Precies wat ik zocht Zelfs de maat was goed Ben er dik tevreden mee

Goedemorgen Gea, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Kwaliteitsmand snel gevonden en bezorgd

Het Mandenhuys had precies de mand die ik zocht: een boodschappenmand voor montage achterop de scootmobiel van oma. Het is eigenlijk een klein model wasmand, dus afsluitbaar en lekker stevig. Heel handig op de site van het Mandenhuys is het filter waarmee je zelf kunt aangeven hoe lang, breed en hoog de mand moet zijn. Zo heb je de mand snel gevonden. Je krijgt meteen een berichtje dat de bestelling ontvangen is en twee dagen later werd hij keurig bezorgd.

Goedemorgen Harm-Jan, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met nieuwe aankoop, onze website en de levering van de mand. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

heel mooie en praktische houtmand

Heel gemakkelijke houtmand met wieltjes onder gekocht! Fijn in gebruik en nog mooi ook. Past mooi in ons interieur. Enkel jammer dat we een aantal weken hebben moeten wachten op de levering. Verder wel goed geïnformeerd hierover en alles goed geregeld.

Goedenavond Ine, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met uw aankoop. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe houtmand. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Perfecte houtmand

Product werd zeer snel geleverd in een grote kartonnen doos. Product leek in eerste instantie kleiner, maar bij het nameten klopten de maten wel. Het product in onderaan iets smaller dan boven, maar is zeker niet storend. Een stevige mand die hier gebruikt wordt als houtmand voor de kachel.

Goedemorgen Zena, Bedankt voor uw review. Wat fijn dat u deze positieve ervaring met ons wilt delen. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

met uitzondering van de aflevering allles snel behandeld.

kontakt met jullie eas prima, alleen de aflevering door vervoerder Packs was niet zoals gemeld in de track en trace.

Goedemiddag Ton, Bedankt voor uw review. Wij zijn blij dat u zo tevreden bent met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Mooi mand. Goede kwaliteit

Wij hebben een grote rotan mand besteld. Het is een mooie en stevige mand. Goede kwaliteit en inclusief een behandeladvies om de mand mooi te houden.

Goedemiddag Jurgen, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Goede service!

4 rotan stoelen besteld, waarvan 1 verkeerde stoel werd bezorgd. Deze werd snel omgeruild! Niet telefonisch bereikbaar, maar via de mail wordt er snel gereageerd. Prima! En….de stoelen zijn prachtig!

Goedemorgen Mirjam, Bedankt voor uw review. Fijn dat u zo tevreden bent met de stoelen! Hopelijk zien wij u nog eens. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Helemaal volgens verwachting.

Het product voldoet geheel aan de beschrijving. Snelle levering.

Goedemiddag Carolien, Bedankt voor uw review. Fijn dat u zo tevreden bent met uw aankoop en de levering. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

mijn bestel word niet eens bezorgd van 26 januari.

ik heb een rotan stoel besteld van 26 januari mijn vraag is ik hoor hier niets van wanneer word het een keer bezorgd wacht al zo lang.

Goedemiddag Marijke, Bedankt voor uw review. Wij kijken graag met u mee. Wij gaan u een uitnodiging sturen voor een bezorgmoment. Houdt hiervoor ook de ongewenste items in de gaten. Wij hopen spoedig bij u te kunnen leveren naar wens. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Zeer praktisch en elegant.

Een lading hout van 15 kg is eenvoudig te transporteren van punt a naar punt b. Dankzij de wieltjens natuurlijk.

Goedenavond Paul, Bedankt voor uw positieve review. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Saar

Een half jaar totale radiostilte

Een half jaar lang heeft er een bestelling van mij open gestaan bij dit bedrijf. Ik heb er begrip voor dat de levertijd langer is i.v.m. corona. Wat ik als zéér storend heb ervaren is het feit dat het Mandenhuijs al die tijd niets uit zichzelf heeft laten horen. Wanneer je een mail stuur krijg je vrij snel antwoord met excuses, maar hier heb ik niks aan. Ik vind het jammer dat ze mij niet op de hoogte houden, maar dat ik daar dus altijd zelf naar moest vragen. Bij andere ketens is dit wel en kunnen ze veel concreter aangeven wanneer de spullen worden verwacht. Bij een toko die zo met klanten omgaat geef ik mijn geld niet uit.

Zeer lange levertijd en slechte communicatie

Zeer lange levertijd!! Waarvan je pas op de hoogte wordt gebracht als je zelf contact zoekt. September stoeltjes besteld (stond op de site op voorraad) levertijd 12 weken. December gemaild, wordt pas april! Maar op dat moment staat op de site verwacht februari, O ja klopt wordt medio feb verwacht. Nu nog niks gehoord over levering, zie ik op de site staat dat het pas medio maart wordt verwacht. Dus zal als het meezit idd pas april worden. Als ik dit had geweten had ik andere stoelen besteld.

