Prettig

Nadat ik besteld had,kreeg ik bijna direct een mail dat mijn artikelen nog in de container zaten en later geleverd werden. Het zou ongeveer een maand duren. Misschien handig om direct bij het bestellen de klant te informeren. Nu was de order al geplaatst. En aangezien het terrasstoelen zijn is een maand wachten wel lang.

Goedenavond Nico, Hartelijk dank voor je review. Helaas zijn de levertijden van sommige artikelen op het moment wat langer i.v.m. COVID-19. Wij doen er alles aan zo snel mogelijk bij elke klant te leveren. Wij wensen je veel plezier met de nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Uitstekend!

3 leuke bloempotten besteld op poten, aan de hand van de revieuws een berichtje gedaan over de levering kreeg direct reactie en is ook gewoon helemaal niets mis met leveren.. Top service en snelle levering.

Goedenavond Annalies, Hartelijk dank voor uw review. Heel fijn dat u deze ervaring met ons wilt delen. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Geweldige ervaring

Supergoede service! Prima kwaliteit voor een schappelijke prijs! Ik ben zeer tevreden

Goedenavond Dilly, Hartelijk dank voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe aankoop en hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Snel verzonden. Fraai product.

Prima product.

Goedenavond Ed, Hartelijk dank voor je review. Fijn dat je tevreden bent. Wij wensen je veel plezier met je nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Heb online een fietsmand besteld en kon deze vrij snel zelf ophalen in Barneveld. Goeie service en prachtige artikelen!

Goedenavond Esmeé, Hartelijk dank voor je review. Fijn dat je tevreden bent met de service en ons aanbod. Wij wensen je veel plezier met de nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Mooie mand, snel geleverd

Een hele mooie plantenbak besteld voor een goede prijs. Levering vlot

Goedemorgen Jurriaan, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de prijs-/kwaliteitsverhouding van het door jou bestelde product en de vlotte levering hiervan. Veel plezier met je aankoop! Vriendelijke groet, Kim

Allereerst teleurstellend maar uiteindelijk goed opgelost.

Op 27 mei jl.. heb ik een loungestoel besteld. Gelijk daarna ontving ik een e-mail dat de stoel pas over 4 a 6 weken leverbaar zou zijn. Dit stond overigens niet op de website vermeld. Na 6 weken nog niets vernomen te hebben, stuur ik een mail naar het 't Mandenhuys, waar vervolgens niet op gereageerd wordt. Wat ik persoonlijk een slechte zaak vind. Na wederom 2 weken niets vernomen te hebben, stuur ik vandaag nogmaals een e-mail om de status van de levering op te vragen. Ik hoop dan ook dat er een reactie komt en ik hopelijk deze zomer nog van de loungestoel kan genieten. Update: De volgende dag werd ik teruggebeld door de klantenservice. Ik kreeg een duidelijke uitleg over de bestelstatus en waarom een product op het moment dat je iets besteld niet leverbaar is. De afdeling ICT gaat na, waarom mails niet aankomen/niet beantwoord worden. Daarnaast kreeg ik het goede nieuws te horen dat de stoel, volgende week verzonden wordt.

Teleurstellend

Als producten van Het Mandenhuys via Bol.com worden aangeboden en bij het bestellen via Bol.com bijna 26% meer voor de manden wordt berekend, is dat hoogst kwalijk. Als je daar vervolgens een vraag over stelt en van Het Mandenhuys de opmerking krijgt dat dit komt door de kosten van Bol.com + de opmerking ze kunnen geretourneerd worden, is dat ons inziens niet klantvriendelijk. Of je kiest ervoor om je producten aan te bieden via een populair platform of je doet dat niet maar dit prijsverschil is echt niet goed te praten. Daarnaast ontbraken de bevestigingsbandjes die bijgeleerd zouden worden. De manden zijn uiteindelijk bij een andere aanbieder besteld.

slecht.

Ik heb een bestelling gedaan, maar nog steeds niet ontvangen.krijg geen antwoord op mijn vraag. Dus misschien antwoorden ze nu.

Bestelling niet geleverd en moet zelf PostNL Bellen

Op 1 juni 3 artikelen besteld onder bestelnummer 41419. Na 2 weken gebeld. Nog niet ontvangen. Bij mandenhuys nemen ze geen telefoon op. Je kan alleen mailen. Mailtje gestuurd geen antwoord. Via Instagram en gestuurd. Kreeg antwoord dat de artikelen niet op voorraad zijn. Reply: wanneer komen ze dan. Geen antwoord. Na dagen een mailtje met 2 track & trace nummer van 2 van de drie artikelen. Zouden 9 juni al geleverd zijn. Na reclamatie dat ik niets heb ontvangen. Een mailtje dat ik zelf even PostNL moet contacten. Ik ben niet de afzender. Mandenhuys is toch verantwoordelijk dat mijn bestelling en zending? Orderbedrag 224 euro. Totaal verloren en je kan als consument hier niets mee.

