Slecht bereikbaar, late reactie

Meerdere artikelen besteld waarover tevreden. Levertijd is onduidelijk want er wordt geen verzendbevestiging verstuurd. 1 Artikel retour gestuurd omdat de afmetingen op de website niet correct waren en wacht nu al 4 weken op een creditering. Telefonisch niet bereikbaar. Ben daar erg ontevreden over. Zo te lezen zijn de problemen van de laatste 2 maanden.

Een super service!

Afgelopen week een bestelling gedaan en is vandaag thuis bezorgd! Helemaal blij met mijn nieuwe manden :)

waardeloos

Lampenkap niet geleverd op datum van afspraak. kan mij niet verteld worden waar mijn bestelling gebleven is. telefoon nummer om 16.15 al niet meer bereikbaar. had ik nu de reviews maar gelezen...

Top service en producten van een goede kwaliteit!

Super mooie manden gemaakt van erg mooi riet/ bamboe. Een pracht product echt een eyecatcher in je huis.

Zeer lage reacties bij problemen

Kuipstoel geleverd met afgebroken poot. Ondertussen 3 weken verder en wacht nog steeds op terugbetaling.

Beoordeling wordt al gevraagd voor het product ontvangen is.

Wellicht is de service top en bevalt het product prima, maar ik vind het wel vreemd dat ik niet op de hoogte wordt gehouden over de status van de bestelling. Daarentegen krijg ik wel de vraag op het product bevalt met de link naar dit onderzoek terwijl ik nog niks ontvangen heb.

Beste Lex, Onze excuses hiervoor, dit is inderdaad niet de bedoeling. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys.

Slecht.

Het enige wat goed was, was de snelle bezorging... Ik kon mijn pakket dezelfde dag weer terug sturen, omdat er allemaal vlekken op het kussen zaten van de hondenmand! Dit is geen service...

Beste Sanne, Wat vervelend om te lezen dat de levering niet naar wens is verlopen. Graag ontvangen wij uw ordernummer zodat wij kunnen zien wat er mis is gegaan. Dit mag u mailen naar info@hetmandenhuys.nl Met vriendelijke groet, Team het Mandenhuys

Lange levertijd, slechte communicatie

Op 3 juli een (buiten)ligstoel besteld (en betaald!), die volgens de website niet op voorraad is maar in bestelling. Navraag leert dat deze 6 weken levertijd heeft. We zijn inmiddels 5 telefoontjes en 10 weken verder, als er onder druk een berichtje komt van de vervoerder dat aflevering kan worden ingepland, met als eerstvolgende mogelijkheid over 12 dagen! De zomer is dan inmiddels voorbij als ik mijn buitenligstoel geleverd krijg.

Beste Véronique, Wat vervelend om te lezen dat de levering niet naar wens is verlopen. Graag ontvangen wij uw ordernummer zodat wij kunnen zien wat er mis is gegaan. Dit mag u mailen naar info@hetmandenhuys.nl Met vriendelijke groet, Team het Mandenhuys

Komen afspraken helaas niet na

De eerste levering was mooi snel, helaas een verkeerde mand geleverd. Dezelfde dag heb ik deze nog terug gestuurd, zodat ze de volgende dag de juiste versie zouden kunnen leveren (dat was de telefonische afspraak). Dit was dinsdag. Op vrijdag zijn er een paar mailtjes heen en weer gegaan: 10:01: mail van mij omdat ik nog geen track en trace code en/of mand ontvangen had. Met de vraag wanneer in de mand tegemoet zou kunnen zien. 12:44: mail van het mandenhuys dat de mand niet meer op voorraad is. 13:51: mail van mij aan het mandenhuys met een reactie op hun mail van 12:44. Daarin aangegeven dat dit vreemd is omdat de mand op de website nog wel op voorraad stond en dat we telefonisch afgesproken hadden dat de juiste mand gelijk opgestuurd zou worden nadat ik mijn pakket ingeleverd had bij het postnl punt. 16:05: een reactie op mijn mail van 10:01 met daarin een reactie dat ze navraag gedaan hadden en dat de mand maandag met de post mee zou gaan 16:40: een reactie op mijn mail van 13:51 met daarin een reactie dat de leverancier nog niet kan aangeven wat de levertijd is. Tot vandaag (dinsdag) afgewacht en zojuist wederom een (automatische) mail gekregen dat de mand niet op voorraad is. Nog geprobeerd om telefonisch contact op te nemen maar niemand neemt op, dus de order zojuist per email geannuleerd. De mand staat op de website trouwens nog steeds alsof hij op voorraad is.......

Beste Erik, Wat vervelend om te lezen dat de levering niet naar wens is verlopen. Graag ontvangen wij uw ordernummer zodat wij kunnen zien wat er mis is gegaan. Dit mag u mailen naar info@hetmandenhuys.nl Met vriendelijke groet, Team het Mandenhuys

Niet betrouwbaar! Oplichters!

De afmetingen op de site kloppen niet. Na de maanden gestuurd te hebben, moest ruim 4 weken op mijn geld wachten. 4 weken werd ik aan t lijntje gehouden. Pas toen ik zei dat ik aangifte bij de politie wil doen werd het geld overgemaakt.

