Helemaal belabberd - 6 maanden niet geleverd geen geld terug

Schandalig! Een ander woord heb ik er niet voor. 24 nov 2020 heb ik 2 manden besteld voor mijn moeders verjaardag 5 dec. Op webshop stond niet vermeld dat ze niet voorradig waren, vervolgens 8-10 weken levertijd. Na 10 weken niets. Gemaild; containers waren op en na 20 feb zouden ze in de haven gaan lossen en zo snel mogelijk wat opsturen. Weer niets. Vervolgens zouden ze na 9 maart binnen 2 weken gaan leveren. Weer niets. Ook iedere keer hetzelfde mailtje. Totaal onklantvriendeijk en vraag me af of ze 1) nog gaan leveren of 2) mijn geld gaan teruggeven (hier heb ik namelijk ook al om gevraagd). Ik heb nu stappen ondernomen.

Niet pro-actief of meedenkend

Ondanks de mooie producten welke ik op de website heb gezien en het snelle reactie vermogen op de mail, heb ik een negatieve ervaring met de webshop. Ik heb 1,5 maand geleden een bestelling geplaatst. Hierbij stond een levertijd vermeld op de website. Na enige weken was de levertijd verstreken, maar ik had nog geen pakketje ontvangen. Ik ben zelf gestart met mailen voor informatie. Er was een vertraging op het product. Dit begrijp ik, erg jammer. Nu zijn we een 1,5maand verder en na 3keer contact van mijn kant is nog steeds de levertijd vooruit aan het schuiven. Hierop heb ik gevraagd voor een oplossing, echter kwam hier vanuit het bedrijf geen reactie op. Blijkbaar was er niet de ruimte om te kijken naar een compensatie of alternatief. Het was wachten tot een onbekende datum of annuleren. Ik heb voor een annulering gekozen. Mede dankzij de niet-proactieve houding vanuit het bedrijf.

Goedemiddag Rachel Ik heb u net telefonisch gesproken en hierin heeft u mij nog wat tips mee gegeven. Daar gaan we zeker mee aan de gang. U vriendelijk bedankt voor uw tijd en hoop u in de toekomst weer als klant tegemoet te zien. Met vriendelijke groeten Mel Team het mandenhuys

Zeer slecht

Bestelling gedaan en nog niet ontvangen! Staat al een week dat hij verzonden wordt!!! SR0830_Ord.Nr50892 van Het Mandenhuys is gereed voor Verzending. Nog niet ontvangen is ook niet bij PostNL

Mandenhuys heeft in oplossingen mee gedacht en waargemaakt .

Ik heb een bankje besteld die niet direct leverbaar was. Daarvoor bood het mandenhuis een duurdere bank aan voor de zelfde prijs. Ook had ik vaasjes besteld die niet meer leverbaar waren, daarvoor kon ik het geld terug krijgen of iets anders uit zoeken. Dat laatste is gebeurd. Een verbeterpuntje is , de website actueel houden. Dit geeft minder problemen met al dan niet kunnen leveren van artikelen. Snelle communicatie was fijn.

Waardeloos

Wat een domme mensen werken hier, echt ongekend. Tot 2x toe een verkeerd artikel opsturen en dan even proberen een oplossing te bedenken zit er niet in.

Goedemiddag Olivier Inmiddels heeft onze klantenservice je gemaild, jammer dat je ons niet de kans hebt gegeven dit op te lossen. Het enige wat we vroegen was een foto voor de maten om u zo een gratis label door te mailen en deze heeft u inmiddels van ons ontvangen. Hierbij sluiten we het klacht dossier. Vriendelijke groeten Mel

toppie!

Super blij met m’n bestelling. De mand staat krachtig op de babykamer met een mooie plant. heel veel keuze! Fijne site!

Goedemorgen Laura, Bedankt voor je review. We waarderen het dat je jouw ervaring met ons wilt delen. Fijn om te lezen dat je zo blij bent met je nieuwe mand voor op de babykamer. Veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Kim

Zeer zeer slechte service.

