes gereageerd op mails. Erg leuk ingepakt en een mooi product!

Super mooi en snelle levering!!

Wat een prachtige armband, en heel mooi ingepakt! Service was top!

Prachtig liefdevol gemaakt armbandje

Super goede service, snelle levering. En wat een mooi armbandje. Daar heb ik mijn kleine nichtje heel erg blij me kunnen maken. Super ook hoe het armbandje ingepakt is. Een fantastisch cadeautje om zo te mogen geven.

Prachtige sieraden

Prachtige armband besteld voor mijn dochter haar eerste communie. Zeer snelle levering, vriendelijk, prachtig ingepakt en een zeer mooi degelijk sieraad voor mijn dochter.

Speciaal laten maken

We hadden 2 specifieke juwelen die we wensten voor moeder en baby. Werd perfect gemaakt en geleverd volgens afspraak. Heel mooi verpakt. Goede kwaliteit! We bestellen zeker nog opnieuw.

Prachtige cadeau’s om te geven, of te krijgen

Ik heb nu vier armbandjes besteld voor new born. Allemaal van mooie kwaliteit en duidelijk met veel zorg en aandacht gemaakt. Geweldig om te geven, mooi geschenk om te krijgen. De armbandjes zijn een waardevolle herinnering voor later. Sandra Daniel

Snel, mooi en precies zoals ik bedoel.

De prettige mailwisseling met Laura was fijn en ze reageerde heel snel op mijn vragen. We zijn erg blij met het sieraad!

Helemaal top

Vandaag mijn kettingtje binnen gekregen en ontzettend blij mee. Een snelle service, helemaal top en blij mee!

Alles straalt liefde uit!

Persoonlijk, mooi aandenken om te geven Prachtig armbandje! Schattig verpakt een feestje om te geven en krijgen. Snelle levertijd en je wordt steeds op de hoogte gehouden geeft een persoonlijk gevoel!

Over LOVY luxe kindersieraden

LOVY bestaat sinds 2008 en heeft het mooiste aanbod persoonlijke zilveren sieraden voor baby, kind & mama van Nederland en België. Ik (Laura) maak speciale sieraden voor jou en je kindje(s). In de webshop vind je een ruime keuze aan kettingen, armbanden en bedels: van de allerkleinste maatjes tot volwassen maten. Alle sieraden zijn origineel ontworpen door LOVY. De onderdelen van mijn sieraden zijn gemaakt van door-en-door echt zilver. En ik kan aan vrijwel elk ontwerp een naam of datum voor je toevoegen. Speciaal voor: Moederdag, verjaardag, geboorte, doop, communie en bruiloft.