Goedemorgen Ingrid Wat vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Graag zouden we met u hierover in contact komen om tot een oplossing naar tevredenheid kunnen komen echter mis ik hiervoor uw gegevens. Onder dit email adres kan ik helaas geen bestelling terugvinden. Kunt u mij uw ordernummer door mailen? U heeft inmiddels uw gegevens doorgemaild, ik heb u geprobeerd te bellen maar krijg u helaas niet te pakken ik zal uw vragen per email beantwoorden. Met vriendelijke groeten mel. Team mandenhuys

Bedriegers

Op 26/12/2021 rieten mand Jessie besteld vandaag 7 februari 2022 nog steeds niets ontvangen. Als je kijkt naar bestelstatus "in behandeling". Ben wel mijn geld kwijt zal maar best stappen ondernemen om dit te melden als bedrog.

Goedenavond Linda, Wij kijken altijd graag met u mee. Ik zal u dan ook navraag doen bij de leverancier voor u en wij informeren u direct zodra wij reactie ontvangen. U mag ook altijd uiteraard uw bestelling annuleren. U ontvangt het betaalde bedrag dan terug. Wij hopen dat met u op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Nog niks ontvangen helaas

Ik heb nog niks ontvangen en ontvang graag mijn geld terug. Artikel hebben we besteld en is nu niet meer op voorraad. Geen reactie op de mail naar klantenservice....

Goedemiddag Jelmer, Hartelijk dank voor uw review, wij hebben dit voor u nagekeken. Op maandag 24 januari heeft Rianne ons een mail gestuurd, waar wij vandaag op hebben gereageerd. We zien dat er meermaals gemaild is naar ons, terwijl wij op het eerste bericht netjes geantwoord hebben. U heeft vandaag de order geannuleerd, dit moet dan ook nog verwerkt worden. Uw annulering wordt verder verwerkt. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Slechte service

Ik bestelde maanden terug een barstoel. Nog steeds niets ontvangen, geen mail, geen info, telefonisch niet bereikbaar. Dit is oplichterij..

Goedeimddag Jana, Bedankt voor je review. Wij willen graag met u meekijken. Echter vind ik op het mailadres geen order. Kunt u ons even mailen met je ordernummer? Dan kijken wij met je mee. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Goede service!!

Onlangs een mand besteld voor haardhout. Helaas bleek deze niet voorradig, maar die melding kreeg ik toen ik al op het afhaalpunt stond. Niet getreurd. De medewerker is meteen in het magazijn gaan kijken of er niet toch nog een stond. Helaas voor mij was dat niet het geval, maar hij kwam meteen met een alternatief. Iets anders dan ik besteld had, maar wel gewoon met een mooi artikel naar huis. Daar houd ik van!

Goedemiddag Mark Wat fijn dat het zo opgelost werd. Heel veel plezier van uw nieuwe mand. Met vriendelijke groeten Mel.

Ik kan niet beoordelen wat ik nog niet heb ontvangen.

Het is niet fijn om een beoordelingsvraag te krijgen voor iets wat je (nog) niet hebt ontvangen.

Goedemorgen Martine, Bedankt voor uw review. Kunt u ons even mailen met uw ordernummer? Dan kijken wij met u mee wat er aan de hand is. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Niet geleverd na 13 maanden

Heb vorig jaar een grote mand besteld voor haardhout en betaald!! Tot op heden nog NIKS ontvangen! Geen reactie op de mail en niet bereikbaar via telefoon .

Goedemorgen José, Bedankt voor uw review. Jammer te horen dat uw bestelling niet naar wens verloopt. Kunt u ons even mailen met uw ordernummer? Dan kijken wij het na. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Prachtige mand

De wasmand is geheel volgens verwachting. Kleur komt overeen met de afbeelding en is mooi afgewerkt. Een aanwinst voor onze nieuwe badkamer.

Goedemorgen Ria, Bedankt voor uw review. Wij vinden het fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Super!!

Super blij met deze mooie mand! Ze staat heel mooi in mijn living en is ideaal om plaids in op te bergen. Ik ga zeker en vast denken aan het Mandenhuys bij een volgende aankoop. Dankjewel

Goedemorgen Isabelle, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Prima kwaliteit en snelle verzending

Hele mooie manden ontvangen die ook nog eens snel zijn verzonden!

Goedemorgen DH, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Oogt niet alleen mooi maar is ook zeer nuttig

Zoals steeds doet het bedrijf 'Het Mandenhuys' ook met dit produkt hun reputatie alle eer aan. Een absoluut decoratieve meerwaarde maar ook zeer praktisch.

Goedemiddag Emmanuel, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met ons en uw nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Alles verlopen zoals een online-bestelling hoort te verlopen. Bevestiging gekregen en mand op tijd ontvangen.

Goedemiddag Jolanda, Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Super leuke site om te winkelen

Ruime keuze, snelle levering, gewoon TOP

Goedemiddag Linda, Bedankt voor uw review! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden met de levering en ons aanbod. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

afleveradres verkeerd ingevuld

Per abuis had ik zelf mijn huisnummer dubbel ingevuld op mijn bestelling. Contact opgenomen met het Mandenhuys, en op hun advies Post NL benaderd. Daar kon men de wasmand niet traceren, dus "'zoek"'. Weer contact opgenomen met het mandenhuys en zij hebben mij alsnog de wasmand gestuurd op het juiste nummer. Dit is keurig opgelost en ik vind het bijzonder fijn dat ze vertrouwen in mij gehad hebben.

Goedemiddag Miets, Bedankt voor je review. Fijn dat je deze ervaring met ons wilt delen. Wij wensen je veel plezier met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys