Laden reviews...
Laden reviews...
0 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Mandenhuys neemt mijn klacht niet serieus. De 2 Rotan stoelen, type Bari, zijn erg slecht van kwaliteit; de wikkels rondom de leuningen laten los na nota bene 3 weken. Bewust in t voorjaar pas naar buiten gedaan zodat ze niet in de winterkou staan. Najaar 2022 ontvangen. Klacht ingediend en men neemt het niet eens in behandeling, Ja, we weten niet hoe u daarmee bent omgesprongen, is samengevat de reactie. Ik wens mijn geld terug en men mag de stoelen komen ophalen. Oh ja, dit type stoel zit niet meer in het assortiment.. goh, hoe zou dat komen? Nooit geen zaken meer met deze toko!
Beveelt niet aan
22 May 2023
Bernard
Groningen
Na 3 maanden pas geïnformeerd dat mijn bestelling niet geleverd kon worden, die ik al wel betaald had. Helaas zelf meerdere keren contact moeten opnemen om erachter te komen wat de stand van zaken was over de levering. Mijn geld moest ik zelf terugvragen en vervolgens niet het volledige bedrag terug gekregen. Verzendkosten hebben ze verrekend (€8,95) terwijl het product niet leverbaar is. Slechte klantenservice! Ik ga hier niet meer bestellen.
Beveelt niet aan
24 November 2022
Ilonka
Schiedam
Een mooie mand en een snelle levering.
Beveelt aan
24 October 2022
Ria
Noord-Scharwoude
Goedenavond Ria,
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop.
Met vriendelijke groet,
Team Het Mandenhuys
Iets verkeerd opsturen kan gebeuren. Iedereen maakt fouten en het is druk. Dat het bedrijf telefonisch niet te bereiken is en je een mail moet sturen +wachten tot je een antwoord krijgt is wat irritant. Reactie was binnen een paar uur dus dat viel mee. Dat er foto's en codes gemaild moeten worden en vervolgens weer moet wachten tot ze reageren... ok. Als ik vervolgens een retourlabel ontvang, het pakket moet wegbrengen en pas een nieuwe opgestuurd krijg als het retour gezonden pakket binnen is...dan haak ik af. Ik heb betaald, heb er veel extra werk aan gehad en mijn goede pakket is nog niet binnen. Hier bestel ik dus niet meer. Jammer want ze hebben een mooie collectie. Verzendkosten zijn aan de hoge kant met 8.95 euro
Beveelt niet aan
10 October 2022
Miranda
Dwingeloo
Goedemiddag Miranda,
Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u dit zo ervaart..
Wij hopen dat dit inmiddels al is opgelost met u. Mocht dit niet zo zijn, horen wij graag nog even van u per mail zodat wij mee kunnen kijken.
Met vriendelijke groet,
Team Het Mandenhuys
De website is prima. En de levering en informatie daarover is duidelijk. Tevreden met het product, is volgens verwachting.
Beveelt aan
7 October 2022
Henny Artz
Ottersum
Goedemiddag Henny,
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop!
Met vriendelijke groet,
Team Het Mandenhuys
Deze mand voor brandhout is niet alleen heel mooi, door de wieltjes is ze ook zeer praktisch
Beveelt aan
29 September 2022
Sabine
Zele
Goedemiddag Sabine,
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop.
Met vriendelijke groet,
Team Het Mandenhuys
heel leuke mand op wieltjes gekocht voor houtblokken in te zetten in een mooi modern huis. zeer goede kwaliteit prijs
Beveelt aan
26 September 2022
marilyn coens
Wilrijk
Goedemiddag,
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop.
Met vriendelijke groet,
Team Het Mandenhuys
Hele leuke grijze rotan fietsmand. Goede kwaliteit! Super blij mee!
Beveelt aan
16 September 2022
Suzanne
Montfoort
Goedemiddag Suzanne,
Bedankt voor deze mooie review! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop.
Met vriendelijke groet,
Team Het Mandenhuys
Erg blij mee! Alleen de bezorging verliep niet helemaal vlekkeloos, dus daarom -1 ster.
Beveelt aan
9 September 2022
Kersten
Amsterdam
Goedemiddag,
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij dat u zo tevreden bent met de nieuwe aankoop.
Mocht u voor ons nog een bericht hebben over de bezorging, kunt u ons altijd even mailen.
Met vriendelijke groet,
Team Het Mandenhuys
Prachtige tuinbank gekocht in de uitverkoop. Bezorgd op de door mij gewenste dag. Super makkelijk in elkaar te zetten en een hele degelijke kwaliteit.
Beveelt aan
22 August 2022
Hans
Zeewolde
Wat geboden wordt is wat wij ook hebben ontvangen. Goede kwaliteit tegen een mooie prijs. Zeer tevreden. Top bedrijf.
Beveelt aan
22 August 2022
Leon Palmen
Heerlen
Goedemiddag Leon,
Bedankt voor deze positieve, mooie review! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop.
Met vriendelijke groet,
Team Het Mandenhuys
Super service en mooie spullen
Beveelt aan
4 August 2022
Sabrina Van roon
Haarlem
Goedemiddag Sabrina,
Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u deze positieve ervaring wilt delen met ons!
Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop.
Met vriendelijke groet,
Team Het Mandenhuys
Duidelijke site met prachtige producten Snelle verzending
Beveelt aan
28 July 2022
Mieke
Voorthuizen
Goedemiddag Mieke,
Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat u een fijne ervaring heeft gehad met uw bestelling bij ons. We wensen u veel plezier toe met uw aankoop!
