Super snelle levering en mooie mand

Top service aanrader

Goede snelle bezorging

Goede ervaring

Klantenservice of de kwaliteit; Ik twijfel welke het slechtst is.

Half jaar geleden 4 eetkamer stoelen gekocht in een rotan-stijl t.w.v. 100,- per stoel. Bij levering bleek van 1 stoel de zitting al doorgebroken te zijn, is toen wel goed opgelost en omgeruild. Even later bleek dat bij een andere stoel wéér doorgebroken was. Viel nog niet erg op en na al het gedoe besloten het zo te laten. Tot van een andere stoel ook de zitting doorbrak. Gemaild met de klantenservice en je wordt snel en gemakkelijk afgewimpeld met een compensatie van €25,-. Reparatie is niet mogelijk zeggen ze, want de stoel is uit het assortiment??? Vandaag een derde breuk ontdekt. Kortom, ik ben helemaal klaar met het Mandenhuys.

Lichtelijk teleurgesteld

Mijn bestelling #37080 dd. 12/02/20121. Ik bestel een mand die ik zie op jullie site. Het leek mij een interessante koop. Op 15/02 verneem ik van jullie dat de mand niet op voorraad is en dat het nog minstens 4 weken zal duren. Ik zou begrip hebben voor deze situatie indien het niet op voorraad zijn, zou vermeld zijn bij het product. Dan had ik de keuze om voor een andere optie te gaan. Nu staat mijn geld, €75,45 op jullie rekening en ik moet, wie weet hoelang nog, eenvoudigweg wachten. Ik zal pas over tevredenheid kunnen spreken als jullie een passende compensatie voorstellen. Ik mag hopen dat dit een alleenstaand feit is en dat dergelijke spijtige voorvallen zich niet herhalen. Ondanks het voorgaande zal ik jullie bedrijf aanbevelen in de veronderstelling dat het niet steeds fout loopt. Grt Patrick

Leveringstermijn met op voorraadvermelding op website klopt niet

Ik heb op 3 februari een mand besteld en betaald die op voorraad was, zo stond op de website. Een dag later kreeg ik te horen dat de productie van de mand 4 tot 6 weken was dus niks op voorraad. Ik heb zojuist, 18 februari, weer op de website gezocht naar mijn bestelde mand en daar staat nog steeds dat deze op voorraad is. Dus ergens gaat er iets mis. Ik hoop mijn mand spoedig te mogen ontvangen. Het kan zijn dat iets niet meer op voorraad is, maar dan moet dit wel aangepast worden op een professionele website van een winkel. Zodat klanten voordat ze betalen zelf de keuze kunnen maken of ze zo lang op een artikel willen wachten. Ik zou graag een reactie horen. Diana Knulst

Goedemorgen Diana, Bedankt voor uw bericht, welke wij hebben gelezen en bestudeerd. Helaas moet ik vaststellen dat de review door u geplaatst niet helemaal op waarheid berust. Op de website staat aangeven bij het product "IN BESTELLING(verwacht: 05-03-2021". Dat u daarom stelt dat het product de status op voorraad heeft is hiermee onjuist. Uw order staat in bestelling bij de leverancier, en hier hebben wij u reeds over geinformeerd. Excuses voor de levertijd, en alvast veel plezier gewenst met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Mooie kwaliteit manden!

Ik kreeg de manden netjes na een paar dagen toegestuurd. Ik ben blij met de stevige kwaliteit van de manden. Het kost wat maar je krijgt er wel kwaliteit voor en hopelijk ga ik nog jaren genieten van de rieten wasmand.

Goedemiddag Nadine, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de kwaliteit van het door u bestelde artikel. We wensen u dan ook veel plezier toe met uw nieuwe wasmand. Met vriendelijke groet, Het Mandenhuys

Super mooie mand

Ik ben super blij met de mand met deksel . Snel geleverd en van een goede kwaliteit

Goedemiddag Yvonne, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de door u bestelde mand en dat deze ook snel geleverd is en van goede kwaliteit is. Veel plezier met uw mand! Met vriendelijke groet, Het Mandenhuys

Mooie lamp; zonder bevestigingsmateriaal

Erg mooie lamp en door de ‘webbing’ look verspreidt deze een mooi licht. Omdat er geen specifiek ophangpunt in de lamp zit was bevestigingsmateriaal wel handig geweest zodat je de lamp meteen ‘goed’ kan ophangen.

Goedemiddag Kirsten, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat de door u bestelde lamp zo bevalt. Bedankt voor de feedback omtrent het bevestigingsmateriaal. We zullen hier intern naar kijken en een passende oplossing voor bedenken. Met vriendelijke groet, Het Mandenhuys

Snelle service en goede kwaliteit

Goedemiddag Rixt, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat uw ervaring met Het Mandenhuys zo naar wens is! Met vriendelijke groet, Het Mandenhuys

Bestelling werd snel verzorgd en de mandjes die ik besteld had waren goed van kwaliteit

Goedemiddag Julia, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de kwaliteit van het door u bestelde product en dat deze zo snel geleverd mocht worden. Veel plezier met uw nieuwe aankopen! Met vriendelijke groet, Het Mandenhuys

Super mooie manden. Snel geleverd :-)

Goedemiddag Jacqueline, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de kwaliteit van het door u bestelde product en dat deze zo snel geleverd mocht worden. Veel plezier met uw nieuwe aankopen! Met vriendelijke groet, Het Mandenhuys

levertijd belachelijk lang

Spijt mijn aankoop bij jullie gedaan te hebben.

Goedemorgen Miranda Millstream(Bergen op Zoom) Bedankt voor uw review. Wij hebben dit voor u nagekeken, en zien dat uw order vandaag verzonden zal gaan worden via POSTNL. U ontvangt hier nog een track and trace code van waarmee u de zending kan volgen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop, en wensen u een goede gezondheid toe. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Trage levering

Er werd bij bestelling gezegd dat de mand donderdag geleverd zou worden. Dat kwam goed uit, want we hadden hem vandaag nodig voor een bruiloft. Daarna kregen we een bericht dat hij vandaag binnen zou komen. Maar dat is ook niet gebeurd. Nu hadden we dus geen kado

Een geweldige aanwinst voor de woonkamer

Heel erg blij mee deze is vandaag geleverd werd netjes op de hoogte van bestelling tot verzending gehouden ik vind het een eyecatcher voor de woonkamer en heb er een mooie tropische plant erin gezet jammer dat er geen foto mee gestuurd kan worden bij deze beoordeling Ik ga er in ieder geval van genieten en veel naar kijken hoe blij ik ermee ben

Goedemorgen Denize, Bedankt voor uw bericht. We vinden het fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de wijze van levering en de communicatie omtrent de levering. Veel plezier met uw nieuwe artikel. Met vriendelijke groet, Het Mandenhuys

snelheid kan beter

Hallo in deze tijden van leveren via de pakketdiensten lijk een termijn van meer dan een week veel te lang voor een stock artikel

Kwaliteit erg goed

Vlotte bezorging. Manden zijn super mooi.

Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de kwaliteit van het door u bestelde product en dat deze zo snel geleverd mocht worden. Veel plezier met uw nieuwe aankopen! Met vriendelijke groet, Het Mandenhuys

Want een slechte service hier zeg!

