Fijn, zorgzaam contact

De zorg en kwaliteit is top!!!

Prachtig armbandje en ontzettend leuk ingepakt.

Prachtig sieraad en een snelle levering.

Mijn bestelling was binnen een paar dagen binnen.Was keurig en met veel aandacht ingepakt.Het ziet er prachtig uit,met veel zorg gemaakt.

heel erg mooi gedaan

super service en mooi geleverd.

Top service en kwalitatief goed.

Klantvriendelijkheid. Top kwaliteit. Mooie verpakking.

Hele mooie armbandjes die ook mooi blijven. En heel erg leuk verpakt!

Leuk en schattig cadeau idee

Leuk en schattig cadeau idee enn supersnelle levering!

Super service en kwaliteit

Derde keer dat ik hier bestelde. Had een armbandje met spoed nodig en hij was er ook met spoed. Prachtige kwaliteit en ook zo mooi verpakt. Kan niet wachten om het kado te doen!

Blij verrast, een bijzonder sieraad!!

Een mooi sieraad, met aandacht en liefde gemaakt!!

Mooi sieraad en top service

Snelle levering van het sieraad en mooi verpakt. Ik heb het moeder-dochter sieraad en krijg er veel complimenten over!

Persoonlijk en meedenkend

Armbandje voor 1e verjaardag van mijn meisje besteld.. net in de vakantieperiode en eigenlijk te laat om verzekerd te zijn van een levering. Ik dacht eerst, we zien wel... toen dacht ik misschien kan ik een bericht sturen of het eerder mag/kan. Nooit geschoten is altijd mis toch? Nou Laura heeft meteen gereageerd en aangeboden te zoeken naar de bestelling om deze eerder te kunnen maken en leveren. Geen garantie, wel haar uiterste best. Uiteindelijk heeft zij het én op tijd af gemaakt en daarbij ook mij de optie gegeven om het op te halen. Zo had mijn lieve meisje op haar speciale dag haar mooie armbandje om. Laura is een toppertje! ♥️

Zeer tevreden!

Ik was zeer tevreden over t armbandje, helemaal verliefd en schattig. Mooi ingepakt en ik kon toch ook zelf nog even kijken.SUPER

mooie armbandjes

mooie armbandjes

Als cadeau voor mijn kleindochter. Erg mooi.

Heel erg tevreden. Op tijd geleverd in mooie verpakking.

De armbandjes staan zo schattig!

Ook voor mijn 2e kleindochter die op komst is 'n armbandje besteld. Het staat bij mijn kleindochter van 'n half jaar zo leuk!

erg goed

Goede presentatie netjes verpakt en een snelle en goede comunicatie erg goed dus

Hele mooie ketting, goedd kwaliteit! Snelle levering!

De bezorging was mooi op tijd. Kleinkind was heel blij (ook de ouders) met dit geweldige cadeau.

Alles top!

Zo tevreden en blij met onze dochter haar armbandje. Nu al 2 keer hier besteld. Zo leuk ingepakt en top service's. Je hoeft maar te mailen en je krijgt snel en goed antwoord.

Fijne, betrouwbare service

Erg fijne service waar met je meegedacht wordt. Contact is snel en vriendelijk. De armbandjes zijn mooi. Het bestellen zelf ging bij mij wat lastiger met het welkomscadeautje wat weer super leuk is. Heb het daarom twee keer moeten invoeren. Ook het inloggen is mij daarna niet gelukt. In mijn beleving zou de site vriendelijker kunnen. Diensten zijn top

Heel mooi armbandje met geboortesteen voor mijn kleindochter laten maken,mijn schoondochter vond hem ook geweldig !!

Prachtig sieraad. Precies zoals verwacht

Super service!!

Echt een hele leuke site en ook super mooie armbandje! Leuk contact ook via de mail, raad het zeker aan!

Mooie sieraden voor altijd

Onze oudste dochter is nu 4jaar en nipts pas ze haar armbandje echt niet meer. Wat een prachtig armbandje. Voor onze jongste dochter haar geboorte hebben we er weer 1 gekregen wat een geweldig cadeau!

Prachtige sieraden

Prachtige sieraden en snelle levering

Over LOVY luxe kindersieraden

LOVY bestaat sinds 2008 en heeft het mooiste aanbod persoonlijke zilveren sieraden voor baby, kind & mama van Nederland en België. Ik (Laura) maak speciale sieraden voor jou en je kindje(s). In de webshop vind je een ruime keuze aan kettingen, armbanden en bedels: van de allerkleinste maatjes tot volwassen maten. Alle sieraden zijn origineel ontworpen door LOVY. De onderdelen van mijn sieraden zijn gemaakt van door-en-door echt zilver. En ik kan aan vrijwel elk ontwerp een naam of datum voor je toevoegen. Speciaal voor: Moederdag, verjaardag, geboorte, doop, communie en bruiloft.