Goedemorgen Ester Bierens (Duiven) Hartelijk dank voor deze review, welke ons wel wat bevreemd. Wij zagen aan de hand van de track and trace dat uw order geleverd was, en hebben u hierover bericht. Vervolgens gaf u aan dat dit niet het geval was en hebben wij verder onderzoek gedaan. Toen hebben wij moeten vaststellen dat de zending retour is gegaan naar ons magazijn. en dat hebben wij u ook netjes laten weten. Direct daarna plaatst u deze review, welke mijns inziens dan ook niet terecht is. Wij gaan dit netjes voor u oplossen, zoals wij ook reeds vermeld hebben in de mail. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Goede klantenservice

Ik had een artikek besteld. Dag later krijg ik mail dat het niet op voorraad is, dit had wel op de site mogen staan vandaar geen 5 sterren. Ik kreeg wel een artikel in een andere kleur aangeboden en kon snel mijn bestelling wijzigen, twee dagen later had ik de mooie mand al in huis. Kwaliteit is mooi het riet is op sommige plaatsen beetje losgekomen maar dit is wel normaal vind ik. Al bij al zeer tevreden over het product en de service!

Goedemorgen Sanne, Bedankt voor je review! Altijd fijn om een prettige ervaring te mogen ontvangen. Bedankt dat je jouw enthousiasme omtrent de communicatie en snelheid van de levering van je bestelling wilt delen. Veel plezier met je nieuwe mand! Vriendelijke groet, het Mandenhuys

prachtige spullen en heel behulpzaam als er onverwacht iets mis gaat!!

De bestelling werd niet geleverd. AfterPay stuurde een betalingsverzoek en nog een aanmaning. Telefonisch was Het Mandenhuys niet bereikbaar. Via de mail de situatie uitgelegd. Snel antwoord !! Meegedacht over oplossing en ontzettend behulpzaam en vriendelijk te woord gestaan!! Helemaal blij dat hier de klant nog werkelijk koning blijkt te zijn!! Dank je wel

Goedemiddag, Bedankt voor je review. Allereerst onze excuses voor het ongemak. Zoals ik lees is je bestelling in eerste instantie niet geleverd, maar is dit gelukkig inmiddels allemaal goed opgelost. Bedankt voor uw geduld en begrip. Veel plezier met je aankoop en alvast een prettig weekend gewenst. Vriendelijke groet, Het Mandenhuys

Perfecte mand voor onze nieuwe badkamer!

Super leuke wasmand. Een keer niet zo standaard! Heel blij mee!

Goedemorgen Marlou, Bedankt voor je review en dat je jouw ervaring met ons wilt delen. Veel plezier met je nieuwe wasmand! Vriendelijke groet, Kim

uiterst tevreden met de aankoop

Mooie rieten wasmand aangeschaft. Uitstekende kwaliteit en tevens een aanwinst in de slaapkamer. Levering binnen enkele dagen en informatie omtrent de verzending ook uitstekend.

Goedemorgen Jan, Bedankt voor je review. Fijn dat je zo te spreken bent wat betreft de kwaliteit van onze manden en de snelle levering hiervan. Veel plezier met de door jou bestelde wasmand! Vriendelijke groet, Kim

Juiste bestelling NOG STEEDS NIET ontvangen!

Vooral het gevoel dat ze mij aan het lijntje houden! Bestelling zou al een week klaarstaan maar nog steeds niet ontvangen! Eerst verkeerde mand opsturen daarna niets meer krijgen? ...

vlotte correcte verzending.

Heb een poezenmand besteld die er goed en heel aardig uitzag. De bestelling kwam zeer snel en correct aan. De verpakking was iets beschadigd , maar de mand niet. Misschien een steviger verpakking ?

Goedemorgen Ineke, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je de bestelde poezenmand zo vlot hebt mogen ontvangen en dat je zo te spreken bent over de kwaliteit hiervan. Bedankt voor de feedback omtrent de verpakking. We zullen hier intern er naar kijken om te kijken hoe we de onze service wellicht kunnen verbeteren. Veel plezier met de nieuwe poezenmand! Vriendelijke groet, Kim

De communicatie loopt goed en de service is snel en prima

Goedemiddag, Bedankt voor je bericht en bedankt voor deze review! Vriendelijke groet, Kim

Geen levering

Op 4 januari 2021 een mand besteld. Vervolgens stond in in de orderbevestiging dat de levering 6-8 weken kon duren, wat al vrij lang is maar oké. Inmiddels zijn we 7 maanden en een aantal mailtjes verder en nog steeds geen mand. In het laatste mailtje stond dat de mand eind juni geleverd zou worden. Vervolgens zelf maar weer een mail gestuurd. In hun reactie geven ze aan dat het nu eind juli wordt. Ik heb er geen vertrouwen meer in dat de mand überhaupt nog geleverd wordt. Ze vragen om begrip vanwege COVID-19. Na 7 maanden wachten en nog steeds niks ontvangen is dat begrip inmiddels wel verdwenen. Daarnaast ook geen reactie op het verzoek voor een tegemoetkoming. Vreselijke service.

