Zeer vriendelijk en mooi resultaat!

Zeer vriendelijke antwoorden op mijn vragen via de mail. En het resultaat is echt heel mooi en heel speciaal. Je geeft er een persoonlijke touch aan, ik voor mijn kleinkind haar doopsel. Mijn dochter vondt het ook prachtig.

Heel plezierig

Perfect prima

Ik werd super blij van mijn bestelling. Snelle service en ontzettend leuk ingepakt. En wat betreft wat ik had besteld was zo ontzettend mooi. Dit is een aanrader voor iedereen. Ik kom zekers nog terug bij jullie. En als mijn kleinkind een meisje wordt nou dan zekers geen twijfel. Dus een dikke duim omhoog ga zo door. Liefs patricia

Perfecte service

Heel fijn advies gekregen voor de moeder- en dochtersieraden. Laura reageert super snel op mailtjes en na het plaatsen van de definitieve bestelling had ik binnen 24 uur de armbandjes in huis! Sneller kan bijna niet. En de armbandjes zijn prachtig! Dankjewel Laura!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super mooie sieraden zoals jij het helemaal zelf wilt hebben

Net mijn ketting binnen gekregen. Helemaal blij mee !!! Super mooi verpakt. Echt een cadeautje ! En een zeer snelle levering ! Ze reageert heel snel als je een vraag hebt. In overleg met haar kan je je sieraad helemaal maken zoals jij het wilt hebben.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Top geleverd en keurig verpakt gewoon een cadeautje

Gewoon super heb al meerdere armbandjes besteld en zien er mooi uit. Contact is top ze reageert direct.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wat mooi! Helemaal zo geworden zoals ik me dat had voorgesteld

En wat mooi! Helemaal zo geworden zoals ik me dat had voorgesteld. Heel erg bedankt voor de moeite die je erin gestopt hebt! ( En ook super leuk ingepakt) Ik zal hem met veel plezier dragen.

Zeer tevreden!!!

Goed, vriendelijk en snel

Ik ben blij met het product. Leuke snelle reactie op app. Snelle levering. Mooi ingepakt, echt een feestje om uit te pakken met de glitter☺️ en de ketting was mooi. Helemaal tevreden!! Dankjewel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super zorg besteed aan pakketje, op die manier prachtig cadeau!!

Bestelling netjes en op tijd verlopen. Het was een extra verrassing hoeveel zorg eet besteed was aan het inpakken. In een doosje met wat glitters, daarin pas het rechte cadeau. Ook dat was een lust voor het oog! Alleen al prachtig om zo'n mooi label van het doosje te halen om vervolgens het zachte papier te openen en het sieraad daar te zien liggen 👌🏼

Snelle levering, prachtig armbandje

Armbandje was binnen een paar dagen in huis. Prachtig verpakt. Zag er verzorgd uit allemaal. Ik ben tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie producten met snelle levering!

Mooi ketting gekocht voor mijn beste vriendin, levertijd zou ongeveer een week bedragen, maar had hem al binnen twee dagen in huis. Echt super! Mooi verpakt, je hoeft er niets meer aan te doen.

Goede en snelle service

Sieraad, verpakking, levering en contact helemaal TOP !! 👌👌👌👌👌

Super!! 100% tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een prachtige set die exact aan mijn verwachtingen voldoet

Goed advies gekregen via whatsapp en email en een mooie moeder-dochtersset als resultaat. Prachtig sieraad en moiue kwaliteit. We dragen het vol trots

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Persoonlijke en goede service!

Tijdens mijn bestelling had ik een verkeerde optie aan geklikt zonder daar zelf bewust van te zijn. Hierover kreeg ik direct een mail met de vraag of dit bewust was. Nadat ik had geantwoord dat dit niet de bedoeling was kreeg ik direct mijn te veel betaalde geld terug gestort en een paar dagen later had ik een fantastisch cadeau voor moederdag!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vandaag het armbandje binnen gekregen. Zeer snelle levering. Prachtig verpakt in een mooi doosje met kaartje erbij. Ik kan niet wachten om het cadeau te geven. Laura ontzettend bedankt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geweldige service. Het was kort dag om mijn bestelling tijdig te leveren en daar werd alles aan gedaan. Op tijd binnen voor de communie! Bedankt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Naar telefonisch app contact heb ik een bestelling geplaatst die binnen 2 dagen thuisbezorgd is. Het doop armbandje is nog mooier dan op de foto! De volgende keer bestel ik zeker weer mijn cadeautjes via LOVY!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bestellingen was binnen een paar dagen in huis en zeer mooi verpakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

al een aantal keer bestelling gedaan altijd op tijd en altijd mooi

l een aantal keer bestelling gedaan altijd op tijd en altijd mooi

mooie ketting!

Heel blij met mijn ketting en vriendelijk (en vlot) mail contact met Laura over de verzending en aanvullende wensen. Bedankt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Exact wat ik verwacht had!

Duidelijke website met mooie kwalitatieve spullen voor een prima prijs!

Super!!

Vriendelijk, behulpzaam en supersnelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Meteen reactie, vriendelijk in contact

Prachtige manier van verzenden. Steeds contact over de status van de bestelling. Prima service!

Over LOVY luxe kindersieraden

LOVY bestaat sinds 2008 en heeft het mooiste aanbod persoonlijke zilveren sieraden voor baby, kind & mama van Nederland en België.

Ik (Laura) maak speciale sieraden voor jou en je kindje(s). In de webshop vind je een ruime keuze aan kettingen, armbanden en bedels: van de allerkleinste maatjes tot volwassen maten.

Alle sieraden zijn origineel ontworpen door LOVY.

De onderdelen van mijn sieraden zijn gemaakt van door-en-door echt zilver. En ik kan aan vrijwel elk ontwerp een naam of datum voor je toevoegen.

Speciaal voor: Moederdag, verjaardag, geboorte, doop, communie en bruiloft.

Filter op Taal