Bij tijdige bestelling niet de volgende dag geleverd. Bovendien geleverd op het betaaladres i.p.v. het opgegeven afleveradres. Na de klacht hierover tot twee maal toe een mail dat ik het zelf met de PTT moest regelen!!! Nota bene hun fout. Ook geen tfn nummer beschikbaar op hun site, op zich al een teken aan de wand. Wel belden zij uiteindelijk mij en na discussie kreeg ik een ticket toegestuurd om zelf de bestelling gratis door te sturen naar het afleveradres. Daarnaast kreeg ik, na het tfn-contact, 2x een mail met link naar ptt waarbij een keer het afleveradres goed was met aflevertijd en een keer het verkeerde adres met, ook, andere aflevertijd. Uiteindelijk, na gewoon afwachten, kwam de bestelling dus op het verkeerde adres aan. Hopeloos bedrijf, niks bestellen. Zie andere reviews.

Goedemiddag Harry, Wat vervelend dat u dit zo ervaart. Onze excuses voor al het ongemak. Als u wenst dat wij dit zullen bekijken voor u, ontvangen wij graag uw ordernummer. Wij wensen u een fijne dag toe Met vriendelijke groeten Het Mandenhuys

Communicatie en klantenservice beneden peil

Ik heb rotan mand besteld en betaald, zelfs bevestiging gekregen. Maar volgens mijn account heb ik nog nooit iets besteld. Zijn wel snel met incasseren van het bedrag op mijn creditcard. Ga de order nu maar annuleren.

Goedemorgen Johannes Wat vervelend dat u dit zo ervaart. Echter begrijp ik uw frustratie niet. U geeft dat uw order niet te vinden is in ons systeem terwijl gisteren de order voor u geannuleerd is. Voor de 21e heeft u niet eerder contact met ons gezocht om uw probleem aan te geven maar u plaatst meteen een review terwijl mijn collega uw opdracht meteen uitgevoerd heeft. Uw betaling word altijd zoals in onze voorwaarden staat binnen 14 werkdagen terug betaald. Zie hiervoor ook onze voorwaarden. https://www.hetmandenhuys.nl/retourneren-garantie/ Wil u uiteraard een mooie dag toewensen Met vriendelijke groeten Mel

niet tevreden

Op dinsdag 13 april jl. de twee bestelde manden ontvangen. Bij controle bleek dat de maat van de manden niet correct was. De manden direct retour gestuurd met bijbehorend retourformulier met het verzoek om twee manden op te sturen met de juiste maten, Daarbij tot tweemaal toe een mail gestuurd met daarin mijn bevindingen en verzoek om twee nieuwe manden. Tot op de dag van vandaag geen enkele respons hierop gekregen. Ik snap best dat vanwege drukte het soms even kan duren voordat alle informatie is verwerkt. Maar op de mail geen enkele reactie geven is mijns inziens onprofessioneel.

Goedemorgen beste Wat jammer dat u dit zo ervaart. Ik heb het nagekeken en zie daadwerkelijk dat u een punt heeft. Ik zie dat er gemaild is om navraag te doen behalve is daar geen reactie op gekomen. Ik ben nu naar ons magazijn geweest zij gaan dit meteen voor u oppakken en komen er vandaag nog bij u op terug. Namens het mandenhuys excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groeten Mel

valt tegen

Beste, Ik heb op 5 februari een fietsmandje gekocht voor mijn dochter bestelling 36833. Ik heb toen een reactie gekregen dat het niet op voorraad was en pas na 8 weken weer leverbaar was. Mandje zou besteld zijn bij leverancier. Ik ben hiermee akkoord gegaan ook mijn dochter wou hier op wachten omdat zit dit mandje mooi vond. Nu 19 april nog niks ontvangen. Dit is al ruim meer dan 10 weken wachten. Nu het lekker weer word wil mijn dochter en ik natuurlijk ons fietsmandje graag ontvangen. Helaas kreeg ik op de laatste mails geen antwoord. Ook telefoonnummer onder de mail werkte niet. Graag ontvangen we het mandje snel.

Fijne communicatie, levering op tijd en en mooie materialen.

Goede service.

Goedemorgen Marian, Bedankt voor je review. We waarderen het dat je jouw ervaring met ons wilt delen. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de communicatie en de levering van je bestelling. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Kim

Perfecr

Snelle levering...goed verpakt!!

Goedenavond Annemarie, Hartelijk dank voor je review. Wat fijn dat je deze ervaring met ons wilt delen. Wij wensen je veel plezier met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Het Mandenhuys

Super snelle levering. Netjes verpakt. Zeer tevreden

Goedemorgen Renate, Bedankt voor je review. Fijn dat je deze positieve ervaring met ons wilt delen. Veel plezier met je nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Het Mandenhuys

Picobello.

