Fijne en goede communicatie en goede kwaliteit

Ik zocht een bijzonder cadeau voor mijn netgeboren nichtje, toen kwam ik op de website van Lovy uit. Ik had een speciale wens, dit kan Laura helaas niet doen, maar ze kwam wel met een ander idee. Daarom toch besloten een armbandje bij Lovy te kopen en daar heb ik geen spijt van. Het armbandje is erg mooi en de kwaliteit is ook goed. Het pakketje was mooi ingepakt, je kan zien dat overal zorg aan besteed was. Ook was het armbandje sneller in huis dan verwacht. Ik kan iedereen aanraden hier een bijzonder kraamcadeau te bestellen.

Mooi sieraad, goede service en een prachtig cadeau om te geven. Supermooi verpakt!

Subliem!!!

Super service met mooi resultaat!

Ik heb gevraagd om een ontwerp van een sieraad die niet in de collectie zat, dit was mogelijk. Ik ben ontzettend blij met het resultaat.

Alles is prima verlopen,behulpzaam en naar wens.

Zie zin hierboven. Het eninge wat ik moiste was het ziver tekentje

Goede, fijne service. Mooi armbandje!

Voor kerst armbandje laten maken voor mijn nichtje, spannend, nog nooit eerder gedaan. Maar wat een superleuk resultaat! Ook nog eens heel leuk ingepakt! Veel erg in de smaak bij iedereen!

Precies gekregen wat ik gevraagd had

Ik heb twee keer in korte tijd wat besteld. De tweede keer met specifieke wensen. Hier is goed gehoor aan gegeven. Dus ik ben heel erg tevreden

Prachtig en uniek mama-sieraad

Een prachtige babyarmbandje!

Mijn bestelling ging uitstekend. We waren heel blij met het armbandje! Mooi ingepakt...een makkelijk proces en mooi cadeau voor onze peetdochter!

Aanrader

Heel mooi juweel en mooi verpakt.

Mooi sieraad, mindere kwaliteit

Ziet er heel mooi uit, jammer genoeg was de ketting gebroken na twee dagen.

Een leuk sierraad

Makkelijk te bestellen. Op tijd geleverd. Mooi sierraad.

snel

snel en goed

Top product, heldere communicatie, goeie service.. prachtig kado

Ik had de verkeerde keus doorgegeven maar voor Laura geen orobleem teruggestuurd en opgelost!! Wat een service.. top

Voor mijn kleindochter van 4 maanden. gekocht . Heel mooi en puur armbandje nog fijner en subtieler als ik had gedacht. Mijn schoondochter was aangenaam verrast door dit mooie sieraad. Het .was ook heel leuk ingepakt. Een echte aanrader.

Supermooi sieraad en topservice!

Ik heb van mijn man voor moederdag een armband gekregen met mijn dochters naam op, Faye. Toen we in oktober weer een dochter erbij kregen heb ik contact gezocht omdat ik haar naam er graag bij wilde hebben, Liv. Ik kon mijn armband opsturen en een week later had ik hem al terug. Supergoeie service dus!

Mooie sieraden en snelle service

Zo blij met mijn gepersonaliseerde armband. Laura heeft het super mooi gemaakt en veel sneller dan verwacht had ik hem al!

Super mooie armband, geweldige service

2de armbandje wat ik bestelde. Eerste was voor een cadeautje. Omdat ik deze zo mooi vond wilde ik er ook een voor mijn eigen dochtertje! Het doosje/ verpakking is al een cadeautje opzich.. en het armbandje is zo geweldig mooi echt een prachtig armbandje voor ons meisje

Heel blij met onze armbanden! Inmiddels al een aantal bestellingen gedaan, super mooi, goede kwaliteit.

Nadat ik de bestelling had afgerond, ging er iets mis. Ik heb toen maar gebeld en kreeg een zeer vriendelijke jonge dame aan de telefoon. Samen hebben wij de bestelling doorgenomen. Een prachtig sieraad voor onze kleindochter. Parelarmbandje. Zowel wij, als onze zoon en schoondochter waren vol lof over dit prachtig cadeau. Prachtig verpakt, Snelle levering. Kortom meer dan tervreden Vriendelijke groet Greetje Roufs

Mooi sieraad

Fijne betrokkenheid bij een mooi product

Een betrokken en fijn persoon, die met je mee wil denken over wat het beste is. Je krijgt je product zeer netjes ingepakt geleverd. Een echt feestje in een doosje. Top!

Hele goede en snelle service en zo'n mooi armbandje voor mijn kleindochter besteld. Echt een heel gaaf kado en super leuk ingepakt..

Goed verzorgd

Mooi product en leuk gepresenteerd in het doosje met vanalles erbij!

super

Het mooie armbandje goed ontvangen,bedankt!!

Super snelle service!

Hele mooie sieraden en heel snel geleverd!

Over LOVY luxe kindersieraden

LOVY bestaat sinds 2008 en heeft het mooiste aanbod persoonlijke zilveren sieraden voor baby, kind & mama van Nederland en België. Ik (Laura) maak speciale sieraden voor jou en je kindje(s). In de webshop vind je een ruime keuze aan kettingen, armbanden en bedels: van de allerkleinste maatjes tot volwassen maten. Alle sieraden zijn origineel ontworpen door LOVY. De onderdelen van mijn sieraden zijn gemaakt van door-en-door echt zilver. En ik kan aan vrijwel elk ontwerp een naam of datum voor je toevoegen. Speciaal voor: Moederdag, verjaardag, geboorte, doop, communie en bruiloft.