Verliefd!

Het armbandje voor mijn pleegdochtertje is in één woord geweldig! Ziet er mooi, stevig en schattig uit! Dank je wel!

Als een sprookje, perfect!!

Voor de eerste keer een mama en dochter armband besteld. Het armbandje met het hangend hartje. De armbandjes zijn ongelooflijk mooi!!! Nog mooier dan op de site voor zover dat kan :) Niet alleen de armbandjes zijn mooi, maar de manier waarop alles verzonden wordt is waanzinnig. Nog nooit heb ik zo'n mooi cadeau ontvangen. Tot in de details is alles verzorgd. De sieraden zitten in een mooi doosje, maar de manier waarop!!! Ik wil niet alles verklappen, want dat is zonde, maar het is zo mooi. Op een ijsje zitten wel eens van die sprinkles. Dat maakt het ijsje meteen zo vrolijk. Dat gevoel dat je als kind had wanneer je een ijsje mocht met discodip.... Als je volwassen bent, gaat dat gevoel weg. Sinterklaas en kerstmis is als kind zo anders. Met het bestellen van een Lovy armbandje, voel je dat wel weer even. Aan alles is gedacht! Ikzelf vind het altijd heel leuk om werk te maken van een cadeau. Een cadeau hoort mooi ingepakt te zijn, daarom pak je het tenslotte ook in. Nog nooit heb ik zo'n mooi cadeau als bij Lovy's gekregen. Het is net alsof je cadeau uit droomvlucht van de Efteling komt. Voor iedere mama en dochter een droom! En ook de inhoud! De armbandjes zijn van zeer goede 'kwaliteit', zijn licht (wat het voor kindjes makkelijk dragen maakt) en gewoon mega ontzettend mooi. Hoewel het van echt zilver is, gaan we er hier heel goed mee om. Tijdens douchen/bad doen we het uit. Ze zijn te mooi om er wat mee te laten gebeuren! Zo blij dat ik dit merk ontdekt heb. Mijn dochter is nog een baby, maar nu kan ik de komende jaren vooruit :) Niet lang twijfelen, maar bestellen. Het hele ontvangen is een feestje!!! Lieve Laura: ik hoop dat je dit nog jaren blijft doen! Dit is het mooiste wat ik mij en mijn dochter cadeau gedaan heb. Dankjewel!!!!

Super mooie en sterke armbandjes!

Ik ben heel tevreden over de mooie armbandjes gemaakt door lovy. Zeemogendheden heel sterk en veilig en zijn super mooi!! Ook de verpakking was heel erg mooi; echt een feestje om te ontvangen! Bedankt!

Perfect gedaan.

Mooi gedaan. Perfect afgeleverd.

Top service!

Mooi armband, kwaliteit zeer goed. Ze zijn er super blij mee!

Snel bezorgd

Mooie ketting! Vraagje: Is er een reden waarom de ringetjes waar de hangertjes aan hangen niet dicht gesoldeerd zijn? Ik ben bang dat er een hangertje uit een ringetje kan gaan. Nu regelmatig controleren of het ringetje nog goed dicht zit.

Betrouwbaar en snelle reactie En hulpvaardig

Mooi product

Mooi product in een leuke verpakking

- reageert snel bij vragen; - denk mee in mogelijkheden; - staat open voor eigen ideeën; - maakt prachtige sieraden; - en thuisbezorgd in een mooie cadeauverpakking. Dus contact opnemen en gewoon bestellen!! Ik draag de ketting dagelijks en ben er erg blij mee!

Prachtige armband!!

snelle levering en prachtig verpakt!! Een cadeautje in een cadeautje

Heel moooi en prachtig gemaakt!

Mijn schoonzus was er ook heeeeel erg blij mee! Eindelijk eens wat anders zei ze ! En ben zelf zwanger. Weet nog niet wat het word. Maar gelijk een hintje gegeven.. dat zou ik ook heel leuk.vinden om te krijgen haha

Super service!

Makkelijk contact, snel antwoord, product helemaal naar wens. Heel erg blij mee, bedankt!

Top armbandje ❤️

Armbandje gehaald voor mij en mijn dochter. Snelle levering en top kwaliteit. We zijn er super blij mee!!!

Erg tevreden

Baby armbandje en ketting met geboortesteentjes besteld. Heel erg mooi en snelle levering. Top, bedankt Laura

Trots om dit te mogen geven.

Heb voor mijn schoondochter en haar pas geboren dochtertje het parel armbandje Miracle besteld. Wat werd dit mooi aangeleverd, heel zorgzaam ingepakt. Mijn schoondochter werd er even stil van toen wij het aan haar gaven. Ze draagt haar armband elke dag.

Prachtig ingepakt en een super mooi kwaliteit armbandje! Blij mee en mijn vriendin ook!

Prachtige sieraden met zorg en aandacht gemaakt

Eerder bestelde ik voor mijn kleindochters al een armbandje in de maat 12-24 maanden. Mijn oudste kleindochter is inmiddels 6 jaar en zij draagt de armbanden nog steeds. Ik was blij verrast toen ik het armbandje voor mijn aanstaande kleinzoon kreeg, zó mooi ingepakt en werkelijk een prachtig sierraad: stoer, maar toch ook klassiek. Zodra mijn kleinzoon is geboren, overhandig ik het cadeau aan mijn dochter en schoonzoon.

In een woord: GEWELDIG

Wat een prachtige sieraden het straalt er gewoon van af dat er veel liefde in is gestopt. Niet alleen het sieraad zelf is mooi maar om het pakketje open te maken is al een feest opzich. Voor al je vragen kun je mailen en binnen de kortste keren heb je reactie. Ik ben een groot fan!

Mooie sieraden met een persoonlijke touch

Een fijn persoonlijk contact en de sieraden zijn mooi, speciaal en van goede kwaliteit. Nu mijn tweede bestelling ontvangen en wederom enorm blij er mee!

in het echt is het armbandje super

super tevreden weer

Prachtige sieraden

Heel blij met mijn mama armbandje

armbandje

wij hebben onze dochter een bedelarmbandje gegeven, is prachtig! mooie bedeltjes super tevreden!

Super geweldig!

Het baby armbandje is heel erg in de smaak gevallen. De afwerking en de pareltjes zijn super schattig. Ik zou zeker nog eens iets bestellen bij jullie. Ik raadt het andere mensen aan om op jullie site te kijken en te bestellen.

Heel klantgericht en vriendelijk, mooi gemaakt en afgeleverd!

Heel klantgericht en vriendelijk, mooi gemaakt en afgeleverd!

Snel en mooi ingepakt geleverd

Duidelijk wanneer het geleverd werd in een apart mailtjebdst het handgemaakt is en het iets langer kan duren daardoor maar het was super snel binnen en super mooi ingepakt!

Over LOVY luxe kindersieraden

LOVY bestaat sinds 2008 en heeft het mooiste aanbod persoonlijke zilveren sieraden voor baby, kind & mama van Nederland en België. Ik (Laura) maak speciale sieraden voor jou en je kindje(s). In de webshop vind je een ruime keuze aan kettingen, armbanden en bedels: van de allerkleinste maatjes tot volwassen maten. Alle sieraden zijn origineel ontworpen door LOVY. De onderdelen van mijn sieraden zijn gemaakt van door-en-door echt zilver. En ik kan aan vrijwel elk ontwerp een naam of datum voor je toevoegen. Speciaal voor: Moederdag, verjaardag, geboorte, doop, communie en bruiloft.