Vakmanschap

Maandag in de loop van de ochtend twee manden voor mijn ficus en tabaksplant besteld en woensdagmiddag al bezorgd. Zorgvuldig verpakt. Prachtige manden, designkwaliteit. Echt vakmanschap!

Goedemiddag Carlo, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Perfecte levering mooie kwaliteit van materiaal

De drie rieten manden die ik gekocht heb zijn mooi afgewerkt en van goede kwaliteit voor zowel in het interieur als op een terras als deco voor een plant in te plaatsen. Ben er super blij mee....het is dan ook een aanrader als U mooie degelijke manden wil aanschaffen....

Goedemiddag Marjan, Bedankt voor je review. Wij vinden het fijn dat je deze positieve ervaring wilt delen. Veel plezier met uw nieuwe manden. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Levering is prima en mand is prachtig.

Al 3 keer een dry-pot besteld. Prachtig product. Site is duidelijk en de bestelprocedure eenvoudig. Fijn dat achteraf betalen mogelijk is.

Goedemiddag Manta, Hartelijk dank voor je review. Fijn dat je zo tevreden bent met uw bestelling en onze service. Veel plezier met de nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Prima product, vlotte levering.

Ben heel blij met mijn voetenbank. Ze werd snel geleverd en is een aanwinst in mijn huis.

Goedemorgen Kathleen, Hartelijk dank voor je review. Fijn dat je deze ervaring met ons wilt delen. Ik wens je veel plezier met de nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Het Mandenhuys is alles wat het wat het adverteert!

Ik was op zoek naar kleine formaat gevlochten manden voor van die bodembedekkerachtige plantjes en nergens kon ik die manden in een klein formaat vinden behalve bij het Mandenhuys. De levering was snel en in werkelijkheid zagen de manden er net zo uit als op de foto! Super tevreden!

H Aminata Bedankt voor de review en veel plezier van uw manden. Met vriendelijke groeten Mel

Groot aanbod, snelle en correcte levering!

Groot aanbod, snelle en correcte levering!

Mooi en eerlijk bedrijf

Mooie mand besteld voor de houtkachel. Levertijd moest helaas aangepast worden. Begrijpelijk en geen enkel probleem. Toch sneller geleverd dan verwacht top.

Snelle levering en mooie, stevige en afgewerkte mand.

De geleverde mand is helemaal wat we verwacht werden en werd binnen de week geleverd. Wij zijn er blij mee!

Helemaal top.

Mijn tweede bestelling en alweer de volgende dag geleverd. Mooi materiaal. Zeer tevreden.

Goedemiddag Marion Bedankt voor uw review. Wat fijn dat alles naar tevredenheid loopt, en ondanks de drukte ook nog op tijd geleverd. Heel veel plezier ermee en voor nu een mooi weekend gewenst! Met vriendelijke groeten Mel.

Super mooie wasmand

Een zeer tevreden klant , snelle levering en een hele mooie wasmand.

Verwachting overtroffen.

Enige opmerking: het product was niet zo stevig verpakt waardoor lectuurbak wat verbogen was. Maar gelukkig konden wij die zelf rechtbuigen.

Goedemorgen Annemies, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat de lectuurbak enigszins verbogen was en tegelijkertijd ook erg prettig dat je dit zelf hebt kunnen rechtbuigen. Desondanks ons excuus hiervoor en bedankt voor de feedback wat betreft de verpakking. Veel plezier met je aankoop! Vriendelijke groet, Kim

In goede staat afgeleverd stoel veranda rotan en voetenbankje .

Goedemorgen, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de door jou bestelde stoel en voetenbankje. Veel plezier met je aankoop! Vriendelijke groet, Kim

Goede bezorgservice, product precies zoals op site!

Een vloerkleed besteld. Vrijwel direct bericht over het aangeven van een voorkeur mbt dag van levering. Bezorger was er al voor 8.00u, deurbel bleek kapot te zijn maar hij heeft me netjes twee keer gebeld! Vloerkleed (Puerto) is ontzettend mooi en precies zoals op de foto's/omschrijving.

Prachtige Bedwand

zeer mooie bedwand thuis bezorgd gekregen was zeer goed verpakt

Goedemiddag Monique, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de door jou bestelde bedwand en de levering hiervan. Veel plezier ermee! Vriendelijke groet, Kim

perfecte mand

De mand was in werkelijkheid nog mooier dan gedacht. Echt heel fraaie vormgeving. De levertijd was nogal lang.... maar al met al ben ik een blije klant!

Goedemiddag Marianne, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je zo blij bent met de door jou bestelde mand. Veel plezier met je aankoop. Vriendelijke groet, Het Mandenhuys

Snelle reactie als je een mail stuurt… das fijn…

Goedemiddag Jolanda, Hartelijk dank voor je review. Fijn dat je deze ervaring met ons wilt delen! Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Snelle reactie op mail, snelle levering

Goedemiddag Rian, Bedankt voor je review. Fijn dat je deze ervaring met ons wilt delen. Veel plezier met je nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

ziet er goed uit, netjes en snel geleverd

De enige vindbare manden in de afmetingen die ik nodig had.

Goedemiddag Ineke, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent met ons aanbod! Wij wensen je veel plezier met de nieuwe manden. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Gewoon goed

Goed werkende webshop

Goedemorgen, Bedankt voor je review! Vriendelijke groet, Kim

wat lang op moeten wachten

het duurde langer dan normaal maar de communicatie was goed. de bestelling zat in een oversized doos, dit kan naar mijn mening wel wat milieu vriendelijker.

Goedemorgen, Bedankt voor je review en dat je jouw ervaring met ons wilt delen. Fijn dat je aangeeft tevreden te zijn met de communicatie. Bedankt voor de feedback wat betreft de verpakking. Veel plezier met je aankoop. Vriendelijke groet, Kim

Zeer goede en vlotte service!

Eerst nam ik contact via mail. Deze mail werd binnen het uur beantwoord. Bestelling werd is goed opvolg aar en werd zeer vlot geleverd. Mand voldoet aan de verwachtingen: beschrijving en kwaliteit. Onze hondjes vinden hun nieuwe mandje top!

Hi Tiffany, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je hondjes zo fijn gebruik maken van de mand! Veel plezier met je aankoop. Vriendelijke groet, Kim

Prettig

Nadat ik besteld had,kreeg ik bijna direct een mail dat mijn artikelen nog in de container zaten en later geleverd werden. Het zou ongeveer een maand duren. Misschien handig om direct bij het bestellen de klant te informeren. Nu was de order al geplaatst. En aangezien het terrasstoelen zijn is een maand wachten wel lang.

Goedenavond Nico, Hartelijk dank voor je review. Helaas zijn de levertijden van sommige artikelen op het moment wat langer i.v.m. COVID-19. Wij doen er alles aan zo snel mogelijk bij elke klant te leveren. Wij wensen je veel plezier met de nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Uitstekend!

3 leuke bloempotten besteld op poten, aan de hand van de revieuws een berichtje gedaan over de levering kreeg direct reactie en is ook gewoon helemaal niets mis met leveren.. Top service en snelle levering.

Goedenavond Annalies, Hartelijk dank voor uw review. Heel fijn dat u deze ervaring met ons wilt delen. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Geweldige ervaring

Supergoede service! Prima kwaliteit voor een schappelijke prijs! Ik ben zeer tevreden

Goedenavond Dilly, Hartelijk dank voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe aankoop en hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys

Snel verzonden. Fraai product.

Prima product.

Goedenavond Ed, Hartelijk dank voor je review. Fijn dat je tevreden bent. Wij wensen je veel plezier met je nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Team Het Mandenhuys