Twee verschillende mandjes besteld. Eerst krijg ik te horen dat er maar 1 geleverd kan worden en de ander komt later. Hierop stuur ik een mail dat ik graag wil weten hoe lang dit dan gaat duren. Ik krijg te horen dat de mandjes gewoon op voorraad zijn en ze verstuurd zijn. De bezorger "raakt" de bestelling kwijt, maar uiteindelijk komt deze aan. Ik krijg vervolgens de verkeerde mandjes geleverd en heb nu 6 keer dezelfde mandjes. Na veel mails heen en weer, ze snappen het niet, stuur even een foto van het foute artikel... krijg ik vandaag van een medewerker de geniale mail dat ze het jammer vinden dat de verkeerde maat geleverd is en dat ik het mag retourneren en dan mijn geld terug krijg. Wat moet ik godsnaam doen om überhaupt daar iemand te spreken die mijn vraag snapt en met een oplossing komt! Echt zulke slechte service heb ik nog niet meegemaakt en uiteraard zijn ze telefonisch niet bereikbaar! Advies: Koop er nooit, nooit, nooit iets!

Prachtige mand!

Stevige mooi afgewerkte mand. Keurig en snel geleverd.

Goedemiddag Arina, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de kwaliteit van het door u bestelde product en dat deze zo snel geleverd mocht worden. Veel plezier met uw nieuwe aankopen! Met vriendelijke groet, Het Mandenhuys

Goede en mooie spullen

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden

Goedemiddag Jos, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Het Mandenhuys

Super snelle levering

Goede mand

Goedemiddag Joke, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Het Mandenhuys

Slecht

Wacht al maanden op een tafel, bestelbaar op de website en mijn bestelling wordt maar niet geleverd. Ook word er weinig tot niet gereageerd op mails, als er word gereageerd dan word er aangegeven dat het nog steeds vertraagd is. Vervolgens word er weer niet gereageerd en uiteindelijk vermeld dat de order allang al geannuleerd is?! Na maanden geven zij aan dat ik wel het aankoopbedrag terug krijg (ben benieuwd hoe lang dat gaat duren) en zit ik zonder tafel. Ik hoef geen verdere oplossing meer vanuit Het Mandenhuys of Gigameubel (1 bedrijf) maar wil ik andere mensen hiervoor waarschuwen! Ik denk dat de Google en Kiyoh reviews al genoeg zeggen. Get your act together.

Al ruim 3 weken niks gehoord; al wel betaald

Heb eind vorig jaar een bestelling geplaatst en ervoor betaald. Ik ontving meteen een automatische orderbevestiging. En dat was het laatste wat ik van ze heb gehoord. Hoewel er volgens de site binnen enkele dagen geleverd wordt - of anders contact wordt opgenomen - blijft het angstvallig stil. Heb zelf wel een mail gestuurd naar info@hetmandenhuys.nl maar ook daar nog steeds niks op terug. Helaas zag ik pas ruim na de bestelling dat er zo veel anderen ook zulke slechte ervaringen met deze webshop hebben. Anders had ik hier nooit besteld.

Goedemorgen Hans, Bedankt voor uw review. Wij vinden het spijtig te lezen dat de bestelling niet naar wens verloopt, en bij het lezen van deze review snappen wij dat ook. Wij moeten u eerlijk zeggen dat wij de laatste tijd vaak stuiten op het probleem dat de mail niet bij ons binnenkomt. Wij zijn hier intern heel druk mee bezig, om dit probleem te verhelpen. Nogmaals wil ik u vragen om ons te mailen, u mag dat doen naar info@hetmandenhuys.nl Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

leuke collectie, snelle levering en goede kwaliteit

vorige maand heb ik twee items uit de collectie gekocht. Het werd netjes en op tijd afgeleverd. Ik ben zeer tevreden over levering, de info op de site en de kwaliteit van de producten, vandaar een 9.

Prachtige mand, snel geleverd!

Goedemorgen Daphne, Bedankt voor uw review. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Het Mandenhuys

Super snelle levering

Erg blij met de bestelde manden. Erg snelle levering en erg goede kwaliteit.

Goedemorgen Anja, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat de bestelde producten zo vlot in huis waren en dat u blij bent met de kwaliteit. Veel plezier met uw aankopen! Met vriendelijke groet, Het Mandenhuys