Goede service!!

Onlangs een mand besteld voor haardhout. Helaas bleek deze niet voorradig, maar die melding kreeg ik toen ik al op het afhaalpunt stond. Niet getreurd. De medewerker is meteen in het magazijn gaan kijken of er niet toch nog een stond. Helaas voor mij was dat niet het geval, maar hij kwam meteen met een alternatief. Iets anders dan ik besteld had, maar wel gewoon met een mooi artikel naar huis. Daar houd ik van!

Goedemiddag Mark Wat fijn dat het zo opgelost werd. Heel veel plezier van uw nieuwe mand. Met vriendelijke groeten Mel.

Ik kan niet beoordelen wat ik nog niet heb ontvangen.

Het is niet fijn om een beoordelingsvraag te krijgen voor iets wat je (nog) niet hebt ontvangen.

Goedemorgen Martine, Bedankt voor uw review. Kunt u ons even mailen met uw ordernummer? Dan kijken wij met u mee wat er aan de hand is. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Niet geleverd na 13 maanden

Heb vorig jaar een grote mand besteld voor haardhout en betaald!! Tot op heden nog NIKS ontvangen! Geen reactie op de mail en niet bereikbaar via telefoon .

Goedemorgen José, Bedankt voor uw review. Jammer te horen dat uw bestelling niet naar wens verloopt. Kunt u ons even mailen met uw ordernummer? Dan kijken wij het na. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Prachtige mand

De wasmand is geheel volgens verwachting. Kleur komt overeen met de afbeelding en is mooi afgewerkt. Een aanwinst voor onze nieuwe badkamer.

Goedemorgen Ria, Bedankt voor uw review. Wij vinden het fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Super!!

Super blij met deze mooie mand! Ze staat heel mooi in mijn living en is ideaal om plaids in op te bergen. Ik ga zeker en vast denken aan het Mandenhuys bij een volgende aankoop. Dankjewel

Goedemorgen Isabelle, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Prima kwaliteit en snelle verzending

Hele mooie manden ontvangen die ook nog eens snel zijn verzonden!

Goedemorgen DH, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Oogt niet alleen mooi maar is ook zeer nuttig

Zoals steeds doet het bedrijf 'Het Mandenhuys' ook met dit produkt hun reputatie alle eer aan. Een absoluut decoratieve meerwaarde maar ook zeer praktisch.

Goedemiddag Emmanuel, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met ons en uw nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Alles verlopen zoals een online-bestelling hoort te verlopen. Bevestiging gekregen en mand op tijd ontvangen.

Goedemiddag Jolanda, Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Super leuke site om te winkelen

Ruime keuze, snelle levering, gewoon TOP

Goedemiddag Linda, Bedankt voor uw review! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden met de levering en ons aanbod. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

afleveradres verkeerd ingevuld

Per abuis had ik zelf mijn huisnummer dubbel ingevuld op mijn bestelling. Contact opgenomen met het Mandenhuys, en op hun advies Post NL benaderd. Daar kon men de wasmand niet traceren, dus "'zoek"'. Weer contact opgenomen met het mandenhuys en zij hebben mij alsnog de wasmand gestuurd op het juiste nummer. Dit is keurig opgelost en ik vind het bijzonder fijn dat ze vertrouwen in mij gehad hebben.

Goedemiddag Miets, Bedankt voor je review. Fijn dat je deze ervaring met ons wilt delen. Wij wensen je veel plezier met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Aankoop prima, manier van inpakken niet goed

Mijn mand van €100,00 was zo minimaal en slecht ingepakt dat tijdens het transport, het ribbelkarton waar de mand inzat zo gescheurd was en zelfs deels verdwenen was, dat het een wonder is dat hij heel aankwam. Helaas heeft de vervoerder hier natuurlijk zeker ook schuld aan.

goedenavond B gouda Bedankt voor uw review gelukkig is de mand heel aangekomen. Veel plezier ermee. Gr Mel

Super snelle levering!

