Prachtig sieraad

Ik had gevraagd of ik de armband net spoed kon krijgen voor de verjaardag van mijn schoondochter. En dat gebeurde ook. Een prachtige armband net 3 bedels en de namen van kinderen erop. Zeer tevreden.

prachtig!

ketting gekocht met een plaatje met naam voor communie van mijn nichtje. het is zo mooi gemaakt. ontzettend vriendelijke vrouw ,meedenkend en behulpzaam. heel mooie verpakking en je ziet met liefde gedaan. zeker een 10 waard. snelle levering, prijs kwaliteit ook zeker een 10.top!

Super mooi

Ik heb nu 2 armbandjes gekocht voor mijn kleindochters en ben er super blij mee. Heel mooi product, ziet er zo schattig uit en helemaal veilig voor de kleintjes. Je zult niet teleurgesteld zijn als je besteld. Wordt ook prachtig en zorgvuldig verpakt en verstuurd ❣

Heel mooi gemaakt! Snel geleverd,mooi ingepakt. Zou er zo weer iets bestellen.

Erg mooie armband, voor een heel mooi meisje❤️

Erg mooi en heel snel geleverd!!

prima en snelle levering

mooie sieraden voor mooie prijs en prima en snelle levering

Super afhandeling

Mooi ingepakt.! Ziet er goed uit allemaal. Met veel zorg!

Prachtig!

Super mooi verpakt. Echt een feestje om uit te pakken! De inhoud is zoals beloofd. Lijkt zo heel duur, maar de prijs valt reuze mee!! :)

Hele fijne en snelle service

Mijn armbandje was kapot gegaan. Deze kon ik terug sturen en werd weer netjes gemaakt. Fijne hulp en fijne communicatie

Zeer fijn en goed

Heel blij met de sieraden en het hele aankoopproces top geregeld!

Juweeltjes die een mens gelukkig maken, als je ons eerste kleinkind en de kersverse mama ziet met het zelfde armbandje.

Hele snelle levering en prachtig sieraad.

Héel mooi, héle goede service en prachtig verpakt!

Ik heb het cadeau letterlijk in het doosje van de verpakking gegeven. Niet ingepakt; het was al zooo mooi versierd zo! Het armbandje is echt prachtig en zeer geschikt voor een prinsesje. Ook even delen hoe goed de service is. Heel snel verzonden en een uitzondering voor mij gemaakt; het was de volgende dag gewoon al binnen! 2 dagen eerder dan ik had gevraagd. Ik koop hier voortaan al mijn (kraam)cadeaus voor kleine prinsesjes!

Mooi armbandje

Een mooi subtiel armbandje voor mijn kleine meisje. De kraaltjes waren kleiner dan ik verwachte, maar is er niet minder mooi om. Ik wilde er graag 3 bedeltjes aanhangen, dit bleek niet te kunnen. Nu zit er een hartje tussen de kraaltjes en hangt haar naamplaatje eraan. Het staat haar hartstikke mooi!

Heel mooi verzorgd ouders zijn superblij ermee!

Weer als de andere keren perfect verzorgd, super mooi gemaakt en verpakt top geen ander adres meer dan Lovy.

Top product en service

Heel mooi dat mijn vrouw voor alle drie onze kinderen een mooie armband met naam en geboortedatum om haar pols kan dragen

Prachtig

Ik vond het lastig om de kleuren van de geboortesteen bij elkaar in te beelden na een mailtje gelijk een prachtige voorbeeld foto en ik was om. De armband is echt heel mooi ik ben dik tevreden een leuk kado voor oma

Snel en prachtig

Zeer goed, al enkele sieraden gekocht. Snelle levering en zeer gezellig verpakt.

Snelle levering en supermooi product!

Snelle levering en supermooi product!

Geweldige Service

Ik ben ontzettend tevreden, dit was een kado voor een vriendin die door een hele zware periode ging en Laura heeft haar uiterste best gedaan om het kado eerder af te krijgen. Ik ben haar ontzettend dankbaar en mijn vriendin is enorm blij met haar kado en draagt het nu elke dag.

Heel mooi bedeltje!

Wauw!

Super mooi sieraad! En ook nog eens heel mooi verpakt.

Snelle levering, Goede service, keurig verpakt,

Op aanvraag versnelde levering, was top! Bedankt voor de goede service

Super mooi sieraad

Heel snel geleverd. Super mooi sieraad.

Goed verzorgd, mooi cadeau om te geven

Mooi sieraad wat een feestje is om cadeau te geven

Over LOVY luxe kindersieraden

LOVY bestaat sinds 2008 en heeft het mooiste aanbod persoonlijke zilveren sieraden voor baby, kind & mama van Nederland en België. Ik (Laura) maak speciale sieraden voor jou en je kindje(s). In de webshop vind je een ruime keuze aan kettingen, armbanden en bedels: van de allerkleinste maatjes tot volwassen maten. Alle sieraden zijn origineel ontworpen door LOVY. De onderdelen van mijn sieraden zijn gemaakt van door-en-door echt zilver. En ik kan aan vrijwel elk ontwerp een naam of datum voor je toevoegen. Speciaal voor: Moederdag, verjaardag, geboorte, doop, communie en bruiloft.