Goedemorgen Nienke, Hartelijk dank voor uw review. Ik heb het voor u bekeken. Ik zie dat inmiddels uw wasmand is geleverd bij u. Wij hopen dat uw aankoop naar wens is. Indien u wenst dat wij het intern nog voor u bekijken en bespreken, kunt u even mailen naar info@hetmandenhuys.nl Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Annulering bestelling zogenaamd niet mogelijk

Ik ben inmiddels al bijna een week aan het wachten op mijn bestelling. Dit is niet meer van deze tijd. Ik heb zelfs bij een andere webshop een soortgelijk exemplaar kunnen vinden, die al een paar dagen geleden wél geleverd is. Zoals het hoort. Omdat er in mijn account stond dat de status van mijn bestelling nog ‘in behandeling’ was en nog (steeds niet) niet verzonden, heb ik Het Mandenhuys gemaild met de mededeling dat ik mijn bestelling wilde annuleren en mijn geld dus terug wilde. Hierop kreeg ik de volgende reactie: Bedankt voor uw email. Ik kan uw order niet meer annuleren aangezien deze al verzonden is. Deze gaat u 1 dezer dagen ontvangen. Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder vragen/opmerkingen hebben horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Nely Team Het Mandenhuys Ik heb vervolgens vrijwel direct gereageerd met dat ik dat bijzonder vind, gezien er in mijn account niet wordt aangegeven dat de bestelling al verzonden is. Maar dat ik in dat geval graag de track & trace ontvang. Hierop heb ik tot op heden geen reactie gehad. Daarom zojuist geprobeerd telefonisch contact te zoeken, maar ik kreeg geen gehoor. Er wordt namelijk aangegeven dat “onze klantenservice momenteel telefonisch niet bereikbaar is”, terwijl er op de website staat dat de ‘openingstijden’ van de klantenservice 10-17 uur zijn. Dit vind ik erg vreemd. Door het achteraf lezen van een hele hoop zéér slechte reviews heb ik er daarnaast een hard hoofd in dat ik óf mijn bestelling nog ga ontvangen óf mijn geld terug ga krijgen. Ik weet in ieder geval 100% zeker dat ik hier nooit meer ga bestellen. Ronduit slecht! @Het Mandenhuys: mijn ordernummer is overigens 42133. Ik zie mijn geld alsnog z.s.m. retour gestort op mijn rekening. Alvast bedankt.

Goedemorgen Puck, Bedankt voor uw review. Zojuist heeft onze afdeling klachtenafhandeling u proberen te bellen, echter kregen zij geen gehoor. In dit telefoongesprek hadden wij uw klantvraag graag met u willen bespreken en hadden hierin de behoefte om op een positieve manier aan u verzoek te voldoen. Op uw verzoek hebben wij de order voor u geannuleerd. Zojuist hebben wij u ter bevestiging hiervan een e-mail gestuurd. Excuses voor het ongemak, en mocht u de behoefte voelen hierover te telefoneren met één van onze medewerkers kan u contact opnemen met de ondergetekende van het laatst verzonden e-mail bericht. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

boos

ik heb in maart een mand besteld, nog niet ontvangen en ook geen reactie gehad op mijn 3 mailtjes.

Vriendelijk, vlot , goed voor herhaling.

Afspraak gemaakt om het bestelde af te halen Ik werd vriendelijk ontvangen ,naam gezegd en mijn mandje kwam al te voorschijn. Handtekening gezet en klaar .vlotte bediening ,beter kan bijna .niet .

Alles prima geregeld

Duidelijke website, het is eenvoudig om een bestelling te plaatsen. Snelle en goede levering.

Goedemorgen Eliza Bedankt voor uw review. Veel plezier met uw bestelde items Met vriendelijke groeten Mel

Duidelijke website. Mooie spullen en het bedrijf komt beloften na!

Op de website zag ik een ontzettend leuke wasmand. Tegelijkertijd zag ik dat deze wasmand niet voorradig was. Ik heb hem toch besteld. Kreeg een duidelijke orderbevestiging en er werd tevens verteld dat de wasmand inderdaad niet op voorraad was. Maar deze was wel in bestelling en werd verwacht eind Juni. Ik ben zeer tevreden, want alles ging zoals het beloofd was!

Vlotte levering, mooi product!

Mooie website met duidelijke producten. Mijn kleindochter is blij met haar fietsband.

Goedemorgen H Bedankt voor uw review en veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groeten Mel

Bestelling niet geleverd

Bijna 4 weken geleden een rieten mand besteld ,na meerdere.Mails.elke,keer het verhaal is onderweg.maar er komt niks.de eerste bestelling van een andere mand ging goed maar dit geloof ik,niet meer,zullen hier ook niks meer kopen.

Goedemiddag Ton Fijn u telefonisch gesproken te hebben en alvast veel plezier met uw nieuwe mand. Deze zal 1 dezer dagen bij u bezorgd worden. Gr Nely