De wasmanden werden snel geleverd. De producten zijn van goede kwaliteit en precies zoals op de foto was afgebeeld. Toppie!

Goedemorgen Sara, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met ons! Wij zijn blij dat je deze positieve ervaring met ons wilt delen. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

geen reactie op mails en telefonisch onbereikbaar

Heb op 30 september 4 manden bestelt, die waren niet op voorraad. Inmiddels 27 oktober en 2 e-mails verder en nog steeds geen reactie van het Mandenhuys

Snelle service, top producten

Ik bestelde twee grote manden, na twee dagen stonden ze al aan de voordeur. En ze zijn prachtig! De wieltjes onderaan zijn ook heel praktisch en amper zichtbaar langs de zijkant . Top!

Goedenavond Sofie, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je zo tevreden met uw nieuwe aankoop en de snelle levering. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Slecht, leveren niet en reageren niet op mail

Begin juli een mand besteld, zou uiteindelijk op 12-9 geleverd worden. Nu 2 mails gestuurd nog steeds geen reactie hierop.

netjes en correct geregeld

een bestelling gedaan en alles is perfect gelopen zoals het moet zijn, waarvoor mijn dank

Goedemiddag Fred, Bedankt voor je review. Wij wensen je veel plezier met de nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Snelle levering, ging fout met de communicatie maar het is in tevredenheid opgelost

Goedemiddag Janny, Bedankt voor je review. Fijn dat uiteindelijk alles naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Team het Mandenhuys

service kan nog wel iets beter

Een houtmand besteld,3 dagen later komt hij binnen. Dit zou van ons wel iets sneller mogen. Een bestelling van meer dan 100 euro ,dan nog verzendkosten betalen. Dat is dan weer jammer.

Prima service, prima aflevering

Heel prettig samengewerkt met het Mandenhuys. Vraag werd keurig en snel beantwoord per mail. Kortom, zal zeker weer zaken doen met het Mandenhuys.

Goedemiddag Grietje, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent met ons! Bedankt voor uw positieve review. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Goede kwaliteit

De manden zijn van goede kwaliteit en de levering is snel. Het wordt wel best groot verpakt.

Goedemiddag Mounia, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

uitstekend

goede beschrijvingen, je weet wat je koopt dus er kan niks fout gaan. na een paar dagen netjes thuis geleverd!!! niks op aan te merken

Goedenavond, Bedankt voor je review. Wat fijn dat je zo tevreden bent! Veel plezier gewenst met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Wat een snelle service!

Helemaal blij met de grote rotan waskoffer Jessie. Nog vele malen mooier als op de foto afgebeeld. Kan er ontzettend veel spullen in kwijt en het staat werkelijk fantastisch in mijn slaapkamer als extra opbergmeubel. Binnen een paar dagen bezorgd, echt top! Heel erg bedankt.

Goedemiddag Eline, Bedankt voor je review! Fijn dat u zo tevreden bent met uw aankoop en onze snelle levering. Wij wensen je veel plezier met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, team Het Mandenhuys

Zeer snelle levering. Goede kwaliteit. Erg blij met mijn aankoop. Zal hier zeker nog eens bestellen.

Goedenavond Kristy, Bedankt voor je review! Wij wensen je veel plezier met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Super goed, leuk manden besteldt en snel geleverd

Leuke manden besteld voor ons nieuwe huis, snelle levering en goed verpakt. Ik ben erg blij!

Goedemorgen Heindy, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je zo te spreken bent over de levering van je bestelling. Veel plezier met je nieuwe manden! Vriendelijke groet, Kim

Snelle levering en goed verpakt. De mand is super mooi. Wij zijn blij dat we nu eindelijk een mand hebben gevonden voor het haardhout.

Goedemiddag Erna, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je zo blij bent met je mand voor het opbergen van het haardhout. Veel plezier met je aankoop! Vriendelijke groet, Kim