Snelle levering. Stevig verpakt. Mooie manden.

Goedemorgen Ann, Bedankt voor je review. We waarderen het dat je jouw ervaring met ons wilt delen. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met het door jou bestelde artikel en de snelle levering hiervan. Veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Kim

Ik had een enorme bloempot besteld en ik ben echt zeer tevreden over de snelle service, en de bloempot was keurig verpakt voor het transport. Top geregeld

Goedemiddag Chris, Hartelijk dank voor je review. Wij vinden het erg fijn dat je deze ervaring wilt delen met ons. Veel plezier met je nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Het Mandenhuys

Product zoals omschreven

Levering was op tijd en zeer veel communicatie over de levering.

Goedemiddag Eline, Hartelijk dank voor je review! Fijn dat je deze ervaring wilt delen met ons. Veel plezier met je nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Het Mandenhuys

Super Service en duidelijke website

Fijne communicatie met de medewerkers via email. Zelfde dag nog antwoord Website is duidelijk wat er wel of niet op voorraad is. Gr Wim

Goedemorgen Wim Fijn dat u dit zo ervaart. Veel plezier met uw nieuwe manden.

niet tevreden

Goedemiddag, ik ben nu 3 maanden verder en mijn lectuurmand is nog niet binnen.....geef onderhand is duidelijkheid waar dit aan ligt. Ik vind het waardeloos. Gegroet Cobie Beks

Goedemiddag Cobie, Wat vervelend dat u dit zo ervaart. Ik heb voor u meegekeken in uw bestelling. Wij ontvangen begin mei een levering met deze manden. Deze zal dan direct worden verzonden naar u. Onze excuses voor de lange levertijd en het ongemak. Met vriendelijke groet, Het Mandenhuys

Geen daden maar woorden

9 december manden besteld, regelmatig aan het lijntje gehouden. Nu na 4 maanden nog geen mand en geen reacties meer op onze mails. Oplichterij!? Binnen 1 dag reactie retour volgens internet. Ho maar! Telefonisch niet bereikbaar. Slechte zaak. Wij willen onze bestelling nu eindelijk annuleren en ons geld terug. Zaak voor Radar.

Goedemiddag, Hartelijk dank voor je review. Wij willen graag kijken wat we voor je kunnen doen. Graag ontvangen wij je ordernummer, zodat wij voor je kunnen nakijken wat er mis is gegaan. Met vriendelijke groet, Het Mandenhuys

Bestellen ging erg gemakkelijk en Het Mandenhuys stuurde snel een bevestigingsmail. Communicatie via mail vond ik erg prettig; werd goed op de hoogte gehouden over de status van het pakketje. Pakket is goed aangekomen. Snelle verzending en levering.

Goedemiddag Sharon, Hartelijk dank voor je review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Wij wensen je veel plezier met de nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Team Mandenhuys

Komt afspraken niet na

Sinds november aan het wachten op een mand. Ze beloven steeds voor x datum te leveren, nu wederom niks ontvangen. Ook geen update / communicatie dat de mand later komt. Uitermate slechte klantbeleving en service! Niks bestellen is mijn advies!

Goedemiddag Jolanda Wat vervelend dat u dit zo ervaart. Ik zie dat u uw bestelling reeds geannuleerd heeft. Dus oplossen klacht is helaas niet meer ter sprake. Uiteraard wel excuses voor de vertraging.

Snel geregeld!

Op de overzichtelijke website had ik zo mijn keuze gemaakt. De volgende dag had ik het al netjes verpakt binnen. Helemaal top!

Goedemorgen Marieke, Bedankt voor je review. We waarderen het dat je jouw ervaring met ons wilt delen. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de levering van je bestelling. Veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Kim

Goede ervaring met het mandenhuys, 2 rotan fauteuils snel geleverd en exact volgens afbeelding.

Goedemorgen Sophie, Bedankt voor je review. We waarderen het dat je jouw ervaring met ons wilt delen. Veel plezier met je nieuwe fauteuils! Met vriendelijke groet, Kim

Zeker aan te raden

Producten als omschreven

Goedemorgen Jeff, Bedankt voor je review. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Het Mandenhuys

echte mooie spullen

2 mooie krukjes ontvangen. Erg blij mee.

Goedemiddag Wilma Veel plezier met uw nieuwe krukjes. Gr Mel