Beste, Wat vervelend om te lezen dat de levering niet naar wens is verlopen. Graag ontvangen wij uw ordernummer zodat wij kunnen zien wat er mis is gegaan. Dit mag u mailen naar info@hetmandenhuys.nl Met vriendelijke groet, Team het Mandenhuys

Super Service

Super service, snelle reactie en mooie artikelen

Beste Nicole, Bedankt voor uw positieve review, wij wensen uw veel plezier met het product. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys.

mooie kwaliteit, onverwacht snelle levering

mooie kwaliteit, onduidelijk wat levertermijn zou zijn.

Beste Tessa, Bedankt voor uw positive review, veel plezier met het product. Groet, Team Het Mandenhuys.

Leuke mand zoals ze voorgesteld werd

De wieltjes onder de mand zijn wel van slechte kwaliteit. Door het gewicht van het hout voor de BBQ dat er inligt gingen ze stuk en heb ik ze vervangen door stevigere kwaliteitsvolle wieltjes en nu loopt het perfect. Dat is een belangrijk detail dat jullie misschien toch moeten overwegen om aan te passen. Mvg, Dirk Vander Elst

Beste Dirk, Bedankt voor uw review, wij zullen inderdaad nu gaan kijken naar ander wieltjes. Veel plezier van de mand. Met vriendelijke groet, Team het Mandenhuys

Levertijd dramatisch

Op de website staan geen levertijden, bij bellen blijkt dat 6 weken te zijn. Inmiddels ben ik 7 weken verder en na 3 keer bellen blijken er nog wel 2 weken bij te komen. Ook terugbelbeloftes worden niet nagekomen.

Beschadigd product, slechte service

Begin juli bestelde ik een relatief dure tafelklem. Deze werd vrij snel geleverd, maar het product bleek dusdanig beschadigd dat het onbruikbaar bleek. Op eigen kosten heb ik toen het product geretourneerd (wederom een relatief fors bedrag en dat voor iets wat ik buiten mijn schuld om wilde retourneren). Maar zelfs dat is misgelopen, want het geretourneerde blijkt onvindbaar. Met andere woorden: ik ben een hoop geld kwijt en blijf met lege handen achter... Geen fijne ervaring dus!

Beste Diana, Wat vervelend om te lezen dat de levering niet naar wens is verlopen. Graag ontvangen wij uw ordernummer zodat wij kunnen zien wat er mis is gegaan. Dit mag u mailen naar info@hetmandenhuys.nl Met vriendelijke groet, Team het Mandenhuys

Mand kwam beschadigd aan

De mand werd geleverd en verpakking was stuk geen grote schade maar jammer van de mand Ik hem dit direct gemeld en kreeg eigenlijk reaktie als bedankt voor t melden Mooie mand jammer van afhandeling

Beste KM, Wat vervelend om te lezen dat de levering niet naar wens is verlopen. Graag ontvangen wij uw ordernummer zodat wij kunnen zien wat er mis is gegaan. Dit mag u mailen naar info@hetmandenhuys.nl Met vriendelijke groet, Team het Mandenhuys

Niet zo goed

Het pakketje is niet bezorgt omdat we niet thuis waren. Vervolgens is het bij een service punt afgeleverd maar toen we het op wilden halen was hij verdwenen. Na 2 weken (!) is het pakket retour gegaan, wat vreemd is want het pakket is nooit bij het service punt geweest En dan krijgen we van u te horen dat de hangstoel niet meer leverbaar is....!!!! Als hij terug gestuurd is, dan moet hij toch weer bij u aankomen en kunt u hem toch opsturen? Vreemde gang van zaken.

Beste Sjerp, Wat vervelend om te lezen dat de levering niet naar wens is verlopen. Graag ontvangen wij uw ordernummer zodat wij kunnen zien wat er mis is gegaan. Dit mag u mailen naar info@hetmandenhuys.nl Met vriendelijke groet, Team het Mandenhuys

Hele mooie stoel, ben er blij mee!

Alleen jammer dat de stoel niet echt voor buiten is, dat idee had ik namelijk wel toen ik de stoel kocht.

Beste Jolanda, De stoel is inderdaad voor binnen, wij wensen je heel veel plezier van de nieuwe stoel Met vriendelijke groet, Team het Mandenhuys

snel geholpen via mail, blij met mand

Klantenservice reageert snel via de mail. Ik wilde nog een extra mand matchende mand hebben en per mail om advies gevraagd. Inmiddels ook ontvangen, dus helemaal tevreden.

Beste Agatha, Bedankt voor uw positieve review. Wij wensen uw veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Prima positieve shop ervaring

Was prima en duidelijk

Beste Bea, Bedankt voor uw positieve review. Wij wensen uw veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Hoge kwaliteit en snel geleverd

Beste Jan, Bedankt voor uw positieve review. Wij wensen uw veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Helemaal prima

Duidelijke website en snel geleverd,en netjes verpakt.

Beste Inge, Bedankt voor uw positieve review. Wij wensen uw veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Prachtig!

Goede service en uitstekende kwaliteit. De wasmand is prachtig!

Beste Saskia, Bedankt voor uw positieve review. Wij wensen uw veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Prachtig

Zeer tevreden met deze aankoop. Snel geleverd ook.

Beste Angelina, Bedankt voor uw positieve review. Wij wensen uw veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

correct geleverd

Beste Aquamarijn, Bedankt voor uw positieve review. Wij wensen uw veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys