GEWELDIG!♡

Van beide kindjes een armbandje laten maken. Super fijne,vriendelijke en snelle service! Armbandjes zijn heel mooi en zijn nu na bijna 1,5jaar dragen nog net zo mooi!

Kom zeker een keer terug.

Een prachtig sieraad, ook snel geleverd en heel erg mooi en met zorg ingepakt. Ik ben zeer tevreden en ik kom zeker een keer terug.

Super leuk!

Vooral de persoonlijke boodschapjes er om heen, mailtjes e.d. Gewoon leuk geformuleerd!

Super!!!

Echt een prachtig armbandje! De eerste zending was het verkeerde armbandje. Contact opgenomen en het werd supersnel opgelost! Vóór de verjaardag van mijn kleindochter was het juiste armbandje binnen! Het zijn prachtige betaalbare sieraden, ik ben fan!!

Mooi sieraad en prachtig verpakt!

Het sieraad ziet er heel erg mooi uit. Het was ook nog eens prachtig verpakt. Heel erg leuk om cadeau te geven. Ik raad dit bedrijf zeker aan!

Perfect!!!!!

Altijd meedenken,super leuk verpakt . De gever blij en de ontvanger blij !

Prachtige sieraden

Ik heb nu drie keer iets bij Lovy besteld. Alle drie de armbanden zijn prachtig. Ze zijn ook heel solide, ze lijken niet stuk te krijgen.

Snelle levering, goede service en niet in de laatste plaats mooi product!!!

Lovely!

The jewelry was beautifully made and sent out in a lovely package.

Armbandje besteld ( heel mooi ) super mooi verpakt , snel geleverd gewoon niks op aan te merken !! Kunnen veel webshops nog wat van leren.

Bestelling geplaatst die enige haast had door familieomstandigheden. Top service, goed meegedacht en dan ook nog eens heel mooi verpakt. Ik kom zeker nog eens terug.

Helemaal tevreden

Top service 100% helemaal tevreden en verliefddd op armband. Snelle reactie

Schitterend kado om te geven.

Een perfect kado om moeder en dochter te geven. In een originele verpakking, waar je al van kan genieten bij het openen van het pakketje. Met zorg in elkaar gezet.

Fantastisch!

Heel mooie, kwalitatieve armbanden die je niet meer wilt uit doen! Werd ook veel sneller verzonden dan verwacht.

Het babyarmbandje is zo leuk en voor mij gevoel met liefde gemaakt.

Ik ben heel blij met de armbanden, ze zijn zo mooi en precies zoals ik ze hebben wil! Ik raad het iedereen aan.

Te lief baby armbandje!

Miracle baby armbandje besteld bij Laura...super blij mee. Erg mooi gemaakt en ziet er schattig uit, een feest om te geven ( en te krijgen ;)) En verpakt in een mooi geschenkdoosje. Zeker een aanrader!

Oooooohhhhhh wat bijzonder.........

Onze kleindochter was zo klein en teer toen ze geboren was daar passen de armbandjes die ik had uitgezocht precies bij, ik was ontroerd toen ik ze uit de doosjes haalde.........dankjewel voor dit bijzondere cadeau

Mooi.

Mooi sieraad. Super leuk ingepakt.

Communicatie erg matig.

Heeft heel erg lang geduurd tussen bestelling en ontvangst. Communicatie was erg matig, kreeg pas iets te horen nadat ik hen gemaild heb. Het lijkt alsof ze mijn bestelling vergeten waren. Het hangertje is aardig maar erg eenvoudig en veel te duur. NIET voor herhaling vatbaar.

super blij mee

hebt dit armbandje aan mijn schoondochter gegeven voor haar dochtertje ze is er super blij mee.

Mooi kwaliteit, aan alle eisen voldaan.

Ik heb twee armbandjes besteld. Jaren terug heb ik er eentje besteld voor mijn eerste kleindochter. Die heb ze nog steeds en de kwaliteit blijft mooi. De twee dat ik pas hebben besteld zijn voor de allerkleinsten. De worden binnen kort 1 jaar, ik kan haast niet wachten dat ik die armbandjes mag geven. Vriendelijke groot Nancy

Snelle en goeie service

Duidelijke site, mooie producten, en leuk ingepakt

Prachtig

Baby armbandje was zooo schattig. Ook de manier hoe het verpakt is, dat alleen is al een cadeautje !

Een super mooi armbandje van goede kwaliteit

Via instagram kwam ik op de webshop Laura Lovy terecht. De foto's op instagram trokken gelijk mijn aandacht. Ik was al een tijdje op zoek naar een leuk armbandje met de namen van mijn twee zoontjes. Het armbandje is een feestje om te ontvangen en heel tevreden met het resultaat.

Over LOVY luxe kindersieraden

LOVY bestaat sinds 2008 en heeft het mooiste aanbod persoonlijke zilveren sieraden voor baby, kind & mama van Nederland en België. Ik (Laura) maak speciale sieraden voor jou en je kindje(s). In de webshop vind je een ruime keuze aan kettingen, armbanden en bedels: van de allerkleinste maatjes tot volwassen maten. Alle sieraden zijn origineel ontworpen door LOVY. De onderdelen van mijn sieraden zijn gemaakt van door-en-door echt zilver. En ik kan aan vrijwel elk ontwerp een naam of datum voor je toevoegen. Speciaal voor: Moederdag, verjaardag, geboorte, doop, communie en bruiloft.