Met vriendelijke groet,
Team Het Mandenhuys
Wij hebben bij het Mandenhuys drie manden besteld waarvan er één niet op voorraad was (dit wisten wij). Na aankoop keurig een mail gekregen met verdere informatie over wat de levertijd ongeveer zou worden. De twee manden die wel voorradig waren ook snel geleverd gekregen.
Beveelt aan
18 July 2022
Robin
Kampen
Goedemiddag Robin,
Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u deze positieve ervaring wilt delen met ons!
Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop.
Met vriendelijke groet,
Team Het Mandenhuys
Maar ik dacht dat de afmetingen in de breedte was voor de pot die erin moet maar helaas was het van de hele staander en kon mijn pot er niet in. Misschien dat ook bij de omschrijving zetten is altijd handig want er moet een pot in
Beveelt aan
15 July 2022
Goele
Mol
Goedemiddag,
Bedankt voor uw review. Allereerst onze excuses.
Wij hopen dat de bestelling alsnog verder naar wens is voor u.
Met vriendelijke groet,
Team Het Mandenhuys
slechte ervaringen mee. Mijn bestelling van dec is nog niet binnen.
Beveelt niet aan
11 July 2022
Kim
X
Bestelling voor Moederdag is nog steeds niet geleverd. De levering was voor einde juni maar het is begin juli en nog steeds geen fietsmand. Al twee maal via mail de vraag gesteld alsook via Facebook via mijn mama. Via dit laatste heb ik gezien dat het gelezen is maar nog steeds geen antwoord. Mijn mama had deze zomer graag genoten van haar fietsmand. Groeten
Beveelt niet aan
2 July 2022
Lisa
Londerzeel- België
Goedenavond Lisa,
Bedankt voor uw review. Wij kijken uiteraard graag met u mee.
Ik zie dat mijn collega u vanmorgen ook gemaild heeft over de status van uw order.
Ik zie verder geen eerdere berichten van u in ons systeem, excuus.
Wij hopen uiteraard de bestelde mand spoedig bij u te kunnen leveren.
Mocht u de order willen wijzigen of annuleren, is dit uiteraard mogelijk.
Met vriendelijke groet,
Team Het Mandenhuys
Al maanden keek ik naar hetzelfde artikel, twijfelend omdat het er op de foto zo mooi uitzag; zo mooi zal het er in het echt misschien niet uit zien? Uiteindelijk de knoop doorgehakt en toch besteld. Ik moet echt zeggen dat het artikel er in het echt nog mooier uitzag dan op de foto! Ben er heel erg gelukkig mee. Ook de bezorging was top, fijn een track and trace en de bestelling was snel binnen. Heel tevreden!
Beveelt aan
1 July 2022
Kaat
Roermond
Goedemiddag Kaat,
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij dat u zo tevreden bent met de nieuwe aankoop.
Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop.
Met vriendelijke groet,
Team Het Mandenhuys
Hangmand Tom is echt een eyecatcher voor in huis! Super leuk met bijvoorbeeld een hangplant erin. Het is gemaakt van dik materiaal waardoor een plant stevig erin blijft staan! Aanrader!!
Beveelt aan
10 June 2022
Chantal
Oosterwolde
Goedemiddag Chantal,
Bedankt voor deze positieve review! Fijn dat u zo tevreden bent.
Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop.
Met vriendelijke groet,
Team Het Mandenhuys
Snelle service, een eventuele retour (wie zou dat nou willen... ;)) kon netjes afgehandeld worden. Al met al; TOP!
Beveelt aan
23 May 2022
F.
Baarle-Hertog
Goedemiddag,
Bedankt voor deze positieve review! Wij zijn blij dat u deze positieve ervaring wilt delen.
Met vriendelijke groet,
Team Het Mandenhuys
Zeer vriendelijke bezorgster,en de mand is ook heel mooi. Ben zeer tevreden ,heb een hoop bekijks als ik door aalsneer fiets.
Beveelt aan
23 May 2022
Wilko
Aalsmeer
Goedemiddag Wilko,
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij dat u zo tevreden bent met de nieuwe aankoop en de levering.
Met vriendelijke groet,
Team Het Mandenhuys
Mooi en functioneel
Beveelt aan
20 May 2022
Mounia
Waalwijk
Goedemiddag Mounia,
Bedankt voor uw review. Fijn dat u deze positieve ervaring met ons wilt delen.
Met vriendelijke groet,
Team Het Mandenhuys
Bestelling gedaan...levertijd stond toen op 2-3 weken maar binnen een week stond de lamp in huis te shinen! Zeer tevreden dus over mandenhuys, lamp was ook netjes en goed verpakt.
Beveelt aan
17 May 2022
Patricia
's Gravenzande
Goedemiddag Patricia,
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop.
Met vriendelijke groet,
Saar
Snelle reactie op mails en een uiterst nauwkeurige levertijd van de bestelde goederen, knap!
Beveelt aan
16 May 2022
William
Ulft
Goedemorgen William,
Hartelijk dank voor deze mooie review.
Heel veel plezier gewenst met deze aankoop!
Met vriendelijke groet,
Team Het Mandenhuys
Boäz
Ik heb al maanden interesse in een stoel die steeds vermeld staat als "in bestelling". Deze stoel was al die tijd 139 euro. Nu staat er ineens dat het een aanbieding is en de stoel afgeprijsd is van 249,00 euro naar 229,00 euro. Ik vind dit niet kunnen en erg misleidend!! En de stoel is nog steeds niet op voorraad. Een prijsstijging van 100 euro! En dan de manier waarop kan echt niet!
Beveelt niet aan
11 May 2022
Marian
Helmond
Herfsttuin 31
3772 VJ Barneveld
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops