Super mooi en goede service

Enorm blij met mijn mooie armband! Mijn dochter heeft dezelfde, zo blij mee! Heel gaaf en goede kwaliteit! Een leuke verrassing als je de armbandjes thuis gestuurd krijgt! Allemaal bestellen!

Super tevreden en het armbandje ziet er prachtig uit

We werden prima op de hoogte gehouden en kregen het armbandje prachtig verpakt. Extra leuk is dat er een persoonlijk berichtje bij zat. Bedankt voor alles

Zeer verzorgd en snel.

Wat is dat prachtig verpakt, zo mooi verzorgd! Het plaatje is erg mooi geworden. Ik ben er heel erg blij mee.

Zo lief zo bijzonder, mooie herinnering voor later

Had armbandje snel nodig. Geen probleem, volgende dag armbandje kunnen ophalen. Zijn er superblij meer, zo mooi.

Personlijk service en top kwaliteit, armbandjes zijn super mooi 😍

Erg tevreden

Ik was op zoek naar een persoonlijk sieraad en vond deze bij Lovy, ik ben erg blij over het resultaat.

Prachtige sieraden, geweldige service

Eerder kocht ik al twee armbanden, 1 voor mijzelf en 1 voor mijn dochter. Zo blij mee dat ik het niet kon laten nog 1 te bestellen, en wie weet kan ik de verleiding in de toekomst vaker niet weerstaan, want wát een mooie sieraden. Helaas ontbrak een bedel, maar ik kreeg snel een reactie op mijn mailtje en hij wordt er alsnog aangezet. Jammer dat ik mijn nieuwe armcandy gelijk weer af moest doen, maar foutjes kunnen nu eenmaal gemaakt worden. Het wordt goed opgelost.

Goed geregeld

Hele mooie armband gekocht voor me kleinkind. Hele snelle service, en meteen antwoord als je iets wou weten.

Heel goed snelle levering en goede service

Heel tevreden!

Mijn wensen doorgegeven via het commentaar veld en de sieraden ontvangen, precies zoals ik wilde!

Snelle service en prachtig product!

Ik was op zoek naar een mooi sieraad en vond deze bij Lovy. Contact gehad met Laura en ze heeft het product met extra spoed voor mij kunnen maken. Het resultaat is prachtig, en ben dan ook erg blij met mijn keuze.

Zeer vriendelijk en correct

Prachtig zilveren armbandje besteld!

Mooi product, snelle levering

Een lief baby armbandje besteld, wat in een prachtige verpakking met persoonlijke noot werd geleverd. De kwaliteit is zeer goed van het armbandje, wat belangrijk is als je het bij een baby wilt om doen natuurlijk. Echt een aanrader!

Ik ben super enthousiast.

Op de site staat een duidelijke omschrijving van het product. Zo weer je zelf welke maat je het beste kan bestellen. Bij aankomst was het echt een feestje om uit te pakken. Ik ben ook erg blij met mijn nieuwe armbandje. Wil er zeker nog wat bij bestellen in de toekomst.

Mooie armband

Snele service En heel mooi gemaakt

Mooi armbandje, mooi verpakt en snelle levering

Prachtig en kwaliteit

Hele mooie armbandjes voor mijn dochters, door goede ervaring heb ik ze al vaker besteld. Goede kwaliteit en de service is echt klantvriendelijk.

Ten eerste zijn de sieraadjes echt PRACHTIG! Vond het erg moeilijk om te kiezen. Levering snel, om uit te pakken was al helemaal een feestje.. en het armbandje is prachtig! Helemaal verliefd! Zeker een aanrader.

Prachtig product, mooi doorgeefsieraad

Voor mijn kleindochters heb ik bij hun geboorte, 1e en 2e verjaardag een armbandje van Lovy cadeau gedaan. Het zijn prachtige items, elk met een eigen, unieke uitstraling en mooi met elkaar te combineren. Mooi item om weer aan hun dochters cadeau te doen in de toekomst. Prachtig verpakt ook, een cadeau om uit te pakken!

Mooie fijne sieraden.

Altijd leuk verpakt. Zijn mooi en fijn. Bijzondere sieraden. Ik kan je aanbevelen.

Super tevreden

Goede service, mooi product, je wordt goed op de hoogte gehouden vd levering, ontzettend feestelijk verpakt. Gewoon geweldig. Bedankt!!!

Uitstekend!

Heel mooi armband en super snel geleverd! Top qualiteit! Ben erg blij van de bestelling! Barbara

Snelle levering, product ziet er prima uit

Top!!!

Een bijzonder kado voor mijn kleindochters die in oktober worden geboren♥️ En met zoveel liefde en zorg ingepakt 🙏🏼 Warme groet, Anja

Over LOVY luxe kindersieraden

LOVY bestaat sinds 2008 en heeft het mooiste aanbod persoonlijke zilveren sieraden voor baby, kind & mama van Nederland en België. Ik (Laura) maak speciale sieraden voor jou en je kindje(s). In de webshop vind je een ruime keuze aan kettingen, armbanden en bedels: van de allerkleinste maatjes tot volwassen maten. Alle sieraden zijn origineel ontworpen door LOVY. De onderdelen van mijn sieraden zijn gemaakt van door-en-door echt zilver. En ik kan aan vrijwel elk ontwerp een naam of datum voor je toevoegen. Speciaal voor: Moederdag, verjaardag, geboorte, doop, communie en bruiloft.